Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:57 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach voor jij rijk bent dat duurt nog wel ff, tegen die tijd neem ik aan dat kwaak wel weer iemand heeft volgeblaftalthans ik hoop het wel voor hem.
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...quote:
Toch jammer, want snuit zit net op te scheppen dat hij 2 auto's heeftquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik kan al net doen alsof ik rijk ben...2 auto's een boot en een penthouse
![]()
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebbenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:59 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat het zo'n door de computer vertaalde mail was van een oostblokslet, maar het ging gewoon over auto's...
maar gaan slapen en opstaan met een auto wordt, althans in mijn bed, erg krapjes
what happened?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Past wel bij mn gevoel op het moment
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
*knuffel*quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is hier donker binnen.
En het onweert.
Ach ja, je kan niet elke dag in een jubelstemming zijn he
blijkbaar.... nja je kan nog de prijs noemen die je aan iedereen zou noemen.... of staat die er al bij?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:01 schreef rival het volgende:
[..]
Nee het is gewoon iemand die mijn auto voor weinig wilt hebben
vandaar dat je JB een knuffel geeft?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:02 schreef Ripley het volgende:
[..]
*knuffel*
Ik ben in een goeie bui vandaag
neuh sparen heeft weinig zinquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
wat gebeurt er in juli dan volgens jou? dan kan ik vast gaan sparen
onee kut ik ging net meer geld uitgeven aan een schoonmaaksterarrogante kutjup die ik ben, maar ja mn huis wordt zo'n ranzige teringzooi anders
hoor je wel vaker...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:58 schreef djayzz het volgende:
[..]
vaag bericht ookalsof iemand zoveel moeite gaat doen om zo'n lulverhaal op te hangen
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te gevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ah ok. nou ja dan zien we het wel he. als ik in eens heel arm word dan ehhhhh... kweetnie.... dan stop ik wel met eten en ga ik weer mn eigen huis schoonmaken.... dan word ik waarschijnlijk toch ontslagen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:03 schreef mrbox het volgende:
[..]
neuh sparen heeft weinig zinmaar wrs beginnen we dan pas echt de krisis te voelen
(maar dat is wat lastig te zeggen omdat de regerening elke keer acties onderneemt waardoor het uitgesteld word)
Niet echt hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef erikje14 het volgende:
daar was ik weer, even AFK gaan is niet handig hier merk ik al
Komen ze bij mij niet ver meequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:04 schreef rival het volgende:
ga mij lekker op mijn schuldgevoelens en humanitaire gevoelens aanspreken
Na jarenlang mij verstopt te hebben van het leven lijkt het erop dat alles wat ik mogelijk gemist zou hebben zich in een soort van stortvloed over me heen dendert. De laatste paar dagen waren spannend en ik moest tot inkeer komen om alles even te laten bezinken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:53 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hee half je bent er weer! what happened? jij was toch een paar dagen weg ofzo?
Mja, helpt niet echt op t moment...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:05 schreef rival het volgende:
[..]
Hey, heb ik weer een excuus om JB een dikke vette knuffel te geven
niet erg.... gaat het nu weer wat beter met je? hoe komt het dan nu alles ineens over je heendendert dan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Na jarenlang mij verstopt te hebben van het leven lijkt het erop dat alles wat ik mogelijk gemist zou hebben zich in een soort van stortvloed over me heen dendert. De laatste paar dagen waren spannend en ik moest tot inkeer komen om alles even te laten bezinken.
Mijn post eergisteren was misschien ietwat overdreven realiseer ik me pas achteraf. Mijn excuses.
Iemand een label toekennen "Goh, jij bent wel gul!" en daarna daarop in spelen (men voelt zichzelf goed, omdat je een labeltje krijgt) en vragen "Wil je doneren voor het Wereld Natuur Fonds?"quote:
Ik wil je best mee nemen naar mn jacht in 1 van mn auto's waar we dan een dagje op tuffen en 's avonds in mn penthouse een champagne voorschotelen hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
daar trap ik niet in. ik wil eerst het bewijs zien.
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjesquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, helpt niet echt op t moment...
Al is het wel lief natuurlijk.
Ik moet gewoon slapen denk ik en hopen dat t morgen over is
En tis niet eens die tijd van de maand
oja dat...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Iemand een label toekennen "Goh, jij bent wel gul!" en daarna daarop in spelen (men voelt zichzelf goed, omdat je een labeltje krijgt) en vragen "Wil je doneren voor het Wereld Natuur Fonds?"
ik sla even af, dank jequote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik wil je best mee nemen naar mn jacht in 1 van mn auto's waar we dan een dagje op tuffen en 's avonds in mn penthouse een champagne voorschotelen hoor![]()
ja, cappuccinoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjes(niet teveel he, is niet lief om je kindjes leeg te zuigen qua energie haha).
heb je jezelf al verwend met wat lekkers? aarbeien, chocola, of iets anders dat je lekker vindt....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mja, helpt niet echt op t moment...
Al is het wel lief natuurlijk.
Ik moet gewoon slapen denk ik en hopen dat t morgen over is
En tis niet eens die tijd van de maand
Maskertje, bad, jankfilmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:08 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lief voor jezelf zijn en lekker slapen idd. extra knuffel vragen van de kindjes(niet teveel he, is niet lief om je kindjes leeg te zuigen qua energie haha).
heb je jezelf al verwend met wat lekkers? aarbeien, chocola, of iets anders dat je lekker vindt....
whehequote:
ja, misschien kan ze je een echte knuffel komen geven ipv deze digiknuffelsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, cappuccino
en oude kaas
maar dan nog.
bel zo even mn zusje denk ik
Wil je een foto van KF?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
That reminds me, ik heb zin om vanavond heel hard te lachen. Ik ga denk ik een domme film opzoeken of een goede cabaretshow
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Snuitebolletje het volgende:
oh wacht, ik ging samen met bels naakt op de bank van nouk terwijl jij op de stoel zat te kijken.. kunnen we dan wel ons theetje doen
oh ja leuk!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:11 schreef Nouk84 het volgende:
That reminds me, ik heb zin om vanavond heel hard te lachen. Ik ga denk ik een domme film opzoeken of een goede cabaretshow
Ik kan er minstens 100 van KF bekijkenquote:
Eerst dacht ik dat het er niet al te best uitzag, maar gisteren heb ik een hoop gepraat en nu besef ik me dat alles goed komt. Er is een hoop gebeurd in korte tijd, zowel slecht als goed. Ik denk dat karma me even heeft uitgekozen voor een joyride tussen de verschillende uiteindes.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:07 schreef Murmeli het volgende:
[..]
niet erg.... gaat het nu weer wat beter met je? hoe komt het dan nu alles ineens over je heendendert dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |