Ik in elk geval wel...heb geen zin om met m'n kokosnoot ombeschermd op het asfalt te smakken als het een keer fout gaat. Ik ben niet 's werelds scherpste stuurman, en fiets vooral rond de vecht...veel smalle weggetjes en niet altijd even sociale automoboilisten die zo lekker dicht langs je scheuren....quote:Op maandag 15 juni 2009 07:50 schreef jpjedi het volgende:
Rijdt iedereen met helm hier? Ik wel in ieder geval
Jep, altijd. Ik ben de eerste twee keer dat ik ging mtb-en zo ontzettend hard op mijn hoofd gevallen, dat ik het nut van een helm wel heb meegekregen. Better save than sorryquote:Op maandag 15 juni 2009 07:50 schreef jpjedi het volgende:
Rijdt iedereen met helm hier? Ik wel in ieder geval
In de gele lus zat een afdaling op kinderkopjes, percentage 18%. Ging echt nergens over. Ik heb nu nog kramp in mijn handen van het remmen.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:34 schreef I.R.Baboon het volgende:
Dat biertje na de finish kwam me wel heel goed uit. Had eigenlijk niet echt last van m'n benen na de finish (met dan aan de Elfstedentocht, denk ik), al merkte ik bij de laatste 2 beklimmingen (die op 1 na laatste bij de 150km was nog erg gemeen, met dat bochtje erin) wel dat ik wat kracht aan het verliezen was.
Uiteindelijk was m'n gemiddelde iets boven de 24, en mietje als ik ben was m'n maximumsnelheid maar net boven de 50. Maar goed, aangezien het m'n eerste keer klimmen was, was het ook m'n eerste keer dalen.
Jaahh die vlak voor het einde, die was echt gemeen! Ik had het wel gehad met klimmen, haha. gelukkig fietsten er een paar oude kerels voor me, die me een beetje aanmoedigden en zeiden dat het de laatste klim was (fail, maar op dat moment een goede motivatiequote:Op maandag 15 juni 2009 09:36 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
In de gele lus zat een afdaling op kinderkopjes, percentage 18%. Ging echt nergens over. Ik heb nu nog kramp in mijn handen van het remmen.
Zat overigens ook een klim in op kasseien![]()
Die klim die jij bedoelt in de rode is de Oude Huls volgens mij
Hmm, het zal wel aan de deelnemers van de route liggen, maar bij ons riepen ze telkens in elke klim: BIER ZOMETEEN BIER!!!quote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jaahh die vlak voor het einde, die was echt gemeen! Ik had het wel gehad met klimmen, haha. gelukkig fietsten er een paar oude kerels voor me, die me een beetje aanmoedigden en zeiden dat het de laatste klim was (fail, maar op dat moment een goede motivatie)
Bij mij stond er een man of 10 te klappen op een plek waarvan je vermoedde dat het het einde was, dat was wel fijn om naartoe te rijden. Daarna bleek het tragisch genoeg nog verder te gaan, en om de hoek nog een stukje, maar toen had ik al genoeg moraal om door te gaan (en het feit dat je allerlei andere mensen wel ziet afstappen motiveert wel). Verder zat ik volgens mij het moeilijkst op de Kosenberg (of Kersenpad) waar het op een bepaald moment nog maar 8km/u ging. Maar goed, alles gelukt, nu een volgend doel zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2009 09:42 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Jaahh die vlak voor het einde, die was echt gemeen! Ik had het wel gehad met klimmen, haha. gelukkig fietsten er een paar oude kerels voor me, die me een beetje aanmoedigden en zeiden dat het de laatste klim was (fail, maar op dat moment een goede motivatie)
Liep die route zo raar, of was je ff de weg kwijt boven Gulpen??quote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Superher0 het volgende:
...
Zie voor gegevens van de rit zoals door mij gereden: http://trail.motionbased.com/trail/activity/8443732 (lang leve Garmin!)
...
Ik heb nu een Garmin 305 geleend van een vriend van mij. Zelf heb ik de Garmin 705 maar deze is na een jaar trouwe dienst ter reperatie aangebodenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:05 schreef I.R.Baboon het volgende:
Vet ding trouwens, zo'n Garminapparaat. Hoe veel kost zoiets nou?
hmm, ik zie het nu ook. is dat pad waar je door de weilanden fietst. Als je aankomt zie je allerlei hoofdjes van fietsers net boven het weiland uitsteken.Dit was vlak na de eerste eetpunt voor de rode lus als ik mij niet vergis.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:09 schreef ursel het volgende:
[..]
Liep die route zo raar, of was je ff de weg kwijt boven Gulpen??
Die marmotte lijkt me ook wel gaaf, maar dat is op z'n vroegst volgend jaar..
ik zelden tot nooit, ook al snap ik best dat sommige het wel belangrijk vinden.quote:Op maandag 15 juni 2009 07:50 schreef jpjedi het volgende:
Rijdt iedereen met helm hier? Ik wel in ieder geval
Ga je dit jaar nog voor de 200?quote:Op maandag 15 juni 2009 09:16 schreef cyclechick het volgende:
Een geslaagde dag, en een mooie eindstand van 187 km op de teller.
De dode man. Voordeel daarvan is dat er beneden een doodlopende weg rechtdoor is, voor als je de bocht niet haaltquote:Op maandag 15 juni 2009 09:59 schreef Superher0 het volgende:
Snelheidsrecord in Nederland is nu 80.2km (84.7 in Oostenrijk)! Als je van de keutenberg die weg naar beneden met 18% naar het dorp rijdt. Remmen loslaten en gaan. Heerlijk!!!
Ja, dat moet eigenlijk wel he! Ik wil eigenlijk een keer naar Groningen rijden, heb daar 'n oma wonen, en van deur tot deur is dat denk ik 250 km.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:19 schreef ultra_ivo het volgende:alle Limburgs Mooiste rijders.
[..]
Ga je dit jaar nog voor de 200?
Als je zaterdag 180 gehaald hebt is vlak 250 geen probleem. 't Is alleen even geduld hebben en de verveling verdrijvenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk wel he! Ik wil eigenlijk een keer naar Groningen rijden, heb daar 'n oma wonen, en van deur tot deur is dat denk ik 250 km.
Mijn ervaring is dat na 100km kom je in een roes en vliegen de kilometers voorbij eer je er erg in hebt. Heb al een aantal tochten van 230km gereden, vlak dat wel. Amstel Gold heb ik de 200km gedaan. Sterker nog voor minder dan 100km wil ik eigenlijk niet eens meer fietsen.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:29 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Als je zaterdag 180 gehaald hebt is vlak 250 geen probleem. 't Is alleen even geduld hebben en de verveling verdrijven.
Ben bang dat mijn wielerleven dan nooit echt gaat beginnenquote:Op maandag 15 juni 2009 10:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Mooi zo. Dan kun je volgend jaar een serietje 200-jes gaan rijden. Dan begint het wielerleven pas echt
Ben bang die van mij ook niet..quote:Op maandag 15 juni 2009 10:40 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Ben bang dat mijn wielerleven dan nooit echt gaat beginnen
Ik denk ook wel dat ik 200 km kan, 100 km is een eitje tegenwoordig. Heb dat laatst ook gefietst op een dag dat ik er niet eens erg in had. Eten heb ik mezelf goed aangeleerd, en hoewel het met LM lastig was vanwege misselijkheid, heb ik daar normaal nooit last van en gaat dat prima. energyreepjes, bananen en krentebollen kom ik een heel eind mee.quote:Op maandag 15 juni 2009 10:36 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat na 100km kom je in een roes en vliegen de kilometers voorbij eer je er erg in hebt. Heb al een aantal tochten van 230km gereden, vlak dat wel. Amstel Gold heb ik de 200km gedaan. Sterker nog voor minder dan 100km wil ik eigenlijk niet eens meer fietsen.
Lange afstanden fietsen is gewoon sparen. Rustig beginnen en steeds geleidelijker de intensiteit opvoeren. Waarschijnlijk is het niet de afstand wat het probleem gaat worden maar meer het eten en drinken onderweg. Zakken volstouwen met energierepen, bananen, krentenbollen, snelle jelles en wat meer je lekker vindt en kunt verteren op de fiets.
kom dan ook gewoon in NL wonen, mafkees!quote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef Oksel het volgende:
Jongens, kijk eens op http://www.buienradar.nl/ , zien jullie die grote rode vlek boven Duitsland? Dáár woon ik nou.
Tegen misselijkheid helpt vaak cola. Dat schudt de maag wat op. In noodgeval, als je zeker weet dat je iets verkeerds hebt gegeten gewoon een stukje gras opzoeken en vinger in de keel. Is een tamelijk ruwe methode maar helpt wel.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:23 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ik 200 km kan, 100 km is een eitje tegenwoordig. Heb dat laatst ook gefietst op een dag dat ik er niet eens erg in had. Eten heb ik mezelf goed aangeleerd, en hoewel het met LM lastig was vanwege misselijkheid, heb ik daar normaal nooit last van en gaat dat prima. energyreepjes, bananen en krentebollen kom ik een heel eind mee.
Ben dus niet de enige. (Zaterdag ook LM gereden)quote:
Nou, die behoefte had ik wel inderdaad, heb t niet gedaan, maar heb er wel aan gedacht, vond het echter een beetje apart om zomaar tussen al die 100 mensen te gaan staan kotsenquote:Op maandag 15 juni 2009 11:28 schreef ultra_ivo het volgende:
Rond de 100km heb ik inderdaad ook vaker een dip. Daarna begint de diesel op gang te komen en loop alles vanzelf.
[..]
Tegen misselijkheid helpt vaak cola. Dat schudt de maag wat op. In noodgeval, als je zeker weet dat je iets verkeerds hebt gegeten gewoon een stukje gras opzoeken en vinger in de keel. Is een tamelijk ruwe methode maar helpt wel.
Dat deed me eraan denken, waar blijft m'n Brooks B17 zadel? Bleek die wel in de winkelmand te staan van featherbikes, maar had ik nog niet betaaldquote:
Ik heb zo'n blikje vet erbij besteld...dus de onderkant invetten en dan wat tochtjes van zo'n 50-70 km rijden?quote:Op maandag 15 juni 2009 11:38 schreef ultra_ivo het volgende:
Vergeet wel niet je Brooks in te rijden.
Hmm..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
kom dan ook gewoon in NL wonen, mafkees!
Klinkt goed..quote:Op maandag 15 juni 2009 11:55 schreef I.R.Baboon het volgende:
Ik herinner me nu pas weer dat ik zaterdag nadat ik m'n lekke band achter vervangen had eerst vergeten was om de rem er weer terug op te zetten (en daarna hem niet helemaal strak kon zetten omdat er te veel speling in m'n achterwiel zat), en dat ik daarna zo hard kracht zette dat m'n zadel enorm kraakte en onder een andere hoek ging staan... deze week toch maar even een kleine onderhoudssessie inplannen.
Maar goed, het is allemaal zonder tripel en zonder 26 of 28 mogelijk.
Moet een nasty val geweest zijn.quote:Noordwijk
Ernstig gewonde bij aanrijding racefietsers
Een 55-jarige man uit Haarlem is zondag 14 juni rond 10.15 uur ernstig gewond geraakt toen hij op het fietspad tussen Langevelderslag en Zandvoort met zijn racefiets frontaal botste op een tegenligger. Met ondermeer hersenletsel werd hij met spoed overgebracht naar het LUMC. De man met wie hij de frontale aanrijding had, was een 54-jarige man uit Zoetermeer die ook op een racefiets reed. Ook hij raakte gewond. Hij werd overgebracht naar het Spaarne Ziekenhuis in Hoofddorp met o.a. een hersenschudding. Inmiddels is hij weer thuis. Beide mannen droegen een fietshelm.
De politie stelt een onderzoek in naar de toedracht van het ongeval.
Mja, als je allebei goed doortrapt kan je impact toch tussen de 60 en 70 liggen natuurlijk..quote:Op maandag 15 juni 2009 13:15 schreef marcodej het volgende:
Overigens helpt een helm niet altijd:
[..]
Moet een nasty val geweest zijn.
Had een Trek 1400. Leuk instap model. Vrienden van mij rijden een Madone, weet even niet welk type, maar die zien er ook gelikt uit. Trek is degelijk spul, echter je betaalt ook voor de naam.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Washington het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Trek racefietsen?
Ik vind zelf de nieuwe Trek fietsen erg mooi, maar ben niet zeker over de kwaliteit.
Trek is altijd wel degelijk spul, maar ben zelf niet zo'n fan van Trek. Sowieso ben ik niet zo'n fan de Amerikaanse fiets fabrikanten.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Washington het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Trek racefietsen?
Ik vind zelf de nieuwe Trek fietsen erg mooi, maar ben niet zeker over de kwaliteit.
Ik heb ervaring met Giant, Jan Janssen en Koga. Allemaal redelijk onverwoestbare fietsen...quote:Op maandag 15 juni 2009 16:20 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Trek is altijd wel degelijk spul, maar ben zelf niet zo'n fan van Trek. Sowieso ben ik niet zo'n fan de Amerikaanse fiets fabrikanten.
Mijn trek 1400 is nog steeds heel. 15000+ km en aantal kleine valpartijtjes.quote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Washington het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met Giant, Jan Janssen en Koga. Allemaal redelijk onverwoestbare fietsen...
Als Trek ook degelijk spul is, kan ik dus met een gerust hart een aanschaffen (ik vind ze erg mooi, maar dat is natuurlijk niet een goede reden om een te kopen).
Precies. Na zo'n 500km moet ie dan redelijk ingereden zijn.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:42 schreef Captain_Fabulous het volgende:
[..]
Ik heb zo'n blikje vet erbij besteld...dus de onderkant invetten en dan wat tochtjes van zo'n 50-70 km rijden?
Mischien iets om ergens in september een speciale 200km-meet te organiseren. Redelijk vlak parcours dan en rustig tempo. Zodat de eerste 200 nog goed te doen is.quote:Op maandag 15 juni 2009 11:40 schreef eentwee het volgende:
Ik wil deze zomer ook de 200km barriere eens doorbreken.
Met dat slapen had ik ook wat problemen inderdaad, maar dat bewijst maar weer: alles went.quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef Oksel het volgende:
Er zijn fabrikanten die je korting geven op een nieuwe helm, als je de oude ge-crashed hebt.. heb ik wel eens gehoord.
* Oksel draagt altijd een helm.
In het begin had ik een oude helm, die ONTZETTEND warm was.. en ik dus niet droeg. Toen heel hard gevallen, gelukkig op mijn schouder, alleen schaafwonden.. meteen nieuwe helm gekocht, en nooit meer afgezet. In het begin slaapt het wat rot, maar het went.
En dan stiekem nog 200 km erachteraan met allemaal venijnige klimmetjes?quote:Op maandag 15 juni 2009 17:31 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Mischien iets om ergens in september een speciale 200km-meet te organiseren. Redelijk vlak parcours dan en rustig tempo. Zodat de eerste 200 nog goed te doen is.
Naar mijn mening valt Trek in een totaal lagere klasse dan Koga. Trek is een goed merk, maar naar mijn mening is Koga toch beterquote:Op maandag 15 juni 2009 16:32 schreef Washington het volgende:
[..]
Ik heb ervaring met Giant, Jan Janssen en Koga. Allemaal redelijk onverwoestbare fietsen...
Als Trek ook degelijk spul is, kan ik dus met een gerust hart een aanschaffen (ik vind ze erg mooi, maar dat is natuurlijk niet een goede reden om een te kopen).
Klinkt als een idee...Trouwens, in je verslagen heb je het altijd over met de trein naar tochten gaan. Ben je zo'n hardcore fietser dat je geen auto hebt, of is het gewoon niet verantwoord om na een 400 of 600 km nog in de auto te stappen? Ik kan me daar iets bij voor stellen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik was aan het denken aan een parcours in Noord-Limburg/Oost-Brabent en aangrenzende grensgebieden. Dan kan ik stukken uitgewerkte route van mijn brevetten gebruiken en het is er dan behoorlijk vlak. Start bijv. in Eindhoven.
goed idee. kan ik altijd nog een stuk afsteken naar huis als ik halverwege helemaal dood benquote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik was aan het denken aan een parcours in Noord-Limburg/Oost-Brabent en aangrenzende grensgebieden. Dan kan ik stukken uitgewerkte route van mijn brevetten gebruiken en het is er dan behoorlijk vlak. Start bijv. in Eindhoven.
ik heb nooit trek racefietsen gehad maar als de kwaliteit gelijk is aan die van hun atb spul dan is het baggerquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Had een Trek 1400. Leuk instap model. Vrienden van mij rijden een Madone, weet even niet welk type, maar die zien er ook gelikt uit. Trek is degelijk spul, echter je betaalt ook voor de naam.
Rijd zelf nu een Cube Agree GTC Race. Zeer content mee
Beter doen jullie dat allemaal eens en houden we een Groningen-meetquote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk wel he! Ik wil eigenlijk een keer naar Groningen rijden, heb daar 'n oma wonen, en van deur tot deur is dat denk ik 250 km.
Elke merk heeft goede fietsen, zolang er maar betaald wordt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb nooit trek racefietsen gehad maar als de kwaliteit gelijk is aan die van hun atb spul dan is het bagger
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef Oksel het volgende:
Er zijn fabrikanten die je korting geven op een nieuwe helm, als je de oude ge-crashed hebt.. heb ik wel eens gehoord.
* Oksel draagt altijd een helm.
In het begin had ik een oude helm, die ONTZETTEND warm was.. en ik dus niet droeg. Toen heel hard gevallen, gelukkig op mijn schouder, alleen schaafwonden.. meteen nieuwe helm gekocht, en nooit meer afgezet. In het begin slaapt het wat rot, maar het went.
In de middag en avond neemt de buienactiviteit van het noordwesten uit sterk af en klaart het flink op. De temperatuur komt bij een zwakke wind, uit noordelijke richtingen, uit op een graad of 19.quote:dinsdag 16 juni en woensdag 17 juni 2009
Eerst enkele (onweers)buien, later van het noordwesten uit droger
Een gebied met enkele regen- en onweersbuien boven de kustprovincies trekt in de loop van de ochtend verder het land in. De buien trekken langzaam, waardoor lokaal vrij veel neerslag kan vallen. De wind is zwak tot matig uit uiteenlopende richtingen, maar wordt geleidelijk overal noordwestelijk en kan kortdurend tijdens passage van de buienzone vrij krachtig zijn.
ik ben het met je eens dat er een prijskaartje aan de kwaliteit hangt (soms) maar trek is het enige merk fiets waar bij ik meerdere frames in stukken heb gereden puur op kracht en niet door rare valpartijen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:09 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Elke merk heeft goede fietsen, zolang er maar betaald wordt.
Meestal zijn de instapmodellen van matige kwaliteit en naar mate de prijs hoger wordt, wordt ook de kwaliteit beter. Alle frames worden gewoon allemaal in Taiwan bij een pottebakker gemaakt, alleen bij de grote merken worden ze een keer extra controleert of wordt er wat meer aandacht aan besteed.
Koop nou maar een Colnago.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Washington het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Trek racefietsen?
Ik vind zelf de nieuwe Trek fietsen erg mooi, maar ben niet zeker over de kwaliteit.
Volgens mij kan het nooit slechter zijn dan een 2e hands van ¤50.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een paar topics terug ook al geroepen dat ik een racefiets wil gaan kopen, is er nog steeds niet van gekomenMaargoed, ik was van plan om een 2ehandsje te kopen, met in mijn achterhoofd de prijzen van nieuwe fietsen, en het feit dat ik zo vaak wel bedenk dat ik iets wil doen waar ik een half jaar later weer mee stop. Nu kwam ik op internet dit tegen, hoe kan die fiets zo ontzettend goedkoop zijn? Is hij zo slecht dat ik beter een tweedehands kan kopen?
Een vriend van mij heeft een paar maanden terug een fiets gekregen van een zwager van hem. Een ding dat je op MP voor 50 euro zou kunnen vinden, en het is een prima dingetje. Je wint er geen wedstrijd mee, maar voor een uitproberende beginner istie goed te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nooit slechter zijn dan een 2e hands van ¤50.
Dit is een leuke beginfiets, daar niet van maar ik denk dat je dit na een tijdje zat bent (geen schakelen op het stuur).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een paar topics terug ook al geroepen dat ik een racefiets wil gaan kopen, is er nog steeds niet van gekomenMaargoed, ik was van plan om een 2ehandsje te kopen, met in mijn achterhoofd de prijzen van nieuwe fietsen, en het feit dat ik zo vaak wel bedenk dat ik iets wil doen waar ik een half jaar later weer mee stop. Nu kwam ik op internet dit tegen, hoe kan die fiets zo ontzettend goedkoop zijn? Is hij zo slecht dat ik beter een tweedehands kan kopen?
Het is niet veel geld maar buiten het feit dat de kwaliteit niet zo best is heb je ook weer te maken met de maten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een paar topics terug ook al geroepen dat ik een racefiets wil gaan kopen, is er nog steeds niet van gekomenMaargoed, ik was van plan om een 2ehandsje te kopen, met in mijn achterhoofd de prijzen van nieuwe fietsen, en het feit dat ik zo vaak wel bedenk dat ik iets wil doen waar ik een half jaar later weer mee stop. Nu kwam ik op internet dit tegen, hoe kan die fiets zo ontzettend goedkoop zijn? Is hij zo slecht dat ik beter een tweedehands kan kopen?
Maakt Trek nog stalen frames?quote:Op dinsdag 16 juni 2009 09:54 schreef dop het volgende:
[..]
ik ben het met je eens dat er een prijskaartje aan de kwaliteit hangt (soms) maar trek is het enige merk fiets waar bij ik meerdere frames in stukken heb gereden puur op kracht en niet door rare valpartijen.
en dat moet gewoon niet kunnen, normaal trap je hooguit je wielen krom , maar een frame breken ?
[ afbeelding ]
deze ging het om, en vervolgens kreeg ik een 8000 xc als vervanger en ook die in stukken
en dat waren toen beide bepaalt niet de budget fietsen van trek
Onderhoud van de fiets kost het meest. Even nieuwe ketting en tandwielen en je bent met gemak 100 euro armer. Bij tweedehands fietsen moet je weten hoe het onderhoud was. Hoeveel kilometers erop zijn gemaakt. Hoe zijn de lagers van de wielen, de trapas. Want als je die moet vervangen en je laat het door een fietsenmaker doen betaal je je blauw.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 16:27 schreef Colnago het volgende:
[..]
Het is niet veel geld maar buiten het feit dat de kwaliteit niet zo best is heb je ook weer te maken met de maten.
Hoe is de breedte van het stuur en wat is de lengte van de voorbouw (stuurpen)?
Dan heb je nog het zadel wat waarschijnlijk voor geen ene meter zit en de pedalen waar je geen moer aan hebt.
Als je dat wilt/moet aanpassen kost het alsnog weer een hoop geld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |