Klopt ja. Ze beweren op de vergaderingen heel leuk dat je de ene keer misschien 5 minuten eerder klaar bent en de andere keer 5 minuten later, dus dat het op jaarbasis wel weer goedkomt. Nou eh, ik liep afgelopen zaterdag al 3 kwartier uit. Ik zou niet weten hoe ik, met die belachelijke krappe werktijden, ooit 3 kwartier zou moeten inlopen...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:07 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Ik heb trouwens ook begrepen dat ze bij dat Nieuwe Werken geen uitloop meer vergoeden, en dat noemen ze dan het principe van Zoet en Zuur. Oftwel iedere keer dat je uitloopt zegt je teamcoach, "maar je bent toch ook wel eens eerder klaar?" Maar net als het zoet en het zuur waar JP zo graag over rept wil het zoet maar niet komen, na het zuur werd het het nog zuurder en daarna wrang en bitter.
Wat me nog wel het meest dwars zit met die zoetzuurzever: er zijn bij ons om de haverklap verstoringen, zieken, wijken niet ingepland, chauffeur te laat, machinepost waar we op moeten wachten etc etc, dat moet op de een of andere manier opgevangen worden. Voor bestellingen betekent dat bij ons in de praktijk vaak dat ze opgedeeld worden bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:33 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Klopt ja. Ze beweren op de vergaderingen heel leuk dat je de ene keer misschien 5 minuten eerder klaar bent en de andere keer 5 minuten later, dus dat het op jaarbasis wel weer goedkomt. Nou eh, ik liep afgelopen zaterdag al 3 kwartier uit. Ik zou niet weten hoe ik, met die belachelijke krappe werktijden, ooit 3 kwartier zou moeten inlopen...
De zogenaamde Foto is gemaaktquote:Op dinsdag 23 juni 2009 12:49 schreef tntster het volgende:
Wij hebben de komende weken flink wat vergaderingen op het programma staan in verband met het nieuwe vbg.
Vandaag ook wat mensen over de vloer gehad die komen kijken hoe het nu is en later kunnen we daarop terugkijken.
Ik ben benieuwd wat er allemaal gaat veranderen..
ook gaan we bij ons nieuwe dienstregelingen maken..
Dan maken ze letterlijk foto's van de huidige situatie in het kantoor of de afdeling waar het team zit. Daarnaast nemen ze alle roosters, etc onder de loep en gaan met die gegevens aan de slag om alles opnieuw in te gaan vullen.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:49 schreef PartyAnimal87 het volgende:
Wat houdt die foto precies in dan?
Dat GEO-systeem is een farce, bezorgtijd heeft niet alleen met afstand, maar ook met het soort huis, oprit, tuintjes en de lengte en inrichting daarvan en waar de bus zich bevindt, waar je je fiets neer kan zetten (niet overal mogelijk), het soort bus, de ene bus gooit nou eenmaal makkelijker dan de andere, portieken, portiekfrontjes, flats met benedenbussen of bussen op de galerijen. Waar kan je de stoep op, en waar staan de auto's.quote:Op woensdag 24 juni 2009 10:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dan maken ze letterlijk foto's van de huidige situatie in het kantoor of de afdeling waar het team zit. Daarnaast nemen ze alle roosters, etc onder de loep en gaan met die gegevens aan de slag om alles opnieuw in te gaan vullen.
En straks als GEO-data er is mogen ze weer
De Belgische Post werkt al jaren met Georoute, en ook daar heeft het tot narigheid geleid, en begin juni zelfs tot een wilde staking!quote:Op woensdag 24 juni 2009 18:59 schreef TokenW het volgende:
[..]
Dat GEO-systeem is een farce, bezorgtijd heeft niet alleen met afstand, maar ook met het soort huis, oprit, tuintjes en de lengte en inrichting daarvan en waar de bus zich bevindt, waar je je fiets neer kan zetten (niet overal mogelijk), het soort bus, de ene bus gooit nou eenmaal makkelijker dan de andere, portieken, portiekfrontjes, flats met benedenbussen of bussen op de galerijen. Waar kan je de stoep op, en waar staan de auto's.
Dan komen de tijden zo krap te staan dat niemand, zelfs de snelle lopers niet meer binnen hun tijd kunnen lopen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2009 17:10 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Helaas is mijn ervaring dat de bouwers niet zoveel inbreng hebben. Ze krijgen een stapel briefjes waarop staat "voorbereiden dienst A: 30 min, uitvoeren dienst W: 150 minuten, en die mogen ze dan op een prikbord gaan prikken. Over de tijden hebben ze niets te zeggen, die zijn een gegeven.
Dat was nu lekker E 150,-quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:18 schreef SirSimon het volgende:
2.71 ¤ winstuitkering![]()
(ruim een jaar zaterdagbesteller)
Nja het is óf heel heet óf gewoon gigantisch veel regen (en misschien onweer)quote:Op donderdag 25 juni 2009 13:54 schreef Ohrpolster. het volgende:
Hehe, da's toch beter...
Weersvoorspellingen voor zaterdag zijn lekker gunstig trouwenshopelijk valt het een beetje mee...
Ik zou een autodienst zien te roggelen op dagen met veel onweer en regenquote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nja het is óf heel heet óf gewoon gigantisch veel regen (en misschien onweer)![]()
Wat moet je trouwens doen als het echt gevaarlijk gaat onweren? Gewoon doorwerken of schuilen tot het is opgehouden? Het lijkt me niet veilig om door te werken maar als de bui maar aan blijft houden..? Dat vraag ik me toch wel af
Wat vind je belangrijker? Je eigen leven, of die dooie post? Mooi schuilen dus, dat is natuurlijk onmacht.quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Nja het is óf heel heet óf gewoon gigantisch veel regen (en misschien onweer)![]()
Wat moet je trouwens doen als het echt gevaarlijk gaat onweren? Gewoon doorwerken of schuilen tot het is opgehouden? Het lijkt me niet veilig om door te werken maar als de bui maar aan blijft houden..? Dat vraag ik me toch wel af
Mijn eigen leven natuurlijkquote:Op donderdag 25 juni 2009 15:18 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat vind je belangrijker? Je eigen leven, of die dooie post? Mooi schuilen dus, dat is natuurlijk onmacht.
Schuilen, fuck de post!quote:Op donderdag 25 juni 2009 14:44 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Het blijft zelden uren onweren...quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mijn eigen leven natuurlijkBovendien ben ik als de dood voor onweer.
Vroeg me alleen af of een van jullie t al eens meegemaakt had. Als het echt uren blijft onweren breng jij de post dus gewoon weer terug en ga je weer naar huis?
Nog nooit een echte onweersbui gehad. Van te voren gewoon goed de weerberichten in de gaten houden, doet ook al een hoop. Hangt ook wel een beetje van het soort onweersbui af. Als er ontladingen bij zitten dan blijf ik mooi wachten.quote:Op donderdag 25 juni 2009 15:20 schreef xxiessiexx het volgende:
[..]
Mijn eigen leven natuurlijkBovendien ben ik als de dood voor onweer.
Vroeg me alleen af of een van jullie t al eens meegemaakt had. Als het echt uren blijft onweren breng jij de post dus gewoon weer terug en ga je weer naar huis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |