Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb voor een blind date? Maar kennelijk vond een gezamenlijke vriend / vriendin ons bij elkaar passen en dan wordt de druk te hoog. Alsof die niet al hoog genoeg was. En het was dus net een sollicitatiegesprek.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:44 schreef kingmob het volgende:
Waarom vraag je niet eerst naar een foto en wat extra informatie voordat je gaat daten. Waarom specifieek een blind date? Iedereen kan wel een paar dingen bedenken die oppervlakkig zijn maar waarschijnlijk wel van belang qua selectie.
Ik zie daten als afspreken met iemand waarmee je niet bevriend bent met de duidelijke intentie om te neuken of te checken of het relatiemateriaal is. Een blind date is wmb met iemand die je neit van uiterlijk kent en waar je niets of vrijwel niets over weet. Daar vallen dus ook ho's van pimpmomma Ripley onderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:52 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik dat niet gedaan heb voor een blind date? Maar kennelijk vond een gezamenlijke vriend / vriendin ons bij elkaar passen en dan wordt de druk te hoog. Alsof die niet al hoog genoeg was. En het was dus net een sollicitatiegesprek.
Iets afsrpeken met iemand die ik al wat langer 'ken', gaat een stuk eenvoudiger dan (blind) daten. Of wordt dat ook gezien als daten?
USB is bi-directioneelquote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:53 schreef Ofresca het volgende:
Ik heb zojuist hete thee over mijn bureau heen gegooid. Gevolg: Mijn muis spookt en mijn touchpad is dood. Oh, en ik heb een toetsenbord zonder usb-ingang gekocht. Kut.
Ik denk niet dat iemand van mijn vrienden me aan Bobby Gecoppeld zou hebben en met hem ben ik het langst samen geweest.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie daten als afspreken met iemand waarmee je niet bevriend bent met de duidelijke intentie om te neuken of te checken of het relatiemateriaal is. Een blind date is wmb met iemand die je neit van uiterlijk kent en waar je niets of vrijwel niets over weet. Daar vallen dus ook ho's van pimpmomma Ripley onder
Al zou je denken dat goede vrienden toch weten wat bij je past. De ervaring leert mij dat dat vaak niet waar is
Als er iets vreemd is is het liefde. Denk niet dat je iemand moet hebben waarvan anderen denken dat hij/zij bij je past.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:55 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik zie daten als afspreken met iemand waarmee je niet bevriend bent met de duidelijke intentie om te neuken of te checken of het relatiemateriaal is. Een blind date is wmb met iemand die je neit van uiterlijk kent en waar je niets of vrijwel niets over weet. Daar vallen dus ook ho's van pimpmomma Ripley onder
Al zou je denken dat goede vrienden toch weten wat bij je past. De ervaring leert mij dat dat vaak niet waar is
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als er iets vreemd is is het liefde. Denk niet dat je iemand moet hebben waarvan anderen denken dat hij/zij bij je past.
Ik vond het wel leuk als mensen zeiden dat we een leuk stel waren.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:00 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als er iets vreemd is is het liefde. Denk niet dat je iemand moet hebben waarvan anderen denken dat hij/zij bij je past.
Nee jij date niet dus dat doe je nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt danquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
Volgens mij is daten ook niet de manier om een serieuze relatie te vinden.
En dat, natuurlijk. Gelukkig zijn mijn vrienden ook (bijna) allemaal vrijgezel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik ergens wel een hekel aan heb, is het wel aan kennissen en vrienden die denken dat ik zielig en alleen ben als single, en dus gekoppeld moet worden. Daar doe ik ook echt niet aan mee, ik kies mijn eigen dates wel.
Ik ook!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt dan
Dat is toch niet altijd omdat ze je zielig vinden? Het kan toch ook zijn dat ze echt denken dat iemand bij je past?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 12:59 schreef Kluts het volgende:
Huge broodje filet americain, gehaald door mijn sweet huisgenootje.
Wanneer ga ik jou eens zien trouwens?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Daten is gruwelijk. Mensen leren kennen is wel tof.
Misschien wil Kluts even een blind date regelenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:06 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is toch niet altijd omdat ze je zielig vinden? Het kan toch ook zijn dat ze echt denken dat iemand bij je past?
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
Ow, ik ben wel benieuwd hoezo je dat vindt dan
Af en toe kunnen we elkaar schieten, maar het is echt een lieverd ja.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:08 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Goede huisgenote heb je.Ik moest net zelf door de regen naar de AH.
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.
Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar!Blijkbaar niet.
Ik doe niet aan blind dates. Eerst een vleeskeuring.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:09 schreef Ripley het volgende:
[..]
Misschien wil Kluts even een blind date regelen
Ik snap wel wat je bedoeld. en daar geef ik je gelijk in ook...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit![]()
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je beter iemand op een andere manier leren kennen dan met de insteek daten. Uiteindelijk ga je met die ander ook wel daten, maar dan heb je imo al een andere insteek en hoef je elkaar niet helemaal te leren kennen. Daten geeft irritante verwachtingen, als je het mij vraagt.
En ik ben weer een ster in het ruk verwoorden van dit![]()
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:10 schreef Kluts het volgende:
[..]
Over het algemeen genomen hebben mensen met relaties de neiging om te denken dat je niet single by choice bent.
Het is idd leuk als mensen zeggen dat je goed bij elkaar past, maar het slaat nergens op.
Toen ik uit elkaar ging met mijn ex snapte niemand dat, want we waren zo'n leuk stel en pasten zo goed bij elkaar!Blijkbaar niet.
In theorie waren we ook een goeie match, pasten we bij elkaar en vulden we elkaar aan op vlakken waar dat nodig was. Maar dat is niet altijd genoeg.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
al zul je die uiteindelijk toch wel eens tegen het lijf willen lopenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.
Inderdaad![]()
Idd. Ook echt iets wat je op dat moment niet wil horen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:13 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Die zin hoor je wel vaker bij breakups van stelletjes.
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speeltquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:11 schreef djayzz het volgende:
Herkenbaar, toen mijn relatie over ging was iedereen in shock omdat het zo goed ging tussen ons...
Klopt helemaal.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er echt speelt
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:15 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat bewijst maar weer dat mensen niet moet proberen een oordeel te geven over een relatie en dat singles eens niet zo naar een stel moeten kijken. 9 van de 10 stelletjes lijken imo gelukkig, maar niemand weet wat er écht speelt
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:17 schreef Nouk84 het volgende:
Ik hoor de mensen nog zeggen dat het gewoon klopte met mijn ex. Fijn, maar daar heb je soms niks aan.
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:19 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Dat is waar, alleen soms heb ik het idee dat mensen die zelf niet gelukkig zijn (zonder of met relatie)graag willen denken dat het nergens echt goed is en dat denk ik wel.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wacht even, let me get this straight. Kan ik hieruit concluderen dat jij niet gelukkig bent en graag denkt dat elke relatie ruk is?
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor pratenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Ik herken dit helaas. Heel irritantquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oké..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:24 schreef lichtekooi het volgende:
Nee
Ik bedoel juist andere.
dan zou je denken dat niemand samen blijft en dat wil ik niet eens denken.
Maar als je date puur om de gezelligheid zonder enkele vorm van verwachting, dan is het toch geen date meer? Dan kun je net zo goed bij je vrienden op de bank gaan hangen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:12 schreef djayzz het volgende:
[..]
Daar zit wat in, maar je moet ook daten met de insteek dat het een gezellige dag/avond word, en niet dat het je levens partner zal gaan worden.
Inderdaad![]()
Dan moeten mensen niet zeiken. Dan kies je voor the next best thing en gun je jezelf niet beter.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
Ja, dat geloof ik ook wel ja. Te dom voor woorden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:26 schreef rival het volgende:
Ik zou toch bijna zeggen dat de helft van de relaties onder het motto, "het is beter dan alleen" is, als ik sommige mensen hoor praten
ga je zelf dan regematig op date?quote:
Is tevreden zijn soms niet genoeg?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet waar. Mensen kiezen er soms voor om in een relatie te blijven waarin je elkaar duldt, en uit gewoonte.
Als het zo moet, ben ik liever alleen. Maar het is aan jezelf om je relatie leuk te houden en je partner het gevoel te geven dat je er elke dag voor kiest om bij hem of haar te zijn en dat je dat waardeert. En vice versa.
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:27 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar als je date puur om de gezelligheid zonder enkele vorm van verwachting, dan is het toch geen date meer? Dan kun je net zo goed bij je vrienden op de bank gaan hangen.
ghehe, ik val in herhalingquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Pistolet huisgemaakte surinaamse kabeljouw.
Mooie theorie, maar dat gaat in de praktijk niet op. Maar zou wel fijn zijn als het 80% van de tijd zo is.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:23 schreef Kluts het volgende:
[..]
Absoluut, maar dan noem ik het geen date.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?
Kijk uit! Trap er niet in! Het is vis!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:31 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ghehe, ik val in herhalingook nog nooit op
Ja dat vind ik ookquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:29 schreef Ripley het volgende:
Als het een leuk iemand is, is het toch leuk om je vriendenkring uit te breiden?
moet je wel eerst weten hoe het voelt om verliefd te zijnquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef lichtekooi het volgende:
Als je al heel lang samen bent en je word verlieft op iemand anders, ga je dan weg omdat verliefdheid beter is?
is dat het betere?
want dan neem je dus wel 'genoegen' met een minder heftig gevoel.
Verkapte Dawg is hier postquote:
Even genoeg van Fok!quote:
Haha, neequote:
Dan moet diegene eerst eens gaan uitzoeken of het écht verliefdheid is..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:33 schreef lichtekooi het volgende:
Als je al heel lang samen bent en je word verlieft op iemand anders, ga je dan weg omdat verliefdheid beter is?
is dat het betere?
want dan neem je dus wel 'genoegen' met een minder heftig gevoel.
Ik zal het doorgevenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
Dan moet ie ook niet infiltreren met groeten
Ik heb 2 jaar mijn best gedaan om een relatie van 4,5 weer te krijgen zoals het eerder was, dus ik denk dat ik wel een idee heb. Maar je moet wel op tijd inzien dat iets m gewoon niet gaat worden.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:28 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Is tevreden zijn soms niet genoeg?
Als je iets met iemand hebt en het is wat minder ga je toch niet meteen weg. Een dip hebben kan altijd.
altijd eraan moeten werkem is ook geen goed teken denk ik.
Eenschquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:35 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan moet ie ook niet infiltreren met groeten
Ik. En niet zo'n beetje ook.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Wie van jullie heeft er eigenlijk allemaal bindings angst ?
Ik wel iig
Bindingsangst is mijn excuus. Maar ik heb op 't moment ook geen zin in een relatie.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Denk dat ik een verkapte vorm ervan heb. Maar het is makkelijk zeggen voor singles dat ze bindingsangst hebben, terwijl ze in feite gewoon geen relatie kunnen krijgenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Totaal niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
En dan weet je dat, je houd van je vriend en bent verlieft op een ander.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dan moet diegene eerst eens gaan uitzoeken of het écht verliefdheid is..
Ik nietquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar niet gelukkig zijn in een relatie. Van zo'n beslissing hangt zoveel af, daar valt niet zo iets over te zeggen. Ik heb het meegemaakt, en ik durf bijna zeker te zeggen dat het geen échte verliefdheid was.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef lichtekooi het volgende:
En dan weet je dat, je houd van je vriend en bent verlieft op een ander.
Moet je dan het vertrauwde weg doen en gaan voor iets onbekends?
Als het verder altijd goed is geweest?
Bindingsangst is bullshit voor mieten die niet durven te zeggen dat ze iemand niet leuk genoeg vinden!quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef mrbox het volgende:
Ik wel iig
Hahahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
Bewijzen jullie het 'samen' maarDjayzz is toch al genouked.
je wilde graag meer vrouwen meemaken, toch?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:40 schreef HeatWave het volgende:
Ik weet het niet of ik dat heb. Mijn vorige relatie heb ik wel verbroken terwijl er eigenlijk niet zoveel mis mee was, maar ik vond het idd allemaal zo verstikkend. Maar dat had ook andere redenen.
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:42 schreef erikje14 het volgende:
gelukkig heb ik meer verstand van netwerkapparatuur
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb 2 jaar mijn best gedaan om een relatie van 4,5 weer te krijgen zoals het eerder was, dus ik denk dat ik wel een idee heb. Maar je moet wel op tijd inzien dat iets m gewoon niet gaat worden.
Soms voel je het zelf zo, en wilt de adner alsnog dat het benadrukt wordt of omgekeert....quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.
Weten dat het goed is zonder dat steeds te hoeven benadrukken.
Waardering zit in kleine dingen.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
[..]
Ik bedoel ook dat het soms gewoon fijn is als je geen moeite hoeft te doen en het 'vanzelf' gaat.
ik heb geen bindingsangst.
Dat kun je rustig vergeten, in elke relatie. Een goede relatie is hard werken, imo.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:45 schreef lichtekooi het volgende:
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Bewijzen jullie het 'samen' maarDjayzz is toch al genouked.
Ik zei dat omdat veel mensen volgens mij niet in de gaten hebben hoe belangrijk vertrouwen, liefde, tevredenheid zijn. Dat zeggen ze wel, maar ondertussen hechten ze meer waarde aan de spanning en onzekerheid van het verlieft zijn.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 13:43 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je kunt nog zoveel van iemand houden, maar niet gelukkig zijn in een relatie. Van zo'n beslissing hangt zoveel af, daar valt niet zo iets over te zeggen. Ik heb het meegemaakt, en ik durf bijna zeker te zeggen dat het geen échte verliefdheid was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |