Jij dus ook niet?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoeg
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ho wacht, exit is exit, daar komt geen piemel in! ook die van Kwaakniet!
Exclusiefquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
West-FrieslandInclusief of exclusief het dialect?!
Het zeilen begint nu pas weer een beetje, van de zomer weer heel Nederland door.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Een zeiler en single?! dude! dan zeil je niet fanatiek genoeg
quote:
Ik wil je met alle liefde een kusje geven hoorquote:
Oh vrouw, ik heb meer mannen gezoend dan de gemiddelde single damequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorik begrijp dat niet.
quote:
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaanquote:
Het lijkt me ook niksquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ach man jij durft niet eens een vent te zoenen. oh kwaak ook niet trouwens, leek hem goorik begrijp dat niet.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hoi
West-FrieslandInclusief of exclusief het dialect?!
[..]
Een WEST-Fries. Heel wat anders.
Volgens Wikipedia kan beide. Maar hij zal dan inderdaad Noord-Holland bedoelen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:31 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
Welkom klonterpot! en ofresca westfriesland ligt in noord holland volgens mij
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Ik zeil in zijn geheel niet fanatiek, ik ben een echte dekslet!
Oké, volgende vraag. Ver weg gestopt in West-Friesland of aan de rand, zodat je heel hard kan wegrennen daar?quote:
Nu pas weer een beetje? laffe battie! een echte zeiler trekt zijn droogpak aan en gaat heel de winter door.. wat voor boten vaar je?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Klonterpot het volgende:
[..]
Exclusief![]()
[..]
Het zeilen begint nu pas weer een beetje, van de zomer weer heel Nederland door.
Moet wel weer goed komen![]()
Ja, Westfriesland ligt in Noord-Holland ja
Maar dat is dan het probleem van single 1quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaan
Sex is zooo overratedquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
[..]
zo werkt dat niet he
en daarbij: dan mag ik alleen maar zoenen, daar heb ik toch niks aan? geneukt moet er worden![]()
Die uitdaging durf ik aan te gaanquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
Oh vrouw, ik heb meer mannen gezoend dan de gemiddelde single dame
joh!quote:
ik welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, die ja..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:34 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Volgens Wikipedia kan beide. Maar hij zal dan inderdaad Noord-Holland bedoelen.
Jij bent geen gemiddelde single damequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die uitdaging durf ik aan te gaanHoeveel?
Dat is heul niet vreemdgaan.. dat is gewoon mannelijkquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
[..]
Rommelen met Single 1 & daarna ook met Single 2 en Single 1 vindt dit dan vreemdgaan
Potentieel nieuwe TT !quote:
Ja, zoals ik al zei.. ben al een tijdje aan het lurken dus 'k moet doortypen en doorlezenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef getl0st het volgende:
Welkom klonterpot!
bereid je maar voor.. koop vast een nieuw toetsenbord.. want deze gaat nog een maand mee in het tempo dat wij hier gaan
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
zie mijn post hierbovenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef rival het volgende:
[..]
Nee jordy.. te makkelijk... nee jordy,.... te makkelijk....
Daar hoef je geen pm voor te sturen murmquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
haha ja ik had het al via PM gevraagd ja..... ben best benieuwd. maar ik weet alleen niet hoeevel mannen ik gezoend heb....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
quote:
Kom maar, kom maar, kom maarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:36 schreef rival het volgende:
Nee jordy.. te makkelijk... nee jordy,.... te makkelijk....
She'll beat you!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Daar hoef je geen pm voor te sturen murm
maareehm, ondertussen 4 geloof ik.. valt mee toch
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
Dit jaar of ever?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
dat is niks. ik heb er meerquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Shit, ben ik mannelijk danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:35 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is heul niet vreemdgaan.. dat is gewoon mannelijk
Jij zoende nog niet eens echt toen je op de basisschool zatquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat is niks. ik heb er meeren ook meer vrouwen dan jij mannen
(misschien moet ik es in mijn fobo mijn sexualiteit gaan aanpassen hahaha)
NOOIT!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
Dit jaar pas 3...quote:
uhm owquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:38 schreef Klonterpot het volgende:
Het overkomt een man gewoon wel eens dat 'ie opeens met een man staat te zoenen, ook als hetero zijnde. Vooral als je probeert om twee meiden met elkaar te laten zoenen, en moet bewijzen dat hetero-hetero zoenen tussen twee verschillende sekses heel normaal is
jullie hebben bij elkaar op de basisschool gezeten?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef djayzz het volgende:
[..]
Jij zoende nog niet eens echt toen je op de basisschool zat
slettebolletjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dit jaar pas 3...ik geloof dat ik ook wel iets meer dan 4 haal dan..
![]()
![]()
even tellen.. r,t,f,t,r,k,a eeh, en dan ben ik er vast nog een paar vergeten
kut.. ik dacht echt dat het er maar 4 waren
Nee, oké.. mij één keertje overkomen in vrij erbarmelijke toestandquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:40 schreef mrbox het volgende:
[..]
uhm owsinds wanneer, is me nog nooit "overkomen"
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |