Nog keer, nu in het Nederlands. Hup!quote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach rot toch op jij. jij kent mij beter dan mijzelf hae. jij hebt 23 jaar ellende gekend met ziekte en alles en vraag je van mij om nog geduldig te zijn op een forum tegen een latente 16 jarige kuthoertje.
Het kutte met stinkwijven is dat als je een gesprek met ze aangaat zij hun verstand gebruiken. en dat win je niet. irl gaat het om welk gevoel je zo'n kuthoertje geeft toch? dan zijn woorden niet meer belangrijk. moet ik die shit pikken teriwjl i het al zo slecht heb? ga toch weg. jij kent mij niet.
Dat wordt medelijden genoemd in de volksmond.quote:Op maandag 22 juni 2009 20:58 schreef Jajong het volgende:
Of in een bandje gaan, ook al ben je kenkerslecht, op de een of andere manier vinden vrouwen je dan toch leuk.
quote:Op maandag 22 juni 2009 21:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat wordt medelijden genoemd in de volksmond.
Nou hij is zeer wel bespraakt, dus kijk maar uit, uit welke vocabulaire hoek hij komt enquote:Op maandag 22 juni 2009 21:01 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nog keer, nu in het Nederlands. Hup!
Ik wacht vol spanning en laat me graag verassen.quote:Op maandag 22 juni 2009 21:04 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
Nou hij is zeer wel bespraakt, dus kijk maar uit, uit welke vocabulaire hoek hij komt en
je kei hard onderuit naait.
Ik ookquote:Op maandag 22 juni 2009 21:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik wacht vol spanning en laat me graag verassen.
Dan kan ze nog wel extreem kritisch zijn. Het bewijs is toch overal op internet te vinden. Op datingsites zwerven 100 mannen voor elke vrouw rond. Dat lijkt me toch een goed teken dat de dames zich in luxe kunnen wentelenquote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef petitlapin2 het volgende:
wat een bull shit toch, wat heeft een vrouw aan 100 aanbidders als er niet één bij is met wie het echt klikt ( en dat is quasi altijd het geval). "Normaal" zijn en "er redelijk goed uitzien" is toch helemaal niet voldoende om een klik te hebben.
Als kritisch zijn betekent dat ze iemand zoekt die goed bij haar past... tja ...
Liefde biedt wel degelijk een bepaalde vorm van geluk. Op moment dat jij iets mist in je leven, en constant daarmee geconfronteerd wordt, dan beland je vanzelf van de regen in de drup. Dan staat de fles dichterbij dan het succes.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Ik begrijp niet waarom 'liefde' voor iedereen het hoogst haalbare lijkt te zijn. Je kunt toch ook prima alleen leven en succesvol zijn op andere fronten?
Je wil toch niet dat miljoenen jaren van evolutie bij jou stopt! Al je voorouders hebben zich gereproduceerd en jij niet. Die druk!quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Een relatie is niet voor iedereen weggelegd. Sommige mensen zullen nu eenmaal altijd alleen blijven. Hoe eerder je dat leert te accepteren hoe beter TS.
Ik begrijp niet waarom 'liefde' voor iedereen het hoogst haalbare lijkt te zijn. Je kunt toch ook prima alleen leven en succesvol zijn op andere fronten?
Echt ongelooflijk. Je bent hier op aarde om je voort te planten. Ja je kan alleen zijn en succesvol zijn etc. Als je echter nooit uitzicht hebt op een relatiue ga je psychologisch kapot.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Een relatie is niet voor iedereen weggelegd. Sommige mensen zullen nu eenmaal altijd alleen blijven. Hoe eerder je dat leert te accepteren hoe beter TS.
quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat zijn nog eens antwoorden waar ik wat aan heb :quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat ligt echt puur aan je karakter. Als je geen ASS hebt of andere gedragsproblematiek, zou het heel goed kunnen dat je de ware nog tegenkomt. Je moet er alleen niet op wachten, en je wensen omzetten in daden. Je kunt de safe bet spelen en inzetten op een maatje 42, wat wellicht niet aan je representativiteitseisen voldoet, maar die wel in je verlangen naar liefde kan voorzien. Je moet je alleen niet blind gaan staren, en er geestelijk onder gebukt gaan. Dat straal je ook uit op je werk en omgeving, en dat is niet bepaald aantrekkelijk.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:43 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Dat zijn nog eens antwoorden waar ik wat aan heb :![]()
Als iemand altijd alleen blijft, is dat denk ik veelal een eigen keuze... Er zal ooit vast wel iemand overblijven die genoegen met mij neemt, bij gebrek aan beter![]()
Nee ik denk dat een relatie voor iedereen is weggelegd. Ik zal iig nooit accepteren dat ik over 20 jaar alleen in een huisje zit, als vrijgezel.
Liefde is denk ik wel iets belangrijks. Het geeft mij in ieder geval een heel goed gevoel om een ander gelukkig te maken en te zien zijn bij mij. Dingen met elkaar delen etc., wie wil dat niet?
Ben het dan ook met de gevolgde reacties eens
Dan kom ik die ware misschien nog wel tegen hehe... Nee ik zal zelf actiever moeten zijn, ik heb genoeg te bieden, ben ook leuk zat, alleen heb nog geen lef om contact te zoeken, en als dat er al is, verder te gaan zeg maar. Meestal blijft het bij lekker ouwehoeren, lol maken en dan elkaar gedag zeggen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:53 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Dat ligt echt puur aan je karakter. Als je geen ASS hebt of andere gedragsproblematiek, zou het heel goed kunnen dat je de ware nog tegenkomt. Je moet er alleen niet op wachten, en je wensen omzetten in daden. Je kunt de safe bet spelen en inzetten op een maatje 42, wat wellicht niet aan je representativiteitseisen voldoet, maar die wel in je verlangen naar liefde kan voorzien. Je moet je alleen niet blind gaan staren, en er geestelijk onder gebukt gaan. Dat straal je ook uit op je werk en omgeving, en dat is niet bepaald aantrekkelijk.
Ach het is ook wel geluk hebben hoor.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Het missen van liefde is iets wat je zelf doet. Negativiteit straal je uit en dat zien vrouwen.
Dat is een andere insteek als die je net "overbracht" op me... Natuurlijk zou het best kunnen, maar ik denk dat dat ook deels wel met je eigen levensopvattingen te maken heeft. De mensen die ik ken van 30+ die vrijgezel zijn hebben er OF "bewust" voor gekozen OF het zijn mensen waar ik me toch niet mee wil vergelijken. Ik denk dan toch dat je iemand beter hoop kan geven, dan hem dat bij voorbaat al door de neus te boren.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:57 schreef KirkLazarus het volgende:
Nee want het is zo uitzonderlijk om permanent single te zijn? Iedereen op deze aardkloot gaat z'n wederhelft vinden? Wake up! Hoeveel miljoenen eeuwige vrijgezellen moeten er wel niet rondlopen, alsof je niet net de pech kunt hebben daar één van te zijn. Tuurlijk zou het geweldig zijn als je wel samen oud kunt worden met iemand, maar ik vind het gemener om iemand valse hoop aan te blijven praten dan iemand op de mogelijkheid te attenderen dat hij misschien wel ongelukkig in de liefde is.
...en als het op dat vlak niet gaat lukken moet je er maar voor zorgen dat je op een andere manier het maximale uit je leven haalt. Met dingen waar je wél invloed op uit kunt oefenen.
Dan ben je nog maar 1 stap verwijderd van het echte werk, dunkt me.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Dan kom ik die ware misschien nog wel tegen hehe... Nee ik zal zelf actiever moeten zijn, ik heb genoeg te bieden, ben ook leuk zat, alleen heb nog geen lef om contact te zoeken, en als dat er al is, verder te gaan zeg maar. Meestal blijft het bij lekker ouwehoeren, lol maken en dan elkaar gedag zeggen.
Tja, zelf actiever moeten zijn. Dat vind ik ook zoiets.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Dan kom ik die ware misschien nog wel tegen hehe... Nee ik zal zelf actiever moeten zijn, ik heb genoeg te bieden, ben ook leuk zat, alleen heb nog geen lef om contact te zoeken, en als dat er al is, verder te gaan zeg maar. Meestal blijft het bij lekker ouwehoeren, lol maken en dan elkaar gedag zeggen.
Vrouwen hebben het wel degelijk makkelijker dan mannen in het vinden van een partner, doe die oogkleppen eens af. Quote van Roy Baumeister:quote:Op maandag 22 juni 2009 20:52 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
wat een bull shit toch, wat heeft een vrouw aan 100 aanbidders als er niet één bij is met wie het echt klikt ( en dat is quasi altijd het geval). "Normaal" zijn en "er redelijk goed uitzien" is toch helemaal niet voldoende om een klik te hebben.
Als kritisch zijn betekent dat ze iemand zoekt die goed bij haar past... tja ...
Dus vrouwen kunnen makkelijker sex krijgen en zich voortplanten dan mannen, duh. Maar dat is heel iets anders dan het hebben van een gelukkige relatie. Meestal zijn de (populaire) mannen daar ook minder in geinteresseerd omdat ze toch al veel vrouwen kunnen krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 23:39 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Vrouwen hebben het wel degelijk makkelijker dan mannen in het vinden van een partner, doe die oogkleppen eens af. Quote van Roy Baumeister:
The first big, basic difference has to do with what I consider to be the most underappreciated fact about gender. Consider this question: What percent of our ancestors were women?
It’s not a trick question, and it’s not 50%. True, about half the people who ever lived were women, but that’s not the question. We’re asking about all the people who ever lived who have a descendant living today. Or, put another way, yes, every baby has both a mother and a father, but some of those parents had multiple children.
Recent research using DNA analysis answered this question about two years ago. Today’s human population is descended from twice as many women as men.
I think this difference is the single most underappreciated fact about gender. To get that kind of difference, you had to have something like, throughout the entire history of the human race, maybe 80% of women but only 40% of men reproduced.
For women throughout history (and prehistory), the odds of reproducing have been pretty good. Later in this talk we will ponder things like, why was it so rare for a hundred women to get together and build a ship and sail off to explore unknown regions, whereas men have fairly regularly done such things? But taking chances like that would be stupid, from the perspective of a biological organism seeking to reproduce. They might drown or be killed by savages or catch a disease. For women, the optimal thing to do is go along with the crowd, be nice, play it safe. The odds are good that men will come along and offer sex and you’ll be able to have babies. All that matters is choosing the best offer. We’re descended from women who played it safe.
For men, the outlook was radically different. If you go along with the crowd and play it safe, the odds are you won’t have children. Most men who ever lived did not have descendants who are alive today. Their lines were dead ends. Hence it was necessary to take chances, try new things, be creative, explore other possibilities. Sailing off into the unknown may be risky, and you might drown or be killed or whatever, but then again if you stay home you won’t reproduce anyway. We’re most descended from the type of men who made the risky voyage and managed to come back rich. In that case he would finally get a good chance to pass on his genes. We’re descended from men who took chances (and were lucky).
Another crucial point. The danger of having no children is only one side of the male coin. Every child has a biological mother and father, and so if there were only half as many fathers as mothers among our ancestors, then some of those fathers had lots of children.
gladde praatjes?quote:Op maandag 22 juni 2009 23:04 schreef RRGJL het volgende:
[..]
Tja, zelf actiever moeten zijn. Dat vind ik ook zoiets.
Je kunt gewoon een gezellig praatje maken ja. Ik zelf vind het een beetje cheap om op een meid af te stappen met gladde praatjes. Die heeft natuurlijk ook meteen door waarom je naar haar toe komt, dus een tactische manier is er eigenlijk niet. Het is gewoon veel geluk. Right place, right time. Enige dat jij zelf echt kunt doen is zorgen dat je je onder de juiste mensen bevindt. Meestal hebben vrienden van jou (die ook echt vrienden zijn, een zelfde mindset hebben e.d.) ook weer vrienden waar jij het aardig mee kunt vinden. Grote kans dat daar eens iets interessants bij zit. Verder natuurlijk dingen als hobbies. Dat klinkt cheap, maar stel je hebt altijd al een schildercursus willen volgen... gewoon doen... je weet niet wie bij je in de groep zit. Ook niet er vanuit gaan dat er een leuke meid in zit natuurlijk, want dan ben je helemaal down wanneer dat niet zo is
Er is een verschil tussen de echte ware tegenkomen en daadwerkelijk daar een relatie mee krijgen versus een "vriendinnetje"krijgen.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:58 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Gastquote:Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ach rot toch op jij. jij kent mij beter dan mijzelf hae. jij hebt 23 jaar ellende gekend met ziekte en alles en vraag je van mij om nog geduldig te zijn op een forum tegen een latente 16 jarige kuthoertje.
Het kutte met stinkwijven is dat als je een gesprek met ze aangaat zij hun verstand gebruiken. en dat win je niet. irl gaat het om welk gevoel je zo'n kuthoertje geeft toch? dan zijn woorden niet meer belangrijk. moet ik die shit pikken teriwjl i het al zo slecht heb? ga toch weg. jij kent mij niet.
Ik denk dat hier wel wat in zit. Sommige mensen hebben de handigheid/looks/zelfvertrouwen niet en zullen dat ook niet krijgen.Daar worden ze steeds wanhopiger van en dan vlot het ook niet echt.quote:Op maandag 22 juni 2009 22:05 schreef KirkLazarus het volgende:
Dat kan inderdaad maar dan toch mis je iets. Je ziet de gelukkige momenten van anderen die met zijn 2-en zijn en dingen met elkaar kunnen delen.quote:Ik begrijp niet waarom 'liefde' voor iedereen het hoogst haalbare lijkt te zijn. Je kunt toch ook prima alleen leven en succesvol zijn op andere fronten?
Kijk maar eens op datingsites, sommigen hebben echt een mega-eisenpakket.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:56 schreef Arvid het volgende:
[..]
Zelf heb ik ook wel eens meiden gedated die al jaren single zijn en opzich wel een relatie willen, maar ze zoeken een schaap op 15 poten. De mister perfect. Die bestaat echter niet. Dan bestaat de kans dat ze in hun 30'er jaren nog steeds single zijn. Als ze hunzelf wat opener opstellen en niet zo kieskeurig zijn hebben ze zo een vriend.
Tenzij je heel hard je best doet of er een wonder gebeurt.quote:[quote]
Vergelijk het maar met iemand die al een poos werkloos is. Op een gegevens moment krijg je een 'point of no return', dat de kans dat die persoon nog een baan krijgen zowat de 0% nadert.
Daar ben ik het niet mee eens. Ten eerste ga je er vanuit dat de situatie voor een ander erg is omdat je het zelf vervelend lijkt te vinden een ander zo te zien. Waarom zou iemand die zich in zo'n situatie berust daar geen vrede mee hebben? Ten tweede bestaat er naar mijn mening geen point of no return, het leven is wat je er zelf van maakt en iedere verandering kan je leven compleet op zn kop zetten. Een gedachte is al genoeg.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:56 schreef Arvid het volgende:Pas wel op dat je niet 'institutionalised' raakt in het alleen zijn. Dat je niet beter meer weet. Dat je geen flauw idee hebt hoe het is intieme omgang met een vrouw te hebben. Dat je hele omgeving al vanuit gaat dat je pakweg over 5 jaar nog steeds vrijgezel bent en niemand meer aan je vraagt hoe het staat met de vrouwen. Ik heb een paar van zulke collega's. Zijn al 10+ jaren vrijgezel en hebben nooit contact met vrouwen. Ze hebben het er zelf ook nooit over. . Als je het er over hebt kijken ze schichtig en zeggen vervolgens niets. Wordt een taboe-onderwerp. Dat is vrij triest, je wil echt nooit in zo'n positie terechtkomen.
Vergelijk het maar met iemand die al een poos werkloos is. Op een gegevens moment krijg je een 'point of no return', dat de kans dat die persoon nog een baan krijgen zowat de 0% nadert.
Ik vond je reactie wel interessant eigenlijk. hoe kieskeurig ik ben? Nou ik zou nog eerder zeggen dat ik "iedere vrouw die wil zou pakken" dan dat ik kieskeurig ben. Nee, ik heb eigenlijk zoiets dat het me niet zoveel uitmaakt, zolang ze mij maar goed genoeg vindt.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:56 schreef Arvid het volgende:
[..]
Er is een verschil tussen de echte ware tegenkomen en daadwerkelijk daar een relatie mee krijgen versus een "vriendinnetje"krijgen.
Kortom hoe kieskeurig ben je? Het is voor jezelf een afweging. Ben je liever single en wil je pas echt een relatie als je de echte ware bent tegenkomen? Bedenk wel dat de meeste mensen op deze aardbol nooit de echte ware tegenkomen. Dat is vrij uniek.
Zelf heb ik ook wel eens meiden gedated die al jaren single zijn en opzich wel een relatie willen, maar ze zoeken een schaap op 15 poten. De mister perfect. Die bestaat echter niet. Dan bestaat de kans dat ze in hun 30'er jaren nog steeds single zijn. Als ze hunzelf wat opener opstellen en niet zo kieskeurig zijn hebben ze zo een vriend.
Pas wel op dat je niet 'institutionalised' raakt in het alleen zijn. Dat je niet beter meer weet. Dat je geen flauw idee hebt hoe het is intieme omgang met een vrouw te hebben. Dat je hele omgeving al vanuit gaat dat je pakweg over 5 jaar nog steeds vrijgezel bent en niemand meer aan je vraagt hoe het staat met de vrouwen.
Ik heb een paar van zulke collega's. Zijn al 10+ jaren vrijgezel en hebben nooit contact met vrouwen. Ze hebben het er zelf ook nooit over. . Als je het er over hebt kijken ze schichtig en zeggen vervolgens niets. Wordt een taboe-onderwerp. Dat is vrij triest, je wil echt nooit in zo'n positie terechtkomen.
Volgens mij was ik toch echt jouw aas hoorquote:
Ik denk een soort angst van "ik moet het goed doen, me goed laten zien". Misschien wel dom, want nu is het zo dat ik me voornamelijk niet laat zien dus net zoveel bereik als dat ik op m'n bek zou gaan (nee heb je, ja kan je krijgen). Misschien ook wel de angst dat als ik een vrouw aanspreek ze me uitlacht/minderwaardig vindt en me dat laat voelen. Terwijl dat bijv. het afgelopen weekend totaal niet zo geweest is, werd zelfs door de vrouwen gewaardeerd...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:14 schreef nopes het volgende:
Wat is nou precies de reden dat het je niet lukt om sociaal te zijn met een vrouw?
angst?
zo ja, kan je met mannen wel zonder angst contact maken?
Misschien heb je hier helemaal niks aan hoor, maar ik heb een cognitieve gedrags therapie schema ingevuld met de informatie die ik van jouw weet.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 20:20 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ik denk een soort angst van "ik moet het goed doen, me goed laten zien". Misschien wel dom, want nu is het zo dat ik me voornamelijk niet laat zien dus net zoveel bereik als dat ik op m'n bek zou gaan (nee heb je, ja kan je krijgen). Misschien ook wel de angst dat als ik een vrouw aanspreek ze me uitlacht/minderwaardig vindt en me dat laat voelen. Terwijl dat bijv. het afgelopen weekend totaal niet zo geweest is, werd zelfs door de vrouwen gewaardeerd...
Met mannen kan ik wel zonder angst contact maken, niet zo'n probleem. Maar daar kom je denk ik ook in andere situaties in contact mee en het is gewoon makkelijker. Niets te vrezen, als ze me niet moeten, dan niet, jammer.
Interessante bijdrage want zeer herkenbaar. Op een gegeven moment schik je je inderdaad in je rol. Dat is ook een beetje waar ik op doelde. Alleen - waar jij dat triest noemt - denk ik dat dat een goed iets is.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 11:56 schreef Arvid het volgende:
Pas wel op dat je niet 'institutionalised' raakt in het alleen zijn. Dat je niet beter meer weet. Dat je geen flauw idee hebt hoe het is intieme omgang met een vrouw te hebben. Dat je hele omgeving al vanuit gaat dat je pakweg over 5 jaar nog steeds vrijgezel bent en niemand meer aan je vraagt hoe het staat met de vrouwen.
Ik heb een paar van zulke collega's. Zijn al 10+ jaren vrijgezel en hebben nooit contact met vrouwen. Ze hebben het er zelf ook nooit over. . Als je het er over hebt kijken ze schichtig en zeggen vervolgens niets. Wordt een taboe-onderwerp. Dat is vrij triest, je wil echt nooit in zo'n positie terechtkomen.
Ja misschien was dat een voorbarige waarde-oordeel. Voor eenieder is dat natuurlijk iets persoonlijks. Dat neem ik dan maar terug. Het zal wel iets zijn wat snijdt aan 2 kanten, berusting in je rol kan ook een bepaalde rust geven natuurlijk.quote:Op woensdag 24 juni 2009 14:01 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Interessante bijdrage want zeer herkenbaar. Op een gegeven moment schik je je inderdaad in je rol. Dat is ook een beetje waar ik op doelde. Alleen - waar jij dat triest noemt - denk ik dat dat een goed iets is.
Die uitspraak is gewoon verzonnen om iemand die alleen is nog een soort hoop te geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 08:05 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
De uitspraak: ' Op ieder potje past een deksel' is moeilijk te beredeneren. Niet in alle gevallen
wordt dit dekseltje gevonden. Maar waarom niet ? Dat ligt moeilijk. Want de ene keer ligt het
niet in de karakter van de man of de vrouw om er naar op zoek te gaan, maar het zich te laten gebeuren.
Of soms heeft iemand gewoon heel veel pech.
Gezien het gebrek aan contact met vrouwen denk ik niet dat ik daar veel vanaf weet eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 juni 2009 09:47 schreef Onvervalst het volgende:
Ik vraag mij af, in hoeverre de mannen hier die niet aan de vrouw komen een beeld hebben van wat er in vrouwen omgaat?
wat de quote van een aantal paginas terug aangeeft: het is wetenschappelijk ook weerlegt. iig wel voor de mannen in het verleden.quote:Op vrijdag 26 juni 2009 11:46 schreef e-runner het volgende:
[..]
Die uitspraak is gewoon verzonnen om iemand die alleen is nog een soort hoop te geven.
Maar er zijn gewoon mensen die nooit iemand zullen vinden om wat voor reden dan ook.
Ik denk dat het daar dus bij veel mannen misgaat. Als je beter begrjpt wat er in vrouwen omgaat, kun je ook beter met ze omgaan....quote:Op vrijdag 26 juni 2009 18:20 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Gezien het gebrek aan contact met vrouwen denk ik niet dat ik daar veel vanaf weet eigenlijk...
Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2009 23:29 schreef Onvervalst het volgende:
[..]
Ik denk dat het daar dus bij veel mannen misgaat. Als je beter begrjpt wat er in vrouwen omgaat, kun je ook beter met ze omgaan....
Geloof mij, dat doe je sowieso nooit..quote:Op zondag 28 juni 2009 19:40 schreef jongen26 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik het wel met je eens natuurlijk. Ze denken voor een groot deel anders dan mannen en vinden andere dingen belangrijk, maar de benodigde kennis zal ik zomaar niet op kunnen doen.
Ach, als jij je nog maar 10, nee 5%, in het echt gedraagt zoals hier op Fok! kan ik mij voorstellen dat niemand iets met je wil beginnen...quote:Op zondag 28 juni 2009 20:34 schreef Schenkstroop het volgende:
'k wil het topic niet naar me toetrekken maar ik kom tot de conclusie dat ik waarshcijnlijk gewoon NIET met vrouwen/meisjes om kan gaan. Anderen maken een dom babbeltje en ze hebben beet met uitzicht op meer contact. Ik zeg iets (en nee mijn fotoboek is geen goede graadmeter), en ik krijg te maken met een stenen muur. "Hoe pijnlijk".
Ik snap het niet meer. best naar als je altijd met die shit te maken krijgt en je weet niet waar het aan ligt. Meisjes zijn voor mijn gevoel erg saddistisch. En ik weet niet hoeveel langer ik die onzin nog pik. Dat bessef is er na jaren eindelijk. De pijn is er al veel langer.
Dit soort reacties komen echt van gefrustreerde mannetjes..quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Je kunt nóg zo spontaan, creatief, humoristisch, etc etc zijn, je legt het altijd af tegen een rijke stinkerd of een retard met een 'goede' kop (in die volgorde).
Zorgen dus dat je OF een beter uiterlijk krijgt, OF meer geld OF allebei.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Pfff, laat 'm, hij heeft een punt. Vrouwen zijn ook ongelooflijk oppervlakkige wezens.
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Je kunt nóg zo spontaan, creatief, humoristisch, etc etc zijn, je legt het altijd af tegen een rijke stinkerd of een retard met een 'goede' kop (in die volgorde).
Omdat jij nergens ergens van bakt hoef je niet direct aan te geven dat vrouwen oppervlakkige wezens zijn. In deze situatie lijkt het mij duidelijk dat jij simpelweg kortzichtig bent en je hoogstwaarschijnlijk ook geen enkele vorm van zelfvertrouwen hebt.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Pfff, laat 'm, hij heeft een punt. Vrouwen zijn ook ongelooflijk oppervlakkige wezens.
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Nog een gefrustreerde FOK!er die niet aan de vrouw komt.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Jij bent ook een nog 31-jarige maagd?quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Of je bent een 'fapper' dat ruiken vrouwen ook.quote:Op maandag 29 juni 2009 00:18 schreef KirkLazarus het volgende:
Boyfriend Checklist
O Money
O Looks
O More money
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |