Nederland is prima bewoonbaar en leefbaar. Kwestie van die zeikerds negeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
Als Nederland weer bewoonbaar en leefbaar is, kom ik heel misschien weer terug
Ja, het valt hier niet mee. Durf bijna de straat niet meer op zeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
De petitie is nog pas dit weekend gestart. En ik ben Chris niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou Chris neuvel, echt veel medestanders zijn er niet voor je petitie he.
1/3de? Waar haal je dat vandaan? Het CDA verloor wel, maar slechts 4.5%.quote:
Had je dan niet beter een poll ergens kunnen maken? Als je nu 9.000 ondertekenaars hebt, zegt dat nog geen ene donder over de onvrede in Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De uitslag van de Europese verkiezingen is een gevolg van een heleboel redenen, die een compleet forum op zich in beslag zouden nemen.
Waar het hierbij om gaat is dus, heeft Geert Wilders gelijk en is de lage opkomst bij de europese verkiezingen en de verliezen van CDA en PVDA inderdaad omdat men vind dat de regering moet opstappen.
Op die vraag en die vraag alleen heeft deze petitie betrekking. Dus als je vind dat hij gelijk heeft, meteen even de petitie tekenen. Zo niet, dan doe je niets. Zo simpel dus.
Ondanks dat het in Nederland vaak kut met peren is ben ik van mening dat de rest van de wereld kut met peren en een druiper is.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
Daarom hopen we op miljoenen. Als de ruim 60% die niet heeft gestemd, de petitie tekent dan zijn het er zoveel.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een poll ergens kunnen maken? Als je nu 9.000 ondertekenaars hebt, zegt dat nog geen ene donder over de onvrede in Nederland.
Dat dus, stelletje zeikerds. Het volkquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ps2K het volgende:
Ondanks dat het in Nederland vaak kut met peren is ben ik van mening dat de rest van de wereld kut met peren en een druiper is.
Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
'Het volk' - waar stiekem PVV-stemmers worden bedoeld
Je vergeet de naieve Gristenenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.
1979: 58,1%quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ruud2811 het volgende:
de lage opkomst bij de europese verkiezingen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |