Nederland is prima bewoonbaar en leefbaar. Kwestie van die zeikerds negeren.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
Als Nederland weer bewoonbaar en leefbaar is, kom ik heel misschien weer terug
Ja, het valt hier niet mee. Durf bijna de straat niet meer op zeg.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
De petitie is nog pas dit weekend gestart. En ik ben Chris niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:41 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nou Chris neuvel, echt veel medestanders zijn er niet voor je petitie he.
1/3de? Waar haal je dat vandaan? Het CDA verloor wel, maar slechts 4.5%.quote:
Had je dan niet beter een poll ergens kunnen maken? Als je nu 9.000 ondertekenaars hebt, zegt dat nog geen ene donder over de onvrede in Nederland.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De uitslag van de Europese verkiezingen is een gevolg van een heleboel redenen, die een compleet forum op zich in beslag zouden nemen.
Waar het hierbij om gaat is dus, heeft Geert Wilders gelijk en is de lage opkomst bij de europese verkiezingen en de verliezen van CDA en PVDA inderdaad omdat men vind dat de regering moet opstappen.
Op die vraag en die vraag alleen heeft deze petitie betrekking. Dus als je vind dat hij gelijk heeft, meteen even de petitie tekenen. Zo niet, dan doe je niets. Zo simpel dus.
Ondanks dat het in Nederland vaak kut met peren is ben ik van mening dat de rest van de wereld kut met peren en een druiper is.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:43 schreef bendk het volgende:
Daarom hopen we op miljoenen. Als de ruim 60% die niet heeft gestemd, de petitie tekent dan zijn het er zoveel.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:46 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Had je dan niet beter een poll ergens kunnen maken? Als je nu 9.000 ondertekenaars hebt, zegt dat nog geen ene donder over de onvrede in Nederland.
Dat dus, stelletje zeikerds. Het volkquote:Op maandag 8 juni 2009 15:47 schreef Ps2K het volgende:
Ondanks dat het in Nederland vaak kut met peren is ben ik van mening dat de rest van de wereld kut met peren en een druiper is.
Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:51 schreef Heerlijkheid het volgende:
'Het volk' - waar stiekem PVV-stemmers worden bedoeld
Je vergeet de naieve Gristenenquote:Op maandag 8 juni 2009 15:53 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja, je hebt het Volk, de Linkse Kerk, de (Haagse) Elite en de Marokkanen.
1979: 58,1%quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ruud2811 het volgende:
de lage opkomst bij de europese verkiezingen
daar heb je inderdaad een puntquote:Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef dubidub het volgende:
Dit soort petities kunnen ze toch niet serieus nemen?
't volk constateert dat... Praten we dan over hetzelfde volk waarvoor men 4 dagen lang de voorpaginas vol zet met Jan & Yolanthe rommel, omdat het volk dat graag leest? Dan kan dit volk officieel de typhus krijgen en hoeft de regering wmb dit soort petities niet meer te bekijken.
Yep, dat volk, daar hebben we het overquote:Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef dubidub het volgende:
Dit soort petities kunnen ze toch niet serieus nemen?
't volk constateert dat... Praten we dan over hetzelfde volk waarvoor men 4 dagen lang de voorpaginas vol zet met Jan & Yolanthe rommel, omdat het volk dat graag leest? Dan kan dit volk officieel de typhus krijgen en hoeft de regering wmb dit soort petities niet meer te bekijken.
Het volk dat de doodstraf wil voor moordenaars van blonde meisjes, pedofielen en dierenbeulen, wil dat er met scherp geschoten wordt op hooligans, wil dat 3x een misdaad begaan zonder de overige omstandigheden te bekijken automatisch levenslang is, wil dat Marokkanen gedeporteerd worden en vind dat gevangenissencellen gestripte ruimtes van 1x1 meter moeten zijn. Maar absoluut tegen de lijfstraffen van de Sharia is en Turkije niet bij de EU wil vanwege de mensenrechtensituatie. Dat volkquote:Op maandag 8 juni 2009 15:58 schreef dubidub het volgende:
lijkt me vrijwel onzin, hoe bedoel je mensen over 1 kamp scheren?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Het volk dat de doodstraf wil voor moordenaars van blonde meisjes, pedofielen en dierenbeulen, wil dat er met scherp geschoten wordt op hooligans, wil dat 3x een misdaad begaan zonder de overige omstandigheden te bekijken automatisch levenslang is, wil dat Marokkanen gedeporteerd worden en vind dat gevangenissencellen gestripte ruimtes van 1x1 meter moeten zijn. Maar absoluut tegen de lijfstraffen van de Sharia is en Turkije niet bij de EU wil vanwege de mensenrechtensituatie. Dat volk
Het volk dat wegens onvrede ooit de macht gaf aan mensen als Stalin, Mussolini en Milosovic, bedoel je ook dat volk? Democratie is zoiets mooisquote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het volk dat de doodstraf wil voor moordenaars van blonde meisjes, pedofielen en dierenbeulen, wil dat er met scherp geschoten wordt op hooligans, wil dat 3x een misdaad begaan zonder de overige omstandigheden te bekijken automatisch levenslang is, wil dat Marokkanen gedeporteerd worden en vind dat gevangenissencellen gestripte ruimtes van 1x1 meter moeten zijn. Maar absoluut tegen de lijfstraffen van de Sharia is en Turkije niet bij de EU wil vanwege de mensenrechtensituatie. Dat volk
Hey, dat is slechts een samenvatting van waar de PVV voor staat. En er schijnen mensen op gestemd te hebbenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
lijkt me vrijwel onzin, hoe bedoel je mensen over 1 kamp scheren?
Lees je wel eens reacties op de FP, of telegraaf.nl ?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Je bedoelt alle Marokkanen in 1 kamp stoppen?quote:Op maandag 8 juni 2009 16:07 schreef DragonBlade het volgende:
[..]
Ja maar, om even die mensen te verdedigen: die hebben geen idee waar de PVV allemaal voor staat omdat ze zich eigenlijk totaal niet interesseren voor politiek en op een mannetje stemmen dat wel lekker overal tegen aan kan schoppenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Hey, dat is slechts een samenvatting van waar de PVV voor staat. En er schijnen mensen op gestemd te hebben
Dat vind ik wel een treffende samenvatting van dit soort mensenquote:Op maandag 8 juni 2009 16:05 schreef Sack_Blabbath het volgende:
De Nederlandse regering doet het onder de huidige (economische) omstandigheden uitstekend.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Jegorex het volgende:
Kan ik ook aangeven dat ik het NIET met de petitie eens ben?
De Nederlandse regering doet het volgens mij veel beter dan regeringen in andere landen.
Het idee achter een kabinetstermijn van 4 jaar, is dat een de regering een vastgestelde periode de tijd krijgt iets te bewerkstelligen, als we peilingen en Europese verkiezingsprogramma's als democratische middelen gaan beschouwen kunnen we net zo goed elke week verkiezingen houden.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:42 schreef Ruud2811 het volgende:
De uitslag van de Europese verkiezingen is een gevolg van een heleboel redenen, die een compleet forum op zich in beslag zouden nemen.
Waar het hierbij om gaat is dus, heeft Geert Wilders gelijk en is de lage opkomst bij de europese verkiezingen en de verliezen van CDA en PVDA inderdaad omdat men vind dat de regering moet opstappen.
Op die vraag en die vraag alleen heeft deze petitie betrekking. Dus als je vind dat hij gelijk heeft, meteen even de petitie tekenen. Zo niet, dan doe je niets. Zo simpel dus.
Hoeft niet. We zeggen gewoon dat alle Nederlanders die deze petitie NIET ondertekend hebben, tegen de petitie zijn en dat al die mensen de regering dus steunen. (goh, dat komt me bekend voorquote:Op maandag 8 juni 2009 16:10 schreef Jegorex het volgende:
Kan ik ook aangeven dat ik het NIET met de petitie eens ben?
mee eensquote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Nederlandse regering doet het onder de huidige (economische) omstandigheden uitstekend.
Mee eens, hoewel ik het jammer vind dat beslissingen over het ontslagrecht en de AOW-leeftijd zijn uitgesteld. Het was beter voor de economie geweest als die veranderingen sneller zouden worden doorgevoerd. Maar ja, je moet wat als je van mening verschilt.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
De Nederlandse regering doet het onder de huidige (economische) omstandigheden uitstekend.
Helemaal niet nodig, dat gestoorde kansloze peroxide figuur brengt dat al elke week een keer in de 2de-kamer.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:45 schreef BasEnAad het volgende:
40.000 handtekeningen en je hebt een geslaagd burgerinitiatief. De Tweede Kamer kan dan gaan debateren over hun eigen aftreden!
Selectieve interpretatie pwntquote:Op maandag 8 juni 2009 16:12 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Hoeft niet. We zeggen gewoon dat alle Nederlanders die deze petitie NIET ondertekend hebben, tegen de petitie zijn en dat al die mensen de regering dus steunen. (goh, dat komt me bekend voor)
Nergens, Dat kunnen alleen de 2 leden van de PVV bepalen.quote:Op maandag 8 juni 2009 16:23 schreef Meh7 het volgende:
Waar kan ik de petitie voor de opheffing van de PVV tekenen?
Dit dus. Het volk moet weer eens zijn plek leren, oftewel voorlopig mond dicht, bek houden, jezelf eerst eens grondig onderwijzen en in zaken verdiepen en dan pas heb je recht van spreken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |