quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Afspraak UWV is gemaakt, heb ik dat iig bijna 'afgerond'
Hier ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:24 schreef erikje14 het volgende:
zo, nog een half uurtje, dan weer naar huis
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
bleah, UWV/CWI, bah.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ja hoor, moe en me kapot gewerkt vandaag. Maar heb wel dingen voor elkaar gekregen dus ik ben heb wel een happy gevoel over deze werkdagquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nee studiegids nog niet ontvangen. ook nog niet ingeschreven. ik wil nog even kijken wat ik voor diagnoses enzo ik bij riagg krijg omdat ik zoals ik nu ben geen studie ga volhouden dus daar heb ik ondersteuning bij nodig. (ik bedoel het minder afhankelijk dan het nu klinkt)
[..]
hoi belsje! met jou alles goed dan? ik zit teveel op fok maar verder gaat het wel hoor!
Goedzoquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Ja hoor, moe en me kapot gewerkt vandaag. Maar heb wel dingen voor elkaar gekregen dus ik ben heb wel een happy gevoel over deze werkdag
Teveel op fok? Bestaat dat?
He nouk, nog niets van uitzendburo enzo gehoordquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:25 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb er liever ook niets mee te maken, maar ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:27 schreef erikje14 het volgende:
bleah, UWV/CWI, bah.
CWI was ooit zo leuk om ontslagvergunningen te regelen (toen ik nog een bijbaantje in de computerwinkel had) en het UWV zag geen reden voor betalen
Gelukkig hadden m'n ouders rechtsbijstand dus heb alles wel gehad toen, maar kost weer een hoop energie
Ik hoop het ook. Sta inmiddels bij 6 bureau's ingeschrevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:28 schreef mrbox het volgende:
Goedzo![]()
Hoop dat het snel goedkomt
Gelukkig maak je er goed veel werk van
![]()
Beter nog, heb je al in KPD gekeken?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Murmeli het volgende:
waar kan ik ook alweer de dagcijfers vinden?
Dagcijfers # 184quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Murmeli het volgende:
waar kan ik ook alweer de dagcijfers vinden?
Nope. En vandaag heb ik hoofdpijn van een gesprek van vanmorgen..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:32 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
He nouk, nog niets van uitzendburo enzo gehoord
quote:
quote:
Heb je je cv al op mosterboard gezet, heb toen hoop reacties gehad en me huidige baan via een headhunter geregeld misschien is dat een methode die je nog kan proberenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nope. En vandaag heb ik hoofdpijn van een gesprek van vanmorgen..
nee had geen tijd gisteren.... en vanavond ook niet en morgen ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Beter nog, heb je al in KPD gekeken?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |