Hey, zal mij het rukken welk OS er draait, ik wil een app draaien die alleen voor windows gebouwd is.quote:
Dan moet je Windows draaienquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hey, zal mij het rukken welk OS er draait, ik wil een app draaien die alleen voor windows gebouwd is.
Jort welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:00 schreef Fha het volgende:
[..]
Ben jij altijd zo vriendelijk als mensen computer onzin niet snappen?
Goede samenvattingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jort welDie smijt je gewoon op de grond en dan begin je er keihard op te stampen!!! Wheheheh
En daarna helptie je en drink je samen nog een glaasje prik
Nou ja, ik heb vreemdere meldingen gezien bij permissieproblemen onder linuxquote:Op dinsdag 9 juni 2009 20:59 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar zou je bij een permissieprobleem niet sowieso een "Access denied" verwachten, in plaats van " 163 MB nodig, 61 MB vrij, vol is vol, doei, sukkel" ?
Zet Windows ME er opquote:
Precies wat ik al dacht!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jort welDie smijt je gewoon op de grond en dan begin je er keihard op te stampen!!! Wheheheh
En daarna helptie je en drink je samen nog een glaasje prik
Die slogan ook, het is al een wonder als je het een keer kan laten draaienquote:
Ja geprobeerd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nou ja, ik heb vreemdere meldingen gezien bij permissieproblemen onder linux
Maar deze is wel erg specifiek, dus is er wat anders aan de hand.
Heb je dit al eens geprobeerd om te kijken of er iets met de partitie aan de hand is? :
http://www.debianadmin.com/check-disk-space-usage-on-ubuntu.html
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die slogan ook, het is al een wonder als je het een keer kan laten draaien
quote:
Ik had gehoopt dat bij de apple conferentie Steve Jobs weer wat zou laten horen met daarna zijn gevleugelde uitspraak: "one more thing". En dan weer met een epic apparaat komen :")quote:
http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=seytan&ie=UTF-8&oe=UTF-8quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:11 schreef Bilmiyorem het volgende:
Wie kan me iets vertellen over Seytan?
Nee. Over dingen waar ik WEL blij van wordquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
Zullen we nu weer praten over dingen die ik ook snap?
Jezus. Gaat er ook een keer ECHT iets gebeuren? Behalve achttien verschillende gezapige spencers?quote:
TETTEN?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee. Over dingen waar ik WEL blij van word
Het probleem ligt hem in dat als ik google gebruik, alles wegvalt (inclusief het forum).quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?client=safari&rls=nl-nl&q=seytan&ie=UTF-8&oe=UTF-8
Al zal je vast de safari client niet gebruiken.
Elke keer is er wat gebeurd, dit was alleen een samenvatting van de keren dat hij begon met zijn "one more thing"quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus. Gaat er ook een keer ECHT iets gebeuren? Behalve achttien verschillende gezapige spencers?
Nee, ik heb er nog nooit van gehoordquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:20 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Het probleem ligt hem in dat als ik google gebruik, alles wegvalt (inclusief het forum).
Dus wilde ik weten of er hier niemand is die er iets over kan vertellen
Ik ben nieuw hier, waar zal ik een topic openen? Waar zijn de meest actieve leden / leden die meer weten over dit soort dingen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, ik heb er nog nooit van gehoord
Je kunt een topic openen
Is het een boek, film, serie, manga, wat is hetquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:23 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Ik ben nieuw hier, waar zal ik een topic openen? Waar zijn de meest actieve leden / leden die meer weten over dit soort dingen?
Bijvoorbeeldquote:
Kom je straks ook terug met "one more thing"?quote:
Duivel, maar seytan is er het Turkse woord voor.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Is het een boek, film, serie, manga, wat is het
Het is een woord van 6 letters.quote:
Heldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een woord van 6 letters.
Oh, krijg aids en vlekken. Ik KAN niet eens 6-14 partitioneren. Wat een grenzeloos faalsysteem is dat linux ook. Sterf alsjeblieft een eind hard dood in een donker hoekje en hou op met bestaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:23 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, ik installeer heel eeebuntu wel opnieuw, en dan partitioneer ik wel 6-14 ipv 4-16, als dat lukt, en dan installeer ik WIne, en dan Hafas, en dan de updates, om er waarschijnlijk achter te komen dat ook dat niet het probleem was.
Dan denk ik dat je in Wetenschap, Filosofie, Levensbeschouwing het beste zit. Mocht het daar niet goed staan dan kan een moderator het wel verplaatsenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Duivel, maar seytan is er het Turkse woord voor.
HAHAHAHAHA, ik zal jou versnipperen, vies stuk papier.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:26 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het is een woord van 6 letters.
Je bent niet veel bijzondere mensen tegengekomen als je hem een held noemt, woon je in een omgeving van verstandelijk gehandicapten?quote:
Zoals chocolade-extract?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:16 schreef Fha het volgende:
Zullen we nu weer praten over dingen die ik ook snap?
Aaahwww ben je een beetje boosquote:Op dinsdag 9 juni 2009 21:29 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Je bent niet veel bijzondere mensen tegengekomen als je hem een held noemt, woon je in een omgeving van verstandelijk gehandicapten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |