Is dat zo?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef djayzz het volgende:
Tis meer een lesbo topic hier volgens mij...
Jep, nog meer... 1 heule leukequote:
hij doet het wel, maar niet zoals auto's het zouden moeten doen.quote:
Ja helaas wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand ervaring met WW aanvragen?
Oh balen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
hij doet het wel, maar niet zoals auto's het zouden moeten doen.
Ik ga van de week naar de garage mijn geld terug vragen.
Vertelquote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Jep, nog meer... 1 heule leuke
Nee, ik ga even helemaal niks vertellenquote:
toen vroeg je er niet om....quote:
Geld terugvragen van je reperatie? Balen zegquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
Je moet invullen wat het beste er in de buurt komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik moet dus WW aanvragen en ik moet bij elke nutteloos baantje dat ik heb gehad een functie invullen. Nu heb ik eind vorig jaar 1x een bijbaantje gehad, waarvan ik niet exact weet hoe ik de functie moet omschrijven, wat ik kan bedenken, staat niet in de functielijst. Maar zonder een functie kan ik de inschrijving niet afmaken.
nee, niet van de reparatie, van de gehele auto.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld terugvragen van je reperatie? Balen zeg![]()
Wat tis gebeurdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon iets wat het meest er op lijkt invullen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik moet dus WW aanvragen en ik moet bij elke nutteloos baantje dat ik heb gehad een functie invullen. Nu heb ik eind vorig jaar 1x een bijbaantje gehad, waarvan ik niet exact weet hoe ik de functie moet omschrijven, wat ik kan bedenken, staat niet in de functielijst. Maar zonder een functie kan ik de inschrijving niet afmaken.
Hij lekt nog steeds olie, en toen ik gisteren bij venco wegreedt wilde ik de kap open doen, alleen dat ging niet zo goed, en nou doet ie helemaal niks meer. En gisteren roken we ook benzine en gas..... ook niet zo goed natuurlijkquote:
Toch wel na afloop?quote:
Balen manquote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij lekt nog steeds olie, en toen ik gisteren bij venco wegreedt wilde ik de kap open doen, alleen dat ging niet zo goed, en nou doet ie helemaal niks meer. En gisteren roken we ook benzine en gas..... ook niet zo goed natuurlijk
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ja je bent tenslotte gast.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
ook weer present![]()
liggen nog in bed, te lui om op te staan en zelfs om ontbijt te maken
zal ik me als asociaal bezoek gaan gedragen en zeggen dat mijn gastvrouw ontbijt moet maken voor me....
Okequote:
Ja, maar ik kon dus niets bedenken en daarbij is het een bagger zoekfunctie. Als ik 2x dezelfde zoekopdracht invoer, krijg ik verschillende resultatenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef djayzz het volgende:
Je moet invullen wat het beste er in de buurt komt.
Kut zeg, inmiddels de rest gelezen. Hoop dat de garage schappelijk is voor je..quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef djayzz het volgende:
nee, niet van de reparatie, van de gehele auto.
Gewoon doenquote:
Nee, niet met paardenmeisje, wel met, vind ik nu, erg leuk iemand... maar goed, ik zie het allemaal welquote:
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet met paardenmeisje, wel met, vind ik nu, erg leuk iemand... maar goed, ik zie het allemaal wel
Is het niet makkelijk als ik dat ook weet, wanneer gaan we danquote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet met paardenmeisje, wel met, vind ik nu, erg leuk iemand... maar goed, ik zie het allemaal wel
Het hele CWI is bagger.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon dus niets bedenken en daarbij is het een bagger zoekfunctie. Als ik 2x dezelfde zoekopdracht invoer, krijg ik verschillende resultaten
[..]
Kut zeg, inmiddels de rest gelezen. Hoop dat de garage schappelijk is voor je..
Hoop het ook...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon dus niets bedenken en daarbij is het een bagger zoekfunctie. Als ik 2x dezelfde zoekopdracht invoer, krijg ik verschillende resultaten
[..]
Kut zeg, inmiddels de rest gelezen. Hoop dat de garage schappelijk is voor je..
Dat is nu balen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
toch maar niet meegegaan onder de douche...
te kleine douche
Gaat het er niet vooral om wat jij wil?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Nog 2 dagen totdat (ex?)-vlam bij me op bezoek komt...
Damn wat ben ik nerveus... weet totaal niet wat te verwachten, dus ik probeer me voor te bereiden op alle mogelijke scenario's. En da's best vermoeiend!
Succesquote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Damn wat ben ik nerveus... weet totaal niet wat te verwachten, dus ik probeer me voor te bereiden op alle mogelijke scenario's. En da's best vermoeiend!
Succes!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 7 juni 2009 12:38 schreef Murmeli het volgende:
hey nouk,goed dat je het wel aanvraagt ja... mag je het over een paar weken weer fijn afzeggenals je straks die wereldbaan hebt gevonden
Klopt, maar als je bedenkt in wat voor periode we zitten...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
je had toch nog wel even voor je bij je huidige werkgever weg moet, voor die tijd vind je vast wel een andere baan, heb je die WW aanvraag niet meer nodig
als in: jij wilt je ex t erug maar je weet nog niet wat je ex met jou wil? succes, hoop dat het tof wordt!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Dankje, duurt nog een paar wekenquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:34 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Is het niet makkelijk als ik dat ook weet, wanneer gaan we dan
Hoiquote:
Op welke comedy lijkt ie?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef getl0st het volgende:
Mag ik even een statement maken?
THE HANGOVER IS EEN FUCKING GOEIE FILM
Laaaang geleden dat ik zo heb gelachen om een film
Ja, dat heb ik bij een andere al gedaan, maar dit was een bijbaantje, totaal geen secretaresse-achtig ietsquote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef djayzz het volgende:
Hoop het ook...
Dan vul je gewoon secretaresse in, daar ben je toch voor gekwalificeerd? dat lijkt me het beste.
En wat T_S zegt, je kan beter gewoon WW aanvragen en blijven zoeken naar een baan, het aanvragen duurt langer dan het opzeggen.
Ik hoop het écht, ik wil écht niet zonder werk komen te zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:38 schreef Murmeli het volgende:
hey nouk,goed dat je het wel aanvraagt ja... mag je het over een paar weken weer fijn afzeggenals je straks die wereldbaan hebt gevonden
Misschien bij een detachering buro binnen stappen, of headhunters die werken op provisie basis, doen ze extra hun best voor jequote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, maar als je bedenkt in wat voor periode we zitten...En het duurt minstens 6 weken, en ik kan het me niet veroorloven zonder geld te zitten
Hhahahaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef getl0st het volgende:
Mag ik even een statement maken?
THE HANGOVER IS EEN FUCKING GOEIE FILM
Laaaang geleden dat ik zo heb gelachen om een film
Maar Murm, hoe is het nu met jou?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
als in: jij wilt je ex t erug maar je weet nog niet wat je ex met jou wil? succes, hoop dat het tof wordt!
MI van wilde sexpartij nu
Ik heb er nog geen eerder gezien zo.. dit is zo'n mega goeie filmquote:
very lekkerquote:
Tijnquote:
Ik ben net geweest in de biosquote:Op zondag 7 juni 2009 12:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hhahahadie is DIK
Dat stukje met Mike Tyson
Ik zal het onthouden!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:42 schreef getl0st het volgende:
[..]
Ik heb er nog geen eerder gezien zo.. dit is zo'n mega goeie film
Die moet je echt zien
Niet misschien. Zeker naar dat soort bureau's gaan. Ook uitzendbureua's.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Misschien bij een detachering buro binnen stappen, of headhunters die werken op provisie basis, doen ze extra hun best voor je*komt wel goed schatje
Hahahaquote:
cue zegt even via mijn account hoi tegen jou omdat ik zo nodig moest kijken of ik pm's hadquote:
Weinig privacy als het toch al op internet staat.. niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Mag je iemands anders hyves hier neer zetten trouwens?
Of mag dat niet ivm privacy
Gelukkig, in dit geval.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
@ofresca: gaat goed hoor! gezellig hierzo!
(ben niet zo goed met gevoel en emotie enzo.... dwz ik voel gewoon vaak niet veel...)
Lekkerquote:
Ahaaaaaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue zegt even via mijn account hoi tegen jou omdat ik zo nodig moest kijken of ik pm's had
Gaat het al weer wat beterquote:
Meis, maar wat wil jij nou?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Lotusss het volgende:
Nou ik weet niet eens zeker of het een ex is.. en hij weet het volgens mij ook niet eens. In het contact na die dumpmail lijkt hij ook weer ietwat terug te krabbelen. Hij heeft wel gevoelens voor me en hij is heel nieuwsgierig naar hoe het dinsdag gaat worden...
Heb het idee dat hij me heel erg onderschat met betrekking tot het "aankunnen" van iemand die langere tijd weg is, of dat hij denkt dat ik de hele "relatie" (wat een kutwoord trouwens) tot in detail heb uitgestippeld, inclusief welke trouwjurk enzo...
Het angstzweet loopt al over mijn rug als ik daaraan moet denken... brrrr.....
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Weinig privacy als het toch al op internet staat.. niet?
Staan persoonlijke dingen in dus nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
neuh dat niet maar prop me nu gwn vol met vitaminesquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat het al weer wat beter
Dat niet veel voelen herken ik maar al te goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
(ben niet zo goed met gevoel en emotie enzo.... dwz ik voel gewoon vaak niet veel...)
bespeur hoop typ foutje, zit zeker niet achter je eigen pcquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
we zitten in enschede.
nee KF het is not done in mijn ogen om hier iemands hyves neer te zetten. het maf vast wel maar het is nie lief
Mee eensquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
we zitten in enschede.
nee KF het is not done in mijn ogen om hier iemands hyves neer te zetten. het maf vast wel maar het is nie lief
Ow dan zit je goed bij Cuequote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
Mag dus eigenlijk nietquote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Binnen een week bij 6 ingeschrevenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien bij een detachering buro binnen stappen, of headhunters die werken op provisie basis, doen ze extra hun best voor je*komt wel goed schatje
Die zet ze zelf toch ook al op internet ?quote:
Dus? Policy van fok, moet je niet bij mij zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die zet ze zelf toch ook al op internet ?
oh...ben ik nu ook autistisch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat niet veel voelen herken ik maar al te goed.
Ja, maar diegene zet het op hyves. niet op fokquote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en? Hoe zou jij het vinden als iemand dat bij jou doet?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
quote:
Goed zoquote:
quote:
Boeiend ?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja en? Hoe zou jij het vinden als iemand dat bij jou doet?
Ervan uitgaande dat het nog steeds zo klikt als in december, wil ik natuurlijk dat die klik ook omgezet wordt in een fantastische avondquote:
Hoi autoquote:
Vast wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
oh...ben ik nu ook autistisch?
ach het komt er wel een keer uit als het mij niet uitkomt.
en trouwens ik heb vrijdag wel weer genoeg gejankt
Haal 'm nou maar wegquote:
quote:
Hahaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef getl0st het volgende:
[..]
auto
En als antwoord op net: dromen wil ik even niet meer
Jeuj!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:52 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
hier nog een *wanneer is de fanclub meeting
Het worden er steeds meer!quote:
Dat zeg je nu.quote:
Ah. Succes!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:53 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ervan uitgaande dat het nog steeds zo klikt als in december, wil ik natuurlijk dat die klik ook omgezet wordt in een fantastische avond![]()
En ja, hij zal in oktober pas definitief weer in NL zijn, maar er zijn de komende maanden nog kansen zat om te kijken waar dit heen gaat. Echter ik ben nuchter genoeg om in te zien dat als we er écht voor gaan (dus "rulaasie") dat er pas vanaf oktober een echte fundering gelegd kan worden.
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Heb m'n gast maar onder de douche gezet.. ze stonk
Uhm nee ?quote:
Ik ben ook fanquote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
Haha
[..]
Jeuj!
[..]
Het worden er steeds meer!
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
Fotos!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:54 schreef Cuegirllie het volgende:
quote:
Okequote:Op zondag 7 juni 2009 12:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm nee ?
Nergens waar ik voor moet schamen of wat dan ook
KF, ik zou het niet doen. Zelf zou ik het echt niet tof vinden als iemand mijn hyves hier zou plaatsen. Laat staan een foto.quote:
Langslapers?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
God, het is plotseling een heel feest geworden hier
Hallo langslapers
Cheaterquote:Op zondag 7 juni 2009 12:58 schreef getl0st het volgende:
[..]
Langslapers?
Ik ben al naar de bios geweest
Ik ben al een tijdje wakkerquote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
Hallo langslapers
Het was zeker gezelligquote:Op zondag 7 juni 2009 12:58 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hey meid! Was 't toch nog gezellig zonder mij?
+ 1.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
KF, ik zou het niet doen. Zelf zou ik het echt niet tof vinden als iemand mijn hyves hier zou plaatsen. Laat staan een foto.
Ik zag dat je mij gemist hadquote:
quote:
Natuurlijk.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Het was zeker gezelligMaar natuurlijk nog gezelliger als jij er was geweest
![]()
Heb jij je nog vermaakt?
ik ook!quote:
Jah... ik hoop maar dat hij nu eindelijk doorheeft dat ik er supernuchter tegenaan kijk (ook al ben ik nog NOOIT zo erg verliefd geweest)...quote:
's ochtends naar de bios gaan ipv mee verveeld zijn hier!quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:57 schreef kingmob het volgende:
Hallo langslapers
Jaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik zag dat je mij gemist hadMaar volgende week gaan we elkaar zien
[..]ik wist het wel!!
Jammer dat jullie niet even de groeten van mij gedaan hebben![]()
Maar je hebt je dus wel vermaaktMooi!
Hij moest de groetjes doen, ik nietquote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Cuegirllie het volgende:
ik wist het wel!!
Jammer dat jullie niet even de groeten van mij gedaan hebben![]()
Maar je hebt je dus wel vermaaktMooi!
Goede middagquote:
*geeft knuffel*quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef kingmob het volgende:
[..]
's ochtends naar de bios gaan ipv mee verveeld zijn hier!
Ik, jij en murm (miss kingmob)quote:
Dat is je eigen schuldquote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was dat maar waar, 4uurtjes vel te kort
Ik heb Itunes jaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
KF, ik ga je nu mailen, maar daarvoor moet ik eigenlijk 1 ding weten... Heb je iTunes? Of een ander programma waarmee je .m4a bestanden kunt afspelen? Geen idee of alleen iTunes dat kan
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
KF, ik ga je nu mailen, maar daarvoor moet ik eigenlijk 1 ding weten... Heb je iTunes? Of een ander programma waarmee je .m4a bestanden kunt afspelen? Geen idee of alleen iTunes dat kan
Komt vast wel goed dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah... ik hoop maar dat hij nu eindelijk doorheeft dat ik er supernuchter tegenaan kijk (ook al ben ik nog NOOIT zo erg verliefd geweest)...
En dat hij zijn angst opzij kan zetten (immers, iedere verliefdheid/relatie zou ooit kapot kunnen gaan). Ik hoop alleen wel één of twee redenen van zijn angst te kunnen weerleggen, zoals dat ik zijn lange weg zijn niet zou trekken, of dat ik een aanhankelijke doos ben. Beide kan ik prima weerleggen namelijk
Of ik laat mijn broertje oppassen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
De volgende keer kom je dus gewoon en bind je de hond vast aan een boom
Cool is er een miss Kingmob verkiezing?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik, jij en murm (miss kingmob)
Verder geen idee
Aangenaam getl0stquote:
quote:
Dat was ook een optie?quote:
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cool is er een miss Kingmob verkiezing?
er werd gister hier verteld dat je een mooie dame was.. mss is dat het?quote:
je bent zelf een muppetquote:
uhh, laat misschien toch maar zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelen
Weet ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Aangenaam getl0st![]()
nee ik bedoel niet dat je gelijk weer weg moet gaan![]()
Ergens daarvoor staat een post met: Lief mopje!quote:
Gister niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ook een optie?
[..]
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelen
quote:
Ik wist niet dat dat voor mij wasquote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ergens daarvoor staat een post met: Lief mopje!![]()
Maar met alle liefde nog een keer
Ja, dat kloptquote:
heb ik wel.. en ik ben een mannetjequote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.Ben je nu een mannetje of een vrouwtje?
(heb nog niet de moeite genomen in je fobo te kijken, als je die al hebt).
Diegene heeft vast last van zn ogen gehad.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
er werd gister hier verteld dat je een mooie dame was.. mss is dat het?
Ik schrok al .. maar dan is het goedquote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gister niet.Voor een volgende x misschien.
Ik was het nietquote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Diegene heeft vast last van zn ogen gehad.wie heeft dat gezegd?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oohquote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist niet dat dat voor mij was![]()
Hoe is het?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, een beetje, maar normaal quote je altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OohDacht dat je dat inmiddels wel wist
Gaat goed, WW aanvragen, kutwerk.. Met jou?
+1quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beken schuld * me ogen zijn goed
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, een beetje, maar normaal quote je altijd![]()
![]()
Ooo dat is idd een kut werk. Ik heb het twee jaar terug voor mij en mijn moeder gedaan![]()
Behalve dat m'n linkerhiel kapot is, gaat het goed
Ohja, gekeken in je fobo besef ik dat ik weleens naar je gegluurd heb zonder een bericht achter te laten.quote:
Geen nieuwe schoenen aandoen en dan gaan lopen!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ooo dat is idd een kut werk. Ik heb het twee jaar terug voor mij en mijn moeder gedaan![]()
Hielquote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat is gebeurd dat je enkel kapot is
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen nieuwe schoenen aandoen en dan gaan lopen!
Het beeld van vrouwen die ruzie maken over wie jou wint staat je niet aan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, ik zie mezelf al compleet opgelaten zijn
das ook niet liefquote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, gekeken in je fobo besef ik dat ik weleens naar je gegluurd heb zonder een bericht achter te laten.
Als jij je nieuwe schoenen had laten zien!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!![]()
![]()
![]()
Goed schoonmaken anders gaat het ontsteken.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hiel
Gister verkeerde schoenen aan gehad en ik heb meteen mijn blaren kapot gelopen, dus dat is nu "open" en vrij rood.
Haha, inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
![]()
Ja dat was gewoon een pijnlijke wijze les voor jequote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hiel
Gister verkeerde schoenen aan gehad en ik heb meteen mijn blaren kapot gelopen, dus dat is nu "open" en vrij rood.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hiel
Ze mocht jou natuurlijk niet wegkapen van mijquote:
Ik heb geen nieuwequote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Als jij je nieuwe schoenen had laten zien!
Het ziet er vrij netjes uitquote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed schoonmaken anders gaat het ontsteken.
Nee, andere. Ze gaan in ieder geval meteen de container in of ik gooi ze op marktplaatsquote:
De volgende gebeurd dat gewoon weer. Let maar op.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een pijnlijke wijze les voor je
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze mocht jou natuurlijk niet wegkapen van mij
En met reden!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuweHet waren "oude" die ik nog nooit had aangehad
[..]
Het ziet er vrij netjes uit
[..]
Nee, andere. Ze gaan in ieder geval meteen de container in of ik gooi ze op marktplaats
Als je het zo zegt klinkt het aanlokkelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 13:11 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het beeld van vrouwen die ruzie maken over wie jou wint staat je niet aan?
Take me outquote:Op zondag 7 juni 2009 13:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het aanlokkelijk
Ik stel me echter een halve datingshow voor...
Kandidaat nummer 1: Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:14 schreef kingmob het volgende:
[..]
Als je het zo zegt klinkt het aanlokkelijk
Ik stel me echter een halve datingshow voor...
En ben ik er de dupe vanquote:Op zondag 7 juni 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar soms moet je tegen de regels aanschoppen.
Zo, nogalquote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef mrbox het volgende:
[..]
Ja dat was gewoon een pijnlijke wijze les voor je
Ik haal hem er zo af inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zou er in in ieder geval geen pleister op doen,kan er beter een beetje vaseline op smeren
Dat is mooi.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:13 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik heb geen nieuweHet waren "oude" die ik nog nooit had aangehad
[..]
Het ziet er vrij netjes uit
[..]
Nee, andere. Ze gaan in ieder geval meteen de container in of ik gooi ze op marktplaats
Aangezien we in [singles] zijn:quote:Op zondag 7 juni 2009 13:15 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Kandidaat nummer 1: Hoe ziet jouw ideale vakantie eruit?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:14 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar soms moet je tegen de regels aanschoppen.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:15 schreef kingmob het volgende:
[..]
Aangezien we in [singles] zijn:
Veel neuken
Indd. het is jouw schuld!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:12 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ze mocht jou natuurlijk niet wegkapen van mij
Wauw! Jij komt over als een warm en liefdevol persoon!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef fraggie1975 het volgende:
FF voorstellen
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
33
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Etten leur
Interesses?
Oude auto's (kever , eend,etc
Pc's
electronica
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 meter en te dik
Hoe lang single?
Jaartje of 10![]()
![]()
Blijkbaar was je toen ook niet zo scherp om te zien dát ik had gegluurd.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef fraggie1975 het volgende:
FF voorstellen
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
33
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Etten leur
Interesses?
Pc's
electronica
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 meter en te dik
Hoe lang single?
Jaartje of 10![]()
![]()
Een West-Brabanderquote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef fraggie1975 het volgende:
FF voorstellen
De newbie vragen
Hoe oud ben je?
33
Sekse?
Man
Woonplaats/ regio?
Etten leur
Interesses?
Pc's
electronica
Seksuele voorkeur?
Hetero
Lengte en postuur?
1.80 meter en te dik
Hoe lang single?
Jaartje of 10![]()
![]()
Ik ben geen fobo-f5erquote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar was je toen ook niet zo scherp om te zien dát ik had gegluurd.![]()
Nu komt het alleen maar als een verrassing dat ik al gegluurd had en stiekem wist wie je was.
Wilde je een 14 jarige?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef mrbox het volgende:
Wie ronselt er wat leuke dames vanuit PUB voor hier... beetje mannen overschot zo ondertussen
quote:
vind je dat erg?quote:
Misschien.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:18 schreef getl0st het volgende:
[quote]Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef vencodark het volgende:
[..]
Blijkbaar was je toen ook niet zo scherp om te zien dát ik had gegluurd.![]()
Nu komt het alleen maar als een verrassing dat ik al gegluurd had en stiekem wist wie je was.
[/quote
Ik ben geen fobo-f5er
Doe je volgende keer wel lief?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:17 schreef mrbox het volgende:
Wie ronselt er wat leuke dames vanuit PUB voor hier... beetje mannen overschot zo ondertussen
Nee 20-23 ofzoquote:
Koffie?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Misschien.Sommige moeten het eerst verdienen mijn liefheid te mogen ervaren.
Tnxquote:Op zondag 7 juni 2009 13:16 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Wauw! Jij komt over als een warm en liefdevol persoon!
Maar alsnog hallo
Krijgt ze hier niet genoeg aandacht?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Murm moet wennen dat ze minder aandacht krijgt nu ze geen vriendje heeft...
Zo ff aangepastquote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Murm moet wennen dat ze minder sex krijgt nu ze geen vriendje heeft...
Dus ik kan beter opzoek naar iemand anders?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nou.. HH en Nouk deden me gister al delen
Don't we all.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Dat hoeft heul nietquote:Op zondag 7 juni 2009 13:21 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dus ik kan beter opzoek naar iemand anders?
en ik had nog wel zoveel zin in volgende week
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:21 schreef KudFokker het volgende:
Ooh zie net dat ik hem gewoon met WMP kan openen
Ik ben voorquote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee 20-23 ofzozo een die toch eigenlijk al te oud is voor PUB maar nog niet weet hoe gezellig het hier is
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang je de juist codecs heb kan je alles draaien
*was jij nou ict'r
Aan al die vrouwen die je adoreren zeker.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hoeft heul niet
ik heb een hoop liefde om te geven
In iedere stad een andere schat.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hoeft heul niet
gelukkig!!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:22 schreef getl0st het volgende:
Dat hoeft heul niet
Verkapt murm wil geneukt worden post?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef Cuegirllie het volgende:
Vind een harem een slecht idee zekerquote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan al die vrouwen die je adoreren zeker.
Al? Ik zit hier niet voor niets in Singlesquote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef vencodark het volgende:
[..]
Aan al die vrouwen die je adoreren zeker.
quote:
Hoeft niet, kan ik zelf regelen. Staat op cd..quote:Op zondag 7 juni 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
Nouk, thnx voor de mail met het liedje!
Als ik hem geconvert heb zal ik je de mp3 sturen
Met Cue een harem vormen is dan weer niet zo erg.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vind een harem een slecht idee zeker
Ja ik weet het, maar had nog niet dat complete codec pakket gedownloadquote:Op zondag 7 juni 2009 13:23 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
zolang je de juist codecs heb kan je alles draaien
*was jij nou ict'r
Ik bedoel ook de Singles.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
Al? Ik zit hier niet voor niets in Singles
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Met Cue een harem vormen is dan weer niet zo erg.
quote:
Laat je wel wat voor mij over?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Vind een harem een slecht idee zeker
Misschien kan je als ze secertaresse aan de gangquote:Op zondag 7 juni 2009 13:25 schreef Nouk84 het volgende:
[..]hh doordeweeks en ik in het weekend
[..]
Hoeft niet, kan ik zelfs regelen. Staat op cd..
Jaquote:
Hoiquote:
heksenhielquote:Op zondag 7 juni 2009 13:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Cue, Nouk, HH (wie is dat btw) en misschien wel mij.
De secretaresse van KF!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:28 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien kan je als ze secertaresse aan de gang
Ik ben je P.I.M.P. alquote:
Geen idee. Ik moet nog in de pubertijd komen.quote:
Daar is helemaal niets mis meequote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooh hekesenhiel, die ken ik nog niet zo goed.
Ik kan heel fanatiek zijn hoor.
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
kom net pas thuis.. voor mij is het nog morgen
P.I.M.P.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik ben je P.I.M.P. al
Je kan ook de chauffeuse worden van mijn Aygo
Hm, ik begin meestal met posters enzo.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:31 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Vraag eerst maar gewoon eens zijn handtekening
Dus wie ik ben is afhankelijk met wie ik om ga voor jou?!?! Dan hoef ik jou niet meer te zienquote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef Snuitebolletje het volgende:
okee Nouk... je weet wel dat ik je dan nooit meer hoef te zien he!
Dan heb ik liever dat je achterin mijn Swift kruiptquote:Op zondag 7 juni 2009 13:30 schreef KudFokker het volgende:
Ik ben je P.I.M.P. al
Je kan ook de chauffeuse worden van mijn Aygo
Whoeiquote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb het slettesnolletje uitgehangen
Zie de fokshop, afdeling HeatWavequote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hm, ik begin meestal met posters enzo.
Details!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
ik heb het slettesnolletje uitgehangen
Gaat niet om hoe het begint, gaat om hoe het eindigtquote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
met wie je omgaat is een afspiegeling van wie je bent.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef Nouk84 het volgende:
Dus wie ik ben is afhankelijk met wie ik om ga voor jou?!?! Dan hoef ik jou niet meer te zien
lol!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Alleen van jou? Of ook nog andere mods?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |