Klinkt als een idee...Trouwens, in je verslagen heb je het altijd over met de trein naar tochten gaan. Ben je zo'n hardcore fietser dat je geen auto hebt, of is het gewoon niet verantwoord om na een 400 of 600 km nog in de auto te stappen? Ik kan me daar iets bij voor stellen...quote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik was aan het denken aan een parcours in Noord-Limburg/Oost-Brabent en aangrenzende grensgebieden. Dan kan ik stukken uitgewerkte route van mijn brevetten gebruiken en het is er dan behoorlijk vlak. Start bijv. in Eindhoven.
goed idee. kan ik altijd nog een stuk afsteken naar huis als ik halverwege helemaal dood benquote:Op maandag 15 juni 2009 18:45 schreef ultra_ivo het volgende:
Ik was aan het denken aan een parcours in Noord-Limburg/Oost-Brabent en aangrenzende grensgebieden. Dan kan ik stukken uitgewerkte route van mijn brevetten gebruiken en het is er dan behoorlijk vlak. Start bijv. in Eindhoven.
ik heb nooit trek racefietsen gehad maar als de kwaliteit gelijk is aan die van hun atb spul dan is het baggerquote:Op maandag 15 juni 2009 15:01 schreef Superher0 het volgende:
[..]
Had een Trek 1400. Leuk instap model. Vrienden van mij rijden een Madone, weet even niet welk type, maar die zien er ook gelikt uit. Trek is degelijk spul, echter je betaalt ook voor de naam.
Rijd zelf nu een Cube Agree GTC Race. Zeer content mee
Beter doen jullie dat allemaal eens en houden we een Groningen-meetquote:Op maandag 15 juni 2009 10:25 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Ja, dat moet eigenlijk wel he! Ik wil eigenlijk een keer naar Groningen rijden, heb daar 'n oma wonen, en van deur tot deur is dat denk ik 250 km.
Elke merk heeft goede fietsen, zolang er maar betaald wordt.quote:Op maandag 15 juni 2009 23:56 schreef dop het volgende:
[..]
ik heb nooit trek racefietsen gehad maar als de kwaliteit gelijk is aan die van hun atb spul dan is het bagger
quote:Op maandag 15 juni 2009 17:34 schreef Oksel het volgende:
Er zijn fabrikanten die je korting geven op een nieuwe helm, als je de oude ge-crashed hebt.. heb ik wel eens gehoord.
* Oksel draagt altijd een helm.
In het begin had ik een oude helm, die ONTZETTEND warm was.. en ik dus niet droeg. Toen heel hard gevallen, gelukkig op mijn schouder, alleen schaafwonden.. meteen nieuwe helm gekocht, en nooit meer afgezet. In het begin slaapt het wat rot, maar het went.
In de middag en avond neemt de buienactiviteit van het noordwesten uit sterk af en klaart het flink op. De temperatuur komt bij een zwakke wind, uit noordelijke richtingen, uit op een graad of 19.quote:dinsdag 16 juni en woensdag 17 juni 2009
Eerst enkele (onweers)buien, later van het noordwesten uit droger
Een gebied met enkele regen- en onweersbuien boven de kustprovincies trekt in de loop van de ochtend verder het land in. De buien trekken langzaam, waardoor lokaal vrij veel neerslag kan vallen. De wind is zwak tot matig uit uiteenlopende richtingen, maar wordt geleidelijk overal noordwestelijk en kan kortdurend tijdens passage van de buienzone vrij krachtig zijn.
ik ben het met je eens dat er een prijskaartje aan de kwaliteit hangt (soms) maar trek is het enige merk fiets waar bij ik meerdere frames in stukken heb gereden puur op kracht en niet door rare valpartijen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 06:09 schreef dutch_cyclist het volgende:
[..]
Elke merk heeft goede fietsen, zolang er maar betaald wordt.
Meestal zijn de instapmodellen van matige kwaliteit en naar mate de prijs hoger wordt, wordt ook de kwaliteit beter. Alle frames worden gewoon allemaal in Taiwan bij een pottebakker gemaakt, alleen bij de grote merken worden ze een keer extra controleert of wordt er wat meer aandacht aan besteed.
Koop nou maar een Colnago.quote:Op maandag 15 juni 2009 14:17 schreef Washington het volgende:
Zijn hier ook mensen die ervaring hebben met Trek racefietsen?
Ik vind zelf de nieuwe Trek fietsen erg mooi, maar ben niet zeker over de kwaliteit.
Volgens mij kan het nooit slechter zijn dan een 2e hands van ¤50.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een paar topics terug ook al geroepen dat ik een racefiets wil gaan kopen, is er nog steeds niet van gekomenMaargoed, ik was van plan om een 2ehandsje te kopen, met in mijn achterhoofd de prijzen van nieuwe fietsen, en het feit dat ik zo vaak wel bedenk dat ik iets wil doen waar ik een half jaar later weer mee stop. Nu kwam ik op internet dit tegen, hoe kan die fiets zo ontzettend goedkoop zijn? Is hij zo slecht dat ik beter een tweedehands kan kopen?
Een vriend van mij heeft een paar maanden terug een fiets gekregen van een zwager van hem. Een ding dat je op MP voor 50 euro zou kunnen vinden, en het is een prima dingetje. Je wint er geen wedstrijd mee, maar voor een uitproberende beginner istie goed te doen.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 14:21 schreef ursel het volgende:
[..]
Volgens mij kan het nooit slechter zijn dan een 2e hands van ¤50.
Dit is een leuke beginfiets, daar niet van maar ik denk dat je dit na een tijdje zat bent (geen schakelen op het stuur).quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef jakkop het volgende:
Ik heb een paar topics terug ook al geroepen dat ik een racefiets wil gaan kopen, is er nog steeds niet van gekomenMaargoed, ik was van plan om een 2ehandsje te kopen, met in mijn achterhoofd de prijzen van nieuwe fietsen, en het feit dat ik zo vaak wel bedenk dat ik iets wil doen waar ik een half jaar later weer mee stop. Nu kwam ik op internet dit tegen, hoe kan die fiets zo ontzettend goedkoop zijn? Is hij zo slecht dat ik beter een tweedehands kan kopen?
Het is niet veel geld maar buiten het feit dat de kwaliteit niet zo best is heb je ook weer te maken met de maten.quote:Op dinsdag 16 juni 2009 13:57 schreef jakkop het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |