quote:Gaan terug in de tijd
Eeuhhm, nee hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef djayzz het volgende:
Je Impliceert dat murm met jou zou moeten zoenen...
quote:
Inderdaadquote:
Ja gaat goed hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, handige actie, zowel van haar, als van jou
Ja wie weet maar ik niet denk. Ze vraagt wel af en toe of ik wat wil gaan doen maar ik kan steeds niet en afgelopen weekend vroeg ze weer maar ik zei dat ik haast niet kon lopen en dus niks ging doen, maar 's avonds ging het beter en was ik op de fiets naar een maatje gegaan en toen was een vriendin van haar mij tegen gekomen en toen kreeg ik van haar naar mijn hoofd geslingerd dat ik dus wel wat kon gaan doen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:08 schreef djayzz het volgende:
[..]
hmm, niet zo handig :s maar als ze echt interesse in je heeft, zal ze er later toch wel op terug komen?
Nee, dat is jouw fantasie die dat graag wilquote:
* djayzz betraptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, dat is jouw fantasie die dat graag wil
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:13 schreef JonKeL het volgende:
Heeft ze opzich wel gelijk in, maar ik heb geen zin in dat soort gezeik.
contradictio in termino is het toch?quote:
owja, google opzoek foutjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:16 schreef erikje14 het volgende:
[..]
alleen als je in termijnen mag betalen
Contradictio in terminis
de ? betekent dus dat ik het zelf ook niet weetquote:
Dat snap ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
de ? betekent dus dat ik het zelf ook niet weet
Ok, in dat geval.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:21 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat snap ik
Maar jij beantwoord mijn vraag met een vraag dus krijg je een vraag terug![]()
Ik zou het niet wetenquote:
niet?quote:
Dat is al een hele vooruitgang. Nu nog een antwoord waar ik ook wat aan hebquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:22 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ok, in dat geval.
[..]
Ik zou het niet weten
ehm: bel haar op, dan kan je het zelf vragen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat is al een hele vooruitgang. Nu nog een antwoord waar ik ook wat aan heb
Voor het goede doel wil ik me wel op offeren.. Kwaak! Kom hier lekker dier!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet?
onee ik zoen en voos niet met fokkers tot kwaak zelf met een fokker heeft gezoend/gevoozd
Wie zoent Kwaak ffquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet?
onee ik zoen en voos niet met fokkers tot kwaak zelf met een fokker heeft gezoend/gevoozd
Dat kan niet, ik krijg nooit nummersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:24 schreef djayzz het volgende:
[..]
ehm: bel haar op, dan kan je het zelf vragen!
olaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klonterpot het volgende:
Newbie meldt![]()
Daar komt 'ie dan
20 jaar
Man
West-Friesland![]()
Zeilen, sporten, uitgaan ()
Hetero
2,02 langnormaal postuur, licht gespierd.
Twee maanden single![]()
Na lurken nu maar eens posten
Hoi
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klonterpot het volgende:
Newbie meldt![]()
Daar komt 'ie dan
20 jaar
Man
West-Friesland![]()
Hetero
Twee maanden single![]()
Hoi
Een Fries.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klonterpot het volgende:
Newbie meldt![]()
Daar komt 'ie dan
20 jaar
Man
West-Friesland![]()
Hetero
Twee maanden single![]()
Hoi
Dan wordt djayzz jaloersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:23 schreef Murmeli het volgende:
niet?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Voor het goede doel wil ik me wel op offeren.. Kwaak! Kom hier lekker dier!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wie zoent Kwaak ffOw ik zie snuit doet het al
Hoi!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klonterpot het volgende:
Newbie meldt![]()
Daar komt 'ie dan
20 jaar
Man
West-Friesland![]()
Hetero
Twee maanden single![]()
Hoi
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijn
Ho wacht, exit is exit, daar komt geen piemel in! ook die van Kwaakquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:30 schreef Murmeli het volgende:
zo werkt dat niet he
en daarbij: dan mag ik alleen maar zoenen, daar heb ik toch niks aan? geneukt moet er worden![]()
Hoiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Klonterpot het volgende:
Newbie meldt![]()
Daar komt 'ie dan
20 jaar
Man
West-Friesland![]()
Hetero
Twee maanden single![]()
Hoi
Een WEST-Fries. Heel wat anders.quote:
quote:
Jij dus ook niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoeg
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ho wacht, exit is exit, daar komt geen piemel in! ook die van Kwaakniet!
Exclusiefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
West-FrieslandInclusief of exclusief het dialect?!
Het zeilen begint nu pas weer een beetje, van de zomer weer heel Nederland door.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoeg
quote:
Ik wil je met alle liefde een kusje geven hoorquote:
Oh vrouw, ik heb meer mannen gezoend dan de gemiddelde single damequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorik begrijp dat niet.
quote:
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaanquote:
Het lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorik begrijp dat niet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi
West-FrieslandInclusief of exclusief het dialect?!
[..]
Een WEST-Fries. Heel wat anders.
Volgens Wikipedia kan beide. Maar hij zal dan inderdaad Noord-Holland bedoelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Welkom klonterpot! en ofresca westfriesland ligt in noord holland volgens mij
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik zeil in zijn geheel niet fanatiek, ik ben een echte dekslet!
Oké, volgende vraag. Ver weg gestopt in West-Friesland of aan de rand, zodat je heel hard kan wegrennen daar?quote:
Nu pas weer een beetje? laffe battie! een echte zeiler trekt zijn droogpak aan en gaat heel de winter door.. wat voor boten vaar je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Exclusief![]()
[..]
Het zeilen begint nu pas weer een beetje, van de zomer weer heel Nederland door.
Moet wel weer goed komen![]()
Ja, Westfriesland ligt in Noord-Holland ja
Maar dat is dan het probleem van single 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaan
Sex is zooo overratedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
zo werkt dat niet he
en daarbij: dan mag ik alleen maar zoenen, daar heb ik toch niks aan? geneukt moet er worden![]()
Die uitdaging durf ik aan te gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh vrouw, ik heb meer mannen gezoend dan de gemiddelde single dame
joh!quote:
ik welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, die ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wikipedia kan beide. Maar hij zal dan inderdaad Noord-Holland bedoelen.
Jij bent geen gemiddelde single damequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die uitdaging durf ik aan te gaanHoeveel?
Dat is heul niet vreemdgaan.. dat is gewoon mannelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaan
Potentieel nieuwe TT !quote:
Ja, zoals ik al zei.. ben al een tijdje aan het lurken dus 'k moet doortypen en doorlezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef getl0st het volgende:
Welkom klonterpot!
bereid je maar voor.. koop vast een nieuw toetsenbord.. want deze gaat nog een maand mee in het tempo dat wij hier gaan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Nee jordy.. te makkelijk... nee jordy,.... te makkelijk....
Daar hoef je geen pm voor te sturen murmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
haha ja ik had het al via PM gevraagd ja..... ben best benieuwd. maar ik weet alleen niet hoeevel mannen ik gezoend heb....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Kom maar, kom maar, kom maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef rival het volgende:
Nee jordy.. te makkelijk... nee jordy,.... te makkelijk....
She'll beat you!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen pm voor te sturen murm
maareehm, ondertussen 4 geloof ik.. valt mee toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dit jaar of ever?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat is niks. ik heb er meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Shit, ben ik mannelijk danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is heul niet vreemdgaan.. dat is gewoon mannelijk
Jij zoende nog niet eens echt toen je op de basisschool zatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is niks. ik heb er meeren ook meer vrouwen dan jij mannen
(misschien moet ik es in mijn fobo mijn sexualiteit gaan aanpassen hahaha)
NOOIT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
Dit jaar pas 3...quote:
uhm owquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
jullie hebben bij elkaar op de basisschool gezeten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij zoende nog niet eens echt toen je op de basisschool zat
slettebolletjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit jaar pas 3...ik geloof dat ik ook wel iets meer dan 4 haal dan..
![]()
![]()
even tellen.. r,t,f,t,r,k,a eeh, en dan ben ik er vast nog een paar vergeten
kut.. ik dacht echt dat het er maar 4 waren
Nee, oké.. mij één keertje overkomen in vrij erbarmelijke toestandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
uhm owsinds wanneer, is me nog nooit "overkomen"
quote:
In sommige opzichten wel denk ikquote:
nee maar djayzz die slet zoent al vanaf zn ehh wat was het ook alweer djayzz... 11e ofzo?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie hebben bij elkaar op de basisschool gezeten?
Nee, niet eens (zij was al afgestudeerd toen ik naar de brugklas ging denk ik.)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:41 schreef ArTiC het volgende:
[..]
jullie hebben bij elkaar op de basisschool gezeten?
Sloerie!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nee, niet eens (zij was al afgestudeerd toen ik naar de brugklas ging denk ik.)
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend hadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee maar djayzz die slet zoent al vanaf zn ehh wat was het ook alweer djayzz... 11e ofzo?
ik was netjes heel laat met alles
Je gaat lekker zoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
![]()
![]()
in dat geval wil ik best een man zoenenquote:
quote:
Ik wilde iemand anders quotenquote:
spreek voor jezelfquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
al?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend had
en dan niet een oppervlakkig kusje op de wang ofzo.
BUUUHUUUUUUUUUHquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer heel interessant hier, of niet ?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)nemen-verder-af.html
JB!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is weer heel interessant hier, of niet ?
Onderzoek onder brittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)nde-vriendschap.html
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
BUUUHUUUUUUUUUHik ben een slet! een rasechte slet! gedver!
Hehehequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenen
En nog kleden ze zich kut.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
jamaar... dit is echt iets van de laatste weken...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En dan nog niet eens de mensen erbij geteld die je ook had WILLEN zoenen
Heyquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/economie(...)nemen-verder-af.html
Jij wel johquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Gefeliciteerd dat jij dat al wist.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef mrbox het volgende:
Heydat zei ik al een poos , half juli komt echt de klap
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:43 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik denk dat ik voor het einde van de basisschool al met 4 meisjes gezoend had
en dan niet een oppervlakkig kusje op de wang ofzo.
idioten!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:49 schreef Nouk84 het volgende:
Dan is het nóg ERGER!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:50 schreef Snuitebolletje het volgende:
jamaar... dit is echt iets van de laatste weken...
hee half je bent er weer! what happened? jij was toch een paar dagen weg ofzo?quote:
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
jah, wrijf het er maar in.. ik ga een rood raampje huren! dan verdien ik er nog wat aan
een goedkope hoer?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?
duh, RIJK wil ik worden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ooh je wil nu toch in plaats van slet een hoerrrrr worden?
quote:
Keurig ventje!quote:
hoeveel mannen heb jij gezoend dan? DJ Ass?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef djayzz het volgende:
[..]
![]()
[..]
Keurig ventje!
Ik vond zoenen toen al heerlijk
eh nee, die teller staat op 0, en dat wil ik graag zo houden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:55 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hoeveel mannen heb jij gezoend dan? DJ Ass?
oh kut dit ging niet meer over het mannen zoenen
Terecht!quote:
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparenquote:
trap ik hier in?quote:Beste Ik vond uw prachtige coupe en zag meteen dat het een liefhebber auto is, daarom ben ik bijna persoonlijk aangesproken . Ik ben bezeten van E30's... Ik sta er mee op, en ga er mee slapen... en wanneer ik uw wagen zag, hoewel hij van een klasse te hoog is vrees ik.. MOEST ik even mailen! Buiten de standaard vragen zoals, km-stand, eventuele gebreken, roest, mechanische minpuntjes (men weet nooit met wagens die al +15 jaar niet meer gebouwd worden) Aangezien ik student ben, en helaas zeker niet de hoofdprijs kan betalen, zou ik toch erg graag uw bodemprijs weten? Ik kan u alvast erg gerust verzekeren dat hij als meer dan heilig zal verzorgd en gereden worden! Vriendelijke groeten!
Zijn niet echt berichten waar ik op zit te wachtenquote:
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dan pas? maar dan mogen we niet seksen..moet eerst Kwaak een singletje volblaffen
vaag bericht ookquote:
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftalthans ik hoop het wel voor hem.
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...quote:
Toch jammer, want snuit zit net op te scheppen dat hij 2 auto's heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...2 auto's een boot en een penthouse
![]()
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
what happened?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Past wel bij mn gevoel op het moment
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
*knuffel*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
blijkbaar.... nja je kan nog de prijs noemen die je aan iedereen zou noemen.... of staat die er al bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebben
vandaar dat je JB een knuffel geeft?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
neuh sparen heeft weinig zinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparen
onee kut ik ging net meer geld uitgeven aan een schoonmaaksterarrogante kutjup die ik ben, maar ja mn huis wordt zo'n ranzige teringzooi anders
hoor je wel vaker...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
vaag bericht ookalsof iemand zoveel moeite gaat doen om zo'n lulverhaal op te hangen
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ah ok. nou ja dan zien we het wel he. als ik in eens heel arm word dan ehhhhh... kweetnie.... dan stop ik wel met eten en ga ik weer mn eigen huis schoonmaken.... dan word ik waarschijnlijk toch ontslagen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
neuh sparen heeft weinig zinmaar wrs beginnen we dan pas echt de krisis te voelen
(maar dat is wat lastig te zeggen omdat de regerening elke keer acties onderneemt waardoor het uitgesteld word)
Niet echt hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef erikje14 het volgende:
daar was ik weer, even AFK gaan is niet handig hier merk ik al
Komen ze bij mij niet ver meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ga mij lekker op mijn schuldgevoelens en humanitaire gevoelens aanspreken
Na jarenlang mij verstopt te hebben van het leven lijkt het erop dat alles wat ik mogelijk gemist zou hebben zich in een soort van stortvloed over me heen dendert. De laatste paar dagen waren spannend en ik moest tot inkeer komen om alles even te laten bezinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee half je bent er weer! what happened? jij was toch een paar dagen weg ofzo?
Mja, helpt niet echt op t moment...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te geven
niet erg.... gaat het nu weer wat beter met je? hoe komt het dan nu alles ineens over je heendendert dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Na jarenlang mij verstopt te hebben van het leven lijkt het erop dat alles wat ik mogelijk gemist zou hebben zich in een soort van stortvloed over me heen dendert. De laatste paar dagen waren spannend en ik moest tot inkeer komen om alles even te laten bezinken.
Mijn post eergisteren was misschien ietwat overdreven realiseer ik me pas achteraf. Mijn excuses.
Iemand een label toekennen "Goh, jij bent wel gul!" en daarna daarop in spelen (men voelt zichzelf goed, omdat je een labeltje krijgt) en vragen "Wil je doneren voor het Wereld Natuur Fonds?"quote:
Ik wil je best mee nemen naar mn jacht in 1 van mn auto's waar we dan een dagje op tuffen en 's avonds in mn penthouse een champagne voorschotelen hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, helpt niet echt op t moment...
Al is het wel lief natuurlijk.
Ik moet gewoon slapen denk ik en hopen dat t morgen over is
En tis niet eens die tijd van de maand
oja dat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iemand een label toekennen "Goh, jij bent wel gul!" en daarna daarop in spelen (men voelt zichzelf goed, omdat je een labeltje krijgt) en vragen "Wil je doneren voor het Wereld Natuur Fonds?"
ik sla even af, dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil je best mee nemen naar mn jacht in 1 van mn auto's waar we dan een dagje op tuffen en 's avonds in mn penthouse een champagne voorschotelen hoor![]()
ja, cappuccinoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjes(niet teveel he, is niet lief om je kindjes leeg te zuigen qua energie haha).
heb je jezelf al verwend met wat lekkers? aarbeien, chocola, of iets anders dat je lekker vindt....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, helpt niet echt op t moment...
Al is het wel lief natuurlijk.
Ik moet gewoon slapen denk ik en hopen dat t morgen over is
En tis niet eens die tijd van de maand
Maskertje, bad, jankfilmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjes(niet teveel he, is niet lief om je kindjes leeg te zuigen qua energie haha).
heb je jezelf al verwend met wat lekkers? aarbeien, chocola, of iets anders dat je lekker vindt....
whehequote:
ja, misschien kan ze je een echte knuffel komen geven ipv deze digiknuffelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, cappuccino
en oude kaas
maar dan nog.
bel zo even mn zusje denk ik
Wil je een foto van KF?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
That reminds me, ik heb zin om vanavond heel hard te lachen. Ik ga denk ik een domme film opzoeken of een goede cabaretshow
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh wacht, ik ging samen met bels naakt op de bank van nouk terwijl jij op de stoel zat te kijken.. kunnen we dan wel ons theetje doen
oh ja leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
That reminds me, ik heb zin om vanavond heel hard te lachen. Ik ga denk ik een domme film opzoeken of een goede cabaretshow
Ik kan er minstens 100 van KF bekijkenquote:
Eerst dacht ik dat het er niet al te best uitzag, maar gisteren heb ik een hoop gepraat en nu besef ik me dat alles goed komt. Er is een hoop gebeurd in korte tijd, zowel slecht als goed. Ik denk dat karma me even heeft uitgekozen voor een joyride tussen de verschillende uiteindes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.... gaat het nu weer wat beter met je? hoe komt het dan nu alles ineens over je heendendert dan?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
whehedat weet ik toch mup! Alleen die thee moet nog eens genuttigd worden
oh wacht, ik ging samen met bels naakt op de bank van nouk terwijl jij op de stoel zat te kijken.. kunnen we dan wel ons theetje doen
een kijken, dinsdag eten bij pa & ma, daarna naar de muziekquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh ja leuk!
ik ga eten bij een vriendinnetje
Gezelligquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef Murmeli het volgende:
oh ja leuk!
ik ga eten bij een vriendinnetje
Jazeker zonder te kotsenquote:
ah, jammer.. wilde net vragen of jij al eet plannen had zodat we daarna samen filmpje konden kijken.. Have fun iig!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gezellig![]()
Ik bij mijn ouders, lekker makkelijk
Hopen dat ze je het komende uur met rust latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Belsezar het volgende:
Zo, eindelijk wat rust op kantoor.
Wat een hectische stressdag was het vandaag zeg!
hmmm het klinkt niet zo concreet maar dat hoeft misschien ook niet. wel tof dat je je beseft dat het goedkomt!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:13 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Eerst dacht ik dat het er niet al te best uitzag, maar gisteren heb ik een hoop gepraat en nu besef ik me dat alles goed komt. Er is een hoop gebeurd in korte tijd, zowel slecht als goed. Ik denk dat karma me even heeft uitgekozen voor een joyride tussen de verschillende uiteindes.
Komt wel goed, het is alleen niet allemaal even leuk.
En sommige maar roepen dat ik slechte timing heb!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Snuitebolletje het volgende:
ah, jammer.. wilde net vragen of jij al eet plannen had zodat we daarna samen filmpje konden kijken.. Have fun iig!
Ik win qua timing hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
En sommige maar roepen dat ik slechte timing heb!Sorry, andere keer dus.
Thanks!
Jaa je kan er weinig aan doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ah ok. nou ja dan zien we het wel he. als ik in eens heel arm word dan ehhhhh... kweetnie.... dan stop ik wel met eten en ga ik weer mn eigen huis schoonmaken.... dan word ik waarschijnlijk toch ontslagen...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga meer cappuccino pakken
En meer oude kaas
en een SMS beantwoorden
En dan voel ik me vast beter
en je zusssie bellen!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik ga meer cappuccino pakken
En meer oude kaas
en een SMS beantwoorden
En dan voel ik me vast beter
Ik ga niet in details treden want daar zit niemand op te wachten en is denk ik ook geen goed idee.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm het klinkt niet zo concreet maar dat hoeft misschien ook niet. wel tof dat je je beseft dat het goedkomt!
maarre...slecht karma dat is toch alleen als je zelf slechte dingen hebt gedaan? ben je stout geweest dan
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hopen dat ze je het komende uur met rust laten
Murmpje!quote:
nee studiegids nog niet ontvangen. ook nog niet ingeschreven. ik wil nog even kijken wat ik voor diagnoses enzo ik bij riagg krijg omdat ik zoals ik nu ben geen studie ga volhouden dus daar heb ik ondersteuning bij nodig. (ik bedoel het minder afhankelijk dan het nu klinkt)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:21 schreef automatic_ het volgende:
Murm; heb je al meer gehoord van de OU?
hoi belsje! met jou alles goed dan? ik zit teveel op fok maar verder gaat het wel hoor!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:23 schreef Belsezar het volgende:
[..]
InderdaadZal wel goedkomen denk ik
[..]
Murmpje!Heeeeyyy, alles goed?
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Afspraak UWV is gemaakt, heb ik dat iig bijna 'afgerond'
Hier ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef erikje14 het volgende:
zo, nog een half uurtje, dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
bleah, UWV/CWI, bah.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hoor, moe en me kapot gewerkt vandaag. Maar heb wel dingen voor elkaar gekregen dus ik ben heb wel een happy gevoel over deze werkdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee studiegids nog niet ontvangen. ook nog niet ingeschreven. ik wil nog even kijken wat ik voor diagnoses enzo ik bij riagg krijg omdat ik zoals ik nu ben geen studie ga volhouden dus daar heb ik ondersteuning bij nodig. (ik bedoel het minder afhankelijk dan het nu klinkt)
[..]
hoi belsje! met jou alles goed dan? ik zit teveel op fok maar verder gaat het wel hoor!
Goedzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoor, moe en me kapot gewerkt vandaag. Maar heb wel dingen voor elkaar gekregen dus ik ben heb wel een happy gevoel over deze werkdag
Teveel op fok? Bestaat dat?
He nouk, nog niets van uitzendburo enzo gehoordquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er liever ook niets mee te maken, maar ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef erikje14 het volgende:
bleah, UWV/CWI, bah.
CWI was ooit zo leuk om ontslagvergunningen te regelen (toen ik nog een bijbaantje in de computerwinkel had) en het UWV zag geen reden voor betalen
Gelukkig hadden m'n ouders rechtsbijstand dus heb alles wel gehad toen, maar kost weer een hoop energie
Ik hoop het ook. Sta inmiddels bij 6 bureau's ingeschrevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
Goedzo![]()
Hoop dat het snel goedkomt
Gelukkig maak je er goed veel werk van
![]()
Beter nog, heb je al in KPD gekeken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Murmeli het volgende:
waar kan ik ook alweer de dagcijfers vinden?
Dagcijfers # 184quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Murmeli het volgende:
waar kan ik ook alweer de dagcijfers vinden?
Nope. En vandaag heb ik hoofdpijn van een gesprek van vanmorgen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
He nouk, nog niets van uitzendburo enzo gehoord
quote:
quote:
Heb je je cv al op mosterboard gezet, heb toen hoop reacties gehad en me huidige baan via een headhunter geregeld misschien is dat een methode die je nog kan proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope. En vandaag heb ik hoofdpijn van een gesprek van vanmorgen..
nee had geen tijd gisteren.... en vanavond ook niet en morgen ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter nog, heb je al in KPD gekeken?.
Misschien bestaat er toch zoiets als teveel Fok, sta op de lijst van afgelopen zondag best hoogquote:
Nog niet online gezet, vanavond even doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:35 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Heb je je cv al op mosterboard gezet, heb toen hoop reacties gehad en me huidige baan via een headhunter geregeld misschien is dat een methode die je nog kan proberen
Je moet wel toegang aanvragen, gaat ook een paar dagen overheenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:36 schreef Murmeli het volgende:
nee had geen tijd gisteren.... en vanavond ook niet en morgen ook nietwordt donderdag
gisteren toegang gevraagd en gekregen... maar moet dus nog kijkenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet online gezet, vanavond even doen![]()
[..]
Je moet wel toegang aanvragen, gaat ook een paar dagen overheen
Aahh oké..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:39 schreef Murmeli het volgende:
gisteren toegang gevraagd en gekregen... maar moet dus nog kijken
Maken dat je weg komtquote:
Kan je alleen als secetaresse aan de slag ?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nog niet online gezet, vanavond even doen![]()
[..]
Je moet wel toegang aanvragen, gaat ook een paar dagen overheen
Nee, niet alleen als secretaresse.quote:
En heb je nog een prijs gekregenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Murmeli het volgende:
Fuck it, ik stond gisteren gewon op 3! was er al bang voor
Aah oke tof, ben benieuwd.quote:
Succes!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:45 schreef Murmeli het volgende:
oh...redelijke kans dat ik niet meer kan posten straks, heb me laten bannen... dit is niet goed voor mn werk.
ligt er nog ff aan of ze het ook willen doen natuurlijk....
PM kan ngo wel geloof ik dan
Ik ook..quote:
Plaatsje 12 en 41.. het was ooit ergerquote:
Dan zeg ik maar nietsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:37 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien bestaat er toch zoiets als teveel Fok, sta op de lijst van afgelopen zondag best hoog
Als ik naar de lijst van af zondag kijk staan er best Singels posters tussen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:48 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Plaatsje 12 en 41.. het was ooit erger
Zondag was het ook écht niet normaal hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als ik naar de lijst van af zondag kijk staan er best Singels posters tussen.
we domineren de lijst
Dat is niks nieuws.. hadden we 'vroeger ' met de stage sc en sex sc ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Als ik naar de lijst van af zondag kijk staan er best Singels posters tussen.
we domineren de lijst
Best ziek idd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:49 schreef HeatWave het volgende:
ach, ik post niet eens zoveel per dag, maar dat tikt toch aardig aan in de loop der jaren.
quote:Op vrijdag 20 februari 2009 20:07 schreef Danny het volgende:na controle is gebleken dat PiRANiA op 19 februari 2009 een totaal van 1950 posts heeft geplaatst. Gefeliciteerd met het niet hebben van een leven en het vervuilen van onze database met je bagger
Achja, er zit ook al 6,5 jaar "--->ONZ" en "slotje" tussen natuurlijkquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef Cuegirllie het volgende:
In dat dagcijfers topic schreef Danny
[..]![]()
![]()
Ja bij mij zitten er ook wel 25000 usual-dagvulling kutnewbie posts tussen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:52 schreef HeatWave het volgende:
Achja, er zit ook al 6,5 jaar "--->ONZ" en "slotje" tussen natuurlijk.
quote:
Ach, in 10 jaar vind ik het ook allemaal wel meevallen, 1950 posts per dag is mij echt nog bij lange na niet geluktquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:55 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja bij mij zitten er ook wel 25000 usual-dagvulling kutnewbie posts tussen.
Heeft iemand dat sowieso wel eens gepresteerd dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:58 schreef HeatWave het volgende:
Ach, in 10 jaar vind ik het ook allemaal wel meevallen, 1950 posts per dag is mij echt nog bij lange na niet gelukt.
Anders check je even 3 posts boven je ofzo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef AirwiN het volgende:
Heeft iemand dat sowieso wel eens gepresteerd dan?
gebakken aardappels, broccoli en een gehaktbal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:59 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
moet nog ff bedenken wat ik ga eten, iemand nog een suggesties
Doe dan teminste iets ban waardigsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
gebakken aardappels, broccoli en een gehaktbal.
dat had ik gistren....
Thanks!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:00 schreef Kreator het volgende:
Anders check je even 3 posts boven je ofzo.
quote:
Tubgirl posten!quote:
ik vond eigenlijk die post al een beetej veel van het goede. alsof 1 poster gemist wordt op singles ofzo....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Een afscheidstopic á la MLI is toch het minste wat je kunt doen.
nja dat probeer ik maar dat lukt mij dus niet. dan denk ik oh ff kijekn en dan zit ik er weer heel de dag achter....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef HeatWave het volgende:
Ik snap het niet hoor, dan post/FOK! je toch gewoon niet?.
Ja, dat was leukquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:09 schreef Howl het volgende:
[..]
Een afscheidstopic á la MLI is toch het minste wat je kunt doen.
Murm ga je schamen, 2girls1cup moet het ook wel doen denk ikquote:
Murm,niet zo egocentrisch, kunnen toch niet zomaar zonder jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vond eigenlijk die post al een beetej veel van het goede. alsof 1 poster gemist wordt op singles ofzo....
maargoed wie weet gooi ik dit topic zo nog dicht
Ik vind het jammer dat je moet gaan.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:10 schreef Murmeli het volgende:
ik vond eigenlijk die post al een beetej veel van het goede. alsof 1 poster gemist wordt op singles ofzo....
maargoed wie weet gooi ik dit topic zo nog dicht
haha ja daar heb i ktoen ook wel hartelijk om gelachenquote:
zegt me allemaal niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Murm ga je schamen, 2girls1cup moet het ook wel doen denk ik
Als het puur om fokken tijdens werk tijd gaat kun je misschien iemand van de ict vragen om fok uitzettenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 17:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
zegt me allemaal niks
Howl en TS: jullie kunnen nog PMmen...
en wie weet denken ze bij fok: zoek het lekker zelf uit met je verslaving, dan zit ik hier morgen gewoon nog hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |