Je hebt alleen moeite met het juist te verwoorden..quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee zo kortzichtig bedoel ik het ook zeker niet
Nog beter; nu hoef je alleen maar tegen die vriendin op te boksen i.p.v de hele wereldquote:
quote:
Ik ga me er niet aan wagen.quote:
Ik denk ook dat mensen steeds beter weten wat ze niet willen. Dat zijn eigenschappen en gevoelens waar je altijd wat later achterkomt en dus heb je vaker van die kortstondige contacten waar het eerst leuk lijkt, maar uiteindelijk niets wordt. Dat kun je (verkeerd) interpreteren als bindingsangst, terwijl het gewoon voortschrijdend inzicht isquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:34 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik herken het niet, daarom zie ik het anders dan jij, dus als dat laatste
ik wou al zeggenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
dat vertrouwen moet vanuit je innerlijk komen.
ow, je bedoelt dat neuken?
Dat moet je helemaal niet doen op zo'n eerste dateje moet gewoon een leuke avond hebben, en als het klikt ga je vaker wat doen. Als het niet klikt heb je wel een leuke avond gehad!
Nee hoor, in dit geval was ik me er totaal niet van bewust dat ik het zo krom verwoordde.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
Je hebt alleen moeite met het juist te verwoorden..
Precies, iedereen wordt ouderquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kingmob het volgende:
Ik denk ook dat mensen steeds beter weten wat ze niet willen. Dat zijn eigenschappen en gevoelens waar je altijd wat later achterkomt en dus heb je vaker van die kortstondige contacten waar het eerst leuk lijkt, maar uiteindelijk niets wordt. Dat kun je (verkeerd) interpreteren als bindingsangst, terwijl het gewoon voortschrijdend inzicht is
zozo, ik lift mee op deze post.quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef kingmob het volgende:
[..]
Ik denk ook dat mensen steeds beter weten wat ze niet willen. Dat zijn eigenschappen en gevoelens waar je altijd wat later achterkomt en dus heb je vaker van die kortstondige contacten waar het eerst leuk lijkt, maar uiteindelijk niets wordt. Dat kun je (verkeerd) interpreteren als bindingsangst, terwijl het gewoon voortschrijdend inzicht is
Dus neuken is niet leuk?quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:37 schreef djayzz het volgende:
[..]
Dat moet je helemaal niet doen op zo'n eerste dateje moet gewoon een leuke avond hebben, en als het klikt ga je vaker wat doen. Als het niet klikt heb je wel een leuke avond gehad!
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef erikje14 het volgende:
[..]
ik wou al zeggenik verwacht helemaal niets, ga gewoon lekker met iemand een film kijken
ow, hahaquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nee hoor, in dit geval was ik me er totaal niet van bewust dat ik het zo krom verwoordde.
Dat zeg ik toch niet kerelquote:
Time is a cruel master, it kills all of its studentsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Time is contagious, everybody is getting old
ik word al grijsquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:41 schreef kingmob het volgende:
[..]
Time is contagious, everybody is getting old
Dan moet je er hard aan werken dan!quote:
quote:
mee eens, liever knuffelen en zoenen, maar neuken, nehhquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
neuken is vies ja, geeft maar rommel enzo. ieh...
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
neuken is vies ja, geeft maar rommel enzo. ieh...
quote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef Jannuk het volgende:
[..]
mee eens, liever knuffelen en zoenen, maar neuken, nehh
ook dat zou ik je niet kunnen vertellenquote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...
Knuffelen en zoenen is idd
Van dat eerste heb ik dan weer geen last, mn kindertjesfabriek heeft een constructiefoutjequote:Op dinsdag 9 juni 2009 14:45 schreef djayzz het volgende:
Ja, en als je pech hebt komen er kindjes van...
Knuffelen en zoenen is idd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |