Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb voor een blind date? Maar kennelijk vond een gezamenlijke vriend / vriendin ons bij elkaar passen en dan wordt de druk te hoog. Alsof die niet al hoog genoeg was. En het was dus net een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:44 schreef kingmob het volgende:
Waarom vraag je niet eerst naar een foto en wat extra informatie voordat je gaat daten. Waarom specifieek een blind date? Iedereen kan wel een paar dingen bedenken die oppervlakkig zijn maar waarschijnlijk wel van belang qua selectie.
Ik zie daten als afspreken met iemand waarmee je niet bevriend bent met de duidelijke intentie om te neuken of te checken of het relatiemateriaal is. Een blind date is wmb met iemand die je neit van uiterlijk kent en waar je niets of vrijwel niets over weet. Daar vallen dus ook ho's van pimpmomma Ripley onderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb voor een blind date? Maar kennelijk vond een gezamenlijke vriend / vriendin ons bij elkaar passen en dan wordt de druk te hoog. Alsof die niet al hoog genoeg was. En het was dus net een sollicitatiegesprek.
Iets afsrpeken met iemand die ik al wat langer 'ken', gaat een stuk eenvoudiger dan (blind) daten. Of wordt dat ook gezien als daten?
USB is bi-directioneelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zojuist hete thee over mijn bureau heen gegooid. Gevolg: Mijn muis spookt en mijn touchpad is dood. Oh, en ik heb een toetsenbord zonder usb-ingang gekocht. Kut.
Ik denk niet dat iemand van mijn vrienden me aan Bobby Gecoppeld zou hebben en met hem ben ik het langst samen geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie daten als afspreken met iemand waarmee je niet bevriend bent met de duidelijke intentie om te neuken of te checken of het relatiemateriaal is. Een blind date is wmb met iemand die je neit van uiterlijk kent en waar je niets of vrijwel niets over weet. Daar vallen dus ook ho's van pimpmomma Ripley onder
Al zou je denken dat goede vrienden toch weten wat bij je past. De ervaring leert mij dat dat vaak niet waar is
Als er iets vreemd is is het liefde. Denk niet dat je iemand moet hebben waarvan anderen denken dat hij/zij bij je past.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie daten als afspreken met iemand waarmee je niet bevriend bent met de duidelijke intentie om te neuken of te checken of het relatiemateriaal is. Een blind date is wmb met iemand die je neit van uiterlijk kent en waar je niets of vrijwel niets over weet. Daar vallen dus ook ho's van pimpmomma Ripley onder
Al zou je denken dat goede vrienden toch weten wat bij je past. De ervaring leert mij dat dat vaak niet waar is
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als er iets vreemd is is het liefde. Denk niet dat je iemand moet hebben waarvan anderen denken dat hij/zij bij je past.
Ik vond het wel leuk als mensen zeiden dat we een leuk stel waren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als er iets vreemd is is het liefde. Denk niet dat je iemand moet hebben waarvan anderen denken dat hij/zij bij je past.
Nee jij date niet dus dat doe je nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij is daten ook niet de manier om een serieuze relatie te vinden.
En dat, natuurlijk. Gelukkig zijn mijn vrienden ook (bijna) allemaal vrijgezel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt dan
Dat is toch niet altijd omdat ze je zielig vinden? Het kan toch ook zijn dat ze echt denken dat iemand bij je past?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef Kluts het volgende:
Huge broodje filet americain, gehaald door mijn sweet huisgenootje.
Wanneer ga ik jou eens zien trouwens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daten is gruwelijk. Mensen leren kennen is wel tof.
Misschien wil Kluts even een blind date regelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is toch niet altijd omdat ze je zielig vinden? Het kan toch ook zijn dat ze echt denken dat iemand bij je past?
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt dan
Af en toe kunnen we elkaar schieten, maar het is echt een lieverd ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.
Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar!Blijkbaar niet.
Ik doe niet aan blind dates. Eerst een vleeskeuring.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wil Kluts even een blind date regelen
Ik snap wel wat je bedoeld. en daar geef ik je gelijk in ook...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit![]()
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.
En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.
Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar!Blijkbaar niet.
In theorie waren we ook een goeie match, pasten we bij elkaar en vulden we elkaar aan op vlakken waar dat nodig was. Maar dat is niet altijd genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
al zul je die uiteindelijk toch wel eens tegen het lijf willen lopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.
Inderdaad![]()
Idd. Ook echt iets wat je op dat moment niet wil horen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die zin hoor je wel vaker bij breakups van stelletjes.
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er echt speelt
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor de mensen nog zeggen dat het gewoon klopte met mijn ex. Fijn, maar daar heb je soms niks aan.
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor pratenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Ik herken dit helaas. Heel irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef lichtekooi het volgende:
Nee
Ik bedoel juist andere.
dan zou je denken dat niemand samen blijft en dat wil ik niet eens denken.
Maar als je date puur om de gezelligheid zonder enkele vorm van verwachting, dan is het toch geen date meer? Dan kun je net zo goed bij je vrienden op de bank gaan hangen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.
Inderdaad![]()
Dan moeten mensen niet zeiken. Dan kies je voor the next best thing en gun je jezelf niet beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
Ja, dat geloof ik ook wel ja. Te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
ga je zelf dan regematig op date?quote:
Is tevreden zijn soms niet genoeg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar als je date puur om de gezelligheid zonder enkele vorm van verwachting, dan is het toch geen date meer? Dan kun je net zo goed bij je vrienden op de bank gaan hangen.
ghehe, ik val in herhalingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Pistolet huisgemaakte surinaamse kabeljouw.
Mooie theorie, maar dat gaat in de praktijk niet op. Maar zou wel fijn zijn als het 80% van de tijd zo is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan noem ik het geen date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?
Kijk uit! Trap er niet in! Het is vis!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ghehe, ik val in herhalingook nog nooit op
Ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?
moet je wel eerst weten hoe het voelt om verliefd te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef lichtekooi het volgende:
Als je al heel lang samen bent en je word verlieft op iemand anders, ga je dan weg omdat verliefdheid beter is?
is dat het betere?
want dan neem je dus wel 'genoegen' met een minder heftig gevoel.
Verkapte Dawg is hier postquote:
Even genoeg van Fok!quote:
Haha, neequote:
Dan moet diegene eerst eens gaan uitzoeken of het écht verliefdheid is..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef lichtekooi het volgende:
Als je al heel lang samen bent en je word verlieft op iemand anders, ga je dan weg omdat verliefdheid beter is?
is dat het betere?
want dan neem je dus wel 'genoegen' met een minder heftig gevoel.
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
Dan moet ie ook niet infiltreren met groeten
Ik heb 2 jaar mijn best gedaan om een relatie van 4,5 weer te krijgen zoals het eerder was, dus ik denk dat ik wel een idee heb. Maar je moet wel op tijd inzien dat iets m gewoon niet gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Is tevreden zijn soms niet genoeg?
Als je iets met iemand hebt en het is wat minder ga je toch niet meteen weg. Een dip hebben kan altijd.
altijd eraan moeten werkem is ook geen goed teken denk ik.
Eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet infiltreren met groeten
Ik. En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Wie van jullie heeft er eigenlijk allemaal bindings angst ?
Ik wel iig
Bindingsangst is mijn excuus. Maar ik heb op 't moment ook geen zin in een relatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Denk dat ik een verkapte vorm ervan heb. Maar het is makkelijk zeggen voor singles dat ze bindingsangst hebben, terwijl ze in feite gewoon geen relatie kunnen krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Totaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
En dan weet je dat, je houd van je vriend en bent verlieft op een ander.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet diegene eerst eens gaan uitzoeken of het écht verliefdheid is..
Ik nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar niet gelukkig zijn in een relatie. Van zo'n beslissing hangt zoveel af, daar valt niet zo iets over te zeggen. Ik heb het meegemaakt, en ik durf bijna zeker te zeggen dat het geen échte verliefdheid was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef lichtekooi het volgende:
En dan weet je dat, je houd van je vriend en bent verlieft op een ander.
Moet je dan het vertrauwde weg doen en gaan voor iets onbekends?
Als het verder altijd goed is geweest?
Bindingsangst is bullshit voor mieten die niet durven te zeggen dat ze iemand niet leuk genoeg vinden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
Bewijzen jullie het 'samen' maarDjayzz is toch al genouked.
je wilde graag meer vrouwen meemaken, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het niet of ik dat heb. Mijn vorige relatie heb ik wel verbroken terwijl er eigenlijk niet zoveel mis mee was, maar ik vond het idd allemaal zo verstikkend. Maar dat had ook andere redenen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef erikje14 het volgende:
gelukkig heb ik meer verstand van netwerkapparatuur
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar mijn best gedaan om een relatie van 4,5 weer te krijgen zoals het eerder was, dus ik denk dat ik wel een idee heb. Maar je moet wel op tijd inzien dat iets m gewoon niet gaat worden.
Soms voel je het zelf zo, en wilt de adner alsnog dat het benadrukt wordt of omgekeert....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.
Weten dat het goed is zonder dat steeds te hoeven benadrukken.
Waardering zit in kleine dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.
ik heb geen bindingsangst.
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Bewijzen jullie het 'samen' maarDjayzz is toch al genouked.
Ik zei dat omdat veel mensen volgens mij niet in de gaten hebben hoe belangrijk vertrouwen, liefde, tevredenheid zijn. Dat zeggen ze wel, maar ondertussen hechten ze meer waarde aan de spanning en onzekerheid van het verlieft zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar niet gelukkig zijn in een relatie. Van zo'n beslissing hangt zoveel af, daar valt niet zo iets over te zeggen. Ik heb het meegemaakt, en ik durf bijna zeker te zeggen dat het geen échte verliefdheid was.
Doeiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom pas terug als ik echt heb gedaan wat ik hier moet doen, ben verdomme zelfs te lui om mijn ontslagbief te typen. Iets waar ik al jaren naar uit kijk om te doen![]()
Dus
Daar heb je helemaal gelijk in..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef lichtekooi het volgende:
Ik zei dat omdat veel mensen volgens mij niet in de gaten hebben hoe belangrijk vertrouwen, liefde, tevredenheid zijn. Dat zeggen ze wel, maar ondertussen hechten ze meer waarde aan de spanning en onzekerheid van het verlieft zijn.
Zolang je nog niet rookt, vind ik alles bestquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
Ik kom pas terug als ik echt heb gedaan wat ik hier moet doen, ben verdomme zelfs te lui om mijn ontslagbief te typen. Iets waar ik al jaren naar uit kijk om te doen![]()
Dus
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef Nouk84 het volgende:
[quote][b]Op dinsdag 9 juni 2009 13:49 schreef djayzz het
Haha
Ik proef spanning, onzekerheid, ongemakkelijk voelen, dat het te dichtbij komt... ik proef:quote:Hahaha
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef heksehiel het volgende:
Ik proef spanning, onzekerheid, ongemakkelijk voelen, dat het te dichtbij komt... ik proef:
BindingsangstWelkom bij de club
Natuurlijk moet je met elkaar bezig zijn, maar ik geloof niet dat dat elke dag nodig is. Er zijn echt wel momenten dat er de rust is om niet te hoeven werken.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.
Wel fijn om iig het vertrouwen te hebben dat het wederzijds is.In die zin ben ik het met je eens.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zolang je nog niet rookt, vind ik alles bestSucces!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Ik proef spanning, onzekerheid, ongemakkelijk voelen, dat het te dichtbij komt... ik proef:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vroegah, toen we voor een loempia nog naar Vietnam moesten.
dat zei ik net ook al. ze negeren mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Bindingsangst , dat is toch gewoon een woordje dat je gebruikt als je niet bij elkaar past?
Je neemt werken iets te letterlijk, denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:54 schreef lichtekooi het volgende:
Natuurlijk moet je met elkaar bezig zijn, maar ik geloof niet dat dat elke dag nodig is. Er zijn echt wel momenten dat er de rust is om niet te hoeven werken.
Ik hoor het al, je bent gezwicht..quote:
De 1 vind de ander niet leuk genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:52 schreef heksehiel het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:55 schreef Feitosa het volgende:
Bindingsangst , dat is toch gewoon een woordje dat je gebruikt als je niet bij elkaar past?
Nee hoor, jullie hebben gelijk. Net als dat iemand er op het verkeerde moment is, jadajadajada. Gelul, allemaal.quote:
Jup, maar sta nu tenminste niet meer op het punt of om iemand te vermoorden of keihard te gaan janken op mijn werk.quote:
Daar zit nog best wat inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef rival het volgende:
[..]
De 1 vind de ander niet leuk genoeg.
Of beide dat kan natuurlijk ook.
want bindingsangst is een excuus
quote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, maar sta nu tenminste niet meer op het punt of om iemand te vermoorden of keihard te gaan janken op mijn werk.
Hi, I'm heksehiel. I'm an addict
Dat zou nog kunnen, maar alleen als er een reis/verhuizing oid in de planning staat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
Net als dat iemand er op het verkeerde moment is.
Dat kan ook prettig zijn inderdaad, als je die neigingen niet hebt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jup, maar sta nu tenminste niet meer op het punt of om iemand te vermoorden of keihard te gaan janken op mijn werk.
Daar gaat het bij mij ook niet alleen om, ik ben gewoon heel slecht in spelling en ik heb dan in mijn hoofd: dat woord schrijf ik altijd verkeerd, dus moet ik het anders schrijven dan ik denk en dan schrijf ik het anders en twijfel ik weer of ik het niet toch goed had. Ik raak in de war van mezelf.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:51 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar heb je helemaal gelijk in..
'Verliefd' is geen d/t kwestie, maar gewoon een woord, wat je met een d op het eind schrijft![]()
Gevalletje bindingsangst?quote:
Dat scheelt..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:58 schreef heksehiel het volgende:
Je geeft dus toe dat het een kutexcuus is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, jullie hebben gelijk. Net als dat iemand er op het verkeerde moment is, jadajadajada. Gelul, allemaal.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat het een kutexcuus is.
Mijn zus kreeg wat met haar vriend een week voordat hij 8 maanden naar Australië zou gaan en een paar maanden daarna zou zij een half jaar in Mexico studeren. Zijn nog steeds samen. Dus ja, ik vind dat gelulquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef rival het volgende:
Dat zou nog kunnen, maar alleen als er een reis/verhuizing oid in de planning staat.
dat jij net boekt om een jaar naar australie te gaan en diezelfde dag iemand tegen komt
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar pastquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gevalletje bindingsangst?![]()
[..]
Dat scheelt..
Morgen weer een dag
Absoluut!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Feitosa het volgende:
Je geeft dus toe dat het een kutexcuus is.
Hey wat is er? is toch wel het minste dat je kan vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef djayzz het volgende:
Collega van me begon trouwens net ook te huilen... weet nooit precies wat ik daar mee aan moet.
Inderdaad.. Maar hoezo je reactie dan? Iemand die dat tegen jou zegt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef getl0st het volgende:
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar past
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
Nouk en ik houden gewoon van elkaar, maar we zijn allebei bang om het toe te geven : Bindingsangst
Als iemand me verstikt aan het begin van de relatie i.p.v. de tijd gunt kan ik het ook op "bindingsangst" gooien. Even als voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nouk en ik houden gewoon van elkaar, maar we zijn allebei bang om het toe te geven : Bindingsangst
zijn ze wel beide gegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg wat met haar vriend een week voordat hij 8 maanden naar Australië zou gaan en een paar maanden daarna zou zij een half jaar in Mexico studeren. Zijn nog steeds samen. Dus ja, ik vind dat gelul
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef lichtekooi het volgende:
Daar gaat het bij mij ook niet alleen om, ik ben gewoon heel slecht in spelling en ik heb dan in mijn hoofd: dat woord schrijf ik altijd verkeerd, dus moet ik het anders schrijven dan ik denk en dan schrijf ik het anders en twijfel ik weer of ik het niet toch goed had. Ik raak in de war van mezelf.
Nee.. maar er zijn er zoveel die dat excuus gebruikenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar hoezo je reactie dan? Iemand die dat tegen jou zegt?
[..]
Jeb!quote:
Jeb. Bahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef getl0st het volgende:
Nee.. maar er zijn er zoveel die dat excuus gebruiken
Niet zozeer bij mij.. maar echt IEDEREEN die onzeker is in het begin van een relatie of tijdens het leren kennen.. gebruikt dat woord
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, jullie hebben gelijk. Net als dat iemand er op het verkeerde moment is, jadajadajada. Gelul, allemaal.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef rival het volgende:
en toch samen.....
echte liefde![]()
oke dan begrijp ik dat je dat vind
of dat je zo bang bent voor een relatie dat je iemand vanzelf minder leuk gaat vinden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar past
Dat schrijf ik volgens mij ook niet altijd goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik wilde het gewoon even zeggen, omdat je "verliefdheid" wel goed schrijft
ik zeg optie 2. of geen zin om je te binden. of iig geen zin in die persoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
maar ja is het bindingsangst of is het gewoon geen zin om je te binden. dat kan ook nog he...
9 van de 10 die zeggen bindingsangst te hebben, hebben dus eerder last van "geen zin om je te binden". In ieder geval niet met diegenequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
of dat je zo bang bent voor een relatie dat je iemand vanzelf minder leuk gaat vinden....
ik weet het niet.... vraag speelt in mn hoofd enzo.... maar ja is het bindingsangst of is het gewoon geen zin om je te binden. dat kan ook nog he...
nah... toch vraag ik me af dat als nu de prins op het witte paard langskomt of ik daar dan mee in zee ga. ik denk dat ik hoe dan ook voor iedereen hard wegren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg optie 2. of geen zin om je te binden. of iig geen zin in die persoon.
* djayzz trekt murmeli uit haar schulpquote:
Afgelopen keren welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef lichtekooi het volgende:
Dat schrijf ik volgens mij ook niet altijd goed.
Ik heb nog nooit gezegt dat ik bindingsangst heb
En dan zegt ze: er is niks, laat maar.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Hey wat is er? is toch wel het minste dat je kan vragen
Nouk. dit is rival. Rival, dit is nouk... misschine moeten jullie samen trouwen en kindjes maken... jullie schrijven zowat hetzelfde opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
9 van de 10 die zeggen bindingsangst te hebben, hebben dus eerder last van "geen zin om je te binden". In ieder geval niet met diegene
In jullie geval wil Nouk gewoon niet. Dat is geen bindingsangstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
ja ik jank ook vaak om niks... kom is hier.... wat is erquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan zegt ze: er is niks, laat maar.....
Iets anders dan jij heb ik het idee...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik jank ook vaak om niks... kom is hier.... wat is er
en in mijn armen zou ze het wel kwijt kunnen gok ik...
maar ik weet niet hoe jullie met elkaar omgaan natuurlijk
hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz trekt murmeli uit haar schulp
Ik heb bindingsangstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
tot die prins er daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah... toch vraag ik me af dat als nu de prins op het witte paard langskomt of ik daar dan mee in zee ga. ik denk dat ik hoe dan ook voor iedereen hard wegren.
dan zeg je: volgens mij is er wel wat. kan ik wat voor je doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan zegt ze: er is niks, laat maar.....
ik ken nouk al hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nouk. dit is rival. Rival, dit is nouk... misschine moeten jullie samen trouwen en kindjes maken... jullie schrijven zowat hetzelfde op
maar hebben op zn minst grotendeels gelijk imho
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
Nouk. dit is rival. Rival, dit is nouk... misschine moeten jullie samen trouwen en kindjes maken... jullie schrijven zowat hetzelfde op
maar hebben op zn minst grotendeels gelijk imho
hh knows how to read mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef heksehiel het volgende:
In jullie geval wil Nouk gewoon niet. Dat is geen bindingsangst
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zeg je: volgens mij is er wel wat. kan ik wat voor je doen?
ik ga meestal erg open om met de mensen om mij heen... euhm, bij mij kan men zijn/haar ei kwijt meestal... vandaarquote:
Nee, ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en dat ik gekwetst word.quote:
dacht ik al. ik hoef hier niet spontaan mijn collega's te knufflen hoor..... zij mij ook niet. we raken elkaar hier amper aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga meestal erg open om met de mensen om mij heen... euhm, bij mij kan men zijn/haar ei kwijt meestal... vandaar
Bij mij meestal ook, maar bij collega's is dat anders...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga meestal erg open om met de mensen om mij heen... euhm, bij mij kan men zijn/haar ei kwijt meestal... vandaar
ja dat dus...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en dat ik gekwetst word.
Dat is onzekerheid, geen bindingsangst.
Je hebt het nu over je date van morgenavond? Dat is niet meer dan normaal, die onzekerheid. Maar verwacht nou niet dat jullie morgen gaan trouwen en kindjes maken, maar gewoon een leuke avond hebben. Als hij het niet is, komt er nog wel iemand anders voorbij die minstens zo leuk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef lichtekooi het volgende:
Nee, ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en dat ik gekwetst word.
Dat is onzekerheid, geen bindingsangst.
Betrouwbaarheid is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.
Wel fijn om iig het vertrouwen te hebben dat het wederzijds is.In die zin ben ik het met je eens.
Wel je 06 dus we zijn op wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan ff duren jij hebt mijn adres toch helemaal niet
knuffelen? lol, we msn-en nog met mensen die aan het zelfde buro zitten hierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dacht ik al. ik hoef hier niet spontaan mijn collega's te knufflen hoor..... zij mij ook niet. we raken elkaar hier amper aan eigenlijk.
afsatndelijke teringbende hiero... hahaha
OMGquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
knuffelen? lol, we msn-en nog met mensen die aan het zelfde buro zitten hier
ik werk hier nu meer dan een jaar, dus we zijn aan elkaar gewendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dacht ik al. ik hoef hier niet spontaan mijn collega's te knufflen hoor..... zij mij ook niet. we raken elkaar hier amper aan eigenlijk.
afsatndelijke teringbende hiero... hahaha
ben je ff kwijt rivaltjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
ja kennen, we hebben gemeet weet je nog.. was je bij
Dat scheelt ook ja, dan weet je wat je met iemand aan moet. Vrienden kan ik ook heel goed opvangen mocht dat nodig zijn, maar collega's niet....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk hier nu meer dan een jaar, dus we zijn aan elkaar gewend
ik hier ook. en daarvoor 4 jaar op een andere afdeling en daar zaten we ook niet aan elkaar. was wel wat closer maar geen aanraking. nou ja ik heb wel es colleag's aangeraakt maar dat was andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk hier nu meer dan een jaar, dus we zijn aan elkaar gewend
neeej joh ik weet wel dat jij nouk al kent. ik weet zoveel over jou wat jij nog niet weet....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jesloeg op dat ik zei dat ik nouk al kon
Logischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Kluts het volgende:
Betrouwbaarheid is het belangrijkst.
Zonder dat begin ik er niet eens aan.
Het belangrijkst vind ik het gevoel dat ik de ander volledig kan vertrouwen. Zonder vertrouwen werkt een relatie nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is het belangrijkst.
Zonder dat begin ik er niet eens aan.
Ik verwacht juist dat hij me niet zo leuk vind als hij dacht. Dit is wel de eerste keer dat ik meteen zo onzeker ben! Met mijn exen was dat niet, toen duurde het ook langer voor ik iets voelde voor hun. Ik kan nu ook niet meteen zeggen dat ik verliefd (!) ben eigenlijk ze hebben elkaar 1x gezien, maar zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over je date van morgenavond? Dat is niet meer dan normaal, die onzekerheid. Maar verwacht nou niet dat jullie morgen gaan trouwen en kindjes maken, maar gewoon een leuke avond hebben. Als hij het niet is, komt er nog wel iemand anders voorbij die minstens zo leuk is.
Ik heb hier nog geen collega aangeraakt op die manier maar er zijn er hier genoeg bij wie ik dat wel zou doen als ze beginnen te huilen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hier ook. en daarvoor 4 jaar op een andere afdeling en daar zaten we ook niet aan elkaar. was wel wat closer maar geen aanraking. nou ja ik heb wel es colleag's aangeraakt maar dat was anders
Als in, daar krijgt ze toestemming voor? Wow...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Feitosa het volgende:
Dan mag m,n vriendin gerust met een ex uit , net zoals bij m,n laatste lange relatie.
Heet de vriend van jou ex toevallig Lars?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het belangrijkst vind ik het gevoel dat ik de ander volledig kan vertrouwen. Zonder vertrouwen werkt een relatie nooit.
Dan mag m,n vriendin gerust met een ex uit , net zoals bij m,n laatste lange relatie.
Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neeej joh ik weet wel dat jij nouk al kent. ik weet zoveel over jou wat jij nog niet weet....
Ze vroeg mij om toestemming zelfs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als in, daar krijgt ze toestemming voor? Wow...
niet? saai!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen collega aangeraakt op die manier maar er zijn er hier genoeg bij wie ik dat wel zou doen als ze beginnen te huilen...
snap wat je bedoeld hiermee maar er zijn zat mannen die dat nooit toe zouden latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heet de vriend van jou ex toevallig Lars?
nou zo gewoon is dat niet.... ik heb een ex daar mocht ik niks van, dus.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen collega aangeraakt op die manier maar er zijn er hier genoeg bij wie ik dat wel zou doen willen als ze beginnen te huilen...
Lekkere ex....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou zo gewoon is dat niet.... ik heb een ex daar mocht ik niks van, dus.....
Daar kun je niets over zeggen, gewoon afwachten, meer kun je niet doenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef lichtekooi het volgende:
Ik verwacht juist dat hij me niet zo leuk vind als hij dacht. Dit is wel de eerste keer dat ik meteen zo onzeker ben! Met mijn exen was dat niet, toen duurde het ook langer voor ik iets voelde voor hun. Ik kan nu ook niet meteen zeggen dat ik verliefd (!) ben eigenlijk ze hebben elkaar 1x gezien, maar zo voelt het wel.
ja maaar jij gaat deze week iemand scoren om mee te neuken.quote:
lekker was ie wel ja, maar niet zo lief. (nog een trauma van die keer dat ik onverwacht met een mannelijke collega ging stappen)quote:
dan ben ik wel saaiquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maaar jij gaat deze week iemand scoren om mee te neuken.
Ik wist dat je het zou zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:30 schreef Murmeli het volgende:
[..]
lekker was ie wel ja, maar niet zo lief. (nog een trauma van die keer dat ik onverwacht met een mannelijke collega ging stappen)
hehe, niet jezelf projecteren op mij Djayzz..quote:
Ik heb geen collega's waar ik ga graag aan zou zittenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
hehe, niet jezelf projecteren op mij Djayzz..
Als ik iets wil ga ik daarvoor, ik blijf niet dromen
Maakt niet uit..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef kingmob het volgende:
En wederom een reactie op iets pagina's terug
Ik moet het niet eens meer proberen als ik werk
Ik herken het niet, daarom zie ik het anders dan jij, dus als dat laatstequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:31 schreef kingmob het volgende:
Ik heb wel een tijdje bindingsangst gehad, dat herken je echt wel
Soort van paniekaanval die je overkomt, niet alleen in mogelijke relaties, maar ook bijvoorbeeld werk. Een extreme reactie (bij mij iig) op lange termijn verbindingen aangaan.
Voor de rest is het een beetje de mannelijke variant van "laten we vrienden blijven" volgens mij. Iemand is wel leuk, maar niet leuk genoeg.
yeah righquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:29 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja maaar jij gaat deze week iemand scoren om mee te neuken.
Ik welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef djayzz het volgende:
Ik heb geen collega's waar ik ga graag aan zou zitten
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik welJammer dat zijn vriendin hier ook rondloopt!
haha als ik: ik heb het niet dus het bestaat niet....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Maakt niet uit..![]()
[..]
Ik herken het niet, daarom zie ik het anders dan jij, dus als dat laatste
alles kan kapot!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee zo kortzichtig bedoel ik het ook zeker nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Murmeli het volgende:
haha als ik: ik heb het niet dus het bestaat niet....
noukie zo kortzichtig ben jij helemaal niet volgens mij!
dat vertrouwen moet vanuit je innerlijk komen.quote:
Dat was mijn punt ook nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:33 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik heb geen collega's waar ik ga graag aan zou zitten
Je hebt alleen moeite met het juist te verwoorden..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee zo kortzichtig bedoel ik het ook zeker niet
Nog beter; nu hoef je alleen maar tegen die vriendin op te boksen i.p.v de hele wereldquote:
quote:
Ik ga me er niet aan wagen.quote:
Ik denk ook dat mensen steeds beter weten wat ze niet willen. Dat zijn eigenschappen en gevoelens waar je altijd wat later achterkomt en dus heb je vaker van die kortstondige contacten waar het eerst leuk lijkt, maar uiteindelijk niets wordt. Dat kun je (verkeerd) interpreteren als bindingsangst, terwijl het gewoon voortschrijdend inzicht isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik herken het niet, daarom zie ik het anders dan jij, dus als dat laatste
ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat vertrouwen moet vanuit je innerlijk komen.
ow, je bedoelt dat neuken?
Dat moet je helemaal niet doen op zo'n eerste dateje moet gewoon een leuke avond hebben, en als het klikt ga je vaker wat doen. Als het niet klikt heb je wel een leuke avond gehad!
Nee hoor, in dit geval was ik me er totaal niet van bewust dat ik het zo krom verwoordde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
Je hebt alleen moeite met het juist te verwoorden..
Precies, iedereen wordt ouderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kingmob het volgende:
Ik denk ook dat mensen steeds beter weten wat ze niet willen. Dat zijn eigenschappen en gevoelens waar je altijd wat later achterkomt en dus heb je vaker van die kortstondige contacten waar het eerst leuk lijkt, maar uiteindelijk niets wordt. Dat kun je (verkeerd) interpreteren als bindingsangst, terwijl het gewoon voortschrijdend inzicht is
zozo, ik lift mee op deze post.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen steeds beter weten wat ze niet willen. Dat zijn eigenschappen en gevoelens waar je altijd wat later achterkomt en dus heb je vaker van die kortstondige contacten waar het eerst leuk lijkt, maar uiteindelijk niets wordt. Dat kun je (verkeerd) interpreteren als bindingsangst, terwijl het gewoon voortschrijdend inzicht is
Dus neuken is niet leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet doen op zo'n eerste dateje moet gewoon een leuke avond hebben, en als het klikt ga je vaker wat doen. Als het niet klikt heb je wel een leuke avond gehad!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ik wou al zeggenik verwacht helemaal niets, ga gewoon lekker met iemand een film kijken
ow, hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, in dit geval was ik me er totaal niet van bewust dat ik het zo krom verwoordde.
Dat zeg ik toch niet kerelquote:
Time is a cruel master, it kills all of its studentsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Time is contagious, everybody is getting old
ik word al grijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Time is contagious, everybody is getting old
Dan moet je er hard aan werken dan!quote:
quote:
mee eens, liever knuffelen en zoenen, maar neuken, nehhquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
neuken is vies ja, geeft maar rommel enzo. ieh...
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neuken is vies ja, geeft maar rommel enzo. ieh...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
mee eens, liever knuffelen en zoenen, maar neuken, nehh
ook dat zou ik je niet kunnen vertellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...
Knuffelen en zoenen is idd
Van dat eerste heb ik dan weer geen last, mn kindertjesfabriek heeft een constructiefoutjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je punt is duidelijkquote:
hmmmm ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:47 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Van dat eerste heb ik dan weer geen last, mn kindertjesfabriek heeft een constructiefoutje
Je deed ook al raar toen je wel een vriendje had, alleen dit is anders raarquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenen![]()
murm gaat raar doen als ze geen vriendje heeft
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....) en dan als je het echt niet meer houdt neuken en daarna weer knuffelen en zoenen![]()
murm gaat raar doen als ze geen vriendje heeft
Voor mij een voordeel, wil toch geen spruiten, nooit gewild ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
hmmmm ik weet niet of dat een voordeel of een nadeel is
Bindingsangst enzquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef djayzz het volgende:
[..]
Je deed ook al raar toen je wel een vriendje had, alleen dit is anders raar
er is er laatst nog eentje beschikbaar gekomen.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:49 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Heb nog steeds geen knuffelbeer gevonden van een meter of 2, zou meteen mn probleem opgelost zijn
Waarom niet teveel zoenen ? (te veel is nooit goed maar ben benieuwd)quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
eerst knuffelen en zoenen (niet teveel zoenen....)
nja 30 was wel goed opzichquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
http://www.nu.nl/lifestyl(...)ger-dan-vrouwen.html
Heren/Dames, is dat zo?
Die wil ik ook heel niet, ik wil een pluche, die niet teruglultquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
er is er laatst nog eentje beschikbaar gekomen.....
maar die hoeft ff niks zegt ie
Wil wel ff 10 jaar terug in de tijd hoor, zou een hoop ongemakken schelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Nee hoor, was niet zo bedoeldquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Murmeli het volgende:
oja dat....
toen dacht ik nog: oh riepen jullie mij?
Dat is niet goed hequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee, die vriendin moet wegquote:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Wil wel ff 10 jaar terug in de tijd hoor, zou een hoop ongemakken schelen
Jah, 21quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Nee, dan heb je gewoon een excuusquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]![]()
als ik gewoon alleen in emoticons praat kan ik niet zoveel verkeerd zeggen toch?
ik hou niet van veel zoenen. ik hou wel van zoenen maar niet heel de tijd door zeg maar. sommige die willen altijd maar zoenen. daar word ik kriebelig van. dan denk ik pleur op ga jezelf bezig houden ofzo....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:52 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waarom niet teveel zoenen ? (te veel is nooit goed maar ben benieuwd)
?quote:
Ik vind 23 ook niet verkeerd hoor...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:51 schreef Nouk84 het volgende:
Heren/Dames, is dat zo?
Ik vind zoenen wel lekker, maar er moet ook een grens aan zitten. Mijn ex zoende echter nooit genoeg vond ik.. dus ik begon altijd.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:56 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hou niet van veel zoenen. ik hou wel van zoenen maar niet heel de tijd door zeg maar. sommige die willen altijd maar zoenen. daar word ik kriebelig van. dan denk ik pleur op ga jezelf bezig houden ofzo....
maar aan de andere kant heb ik ook exen die dat van mij dachten dus dat is wel weer raar. misschien ben ik wel gemiddeld en wilden mijn laatste paar exen gewoon buitenproportioneel veel zoenen met mij
ik kan ook zo goed zoenen
Haha, is het je al gelukt? Anders heb ik geen bewijsquote:
oh dan hebje met deze een probleem, die lult vrij veel....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:53 schreef Jannuk het volgende:
[..]
Die wil ik ook heel niet, ik wil een pluche, die niet teruglult
Geef haar telefoonnummer aan JonKel en hij pakt haar helemaal inquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, is het je al gelukt? Anders heb ik geen bewijs
keej, nu snap ik ut welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef erikje14 het volgende:
werkt niet hieris op MF deze smilie:
[ afbeelding ]
Duidelijk dat je nog nooit met mij gezoend hebtquote:
Geen uitknopje, batterijklepje, accu die leeg gaat?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Murmeli het volgende:
oh dan hebje met deze een probleem, die lult vrij veel....
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duidelijk dat je nog nooit met mij gezoend hebt
quote:
zoals?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef erikje14 het volgende:
ik zou rustig de laatste 10 jaar nog eens overdoen, al zou ik dan hopelijk wat dingen anders doen
Wat zou je gemist moeten hebben?quote:
Nou die relatie is geslooptquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:58 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, is het je al gelukt? Anders heb ik geen bewijs
Haha, handige actie, zowel van haar, als van jouquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
Nou die relatie is geslooptMaar er is nog geen nieuwe voor in de plaats gekomen
Ze ging hard to get spelen en net doen of ze niet zoveel interesse meer had in mij. Dus ik deed niet veel moeite meer. Achteraf had ze nog wel interesse in mij, maar ze neemt het me kwalijk dat ik gezegd heb dat ik nog even vrijgezel wil zijn omdat ik naar zweden op vakantie ga en daar heel veel blonde vrouwen rondlopen(wist ik veel dat ze nog wel interesse had
)
Je Impliceert dat murm met jou zou moeten zoenen...quote:
Beetje te ver van mijn bed denk ikquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Geef haar telefoonnummer aan JonKel en hij pakt haar helemaal in
hmm, niet zo handig :s maar als ze echt interesse in je heeft, zal ze er later toch wel op terug komen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:05 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou die relatie is geslooptMaar er is nog geen nieuwe voor in de plaats gekomen
Ze ging hard to get spelen en net doen of ze niet zoveel interesse meer had in mij. Dus ik deed niet veel moeite meer. Achteraf had ze nog wel interesse in mij, maar ze neemt het me kwalijk dat ik gezegd heb dat ik nog even vrijgezel wil zijn omdat ik naar zweden op vakantie ga en daar heel veel blonde vrouwen rondlopen(wist ik veel dat ze nog wel interesse had
)
zo, jij bent flink wat van planquote:Op dinsdag 9 juni 2009 15:07 schreef erikje14 het volgende:
[..]
tsja, vanalles denk ik, maar om 't echt goed te doen kunnen we beter 20 jaar terug
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |