eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...
Knuffelen en zoenen is idd
Je punt is duidelijkquote:
hmmmm ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van dat eerste heb ik dan weer geen last, mn kindertjesfabriek heeft een constructiefoutje
Je deed ook al raar toen je wel een vriendje had, alleen dit is anders raarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenen![]()
murm gaat raar doen als ze geen vriendje heeft
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenen![]()
murm gaat raar doen als ze geen vriendje heeft
Voor mij een voordeel, wil toch geen spruiten, nooit gewild ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
hmmmm ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel is
Bindingsangst enzquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je deed ook al raar toen je wel een vriendje had, alleen dit is anders raar
er is er laatst nog eentje beschikbaar gekomen.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijn
Waarom niet teveel zoenen ? (te veel is nooit goed maar ben benieuwd)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....)
nja 30 was wel goed opzichquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ger-dan-vrouwen.html
Heren/Dames, is dat zo?
Die wil ik ook heel niet, ik wil een pluche, die niet teruglultquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
er is er laatst nog eentje beschikbaar gekomen.....
maar die hoeft ff niks zegt ie
Wil wel ff 10 jaar terug in de tijd hoor, zou een hoop ongemakken schelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Nee hoor, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
oja dat....
toen dacht ik nog: oh riepen jullie mij?
Dat is niet goed hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik welJammer dat zijn vriendin hier ook rondloopt!
Nee, die vriendin moet wegquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel ff 10 jaar terug in de tijd hoor, zou een hoop ongemakken schelen
Jah, 21quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Nee, dan heb je gewoon een excuusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
als ik gewoon alleen in emoticons praat kan ik niet zoveel verkeerd zeggen toch?
ik hou niet van veel zoenen. ik hou wel van zoenen maar niet heel de tijd door zeg maar. sommige die willen altijd maar zoenen. daar word ik kriebelig van. dan denk ik pleur op ga jezelf bezig houden ofzo....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom niet teveel zoenen ? (te veel is nooit goed maar ben benieuwd)
?quote:
Ik vind 23 ook niet verkeerd hoor...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Ik vind zoenen wel lekker, maar er moet ook een grens aan zitten. Mijn ex zoende echter nooit genoeg vond ik.. dus ik begon altijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hou niet van veel zoenen. ik hou wel van zoenen maar niet heel de tijd door zeg maar. sommige die willen altijd maar zoenen. daar word ik kriebelig van. dan denk ik pleur op ga jezelf bezig houden ofzo....
maar aan de andere kant heb ik ook exen die dat van mij dachten dus dat is wel weer raar. misschien ben ik wel gemiddeld en wilden mijn laatste paar exen gewoon buitenproportioneel veel zoenen met mij
ik kan ook zo goed zoenen
Haha, is het je al gelukt? Anders heb ik geen bewijsquote:
oh dan hebje met deze een probleem, die lult vrij veel....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die wil ik ook heel niet, ik wil een pluche, die niet teruglult
Geef haar telefoonnummer aan JonKel en hij pakt haar helemaal inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, is het je al gelukt? Anders heb ik geen bewijs
keej, nu snap ik ut welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef erikje14 het volgende:
werkt niet hieris op MF deze smilie:
[ afbeelding ]
Duidelijk dat je nog nooit met mij gezoend hebtquote:
Geen uitknopje, batterijklepje, accu die leeg gaat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
oh dan hebje met deze een probleem, die lult vrij veel....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit met mij gezoend hebt
quote:
zoals?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef erikje14 het volgende:
ik zou rustig de laatste 10 jaar nog eens overdoen, al zou ik dan hopelijk wat dingen anders doen
Wat zou je gemist moeten hebben?quote:
Nou die relatie is geslooptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, is het je al gelukt? Anders heb ik geen bewijs
Haha, handige actie, zowel van haar, als van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
Nou die relatie is geslooptMaar er is nog geen nieuwe voor in de plaats gekomen
Ze ging hard to get spelen en net doen of ze niet zoveel interesse meer had in mij. Dus ik deed niet veel moeite meer. Achteraf had ze nog wel interesse in mij, maar ze neemt het me kwalijk dat ik gezegd heb dat ik nog even vrijgezel wil zijn omdat ik naar zweden op vakantie ga en daar heel veel blonde vrouwen rondlopen(wist ik veel dat ze nog wel interesse had
)
Je Impliceert dat murm met jou zou moeten zoenen...quote:
Beetje te ver van mijn bed denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geef haar telefoonnummer aan JonKel en hij pakt haar helemaal in
hmm, niet zo handig :s maar als ze echt interesse in je heeft, zal ze er later toch wel op terug komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou die relatie is geslooptMaar er is nog geen nieuwe voor in de plaats gekomen
Ze ging hard to get spelen en net doen of ze niet zoveel interesse meer had in mij. Dus ik deed niet veel moeite meer. Achteraf had ze nog wel interesse in mij, maar ze neemt het me kwalijk dat ik gezegd heb dat ik nog even vrijgezel wil zijn omdat ik naar zweden op vakantie ga en daar heel veel blonde vrouwen rondlopen(wist ik veel dat ze nog wel interesse had
)
zo, jij bent flink wat van planquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, vanalles denk ik, maar om 't echt goed te doen kunnen we beter 20 jaar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |