hongerquote:Op maandag 8 juni 2009 08:07 schreef motorbloempje het volgende:
Lijstje!
O: 3 rijstwafels met ossenworst (ik wilde knackebrod nemen, da's lekkerder, maar die was op)
T: appel en banaan
L: 2 vierkante pittenbroodjes met filet americain en een pakje melk
T: banaan magere kwark
S: half uurtje interval hardlopen
D: broodje zelfgemaakte hamburger met groentenschotel uit de oven
Whehe, het is nog niet eens uitgezonden en nu al sterallures...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:26 schreef uniekhoorn het volgende:
Eigenlijk voel ik me nu te beroemd om hier te posten
Is dat niet heel erg weinig?quote:Op maandag 8 juni 2009 14:27 schreef karoltje het volgende:
Nieuw topic nieuw begin.
O: boterham met jam
S: 5 gymlessen geven
L: bruin pistoletje komkommersalade
S: 5 km hardlopen
T: Nog een pistoletje denk ik of fruit
D: Geitenkaassalade
Normaal eet ik eerder teveel dus don't worryquote:
Hahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 14:27 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Whehe, het is nog niet eens uitgezonden en nu al sterallures...
Het is natuurlijk ook zo glamourous, de parkeerplaats van de Lidl.
In Optimel yoghurt zit echt bijna niks dus dat staat gelijk aan geen ontbijt, en boterhammen zijn natuurlijk geen avondeten. Aan je PI te zien vind je het zelf ook niks, nu kun je het nog veranderen.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
O: bakje optimel yoghurt
T: -
L: 4 knackebrod, met 1 plak 30+ kaas en 2 plakjes kipfilet
T: ?
S: Pilates
D: boterhammen (2)
Da's al beter ja, maar nog niet veel. Balansen is prima maar ze zeggen dat je niet meer dan 500kcal onder je verbruik moet zitten en met al dat sporten kom jij daar nooit aan.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:29 schreef karoltje het volgende:
[..]
Normaal eet ik eerder teveel dus don't worry. Maar neem straks nog wel een pistoletje dan is het best netjes toch?
ga eens gauw eten nu je nog tijd hebt om je lijstje te veranderen - ik gok dat dit zo'n 500 kcal is...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik ben zoooooo jaloers op jouw bak- en kookkunsten!quote:Op maandag 8 juni 2009 14:33 schreef ColdFeet het volgende:
Oh, lijsten! Ik heb vandaag een kliekjesdag
O: stukje kersen-frangipaneding
L: ciabatta-sandwich met peterseliepesto, gegrillde aubergine en feta
T: nectarine
T: doperwten-dillesoepje
S: spinnen
D: salade van bietenloof en romainesla met pancetta, feta, pijnboompitten en balsamico; toe het laatste creme bruleetje, dat ik deel met Meneer.
foeiquote:Op maandag 8 juni 2009 14:28 schreef XcUZ_Me het volgende:
Magere yoghurt van de Lidl: idem. Ben je alvast gewaarschuwdquote:Op maandag 8 juni 2009 14:38 schreef motorbloempje het volgende:
de kwark is vies
ik had 't kunnen weten
goedkope prut
ik moet morgen om half twaalf iets af hebben... ik wilde zó graag een hoofdstuk laten zien...quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Phaidra het volgende:
Oh, kwakmeisje, nu niet in de stress schieten. Schrijven is soms zo lastig. Als het niet lukt, kan je het ook niet forceren (tenminste bij mij werkte dat niet). Ga even wat anders doen en kijk er over een uurtje weer naar, of anders morgen? Je bent toch goed bezig geweest, dat is het belangrijkste!
QFT.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Phaidra het volgende:
Oh, kwakmeisje, nu niet in de stress schieten. Schrijven is soms zo lastig. Als het niet lukt, kan je het ook niet forceren (tenminste bij mij werkte dat niet). Ga even wat anders doen en kijk er over een uurtje weer naar, of anders morgen? Je bent toch goed bezig geweest, dat is het belangrijkste!
stress en verdriet en major life changes kosten ook een hoop energie lieve syrena... komt wel weer goedquote:Op maandag 8 juni 2009 14:45 schreef Syrena het volgende:
[..]
Magere yoghurt van de Lidl: idem. Ben je alvast gewaarschuwd![]()
Ik was ook gewaarschuwd, door mijn mams, maar ik dacht dat ik het wel kon oplossen met zoetstof. Nee dus. Yuck.
OMG, waar ben ik zo moe van?! Ik heb gewoon geslapen vannacht, op tijd naar bed gegaan, hele weekend rustig gehad. Bah.
Idd. Ik moet nog een inleidinkje schrijven, maar het wil gewoon níet. Dus ik geef het op en ga morgen verder.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:44 schreef Phaidra het volgende:
Je krijgt niet genoeg voedzaam spul binnen, je krijgt een vreetkick. Logisch. Alleen jammer dat je net koekjes tegenkwam en geen bak kwark. In koekjes zit alleen suiker (ok, en gehard vet), na die piek krijg je een giga suikerdip en ben je nog verder van huis.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:dat recept!
En net koekjes zitten eten. Ik ben zo vreselijk moe, niet normaal
. Ga na Pilates maar gelijk slapen...
Minstensquote:
Ja, maar dan was het advies na een gesprek: Nou, gewoon goed je best doen! het komt goed!!quote:Op maandag 8 juni 2009 12:00 schreef Mini_rulez het volgende:
PF: maar bij een andere studie loop je dan toch gewoon tegen hetzelfde probleem aan? Heb je weleens geprobeerd om er iets aan te doen, met een cursus ofzo?
Branders hebben ze geloof ik bij de Xenos! En bakjes bij de Hema.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:57 schreef Phaidra het volgende:
OMG, dat toetje![]()
Ik heb alleen geen 1 persoonsbakjes en geen brander.
Da's wel normaal, met wat jij eet.quote:Op maandag 8 juni 2009 14:58 schreef XcUZ_Me het volgende:dat recept!
En net koekjes zitten eten. Ik ben zo vreselijk moe, niet normaal
. Ga na Pilates maar gelijk slapen...
Wat voor gesprekken waren dat dan? Als je er in al die jaren zelf niks aan hebt kunnen doen lijkt het me ook logisch dat het niet met 1 gesprek opgelost is.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:07 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, maar dan was het advies na een gesprek: Nou, gewoon goed je best doen! het komt goed!!
Maar nooit een cursus of zo...
Hm.. "Ja hoi, het gaat slecht" *barst in snikken uit* dit is het geval: .... En ik wil graag hulp.quote:Op maandag 8 juni 2009 15:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken waren dat dan? Als je er in al die jaren zelf niks aan hebt kunnen doen lijkt het me ook logisch dat het niet met 1 gesprek opgelost is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |