Ik zat al te wachten tot je hem hier zou postenquote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
De overzichtsfoto is mislukt, dus toch maar een close-up:
[ afbeelding ]
Courgette/tomaat ovenschotel met ui, knoflook en Italiaanse kruiden. Helemaal voor mij alleen.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik zat al te wachten tot je hem hier zou posten.
En bij "helemaal voor mij alleen!" moet ik altijd aan Kevin van Home Alone denken die een cheesepizza 'just for me!' bestelde.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:35 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Als ik een keer zelf kook, moet ik het natuurlijk wel overal spammen he. En normaal moet ik het groen delen met de andere gezinsleden, maar ik vind niets lekkerder dan heeeel veel groente te eten, dus nu is het lekker alleen voor mij
. En ik ben dan ook 'home alone' ... ze zijn zonder mij op vakantie gegaan
![]()
.
quote:Op zondag 12 juli 2009 20:31 schreef Chicolate het volgende:
De overzichtsfoto is mislukt, dus toch maar een close-up:
[ afbeelding ]
Courgette/tomaat ovenschotel met ui, knoflook en Italiaanse kruiden. Helemaal voor mij alleen.
Ja gemeen is ze hequote:Op zondag 12 juli 2009 20:42 schreef cyclechick het volgende:
Ah dat is echt lullig! dat arme meisje voelt zich verlaten en eenzaam en zielig, en jij lacht haar even keihard uit.. you cold, mean woman!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
Een slaafje, om te pellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef RobinOok het volgende:
Niet alleen lekkerder, maar goedkoper ook. Wat wil een mens nog meer?![]()
Logisch, want er zitten geen conserveermiddelen in zelfgepelde garnalen. Het is alleen zo'n pokkenwerk, dat zelf pellen.quote:Op maandag 13 juli 2009 23:20 schreef RobinOok het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gepelde hollandse garnaaltjes met een zelfgemaakt cocktailsausje.
.
Zoveel lekkerder dan die in Marokko of Polen gepelde dingen. Echt waar, een wereld van verschil.
Niet alleen lekkerder, maar goedkoper ook. Wat wil een mens nog meer?![]()
Dat ziet er heeeeerlijk uit! Recept?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef minilot het volgende:
Mijn lief kookt nooit, maar wil het graag leren, dus ik heb vandaag naast hem in de keuken gestaan terwijl ik luidkeels instructies gaf. En tadaa!
[ afbeelding ]
Simpele quiche van zelfgeknutseld korstdeeg, dille, feta en gerookte kip.
Hij was al bijna op voordat ik bedacht dat ik er wel even een foto van kon maken.
[..]
Volgens mij is zijn eerste poging uitstekend geslaagd. Ziet er echt heerlijk uit. Recept graag!quote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:15 schreef minilot het volgende:
Mijn lief kookt nooit, maar wil het graag leren, dus ik heb vandaag naast hem in de keuken gestaan terwijl ik luidkeels instructies gaf. En tadaa!
[ afbeelding ]
Simpele quiche van zelfgeknutseld korstdeeg, dille, feta en gerookte kip.
Hij was al bijna op voordat ik bedacht dat ik er wel even een foto van kon maken.
Toevallig grotendeels vrij vandaag, maar als ik werken moet sta ik achteraf ook gerust tot half negen 's avonds in de keuken voor avondeten, hoor.quote:Op woensdag 15 juli 2009 11:01 schreef JacMar het volgende:
Ook al zo lekker! Ik heb een preiquiche in de oven..misschien maak ik ook wel een foto straksWel met ordinair bladerdeeg hoor!
![]()
@Minilot; Wat ben jij altijd druk met koken! Leuk hoor! Ik heb nu vakantie en wat meer tijd, maar ik vind het ook niet echt leuk om voor mezelf te koken..als er vrienden komen kook ik graag!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |