Ik kan de brief zo voor me zien:quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:20 schreef ultra_ivo het volgende:
[..] M'n collega op die wijk is het helemaal met mij eens om de procedure 'hond' strict toe te passen. Heeft meneer toch een probleem.
Procedure hond (quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:33 schreef Troeta het volgende:
loon is hier ook binnen! Jammer dat het zo weinig is..haha
Jeetje, wat een gedoe ultra ivo. Ken je die hond verder? Want als het nu om een tekkeltje gaat staat het wel lullig
Wat is de procedure hond trouwens?
ik heb nog wat vraagjes waar ik te lui voor ben om zelf op te zoeken..
winstuitkering, krijgt iedereen die en hoe werkt dat dan?
Hoe bouw je verlofuren op?
Mooi is dat altijd met honden. Ik heb eens een grote Sint Bernard meegemaakt die voor de brievenbus in de deur lag te waken. Wil ik de klep opendoen drukt ie hem weer dicht met z'n poten, terwijl hij ondertussen zijn tanden even liet zien.quote:Op woensdag 22 juni 2005 16:40 schreef Carport het volgende:
[..]
Procedure hond () is ongeveer alsvolgt:
Je bent niet verplicht om de post te bezorgen als je daarbij gehinderd wordt door o.a. een hond. Je weet immers nooit of deze je kan gaan bijten of niet. Als blijkt dat de hond al een paar keer iemand gebeten, of aangevallen heeft kan de TPG besluiten om de post niet meer bij die geadresseerde te bestellen, maar hem of haar vragen dit op te komen halen, totdat de hond niet meer gevaarlijk is.
Hangt van je contract en aantal dienstjaren af dacht ik...quote:Op woensdag 22 juni 2005 19:38 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom krijgt iedereen een andere hoeveelheid winstuitkering? Dat heeft toch niks te maken met vestiging of contractvorm? Ik zie nu al 3 verschillende bedragen: 75, 65, 53. Ik kreeg vorig jaar nog 86 euro...
Krijg je ook winstuitkering als je al weg bent bij TPG?quote:Op donderdag 23 juni 2005 18:50 schreef Scuba_81 het volgende:
hmmm wacht nog steeds op mijn winst uitkering grmbl zou het 1 maand naar mijn ontslag krijgen(wel vrijwillig weg gegaan)
De winstuitkering is gewoon 3% over het totale loon wat je in 2004 hebt verdiend. Dus het wordt ook over je uitbetaalde meeruren berekend. Je kan trouwens niet gewoon bij deze berekening je loon volgens de belastingdienst gebruiken, de TPG hanteert een iets andere definitie die, uiteraard, lager uitvalt. Bij postbezorgers werkt het dacht ik iets anders.quote:Op woensdag 22 juni 2005 20:29 schreef Adsum het volgende:
[..]
Hangt van je contract en aantal dienstjaren af dacht ik...
Ik werk er nu voor het 3e jaar als zaterdagmedewerker, dus daarom is het bij mij wat minder dan bijv. iemand die al 25 als vaste kracht werkt![]()
Dit weet je niet zeker? Das jammer, ik ben nu sinds februari weg maar dan zou ik dus nog gewoon winstuitkering moeten krijgen aangezien ik in 2004 gewoon heb gewerkt.quote:Op donderdag 23 juni 2005 07:31 schreef texelonia het volgende:
Ik dacht dat de winstuitkering een percentage was van wat je het jaar ervoor hebt verdiend? Dus als je in 2004 niet hebt gewerkt, heb je nu ook geen winstuitkering. Zo begreep ik het vorig jaar tenminste uit de brief die erbij zat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |