Afgelopen keren welquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:08 schreef lichtekooi het volgende:
Dat schrijf ik volgens mij ook niet altijd goed.
Ik heb nog nooit gezegt dat ik bindingsangst heb
En dan zegt ze: er is niks, laat maar.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:01 schreef rival het volgende:
[..]
Hey wat is er? is toch wel het minste dat je kan vragen
Nouk. dit is rival. Rival, dit is nouk... misschine moeten jullie samen trouwen en kindjes maken... jullie schrijven zowat hetzelfde opquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
9 van de 10 die zeggen bindingsangst te hebben, hebben dus eerder last van "geen zin om je te binden". In ieder geval niet met diegene
In jullie geval wil Nouk gewoon niet. Dat is geen bindingsangstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef djayzz het volgende:
[..]
Nouk en ik houden gewoon van elkaar, maar we zijn allebei bang om het toe te geven : Bindingsangst
ja ik jank ook vaak om niks... kom is hier.... wat is erquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan zegt ze: er is niks, laat maar.....
Iets anders dan jij heb ik het idee...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef rival het volgende:
[..]
ja ik jank ook vaak om niks... kom is hier.... wat is er
en in mijn armen zou ze het wel kwijt kunnen gok ik...
maar ik weet niet hoe jullie met elkaar omgaan natuurlijk
hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
* djayzz trekt murmeli uit haar schulp
Ik heb bindingsangstquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:00 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik? Ik heb daar echt alles behalve last van.. daarbij vind ik het zoals ik net ook al aangaf.. een beetje een excuus voor als je niet bij elkaar past
tot die prins er daadwerkelijk isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nah... toch vraag ik me af dat als nu de prins op het witte paard langskomt of ik daar dan mee in zee ga. ik denk dat ik hoe dan ook voor iedereen hard wegren.
dan zeg je: volgens mij is er wel wat. kan ik wat voor je doen?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
En dan zegt ze: er is niks, laat maar.....
ik ken nouk al hoorquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nouk. dit is rival. Rival, dit is nouk... misschine moeten jullie samen trouwen en kindjes maken... jullie schrijven zowat hetzelfde op
maar hebben op zn minst grotendeels gelijk imho
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef Murmeli het volgende:
Nouk. dit is rival. Rival, dit is nouk... misschine moeten jullie samen trouwen en kindjes maken... jullie schrijven zowat hetzelfde op
maar hebben op zn minst grotendeels gelijk imho
hh knows how to read mequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:12 schreef heksehiel het volgende:
In jullie geval wil Nouk gewoon niet. Dat is geen bindingsangst
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:14 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dan zeg je: volgens mij is er wel wat. kan ik wat voor je doen?
ik ga meestal erg open om met de mensen om mij heen... euhm, bij mij kan men zijn/haar ei kwijt meestal... vandaarquote:
Nee, ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en dat ik gekwetst word.quote:
dacht ik al. ik hoef hier niet spontaan mijn collega's te knufflen hoor..... zij mij ook niet. we raken elkaar hier amper aan eigenlijk.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga meestal erg open om met de mensen om mij heen... euhm, bij mij kan men zijn/haar ei kwijt meestal... vandaar
Bij mij meestal ook, maar bij collega's is dat anders...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef rival het volgende:
[..]
ik ga meestal erg open om met de mensen om mij heen... euhm, bij mij kan men zijn/haar ei kwijt meestal... vandaar
ja dat dus...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Nee, ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en dat ik gekwetst word.
Dat is onzekerheid, geen bindingsangst.
Je hebt het nu over je date van morgenavond? Dat is niet meer dan normaal, die onzekerheid. Maar verwacht nou niet dat jullie morgen gaan trouwen en kindjes maken, maar gewoon een leuke avond hebben. Als hij het niet is, komt er nog wel iemand anders voorbij die minstens zo leuk is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:16 schreef lichtekooi het volgende:
Nee, ik ben bang dat hij mij niet leuk vind en dat ik gekwetst word.
Dat is onzekerheid, geen bindingsangst.
Betrouwbaarheid is het belangrijkst.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.
Wel fijn om iig het vertrouwen te hebben dat het wederzijds is.In die zin ben ik het met je eens.
Wel je 06 dus we zijn op wegquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
kan ff duren jij hebt mijn adres toch helemaal niet
knuffelen? lol, we msn-en nog met mensen die aan het zelfde buro zitten hierquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dacht ik al. ik hoef hier niet spontaan mijn collega's te knufflen hoor..... zij mij ook niet. we raken elkaar hier amper aan eigenlijk.
afsatndelijke teringbende hiero... hahaha
OMGquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef erikje14 het volgende:
[..]
knuffelen? lol, we msn-en nog met mensen die aan het zelfde buro zitten hier
ik werk hier nu meer dan een jaar, dus we zijn aan elkaar gewendquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dacht ik al. ik hoef hier niet spontaan mijn collega's te knufflen hoor..... zij mij ook niet. we raken elkaar hier amper aan eigenlijk.
afsatndelijke teringbende hiero... hahaha
ben je ff kwijt rivaltjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
ja kennen, we hebben gemeet weet je nog.. was je bij
Dat scheelt ook ja, dan weet je wat je met iemand aan moet. Vrienden kan ik ook heel goed opvangen mocht dat nodig zijn, maar collega's niet....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk hier nu meer dan een jaar, dus we zijn aan elkaar gewend
ik hier ook. en daarvoor 4 jaar op een andere afdeling en daar zaten we ook niet aan elkaar. was wel wat closer maar geen aanraking. nou ja ik heb wel es colleag's aangeraakt maar dat was andersquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:20 schreef rival het volgende:
[..]
ik werk hier nu meer dan een jaar, dus we zijn aan elkaar gewend
neeej joh ik weet wel dat jij nouk al kent. ik weet zoveel over jou wat jij nog niet weet....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:21 schreef rival het volgende:
[..]
oh ik dacht dat jesloeg op dat ik zei dat ik nouk al kon
Logischquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Kluts het volgende:
Betrouwbaarheid is het belangrijkst.
Zonder dat begin ik er niet eens aan.
Het belangrijkst vind ik het gevoel dat ik de ander volledig kan vertrouwen. Zonder vertrouwen werkt een relatie nooit.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Betrouwbaarheid is het belangrijkst.
Zonder dat begin ik er niet eens aan.
Ik verwacht juist dat hij me niet zo leuk vind als hij dacht. Dit is wel de eerste keer dat ik meteen zo onzeker ben! Met mijn exen was dat niet, toen duurde het ook langer voor ik iets voelde voor hun. Ik kan nu ook niet meteen zeggen dat ik verliefd (!) ben eigenlijk ze hebben elkaar 1x gezien, maar zo voelt het wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:18 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je hebt het nu over je date van morgenavond? Dat is niet meer dan normaal, die onzekerheid. Maar verwacht nou niet dat jullie morgen gaan trouwen en kindjes maken, maar gewoon een leuke avond hebben. Als hij het niet is, komt er nog wel iemand anders voorbij die minstens zo leuk is.
Ik heb hier nog geen collega aangeraakt op die manier maar er zijn er hier genoeg bij wie ik dat wel zou doen als ze beginnen te huilen...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hier ook. en daarvoor 4 jaar op een andere afdeling en daar zaten we ook niet aan elkaar. was wel wat closer maar geen aanraking. nou ja ik heb wel es colleag's aangeraakt maar dat was anders
Als in, daar krijgt ze toestemming voor? Wow...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Feitosa het volgende:
Dan mag m,n vriendin gerust met een ex uit , net zoals bij m,n laatste lange relatie.
Heet de vriend van jou ex toevallig Lars?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:24 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Het belangrijkst vind ik het gevoel dat ik de ander volledig kan vertrouwen. Zonder vertrouwen werkt een relatie nooit.
Dan mag m,n vriendin gerust met een ex uit , net zoals bij m,n laatste lange relatie.
Vrouwenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:22 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neeej joh ik weet wel dat jij nouk al kent. ik weet zoveel over jou wat jij nog niet weet....
Ze vroeg mij om toestemming zelfs.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Als in, daar krijgt ze toestemming voor? Wow...
niet? saai!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen collega aangeraakt op die manier maar er zijn er hier genoeg bij wie ik dat wel zou doen als ze beginnen te huilen...
snap wat je bedoeld hiermee maar er zijn zat mannen die dat nooit toe zouden latenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nope.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Heet de vriend van jou ex toevallig Lars?
nou zo gewoon is dat niet.... ik heb een ex daar mocht ik niks van, dus.....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef heksehiel het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb hier nog geen collega aangeraakt op die manier maar er zijn er hier genoeg bij wie ik dat wel zou doen willen als ze beginnen te huilen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |