abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:33:32 #101
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69866976
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef Heerlijkheid het volgende:
DAT DIT KAN IN TEHERAN!!!!
Het is lulliger dat het kan in Nederland. Probeer in Amsterdam maar eens een supermarkt te vinden waar je nog kunt afrekenen zonder een doekjesmiep achter de kassa aan te treffen. Ik vind het een akelig gezicht.
Stop the world, I want to get out.
pi_69867023
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Lkw het volgende:

[..]

Het is lulliger dat het kan in Nederland. Probeer in Amsterdam maar eens een supermarkt te vinden waar je nog kunt afrekenen zonder een doekjesmiep achter de kassa aan te treffen. Ik vind het een akelig gezicht.
Werken ze, is het ook niet goed.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:35:38 #103
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69867068
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

Dat is niet wat ik zeg.
pi_69867124
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:34 schreef nummer_zoveel het volgende:

[..]

pi_69867175
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef Lkw het volgende:

[..]

Lees het topic eens door, dan zie je dat ik - vanzelfsprekend - vind dat ze zichzelf niet in gevaar moet brengen. Zodra er sprake is van vrije keuze moet ze dat ding afgooien, en anders - jammer maar helaas - moet ze dat ding op haar kop houden.
Hoe paradoxaal...
pi_69867179
Mijn oma(met hoofddoek) is ook een moslim dus! Ik zal het haar zeggen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:41:45 #107
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69867347
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Hoe paradoxaal.
Het is idd een paradox en geen echte tegenstelling

Als je uitgaat van een neutrale NOS - wat een terecht uitgangspunt is - moet ze indien mogelijk de hoofddoek afgooien. Dat 'moeten' heeft dus te maken met waar de NOS voor staat en die 'vrije keuze' voor wat er mogelijk is in het land waar sprake van is.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lkw op 09-06-2009 16:46:46 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:42:49 #108
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69867399
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef xpompompomx het volgende:
Mijn oma(met hoofddoek) is ook een moslim dus! Ik zal het haar zeggen.
Jij ziet geen verschil tussen een hoofddoekje tegen wind en regen en een religieus bedoeld schaamdoekje? Dan kom je niet vaak buiten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:44:42 #109
177885 JoaC
Het is patat
pi_69867477
De kliek van Wilders die zichzelf een partij noemt moet zelf eens gaan werken, ze dienden niet eens een tegenbegroting in.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:45:53 #110
177053 Klopkoek
Woke Warrior
pi_69867537
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef DrWolffenstein het volgende:

[..]

Gewoon, intimidatie. Het werkte ook met die pro-EU grondwet meute. Voor het referendum stond "Europa" naast God, na het referendum over de grondwet waren de politici te bang om überhaupt positief te zijn over de EU.

Dat succes kan best herhaalt worden met de pro-Palestina meute waar Le Fever duidelijk lid van is. Nu voelen ze zichzelf verheven met hun publieke hoofddoekvertoningen, straks zullen ze te bang zijn om überhaupt nog hoofddoeken aan te raken.
Je geeft geen antwoord op mijn vraag. Je laat alleen een inkijkje in je diepzwarte moraal zien.
Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_69867625

BBC
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:49:29 #112
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69867686
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef IHVK het volgende:
[ afbeelding ]
BBC
Op welke vent wordt daar een islamitische aanslag gepleegd?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:51:18 #113
61421 icecreamfarmer_NL
VOC mentaliteit
pi_69867753
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 15:18 schreef Steeven het volgende:
Ik heb net vier verschillende reacties getypt en weer verwijderd. Eigenlijk volstaat alleen deze:

Kansloos.
overigens moet ik eerlijk bekennen dat ik ook nog steeds dacht dat Tel aviv de hoofdstad is van israel of in ieder geval de plaats waar de regering zetelt
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:52:53 #114
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_69867811
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:41 schreef Lkw het volgende:
Nee hoor, dat lijkt maar zo. Als je uitgaat van een neutrale NOS - wat een terecht uitgangspunt is - moet ze indien mogelijk de hoofddoek afgooien. Dat 'moeten' heeft dus te maken met waar de NOS voor staat en die 'vrije keuze' voor wat er mogelijk is in het land waar sprake van is.
Ik heb nog wel wat eisen:

– Liever geen interviews in buitenlandse talen. Germaanse talen kan nog, maar b.v. Saskia Dekkers die buigt voor de Franse terreur, dat kan echt niet. Het is toch niet verboden Nederlands te spreken in Frankrijk? Waarom doet ze dat dan niet?
– In Rusland geen gezeik met warme kleren en zo. B.v. die Peter – of moet ik zeggen Pjotr? – d'Hamecourt, die zag er altijd uit als een Rus! Wat bespottelijk. Sterker nog, hij was zo'n Rus dat hij er zelfs is blijven wonen. Dasvidanja Pjotr!
– Geen op neer gereis en veel van je tijd in Parijs doorbrengen, zoals francofiel Freriks doet. Hij blijft maar lekker in Nederland, hij presenteert toch niet het Franse nieuws? Anders is het vrolijk au revoir!

Ja, dat journaal zit vol met een kliekje mensen die Nederlandse normen en waarden met voeten treden. Nu ik er over nadenk is het überhaupt weerzinwekkend dat er internationaal nieuws wordt uitgezonden. Als het zo belangrijk is, dan komen ze maar naar Nederland om het te vertellen – in het Nederlands.
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:53:44 #115
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_69867830
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Lkw het volgende:

[..]

Op welke vent wordt daar een islamitische aanslag gepleegd?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Alan_Johnston
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:54:58 #116
177885 JoaC
Het is patat
pi_69867885
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

– Liever geen interviews in buitenlandse talen. Germaanse talen kan nog, maar b.v. Saskia Dekkers die buigt voor de Franse terreur, dat kan echt niet. Het is toch niet verboden Nederlands te spreken in Frankrijk? Waarom doet ze dat dan niet?
– In Rusland geen gezeik met warme kleren en zo. B.v. die Peter – of moet ik zeggen Pjotr? – d'Hamecourt, die zag er altijd uit als een Rus! Wat bespottelijk. Sterker nog, hij was zo'n Rus dat hij er zelfs is blijven wonen. Dasvidanja Pjotr!
– Geen op neer gereis en veel van je tijd in Parijs doorbrengen, zoals francofiel Freriks doet. Hij blijft maar lekker in Nederland, hij presenteert toch niet het Franse nieuws? Anders is het vrolijk au revoir!

Ja, dat journaal zit vol met een kliekje mensen die Nederlandse normen en waarden met voeten treden. Nu ik er over nadenk is het überhaupt weerzinwekkend dat er internationaal nieuws wordt uitgezonden. Als het zo belangrijk is, dan komen ze maar naar Nederland om het te vertellen – in het Nederlands.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:56:11 #117
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69867926
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Iblis het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan de wens tot religieuze neutraliteit van de NOS. Je hebt flink in je fantasie gegraven voor de punten die je noemt, maar ze hebben totaal niets te maken met de discussie hier.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 16:59:19 #118
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69868032
quote:
Ah thnx, ik wist niet dat mijn - flauwe - grapje zo dicht bij de werkelijkheid lag..
pi_69868059
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 16:56 schreef Lkw het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan de wens tot religieuze neutraliteit van de NOS. Je hebt flink in je fantasie gegraven voor de punten die je noemt, maar ze hebben totaal niets te maken met de discussie hier.
Wat snap jij niet aan de verplichting in Iran dat vrouwen in het openbaar een hoofddoek moeten dragen?
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:01:02 #120
177885 JoaC
Het is patat
pi_69868096
quote:

[..]

Vanuit een Iraanse cel kan le Fever moeilijk een uitzending maken.
[..]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:01:58 #121
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69868133
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:00 schreef TheMagnificent het volgende:

[..]

Wat snap jij niet aan de verplichting in Iran dat vrouwen in het openbaar een hoofddoek moeten dragen?
Waarom lees jij niet gewoon het topic door, ik heb geen zin in herhaling van zetten.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:04:14 #122
70081 Lkw
²³³³²³²³²³²³²³²³²²³²²
pi_69868209
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef JoaC het volgende:

[..]

Vanuit een Iraanse cel kan le Fever moeilijk een uitzending maken.
Inderdaad. Kun jij even aanwijzen waar ik beweer dat dat wel kan? Of waar ik beweer dat ze ten koste van alles die hoofddoek af had moeten doen?

Nogmaals: in Iran is een hoofddoek verplicht en als deze verslaggeefster op een openbare plek was tijdens de uitzending had ze geen andere keus dan het ding op haar kop te houden. Logisch.

Dit is nu de 3e keer dat ik dit stel in dit topic, kunnen mensen niet meer lezen voordat ze reageren of zo?
Grmbl.
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:06:22 #123
147503 Iblis
aequat omnis cinis
pi_69868291
quote:
When in Rome, do as the Romans do. Als een verslaggever in een synagoge staat, en hem verzocht wordt een keppeltje op te doen omdat er een Torah-rol aanwezig is, en hij doet het, als hij in een kerk is, en verzocht wordt geen hoofddeksel te dragen en hij doet het, wat kan het mij schelen? Als een verslaggever in een land is waar men graag heeft dat ze een hoofddoek draagt, dan moet ze dat doen als ze daar geen moeite mee heeft.

Als ik op vakantie een synagoge bezoek, en men vraagt mij een keppeltje op te doen, dan kom ik daar lichamelijk en geestelijk geheel ongeschonden uit hoor. M'n voorhuid valt er niet spontaan af, ik begin niet in het Hebreeuws te praten, en mijn ongeloof is nog steeds aanwezig.

Als ik Le Fever met een hoofddoekje zie – wat al vaker is voorgekomen – dan denk ik: ‘Oh, daar zullen ze daar wel prijs op stellen.’ Niets meer, niets minder. Ik vind het enigszins perfide om er direct zoveel achter te zoeken. Zo wantrouwend zijn lijkt me enigszins ziekelijk. Het is toch normaal dat je je aanpast aan de vigerende normen en waarden die in het land waar je bent?
Daher iſt die Aufgabe nicht ſowohl, zu ſehn was noch Keiner geſehn hat, als, bei Dem, was Jeder ſieht, zu denken was noch Keiner gedacht hat.
pi_69868366
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 17:01 schreef Lkw het volgende:

[..]

Waarom lees jij niet gewoon het topic door, ik heb geen zin in herhaling van zetten.
Ik volg het topic al vanaf het begin. Ik snap alleen niets van je opmerking ''de wens tot religieuze neutraliteit van de NOS'' als je zelf net ook al aangeeft dat de verslaggeefster niets te kiezen heeft, omdat ze als vrouw verplicht is een hoofddoek te dragen in Iran.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheMagnificent op 09-06-2009 17:17:51 ]
  dinsdag 9 juni 2009 @ 17:08:41 #125
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69868382
Dit is zo PVV-sad. Die Nicole Le Fever heeft trouwens vaker een hoofddoek op in die contreien en terecht.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')