Oeh dat ziet er echt lekker uit!quote:Op donderdag 2 juli 2009 22:42 schreef RobinOok het volgende:
Al een paar jaar op rij mijn favoriete zomersalade :
[ afbeelding ]
Thanks.quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
RobinOok, die van jou zijn echt super :y
quote:Op woensdag 8 juli 2009 15:31 schreef Puckzzz het volgende:
verse worst met gebakken ui en rode kool en aardappel/knolselderij puree:
Het zijn ook bietjesquote:Op woensdag 8 juli 2009 21:32 schreef RobinOok het volgende:
[..]
Thanks.![]()
Jouw foto's zien er ook heerlijk uit. Maar euh, vraagje: deze he, ik zou zweren dat ik rode bietjes zie, niet rode kool. Weet jut zeker?
[..]
[ afbeelding ]
ik vind het er close up juist lekkerder uitzienquote:Op donderdag 9 juli 2009 09:52 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Het zijn ook bietjes![]()
Wat me opvalt aan veel van de foto's hier (niet de jouwe), is dat ze allemaal zo close up zijn genomen. Dat maakt eten er meestal niet smakelijker uitzien op een foto.
Smaken verschillen gelukkigquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind het er close up juist lekkerder uitzienik heb t niet zo op bordjes en dingetjes en versiersels eromheen...
Ik zat al te wachten tot je hem hier zou postenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
De overzichtsfoto is mislukt, dus toch maar een close-up:
[ afbeelding ]
Courgette/tomaat ovenschotel met ui, knoflook en Italiaanse kruiden. Helemaal voor mij alleen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot je hem hier zou posten.
En bij "helemaal voor mij alleen!" moet ik altijd aan Kevin van Home Alone denken die een cheesepizza 'just for me!' bestelde.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik een keer zelf kook, moet ik het natuurlijk wel overal spammen he. En normaal moet ik het groen delen met de andere gezinsleden, maar ik vind niets lekkerder dan heeeel veel groente te eten, dus nu is het lekker alleen voor mij
. En ik ben dan ook 'home alone' ... ze zijn zonder mij op vakantie gegaan
![]()
.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
De overzichtsfoto is mislukt, dus toch maar een close-up:
[ afbeelding ]
Courgette/tomaat ovenschotel met ui, knoflook en Italiaanse kruiden. Helemaal voor mij alleen.
Ja gemeen is ze hequote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef cyclechick het volgende:
Ah dat is echt lullig! dat arme meisje voelt zich verlaten en eenzaam en zielig, en jij lacht haar even keihard uit.. you cold, mean woman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Een slaafje, om te pellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef RobinOok het volgende:
Niet alleen lekkerder, maar goedkoper ook. Wat wil een mens nog meer?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |