abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 8 juni 2009 @ 16:39:27 #53
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69829674
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:37 schreef DrowningMan het volgende:
Natuurlijk, de zittende regering moet altijd opstappen. De oppositie en andere critici van de zittende regering weten het namelijk altijd beter, beste stuurlui enzo
inderdaad, er valt altijd wel iets te klagen...
He walks amongst us, but he is not one of us
pi_69830198
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:38 schreef bendk het volgende:

[..]

Het aantal uitkeringen bedraagt thans -van wao t/m aow en alles wat er tussen inzit - 5.300.000 stuks.
Volgens opgave van het kabinet (januari) komen in 2010/2011 er nog eens 600.000 werkelozen bij.

De som is dan dus 5.900.000 uitkeringen ! ! !

Nog maar te zwijgen over het aantal nederlandse ambtenaren die per definitie geen economische prestatie leveren, dat zijn 1.150.000 stuks
Ja, en zwaar dat we het hier daardoor hebben. gemiddeld 7,4 km lopen naar de dichtsbijzijnde waterput., want niemand kan meer een auto betalen om er heen te rijden. De builenpest springt van stad naar stad en de Marokkaanse hordes trekken er moordend en verkrachtend achteraan.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_69830263
En wie hadden ze dan gedacht wat het opknappen ging
pi_69830595
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, en zwaar dat we het hier daardoor hebben. gemiddeld 7,4 km lopen naar de dichtsbijzijnde waterput., want niemand kan meer een auto betalen om er heen te rijden. De builenpest springt van stad naar stad en de Marokkaanse hordes trekken er moordend en verkrachtend achteraan.
Nou dat niet hoor, maar als je in nederland werkt, dan werk je voor een ander die niet werkt ! ! !
nothing will change without a rebel
pi_69830770
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:04 schreef bendk het volgende:

[..]

Nou dat niet hoor, maar als je in nederland werkt, dan werk je voor een ander die niet werkt ! ! !
Oh help. En een kutleven wat je er voor terugkrijgt. Leven in een hok zonder behang en tapijt, water en brood en slechts 1 tweedehands pak van het Leger des Heils. En dan ben je nog directeur van een multinational. Kan je nagaan hoe erg de rest het heeft! Behalve die verdomde uitkeringstrekkers: gewoon champagne drinken en hun Bentley op een invalideparkeersplaats zetten. Het lijkt de omgedraaide wereld wel! Dat dit bestaat in Nederland.
Op zondag 10 december 2006 01:47 schreef -Angelus- het volgende:
Uitgezonderd van deelname aan dit topic zijn de volgende personen: Lord_Vetinari, Zyggie, Sack_Blabbath, arneaux en Mwanatabu.
pi_69831080
quote:

[..]

Jij woont in Denemarken, toch? Is het sociale zekerheidsstelsel daar niet nog uitgebreider dan in Nederland?
pi_69831263
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:09 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Oh help. En een kutleven wat je er voor terugkrijgt. Leven in een hok zonder behang en tapijt, water en brood en slechts 1 tweedehands pak van het Leger des Heils. En dan ben je nog directeur van een multinational. Kan je nagaan hoe erg de rest het heeft! Behalve die verdomde uitkeringstrekkers: gewoon champagne drinken en hun Bentley op een invalideparkeersplaats zetten. Het lijkt de omgedraaide wereld wel! Dat dit bestaat in Nederland.
Jôh...ben je je pilletje vanmorgen vergeten ?
pi_69831344
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:19 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Jij woont in Denemarken, toch? Is het sociale zekerheidsstelsel daar niet nog uitgebreider dan in Nederland?
Een goede vraag, ik heb eea nooit zo vergeleken, hoe moet je dat doen?

Wij betalen hier in ieder geval geen premie voor een ziektekostenverzekering, de hulp is gratis, behalve de tandarts en wat medicijnen.
Wel is men hier zorgzaam van karakter.
pi_69831780
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef bendk het volgende:

[..]

Wij betalen hier in ieder geval geen premie voor een ziektekostenverzekering, de hulp is gratis, behalve de tandarts en wat medicijnen.
Denk je dat dat gratis is? Grapjas. Jij betaalt jouw ziektenkostenpremie gewoon in de vorm van extra belasting aan jouw overheid, wij betalen hem rechtstreeks aan de verzekeraar. Komt op hetzelfde neer.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:54:07 #62
177885 JoaC
Het is patat
pi_69832299
Mooi dat het nu over het zorgstelsel in Denemarken gaat in plaats van Balkenende IV.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
  maandag 8 juni 2009 @ 18:09:02 #63
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69832816
quote:

[..]

grapjas, jij moet toch zeker weten, dat scandinavie nog erger is in de belastingen dan Nederland? hier een rijtje er vanuitgaande dat je in de hoogste box valt.

Income tax VAT
NL:52% 19%
Norway:47.8% 25%
Denmark:63% 25%
Sweden:59% 25%
Germany:45% 19%
Belgium:50% 21%

jouw denemarken heeft de hoogste taxes buddy, je lijkt wel een typische nederlandse zeiksnor.

Ontopic: De regering hoeft niet af te treden, ze handelen redelijk goed ivm de crisis. Op dit moment wijzigen zal niet bijdragen aan een sneller herstel van deze economie. Laat ze dus maar lekker zitten.
pi_69832886
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:40 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Denk je dat dat gratis is? Grapjas. Jij betaalt jouw ziektenkostenpremie gewoon in de vorm van extra belasting aan jouw overheid, wij betalen hem rechtstreeks aan de verzekeraar. Komt op hetzelfde neer.
Dan haal je mijn antwoord uit zijn verband !
pi_69832947
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:09 schreef ASroma het volgende:

[..]

grapjas, jij moet toch zeker weten, dat scandinavie nog erger is in de belastingen dan Nederland? hier een rijtje er vanuitgaande dat je in de hoogste box valt.

Income tax VAT
NL:52% 19%
Norway:47.8% 25%
Denmark:63% 25%
Sweden:59% 25%
Germany:45% 19%
Belgium:50% 21%

jouw denemarken heeft de hoogste taxes buddy, je lijkt wel een typische nederlandse zeiksnor.

Ontopic: De regering hoeft niet af te treden, ze handelen redelijk goed ivm de crisis. Op dit moment wijzigen zal niet bijdragen aan een sneller herstel van deze economie. Laat ze dus maar lekker zitten.
Je hebt het nu over topskat, een misleidende tabel dus..
Daarnaast zijn de inkomens hoger dan die in nl
  maandag 8 juni 2009 @ 18:23:08 #66
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69833290
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:13 schreef bendk het volgende:

[..]

Je hebt het nu over topskat, een misleidende tabel dus..
Daarnaast zijn de inkomens hoger dan die in nl
en de btw is een stuk hoger he en lees voor de grap dit eens door. http://www.nytimes.com/20(...)labor.4.8603880.html
hoogopgeleide denen verlaten denemarken juist hierom, iets zegt me dat jij of nog student bent of een arme sloeber en helemaal niets betaalt aan belastingen?

In ieder geval ik begrijp wat je bedoelt dat mensen aardiger zijn, dit gevoel heb ik in Zweden ook. Echter is dit vaak gewoon omdat nederlanders een ontzettend grote bek hebben en veel praatjes. Bepaalde normen die ze in scandinavie duidelijk anders hanteren, thats all. Voor de rest wordt ik van dat gezeik over teveel betalen in Nederland een beetje moe, zeker als je nu in scandinavie woont waar het belastingbeleid tegen het communisme aanzit.
pi_69833641
Misschien omdat ze daar met zo weinig mensen leven op zo'n groot (rijk?) oppervlak dat ze zich meer als een commune wanen (corrigeer me aangezien ik niet al te veel van Zweden/Scandinavië afweet).

Verder mag de huidige regering van mij op dit moment zijn termijn afmaken. Ik zie wel wat in D66-GL-PvdA voor een volgende termijn. Of PvdA moet eerst even in de oppositie zitten vind ik ook goed.
  maandag 8 juni 2009 @ 18:37:37 #68
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_69833736
Wat een kansloze petitie

Nooit van het woord mandaat gehoord?
  maandag 8 juni 2009 @ 18:41:51 #69
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69833870
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:34 schreef Matamalam het volgende:
Misschien omdat ze daar met zo weinig mensen leven op zo'n groot (rijk?) oppervlak dat ze zich meer als een commune wanen (corrigeer me aangezien ik niet al te veel van Zweden/Scandinavië afweet).

Verder mag de huidige regering van mij op dit moment zijn termijn afmaken. Ik zie wel wat in D66-GL-PvdA voor een volgende termijn. Of PvdA moet eerst even in de oppositie zitten vind ik ook goed.
oh het heeft er zeker mee te maken, in Nederland is het een stuk drukker dus misschien bijten mensen dan sneller van zich af. Als het je in Zweden niet aanstaat ga je gewoon lekker een weekendje naar je stuga met eigen bos van 500 voetbalvelden bij wijze van spreken, een overvloed aan ruimte idd dat helpt mee
  maandag 8 juni 2009 @ 18:46:12 #70
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69834026
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
Als Nederland weer bewoonbaar en leefbaar is, kom ik heel misschien weer terug
Nederland is prima bewoonbaar en leefbaar. Het is voor mij ook nooit de reden geweest om te vertrekken.

Maar eerlijk is eerlijk: In een land waar Wilders premier zou kunnen worden, zou ik ook niet willen wonen.....
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_69834133
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:23 schreef ASroma het volgende:

[..]

en de btw is een stuk hoger he en lees voor de grap dit eens door. http://www.nytimes.com/20(...)labor.4.8603880.html
hoogopgeleide denen verlaten denemarken juist hierom, iets zegt me dat jij of nog student bent of een arme sloeber en helemaal niets betaalt aan belastingen?

In ieder geval ik begrijp wat je bedoelt dat mensen aardiger zijn, dit gevoel heb ik in Zweden ook. Echter is dit vaak gewoon omdat nederlanders een ontzettend grote bek hebben en veel praatjes. Bepaalde normen die ze in scandinavie duidelijk anders hanteren, thats all. Voor de rest wordt ik van dat gezeik over teveel betalen in Nederland een beetje moe, zeker als je nu in scandinavie woont waar het belastingbeleid tegen het communisme aanzit.
Het is een oud stukje zag ik wel, overigens zijn de belastingen naar beneden gegaan per 2009, een initiatief van de rechtse regering alhier.
Die had nog een erfenis van hun voorgangers, de sociaal democraten die jaarlijks 1 credo hadden, belastingverhoging, belastingverhoging, belastingverhoging. Zo kwam een aap aan zijn vlooien.

Maar waar je naar toe wil is voor mij een groot raadsel aan het worden, je kunt de hele avond wel vullen met dit is hier duurder dan dat. Zinloos.

Het gaat per land en per inwoner om de totale belastingdruk. Waarbij je vooral moet aantekenen de achterdeur belastingen zoals bv verkeersboetes, gemeenteliijke verhogingen.
Ik heb mij laten vertellen dat die belastingdruk in nl 71% is.

En nee, ik verdien hier uitstekend !
pi_69834183
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:49 schreef bendk het volgende:

Moet je niet zo hard rijden!

(wat betekent dat getal nou weer?! 71% wat?)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 juni 2009 @ 18:52:36 #73
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69834261
quote:

[..]

Het is een oud stukje zag ik wel, overigens zijn de belastingen naar beneden gegaan per 2009, een initiatief van de rechtse regering alhier.
Die had nog een erfenis van hun voorgangers, de sociaal democraten die jaarlijks 1 credo hadden, belastingverhoging, belastingverhoging, belastingverhoging. Zo kwam een aap aan zijn vlooien.

Maar waar je naar toe wil is voor mij een groot raadsel aan het worden, je kunt de hele avond wel vullen met dit is hier duurder dan dat. Zinloos.

Het gaat per land en per inwoner om de totale belastingdruk. Waarbij je vooral moet aantekenen de achterdeur belastingen zoals bv verkeersboetes, gemeenteliijke verhogingen.

En nee, ik verdien hier uitstekend !
voorop gesteld dat jij erover begon

ik heb gehoord dat de belastingdruk in denemarken tegen 80% aanzit

kom eens met feiten man
  maandag 8 juni 2009 @ 18:54:06 #74
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69834320
waar is de wereld heen gegaan? de laatste keer dat ik hier keek ging het nog over de Nederlandse regering...
pi_69834518
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:54 schreef DragonBlade het volgende:
waar is de wereld heen gegaan? de laatste keer dat ik hier keek ging het nog over de Nederlandse regering...
Ik geloof dat het de richting op is gegaan van 'vergeleken met andere landen (incl rijke scandinavische) gaat het hier prima!'
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 juni 2009 @ 19:04:16 #76
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69834687
quote:
zoals bv verkeersboetes
Ik kan me vergissen hoor.... maar die kun 100% zelf voorkomen door het getalletje dat op de borden met de rode rand wordt afgebeeld overeen te laten komen met het getalletje waar je snelheidsmeter naar wijst.... en niet te parkeren waar het niet mag etc, etc.... kortom, ik zou dit niet onder "belastingdruk" willen zetten, deze kosten zijn 100% te voorkomen.
quote:
Ik "laat mij ook wel eens iets vertellen", maar dat maak het niet automatisch een feit.

De informatie waar jij naar op zoek bent is de Tax Wedge, ofwel een balans van de hoeveelheid belastingen die je betaald en wat het een werkgever kost om je in dienst te hebben (wat een werkgever aan sociale verzekering betaald aan de staat, etc), ofwel het totale aandeel van je salaris - alle premies inclusief - dat richting de staat verdwijnt. Deze is in Denemarken hoger dan in Nederland:

http://www.nationmaster.c(...)-wedge-single-worker

Daar bovenop is de BTW inderdaad een stuk hoger in Denemarken. De salarissen mogen dan wel hoger zijn, maar ik weet niet of je er uiteindelijk ook meer aan overhoud, of dat het verschil gewoon de staatskas in gaat.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 8 juni 2009 @ 19:06:58 #77
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69834797
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:37 schreef Hexagon het volgende:
Wat een kansloze petitie
Online petities zijn doorgaans kansloos. Als de TS echt wat wil bereiken kan hij dat doen middels het Burgerinitiatief, maar dat kost tijd en moeite natuurlijk.
-
  maandag 8 juni 2009 @ 19:08:23 #78
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69834851
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:52 schreef ASroma het volgende:
ik heb gehoord dat de belastingdruk in denemarken tegen 80% aanzit
"ik heb me laten vertellen" dat het 79% is!
-
pi_69834922
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:50 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet je niet zo hard rijden!

(wat betekent dat getal nou weer?! 71% wat?)
Dat is wat je totaal aan belastingen betaald aan alles en nog wat in je land, inkomen, benzine, boodschappen, aanslagen, boetes, vervoermiddelen etc etc
pi_69835549
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:04 schreef maartena het volgende:

[..]

Ik kan me vergissen hoor.... maar die kun 100% zelf voorkomen door het getalletje dat op de borden met de rode rand wordt afgebeeld overeen te laten komen met het getalletje waar je snelheidsmeter naar wijst.... en niet te parkeren waar het niet mag etc, etc.... kortom, ik zou dit niet onder "belastingdruk" willen zetten, deze kosten zijn 100% te voorkomen.
[..]

Ik "laat mij ook wel eens iets vertellen", maar dat maak het niet automatisch een feit.

De informatie waar jij naar op zoek bent is de Tax Wedge, ofwel een balans van de hoeveelheid belastingen die je betaald en wat het een werkgever kost om je in dienst te hebben (wat een werkgever aan sociale verzekering betaald aan de staat, etc), ofwel het totale aandeel van je salaris - alle premies inclusief - dat richting de staat verdwijnt. Deze is in Denemarken hoger dan in Nederland:

http://www.nationmaster.c(...)-wedge-single-worker

Daar bovenop is de BTW inderdaad een stuk hoger in Denemarken. De salarissen mogen dan wel hoger zijn, maar ik weet niet of je er uiteindelijk ook meer aan overhoud, of dat het verschil gewoon de staatskas in gaat.
Die 71% mag jezelf even opzoeken, ik heb er geen trek in

En nee........ik heb het over de totale belastingdruk, dat telt bij mij.

Overigens kun je ook iets belangrijks voor jezelf benoemen, namelijk wonen en woongenot

Woon hier op 10.000 m2 grond (bos en groen) met een huis van 200 kuub en bijgebouwen tesamen van 1000 kuub met een fabelachtig uitzicht en smorgens verse eieren.
Prijs E 125.000
  maandag 8 juni 2009 @ 19:26:57 #81
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69835569
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef bendk het volgende:
Dat is wat je totaal aan belastingen betaald aan alles en nog wat in je land, inkomen, benzine, boodschappen, aanslagen, boetes, vervoermiddelen etc etc
Een kostenvergelijking dus tussen landen. Tja.... in dat geval is de VS ook duurder dan Nederland. Ik betaal bijvoorbeeld minstens TWEE KEER zoveel huur als in Nederland, mijn ziektekostenverzekering is bijna drie keer zo duur, en mijn autoverzekering is ook veel duurder, en geen cent daarvan gaat als belasting richting de staat.

Daar staat dus tegenover dat ik "maar" 28% belasting betaal.

Al met al zijn mijn maandelijkse lasten eigenlijk hoger dan in Nederland, maar verdwijnt er veel minder naar de staatskas. En als je zaken als boodschappen, benzine, vervoersmiddelen, etc erbij haalt moet je ook kijken wat de winkel nu eigenlijk verdiend. Je geeft zelf aan dat de lonen hoger liggen dan in Nederland, en bij een bedrijf die voornamelijk afhankelijk is van KLANTEN, betekend dat dus wel dat die klanten die hogere lonen betalen.

Dus tja... je kunt wel wat roepen dat dit en dat goedkoper is, maar vooralsnog hebben meerdere mensen in dit topic kunnen aantonen dat er meer geld naar de Deens staatskas gaat dan in Nederland, zonder echt cijfers te zien van jouw kant, althans niets waar ook een bron bij staat.
-
  maandag 8 juni 2009 @ 19:33:14 #82
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69835847
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef bendk het volgende:

[..]

En nee........ik heb het over de totale belastingdruk, dat telt bij mij.

Overigens kun je ook iets belangrijks voor jezelf benoemen, namelijk wonen en woongenot

Woon hier op 10.000 m2 grond (bos en groen) met een huis van 200 kuub en bijgebouwen tesamen van 1000 kuub met een fabelachtig uitzicht en smorgens verse eieren.
Prijs E 125.000
het is wel de bedoeling dat je in een discussie zelf de feiten aantoont als je hier en daar wat nummers roept he

voor de rest zie de uitleg van maartena, dus ook met betrekking tot jouw geweldige houten huis in the middle of nowhere
  maandag 8 juni 2009 @ 19:33:14 #83
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69835848
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:26 schreef bendk het volgende:
Ja nu wordt ie helemaal mooi.

JIJ bent degene die melding maakt van die 71%, want je "hebt het je laten vertellen" dat het zo is, en vervolgens kun je totaal geen onderbouwing geven? Wees dan mans genoeg om toe te geven dat het niet klopt ofo....
-
pi_69835873
het begint nou flauw te worden, als je me niet geloofd..prima
  maandag 8 juni 2009 @ 19:38:19 #85
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69836050
dat is niet flauw, hij geeft alleen de feiten... als de waarheid je niet bevalt, tsja wie zijn wij om de waarheid achter te houden?
  maandag 8 juni 2009 @ 19:47:22 #86
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69836389
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef bendk het volgende:
Dat is niet flauw. Als je iets roept wat ongeloofwaardig klinkt, is het dan echt ZO vreemd dat er meerdere mensen om een bron en/of onderbouwing vragen?
-
  maandag 8 juni 2009 @ 19:48:25 #87
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69836443
als je iets zomaar roept zonder bronnen, willen wij een bevestiging
en neen, dat is niet flauw
pi_69836553
En over dat woongenot, tja, we kunnen niet allemaal in denemarken of scandinavië gaan wonen, soms moet je gewoon blijven en werken aan je omgeving en medemensen, dit geldt voor elke wereldburger.
pi_69836554
Het is een spamtopic maar het loopt leuk dus hij blijft open, in het vervolg graag wat minder spam in de OP ;')

Overigens snapte ik die oproep van de PVV maar vooral Rutte niet, de steun is geslonken maar ze zijn nog steeds groter dan elke andere coalitie en ook de vvd is sterk gedaald
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_69837028
Ik ga schilderijen ophangen: mij niet geloven...prima ik ga niet alles en nog wat napluizen van wat ik gehoord en eens gelezen heb....
Dan geef je mij maar het nadeel van de twijfel...

Overigens...emigreer naar Denemarken !
  maandag 8 juni 2009 @ 20:14:15 #91
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_69837623
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:01 schreef bendk het volgende:
Ik ga schilderijen ophangen: mij niet geloven...prima ik ga niet alles en nog wat napluizen van wat ik gehoord en eens gelezen heb....
Het heeft alleen als bijkomend nadeel dat je bij een volgende post ook niet meer geloofwaardig geacht wordt. Overigens kostte het mij 5 minuten om dit te vinden:

Bedrijven hoeven in Denemarken maar bijzonder weinig bij te dragen, het zijn de medewerkers die gewoon een flinke som meer belasting betalen.
-
  maandag 8 juni 2009 @ 20:22:58 #92
177885 JoaC
Het is patat
pi_69838018
Ruudje laat zich niet meer zien.
[quote][img]http://i.fokzine.net/p/10s.gif[/img] Op maandag 23 april 2012 17:00 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
pi_69838218
Dom en gevaarlijk, deze petitie. Feitelijk is dit een soort oproep aan iedereen die afgelopen week NIET is komen opdagen om te stemmen. Al die mensen die te lui zijn om naar een stembureau te gaan, maar wel lopen te zeiken en een bezopen verband leggen dat er helemaal niet is. Dit waren Europese verkiezingen; we hebben in Nederland een democratisch gekozen regering, die in principe gewoon tot mei 2011 zit.

En dan in die petitie ook nog namens "het totale Nederlandse volk" spreken. Spreek voor jezelf ofzo.
pi_69838311
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  maandag 8 juni 2009 @ 20:31:13 #95
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69838448
quote:

mij niet gezien, ik blijf lekker in Nederland
  maandag 8 juni 2009 @ 20:34:12 #96
177885 JoaC
Het is patat
pi_69838577
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:

[..]

Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.
Dus Wilders heeft het mis als hij over de linkse elite praat?
[..]
pi_69838749
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:33 schreef bendk het volgende:
asjeblieft man, je punt is nou wel duidelijk hoor. Ga toch lekker naar fok.dk

Nederland is een prima land. Mijn vrouw en ik hebben samen een idioot hoge levensstandaard (vind ik) en ik lig nou eenmaal niet wakker van de uitkering van een ander.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_69838800
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:39 schreef Keiichi het volgende:
Het volk mag van mij wel eens opstappen
Redacted
pi_69838950
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ps2K het volgende:

[..]

Ondanks dat het in Nederland vaak kut met peren is ben ik van mening dat de rest van de wereld kut met peren en een druiper is.
Inderdaad. Nederland is en blijft stukken beter te pruimen dan bijna alle landen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_69839032
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:10 schreef bendk het volgende:

[..]

Volgens die telling is het in je geliefde Denemarken dan minstens 81% .
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  maandag 8 juni 2009 @ 22:04:03 #101
258517 DragonBlade
Wat is deze?
pi_69842889
quote:
Op maandag 8 juni 2009 20:43 schreef du_ke het volgende:

[..]

Inderdaad. Nederland is en blijft stukken beter te pruimen dan bijna alle landen.
inderdaad, en hier laat ik het dan ook bij het lijkt me zinloos om er nog verder over te discussiëren
  maandag 8 juni 2009 @ 22:18:23 #102
97934 ASroma
Flamboyant
pi_69843535
wel een stormloop bij die petitie btw
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 juni 2009 @ 22:23:39 #103
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69843809
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:11 schreef bendk het volgende:

[..]

Dan haal je mijn antwoord uit zijn verband !
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:27 schreef bendk het volgende:

[..]

Hoe moet ik dit antwoord dan in z'n verband zien? Jij zegt dat hulp gratis is. Maar blijkbaar bedoel je dat niet. Wat bedoel je dan? En waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt?
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 8 juni 2009 @ 22:26:09 #104
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_69843955
quote:

nee - de belasting is daar veel te hoog. De belasting druk is wel 81%. Zoek zelf maar op - ik heb daar geen trek in

On topic: wat een domme jank petitie.
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')