abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70241253
quote:
Op maandag 22 juni 2009 00:08 schreef Knipoogje het volgende:

[..]

Hmm, klinkt wel frusti nu hehe.
Joh!!
  maandag 22 juni 2009 @ 01:38:27 #152
241594 iBolt
Lighting
pi_70241903
Terug Vind Partner
pi_70245511
quote:

[..]

D'r zitten hier op datingsites duizenden goeduitziende normale mannen die genegeerd worden door normale vrouwen omdat die zitten te wachten op dat ene snoepje dat zich toch nooit zal aandienen

vrouwen die er leuk uitzien en klagen dat ze al jaren single zijn neem ik niet serieus. Je stapt godverdomme een kroeg binnen, je glimlacht wat in het rond en je loopt er met je nieuwe vriend uit. Verlegen mannen zoals ik daarentegen kunnen wel zomaar een jaartje of 10 vrijgezel zijn

Makkelijk om zo te zeggen. Dat vrouwen sneller iemand vinden geloof ik wel, maar of dat nu degene is op wie ze zitten te wachten is een ander verhaal. Ik ken een meisje die ook zat jongens kon krijgen, maar ze werd er niet gelukkiger van. Als man moet je meer moeite doen, maar het is hier al vaker gezegd als je je er toeveel op richt wordt het zeker niks. Dat schrikt toch juist af.
Als jij laat zien dat je je goed voelt dat je stevig in het leven staat en niet perse iemand nodig hebt, dat je je zaakjes goed voor elkaar hebt dan straal je dat ook uit. Een relatie is belangrijk, natuurlijk maar niet alles waar het om draait. Voor een vrouw is het ook belangrijk dat ze weet dat het om haar gaat, niet omdat jij iemand wil. Je vindt haar leuk omdat ze leuk is en niet omdat je anders weer alleen bent die avond.
pi_70261599
quote:

[..]

Bullshit. Je ziet er leuk uit. Als 30 single mannen die dit topic lezen jou een interessePM zouden sturen, dan zou je ze allemaal afwijzen. Het is dus helemaal geen raadsel: je bent te kritisch. Accepteer dus gewoon dat je superkritisch bent en dat je daardoor er iets langer over doet om een relatie te vinden dan vrouwen die iets minder kritisch zijn. En met iets minder bedoel ik niet genoegen nemen met oerlelijke wereldvreemde mannen.

D'r zitten hier op datingsites duizenden goeduitziende normale mannen die genegeerd worden door normale vrouwen omdat die zitten te wachten op dat ene snoepje dat zich toch nooit zal aandienen

vrouwen die er leuk uitzien en klagen dat ze al jaren single zijn neem ik niet serieus. Je stapt godverdomme een kroeg binnen, je glimlacht wat in het rond en je loopt er met je nieuwe vriend uit. Verlegen mannen zoals ik daarentegen kunnen wel zomaar een jaartje of 10 vrijgezel zijn

Ik snap deels wel je gevoel wat je bij het lezen van zoiets hebt, maar ik denk dat vaak de mannen die op dat moment dan zomaar ff op je afstappen vaak de meeste gladde jongens zijn (snapt wel wat ik bedoel). Ken de persoon in kwestie verder niet, maar misschien zit ze wel niet op zo'n typ te wachten.

Vrouwen die minder kritisch zijn, vraag me af of die in dit geval daar altijd wel zo gelukkig mee moeten zijn. Vaak belanden die denk ik voor kort bij dezelfde soort mensen en dat lijkt me ook niet altijd even fijn eigenlijk.

Wel is het zo dat als je inderdaad gewoon lekker je gang gaat, lol hebt etc je vaak "per ongeluk" meer aanspraak enzo krijgt.
  maandag 22 juni 2009 @ 18:47:44 #155
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70261978
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:34 schreef e-runner het volgende:
Als man moet je meer moeite doen, maar het is hier al vaker gezegd als je je er toeveel op richt wordt het zeker niks. Dat schrikt toch juist af.

Wat een onzin met die vrouwen als dat waar is he.. Denk je dat die surinamers niet op vrouwen azen in discos en clubs? Die zijn evengoed wanhopig voor een wit kutje. Maar doordat ze een denkere huidskleur hebben gaat het ze makkelijker af. Zij hebben al een image dat bestaat in de gedachten van de meisjes zelf ingegeven door tv en media.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 juni 2009 @ 19:02:09 #156
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70262599
Geloof me, op ieder potje past een dekseltje.
Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
  maandag 22 juni 2009 @ 19:03:50 #157
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70262660
dat vind ik altijd zo'n bullshit die uitspraak.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
  maandag 22 juni 2009 @ 19:05:35 #158
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70262736
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:03 schreef Schenkstroop het volgende:
dat vind ik altijd zo'n bullshit die uitspraak.
Het is wel zo. Ik zie vaak zat de meest onmogelijke combinaties rondlopen.
pi_70262888
quote:
Op maandag 22 juni 2009 18:47 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Wat een onzin met die vrouwen als dat waar is he.. Denk je dat die surinamers niet op vrouwen azen in discos en clubs? Die zijn evengoed wanhopig voor een wit kutje. Maar doordat ze een denkere huidskleur hebben gaat het ze makkelijker af. Zij hebben al een image dat bestaat in de gedachten van de meisjes zelf ingegeven door tv en media.
Ik hoop toch echt dat je dit in een vlaag van verstandsverbijstering schreef.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:08:47 #160
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70262910
Tja die snap ik ook niet eerlijk gezegd. Wat een klote gedoe is dit zeg. Ben je leijk, dan moet je die opmekringen aanhoren waar je niet mee kan. Toch lopen de onmogelijke combinaties rond dus kan je neit zeggen dat ze liegen. Ach ik weet het niet meer . ik ben het gewoon zat om zo gefrustreerd te zijn.. Ik heb eigenlijk niks aan die uitspraken, of ik zou gewoon geen geluk hebben

Jongens met mooi smoeltjes hebben nooit last van dit soort gesprekken waar je als lelijkerd altijd het onderspit delft en die heftige emoties van wanhoop.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:11:41 #161
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70263040
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:08 schreef Schenkstroop het volgende:
Tja die snap ik ook niet eerlijk gezegd. Wat een klote gedoe is dit zeg. Ben je leijk, dan moet je die opmekringen aanhoren waar je niet mee kan. Toch lopen de onmogelijke combinaties rond dus kan je neit zeggen dat ze liegen. Ach ik weet het niet meer . ik ben het gewoon zat om zo gefrustreerd te zijn.. Ik heb eigenlijk niks aan die uitspraken, of ik zou gewoon geen geluk hebben

Jongens met mooi smoeltjes hebben nooit last van dit soort gesprekken waar je als lelijkerd altijd het onderspit delft en die heftige emoties van wanhoop.
Wat ik ermee wil zeggen is dat het eerder zal liggen aan iemands innerlijk en bijbehorende gedragingen dan iemands uiterlijk.
pi_70263199
Een acceptabel uiterlijk is tegenwoordig zelfs voor de lelijkste mensen op de aardbol bereikbaar. Als het omwille van je 'looks' is dat je niemand kunt krijgen, wil je het dus niet graag genoeg.
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:18:56 #163
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70263380
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Wat ik ermee wil zeggen is dat het eerder zal liggen aan iemands innerlijk en bijbehorende gedragingen dan iemands uiterlijk.
Jaja bla bla bla jeezus. ik heb een goed innerlijk dat kunnen al mijn vrienden beamen. Ik ben altijd heel geduldig, welbespraakt (irl.), ik praat niet met een zulu-accent. Ik hoor vaak dat ik praat als een Hollandsche jongen ipv een buitenlander. Ik ben bijna alles wat de samenleving als 'goed' beschouwt. Toch zullen meisjes niet met mij meegaan naar huis. Dus fuck die opmerking.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:29:07 #164
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70263866
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jaja bla bla bla jeezus. ik heb een goed innerlijk dat kunnen al mijn vrienden beamen. Ik ben altijd heel geduldig, welbespraakt (irl.), ik praat niet met een zulu-accent. Ik hoor vaak dat ik praat als een Hollandsche jongen ipv een buitenlander. Ik ben bijna alles wat de samenleving als 'goed' beschouwt. Toch zullen meisjes niet met mij meegaan naar huis. Dus fuck die opmerking.
Waarom trek je je alles zo persoonlijk aan? Mijn comment is heel algemeen bedoeld. En 'fuck die opmerking' klinkt mij nou niet bepaald als een Hollandsche jongen in de oren
  maandag 22 juni 2009 @ 19:32:15 #165
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70264013
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:29 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Waarom trek je je alles zo persoonlijk aan? Mijn comment is heel algemeen bedoeld. En 'fuck die opmerking' klinkt mij nou niet bepaald als een Hollandsche jongen in de oren
Jij kent mij niet irl dus
  maandag 22 juni 2009 @ 19:35:10 #166
210069 griekjeee
Fucking exhilarating
pi_70264141
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:32 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Jij kent mij niet irl dus
Ik zie hoe je reageert. 'Ik ben altijd geduldig' zijn je woorden, beetje jammer dat je woord niet bij daad voegt.
pi_70264404
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:18 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Toch ben ik dan wel benieuwd naar wat er NIET goed is. Als alles zo goed is, en je praat genoeg (en ook zinnig) tegen vrouwen, moet dat wel lukken. Ik ben niet bepaald knap, ben vrij rustig vaak en niet de persoon met zeer veel zelfvertrouwen, maar zoals ik me afgelopen weekend gedragen heb en hoe ik ben geweest, komt dat goed. Had zaterdagavond al wat kunnen doen, maar het stond me tegen dat de persoon in kwestie een vriend had, maar evengoed een hele leuke avond mee gehad.
  maandag 22 juni 2009 @ 19:42:40 #168
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_70264530
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:35 schreef griekjeee het volgende:

[..]

Ik zie hoe je reageert. 'Ik ben altijd geduldig' zijn je woorden, beetje jammer dat je woord niet bij daad voegt.
Ach rot toch op jij. jij kent mij beter dan mijzelf hae. jij hebt 23 jaar ellende gekend met ziekte en alles en vraag je van mij om nog geduldig te zijn op een forum tegen een latente 16 jarige kuthoertje.

Het kutte met stinkwijven is dat als je een gesprek met ze aangaat zij hun verstand gebruiken. en dat win je niet. irl gaat het om welk gevoel je zo'n kuthoertje geeft toch? dan zijn woorden niet meer belangrijk. moet ik die shit pikken teriwjl i het al zo slecht heb? ga toch weg. jij kent mij niet.
pi_70265043
quote:
Op maandag 22 juni 2009 19:42 schreef Schenkstroop het volgende:

[..]

Ach rot toch op jij. jij kent mij beter dan mijzelf hae. jij hebt 23 jaar ellende gekend met ziekte en alles en vraag je van mij om nog geduldig te zijn op een forum tegen een latente 16 jarige kuthoertje.

Het kutte met stinkwijven is dat als je een gesprek met ze aangaat zij hun verstand gebruiken. en dat win je niet. irl gaat het om welk gevoel je zo'n kuthoertje geeft toch? dan zijn woorden niet meer belangrijk. moet ik die shit pikken teriwjl i het al zo slecht heb? ga toch weg. jij kent mij niet.
Je pretendeert een paar posts geleden nog welbespraakt te zijn en nu verval je in platitudes omdat je je persoonlijk aangevallen voelt door de input van een onbekende internetter?
God gaf de mens vrijheid en we kunnen dus al met al aannemen dat hij niet verantwoordelijk is voor menselijke misdaden. Alleen hij die de mens heeft geschapen draagt echter de volle verantwoordelijkheid voor de stront.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:01:30 #170
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70265401
Wat heerlijk is fok toch. Zit ik dan met een peuk en een bak koffie.
Puur genieten dit.
pi_70265558
Koffie hmmm goed idee effe bakkie zetten idd
pi_70266265
quote:

[..]

Zo willen mensen je ook niet leren kennen.

Oh wacht dus omdat jij het zwaar hebt gehad hoef je dingen niet te pikken die anderen wel moeten pikken? Denk je dat je de enige bent waarbij het leven tegen zit?

Woorden zijn overigens wel degelijk belangrijk, het is ook erg belangrijk hoe je het brengt. Het gaat er bij een eerste indruk om dat ze je nog een keer wil zien. Dat lukt het beste door leuk gezelschap te zijn, wanneer jij meteen zoals nu over de rooie gaat maak je m.i. weinig kans.
I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_70266613
quote:

[..]

Onsympathiek.
  maandag 22 juni 2009 @ 20:31:16 #174
206164 Gibson88
Ongekend.
pi_70266745
quote:
Op maandag 22 juni 2009 20:04 schreef solaire het volgende:
Koffie hmmm goed idee effe bakkie zetten idd
Ik zet wel een bakkie voor je, heb espressomachine.
peukie ?

Edit: niet dat ik welbespraakt ben ( verre van zelfs) maar dit spant toch echt de kroon
Hier kóm ík zelfs niet bij

[ Bericht 31% gewijzigd door Gibson88 op 22-06-2009 20:41:58 ]
pi_70267143
quote:
Op maandag 22 juni 2009 10:34 schreef e-runner het volgende:

[..]

Makkelijk om zo te zeggen. Dat vrouwen sneller iemand vinden geloof ik wel, maar of dat nu degene is op wie ze zitten te wachten is een ander verhaal. Ik ken een meisje die ook zat jongens kon krijgen, maar ze werd er niet gelukkiger van.
Omdat ze dus veel kritischer zijn
Ze zijn zo ontzettend gewend dat er altijd wel een man op hen afstapt, dat als dit een keertje niet gebeurt ze compleet van slag raken. En dan onder het mom van onzekerheid gaan posten dat ze geen vriend kunnen krijgen. Maar itt normale mannen die gerust op 100 normale dames kunnen afstappen en 100 keer een blauwtje lopen hoeven normale vrouwen echt niet vaker dan 3-4x op een willekeurige normale man af te stappen. Ik durf daar gerust wedjes om te leggen in kroegen of andere sociale gelegenheden. Als een vrouw dus behoefte heeft aan een maatje, hoeft ze echt alleen maar een beetje in het rond te glimlachen en een man laten merken dat ze hem leuk vindt . En dat maakt dus ernstig kritisch. voor jou 10 anderen immers.

En natuurlijk lopen er 'onmogelijke combinaties' rond, maar mijn opa is ook 90 geworden terwijl hij een pakje per dag rookte. Als je op straat rondkijkt is het bij koppeltjes over het algemeen zo dat knap met knap loopt en lelijk met lelijk.
beter een knipoog dan een blauw oog
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')