Je geeft dus toe dat het een kutexcuus is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, jullie hebben gelijk. Net als dat iemand er op het verkeerde moment is, jadajadajada. Gelul, allemaal.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Je geeft dus toe dat het een kutexcuus is.
Mijn zus kreeg wat met haar vriend een week voordat hij 8 maanden naar Australië zou gaan en een paar maanden daarna zou zij een half jaar in Mexico studeren. Zijn nog steeds samen. Dus ja, ik vind dat gelulquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef rival het volgende:
Dat zou nog kunnen, maar alleen als er een reis/verhuizing oid in de planning staat.
dat jij net boekt om een jaar naar australie te gaan en diezelfde dag iemand tegen komt
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar pastquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gevalletje bindingsangst?![]()
[..]
Dat scheelt..
Morgen weer een dag
Absoluut!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef Feitosa het volgende:
Je geeft dus toe dat het een kutexcuus is.
Hey wat is er? is toch wel het minste dat je kan vragenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef djayzz het volgende:
Collega van me begon trouwens net ook te huilen... weet nooit precies wat ik daar mee aan moet.
Inderdaad.. Maar hoezo je reactie dan? Iemand die dat tegen jou zegt?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef getl0st het volgende:
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar past
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
Nouk en ik houden gewoon van elkaar, maar we zijn allebei bang om het toe te geven : Bindingsangst
Als iemand me verstikt aan het begin van de relatie i.p.v. de tijd gunt kan ik het ook op "bindingsangst" gooien. Even als voorbeeld.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nouk en ik houden gewoon van elkaar, maar we zijn allebei bang om het toe te geven : Bindingsangst
zijn ze wel beide gegaan?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mijn zus kreeg wat met haar vriend een week voordat hij 8 maanden naar Australië zou gaan en een paar maanden daarna zou zij een half jaar in Mexico studeren. Zijn nog steeds samen. Dus ja, ik vind dat gelul
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:59 schreef lichtekooi het volgende:
Daar gaat het bij mij ook niet alleen om, ik ben gewoon heel slecht in spelling en ik heb dan in mijn hoofd: dat woord schrijf ik altijd verkeerd, dus moet ik het anders schrijven dan ik denk en dan schrijf ik het anders en twijfel ik weer of ik het niet toch goed had. Ik raak in de war van mezelf.
Nee.. maar er zijn er zoveel die dat excuus gebruikenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Inderdaad.. Maar hoezo je reactie dan? Iemand die dat tegen jou zegt?
[..]
Jeb!quote:
Jeb. Bahquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef getl0st het volgende:
Nee.. maar er zijn er zoveel die dat excuus gebruiken
Niet zozeer bij mij.. maar echt IEDEREEN die onzeker is in het begin van een relatie of tijdens het leren kennen.. gebruikt dat woord
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:57 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
[..]
Nee hoor, jullie hebben gelijk. Net als dat iemand er op het verkeerde moment is, jadajadajada. Gelul, allemaal.
Inderdaadquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:04 schreef rival het volgende:
en toch samen.....
echte liefde![]()
oke dan begrijp ik dat je dat vind
of dat je zo bang bent voor een relatie dat je iemand vanzelf minder leuk gaat vinden....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar past
Dat schrijf ik volgens mij ook niet altijd goed.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:03 schreef Nouk84 het volgende:
[..]Ik wilde het gewoon even zeggen, omdat je "verliefdheid" wel goed schrijft
ik zeg optie 2. of geen zin om je te binden. of iig geen zin in die persoon.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
maar ja is het bindingsangst of is het gewoon geen zin om je te binden. dat kan ook nog he...
9 van de 10 die zeggen bindingsangst te hebben, hebben dus eerder last van "geen zin om je te binden". In ieder geval niet met diegenequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef Murmeli het volgende:
of dat je zo bang bent voor een relatie dat je iemand vanzelf minder leuk gaat vinden....
ik weet het niet.... vraag speelt in mn hoofd enzo.... maar ja is het bindingsangst of is het gewoon geen zin om je te binden. dat kan ook nog he...
nah... toch vraag ik me af dat als nu de prins op het witte paard langskomt of ik daar dan mee in zee ga. ik denk dat ik hoe dan ook voor iedereen hard wegren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:09 schreef rival het volgende:
[..]
ik zeg optie 2. of geen zin om je te binden. of iig geen zin in die persoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |