Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftalthans ik hoop het wel voor hem.
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...quote:
Toch jammer, want snuit zit net op te scheppen dat hij 2 auto's heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...2 auto's een boot en een penthouse
![]()
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
what happened?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Past wel bij mn gevoel op het moment
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
*knuffel*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
blijkbaar.... nja je kan nog de prijs noemen die je aan iedereen zou noemen.... of staat die er al bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebben
vandaar dat je JB een knuffel geeft?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
neuh sparen heeft weinig zinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparen
onee kut ik ging net meer geld uitgeven aan een schoonmaaksterarrogante kutjup die ik ben, maar ja mn huis wordt zo'n ranzige teringzooi anders
hoor je wel vaker...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
vaag bericht ookalsof iemand zoveel moeite gaat doen om zo'n lulverhaal op te hangen
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |