Zo blijkt ja.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:19 schreef 3lmo het volgende:
Nee, BT is gewoon zo traag voor een werkloze.
Zoveel geld kan je niet in 1 keer opnemen.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Je mag 'm ook wel komen brengen?
Wat doe jij zo vroeg op? Ga in het vervolg eens op een normaal tijdstip slapen.quote:
M'n broertje is jarig en hij moest naar school, maar hij wilde wel graag z'n cadeautjesquote:Op maandag 8 juni 2009 09:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wat doe jij zo vroeg op? Ga in het vervolg eens op een normaal tijdstip slapen.
wat heb je die kerel gegeven?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n broertje is jarig en hij moest naar school, maar hij wilde wel graag z'n cadeautjes7 uur op dus.
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:41 schreef BigKahuna het volgende:
Het begon met de volgende post:
[..]
Waarop Emimich reageerde met:
[..]
Na deze reactie mengde ik me in het gesprek:
[..]
Emimich hield vol:
[..]
Op dit moment had ik door dat er bronmateriaal nodig zou zijn:
[..]
Echter, Emimich begrijpt het blijkbaar niet als hij op een link moet klikken en reageert met:
[..]
Als blijk van welwillendheid besluit ik het voor hem te citeren:
[..]
Op dit moment ziet Emimich het woord hypercorrect. Hij begint te zweten bij het aanblik van het woord, aangezien er 'hyper' én 'correct' staat. Hypercorrectie moet wel getuigen van een enorme intelligentie! Hij reageert met:
[..]
[..]
Nadat ik het even duidelijk heb uitgelegd ziet ook Emimich in dat het geen zin meer heeft, en dit laat hij blijken door zich te verlagen tot een uitspraak als:
[..]
En dan zegt hij dit na hem op tig grammaticale fouten te hebben geattendeerd:quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 02:26 schreef Emimich het volgende:
[..]
Begin er nou maar niet aan, IQM en ons Floor hebben er zoveel stress en pijn aan overgehouden.
Een DVD box van the Simpsonsquote:
ja idd, die las ik net ook whehequote:Op maandag 8 juni 2009 09:46 schreef Florian_ het volgende:
[..]
En dan zegt hij dit nadat we hem op tig grammaticale fouten hadden geattendeerd:
[..]
emimich heeft een laag zelfbeeldquote:Op maandag 8 juni 2009 01:49 schreef Emimich het volgende:
TS is nogal hypocriet en ik heb een hekel aan hypocriete mensen.
Nakomertje ofzo ?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
M'n broertje is jarig en hij moest naar school, maar hij wilde wel graag z'n cadeautjes7 uur op dus.
Radiografisch of op benzine ?quote:Op maandag 8 juni 2009 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
En van m'n ouders kreeg meneer een radiografisch bestuurbare auto van 300 eurowel een gaaf ding though.
wat hij zegt...doe es linkquote:
emimich valt al heel lang, vaak door de mand hoorquote:
Neequote:
Radiografisch, hij wilde er geen op benzine omdat je daar veel onderhoud aan hebt ofzo.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Radiografisch of op benzine ?
Indien het 2e :, pica's a.u.b.
wayjo, wat een machtig gaaf cadeauquote:Op maandag 8 juni 2009 09:48 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Een DVD box van the Simpsonsm'n moeder had het gekocht, ik wist niets
!
En van m'n ouders kreeg meneer een radiografisch bestuurbare auto van 300 eurowel een gaaf ding though.
ey sybje doe nou eens even een link naar emimich-faal-postsquote:
quote:
Ja jezus hey, het staat nog geen 10 posts boven jullie.quote:
Ik zag laatst die van Chanella, was ook niet verkeerd.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt de nieuwe van Don & Ad nou eindelijk eens uit
idd zegquote:Op maandag 8 juni 2009 09:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[..]
Ja jezus hey, het staat nog geen 10 posts boven jullie.
Aangezien jullie van die luie honden zijn; post naar de samenvatting: [KLB SC #1308] Nachtelijke sexchat
don en adquote:Op maandag 8 juni 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag laatst die van Chanella, was ook niet verkeerd.
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:58 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik zag laatst die van Chanella, was ook niet verkeerd.
heeft je broertje hem al uitgetest trouwensquote:
Niet dat ik weetquote:
Nee, hij moest naar school hequote:Op maandag 8 juni 2009 10:05 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
heeft je broertje hem al uitgetest trouwens
Electrisch of op benzine bedoel je. Radiografisch zijn die op afstand bestuurbare dingen allemaalquote:Op maandag 8 juni 2009 09:49 schreef de_boswachter het volgende:
Radiografisch of op benzine ?
Klopt. En benzine klopt ook niet als je toch aan het muggenziften bentquote:Op maandag 8 juni 2009 10:11 schreef remlof het volgende:
[..]
Electrisch of op benzine bedoel je. Radiografisch zijn die op afstand bestuurbare dingen allemaal
Dit zijn tenminste zaken van importantie. Ergens heb ik overigens nog ijdele hoop op een nieuwe aflevering met Stacey.quote:Op maandag 8 juni 2009 09:54 schreef de_boswachter het volgende:
Wanneer komt de nieuwe van Don & Ad nou eindelijk eens uit
Op wat dan? Mengsmering?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Klopt. En benzine klopt ook niet als je toch aan het muggenziften bent
Want die gaan helemaal niet op benzine.
Klopt, maar wij hebben daarentegen geen 20 paar schoenen die we nooit aantrekken, 30 verschillende handtasjes, 100 verschillende kledingstukken waardoor het altijd 3 uur duurt voordat je bent aangekleed omdat je geen keuze kan maken.quote:
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:13 schreef Emimich het volgende:
[..]
Dit zijn tenminste zaken van importantie. Ergens heb ik overigens nog ijdele hoop op een nieuwe aflevering met Stacey.
Inderdaad jaquote:
Hij vond het zelf ook wel leuk om zo'n ding in huis te halenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad jamn vader: 'Nouja, als je broertje dat graag wil dan kopen we dat toch voor 'm.. Ik bedoel, zo'n ding is tijdloos
'
Dat zal het wel zijn. Wedden dat hij met dat ding zit te spelen als z'n zoon naar school is.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij vond het zelf ook wel leuk om zo'n ding in huis te halen
Dat weet ik wel zeker. Dat zou ik zelf ook doenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:19 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat zal het wel zijn. Wedden dat hij met dat ding zit te spelen als z'n zoon naar school is.
Duh, dat doet hij al jarenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:18 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Hij vond het zelf ook wel leuk om zo'n ding in huis te halen
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Het is dan ook een vrouw. Niet echt jouw 'cup of tea' natuurlijk.
Nou emi, hier een picca die je zeker zal gaan interesserenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fire, fire, your thieving spark stopped this fire.
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
14.gifquote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Duh, dat doet hij al jarenach joh, zo'n Wii is toch leuk!? En dan maar de hele dag Mario Galaxy spelen terwijl m'n broertje het ding amper aanraakt
!
Maar ik kreeg ook een SLR camera omdat hij er vroegah ook eentje had en ze zo mooi vond, dus ik klaag niet.
Hahahaquote:Op maandag 8 juni 2009 10:24 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
14.gif
ik kreeg eens pennen voor mijn verjaardag en andere schoolspullen
Omg Emimich. Je leert van je fouten.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:25 schreef Emimich het volgende:
[..]
Nou, dan is in dezen dit topic een mooie graadmeter.
Heldquote:Op maandag 8 juni 2009 10:21 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ho, ho, ik heb niet beweerd dat het echt 'in deze' was.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:28 schreef Florian_ het volgende:
Omg Emimich. Je leert van je fouten.![]()
Maar aangezien je gisteravond 3 uur lang volhield dat het toch echt 'in deze' was, is het wel raar dat je nu opeens wel 'in dezen' gebruikt.
regel 1 ; altijd geld vragenquote:Op maandag 8 juni 2009 10:26 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hahahaarme jij. Mijn ouders proberen me ook wel eens af te schepen met kutcadeau's maar daar trap ik niet in
zoals dit jaar, had ik een koffer nodig voor op vakantie.. Zegt m'n moeder, ooh mooi dan krijg je dat voor je verjaardag
Wtf, een koffer!? Nu heb ik 'm gewoon gekregen en wacht ik vol spanning tot m'n verjaardag
..
Dat zijn nog eens straffenquote:Dwangarbeid voor twee Amerikanen in Noord-Korea
Uitgegeven: 8 juni 2009 07:32
Laatst gewijzigd: 8 juni 2009 07:32
SEOUL/PYONGYANG - Twee Amerikaanse journalisten zijn maandag in Noord-Korea veroordeeld tot twaalf jaar dwangarbeid omdat ze het land illegaal zijn binnengereisd.
Euna Lee en Laura Ling werden 17 maart gearresteerd toen ze aan een stuk over het grensgebied van China en Noord-Korea werkten. Het proces tegen hen begon donderdag.
Het staatspersbureau KCNA berichtte maandag dat ze ''schuldig zijn bevonden aan misdaden tegen de Koreaanse natie en aan illegale grensoverschrijding''.
Beiden zijn veroordeeld tot heropvoeding door arbeid, berichtte KCNA.
De Amerikaanse minister van Buitenlandse Zaken, Hillary Clinton, zei zondag nog dat de beschuldigingen tegen Lee en Ling op niets berusten. De twee zouden volgens haar vrijgelaten moeten worden.
Waarnemers menen dat de twee vrouwen door het Noord-Koreaanse regime zullen worden gebruikt om zaken van Washington gedaan te krijgen.
Que?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, ik heb niet bewaard het echt 'in deze' was.
Doe je dat nou expres?quote:Op maandag 8 juni 2009 10:30 schreef BobbyB het volgende:
Wat is het hier druk voor een maandachogtend
quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, ik heb niet beweerd dat het echt 'in deze' was.
Ik stel voor dat je de SC van gisteravond even doorleest.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:29 schreef Emimich het volgende:
[..]
Ho, ho, ik heb niet beweerd dat het echt 'in deze' was.
Wat denk je zelf?quote:
Het gefaal gaat gewoon door in deze SC.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef Florian_ het volgende:
[..]
Ik stel voor dat je de SC van gisteravond even doorleest.
Aansluitende op mijn nieuwste pareltje zou ik nu niet dieper op de materie in moeten gaan.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:32 schreef Florian_ het volgende:
Ik stel voor dat je de SC van gisteravond even doorleest.
nou dan moet je nu al subtiel aan beginnen om veel over je voorkeurscadeau te praten als je in hun buurt bentquote:
Het is maar wat je een pareltje noemt...quote:Op maandag 8 juni 2009 10:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aansluitende op mijn nieuwste pareltje zou ik nu niet dieper op de materie in moeten gaan.
Als je nou eens gewoon een OP schrijft in Jip en Janneke taal, wordt je wellicht een keer serieus genomen. Probeer het eens met goede argumenten en onderbouwing in plaats van die misplaatste elitaire praat. Wellicht reageert men dan eens inhoudelijk.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:35 schreef Emimich het volgende:
[..]
Aansluitende op mijn nieuwste pareltje zou ik nu niet dieper op de materie in moeten gaan.
De OP is al opgesteld in BT-taal en onderbouwd met argumenten, dat jij meteen over 'misplaatste elitaire praat' rept is mijn pakkie an niet.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:44 schreef Florian_ het volgende:
Als je nou eens gewoon een OP schrijft in Jip en Janneke taal, wordt je wellicht een keer serieus genomen. Probeer het eens met goede argumenten en onderbouwing in plaats van die misplaatste elitaire praat. Wellicht reageert men dan eens inhoudelijk.
Ja maar ik weet heul niet wat ik wil hebben. En ik ben vandaag over precies een maand jarigquote:Op maandag 8 juni 2009 10:36 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
nou dan moet je nu al subtiel aan beginnen om veel over je voorkeurscadeau te praten als je in hun buurt bent
Ik 17 dagen later.quote:Op maandag 8 juni 2009 10:53 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ja maar ik weet heul niet wat ik wil hebben. En ik ben vandaag over precies een maand jarig!
quote:Today, I got pulled over heading home from college. My car was full of my stuff from moving out and I couldn't reach the glove box. I told the cop this, and asked if he wanted me to go around to the passenger side to get my paperwork. He agreed. When I got out of the car he pepper sprayed me. FML
quote:
quote:Today, I went to a bar with some buddies, and after trying to pick up a few girls, one of my friends got a number. When I heard the number I said 'Sorry man, that's definitely the rejection hotline number'. So many girls have given me that number, I memorized it. FML
Zulke vaders zijn tof!quote:Op maandag 8 juni 2009 10:16 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Inderdaad jamn vader: 'Nouja, als je broertje dat graag wil dan kopen we dat toch voor 'm.. Ik bedoel, zo'n ding is tijdloos
'
quote:Op maandag 8 juni 2009 09:12 schreef Breathtaking het volgende:
Zal ik trouwens de laatste post maar doen? Ik ben niet op m'n werk ofzo, WANT IK HEB GEEN BAAN
![]()
![]()
Juicyhil post er ook:quote:
quote:Today, my mother found condoms in my room. She asked why and I said "Just in case." She started laughing hysterically. FML
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |