Ik, jij en murm (miss kingmob)quote:
Dat is je eigen schuldquote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was dat maar waar, 4uurtjes vel te kort
Ik heb Itunes jaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
KF, ik ga je nu mailen, maar daarvoor moet ik eigenlijk 1 ding weten... Heb je iTunes? Of een ander programma waarmee je .m4a bestanden kunt afspelen? Geen idee of alleen iTunes dat kan
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
KF, ik ga je nu mailen, maar daarvoor moet ik eigenlijk 1 ding weten... Heb je iTunes? Of een ander programma waarmee je .m4a bestanden kunt afspelen? Geen idee of alleen iTunes dat kan
Komt vast wel goed dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah... ik hoop maar dat hij nu eindelijk doorheeft dat ik er supernuchter tegenaan kijk (ook al ben ik nog NOOIT zo erg verliefd geweest)...
En dat hij zijn angst opzij kan zetten (immers, iedere verliefdheid/relatie zou ooit kapot kunnen gaan). Ik hoop alleen wel één of twee redenen van zijn angst te kunnen weerleggen, zoals dat ik zijn lange weg zijn niet zou trekken, of dat ik een aanhankelijke doos ben. Beide kan ik prima weerleggen namelijk
Of ik laat mijn broertje oppassen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
De volgende keer kom je dus gewoon en bind je de hond vast aan een boom
Cool is er een miss Kingmob verkiezing?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik, jij en murm (miss kingmob)
Verder geen idee
Aangenaam getl0stquote:
quote:
Dat was ook een optie?quote:
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cool is er een miss Kingmob verkiezing?
er werd gister hier verteld dat je een mooie dame was.. mss is dat het?quote:
je bent zelf een muppetquote:
uhh, laat misschien toch maar zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelen
Weet ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Aangenaam getl0st![]()
nee ik bedoel niet dat je gelijk weer weg moet gaan![]()
Ergens daarvoor staat een post met: Lief mopje!quote:
Gister niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat was ook een optie?
[..]
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelen
quote:
Ik wist niet dat dat voor mij wasquote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ergens daarvoor staat een post met: Lief mopje!![]()
Maar met alle liefde nog een keer
Ja, dat kloptquote:
heb ik wel.. en ik ben een mannetjequote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik.Ben je nu een mannetje of een vrouwtje?
(heb nog niet de moeite genomen in je fobo te kijken, als je die al hebt).
Diegene heeft vast last van zn ogen gehad.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
er werd gister hier verteld dat je een mooie dame was.. mss is dat het?
Ik schrok al .. maar dan is het goedquote:Op zondag 7 juni 2009 13:04 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Gister niet.Voor een volgende x misschien.
Ik was het nietquote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Diegene heeft vast last van zn ogen gehad.wie heeft dat gezegd?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Oohquote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef automatic_ het volgende:
Ik wist niet dat dat voor mij was![]()
Hoe is het?
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:05 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mja, een beetje, maar normaal quote je altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 13:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
OohDacht dat je dat inmiddels wel wist
Gaat goed, WW aanvragen, kutwerk.. Met jou?
+1quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
beken schuld * me ogen zijn goed
quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Mja, een beetje, maar normaal quote je altijd![]()
![]()
Ooo dat is idd een kut werk. Ik heb het twee jaar terug voor mij en mijn moeder gedaan![]()
Behalve dat m'n linkerhiel kapot is, gaat het goed
Ohja, gekeken in je fobo besef ik dat ik weleens naar je gegluurd heb zonder een bericht achter te laten.quote:
Geen nieuwe schoenen aandoen en dan gaan lopen!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
[..]
![]()
Ooo dat is idd een kut werk. Ik heb het twee jaar terug voor mij en mijn moeder gedaan![]()
Hielquote:Op zondag 7 juni 2009 13:09 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
wat is gebeurd dat je enkel kapot is
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Geen nieuwe schoenen aandoen en dan gaan lopen!
Het beeld van vrouwen die ruzie maken over wie jou wint staat je niet aan?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:08 schreef kingmob het volgende:
[..]
Haha, ik zie mezelf al compleet opgelaten zijn
das ook niet liefquote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ohja, gekeken in je fobo besef ik dat ik weleens naar je gegluurd heb zonder een bericht achter te laten.
Als jij je nieuwe schoenen had laten zien!quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen zeggen?!![]()
![]()
![]()
Goed schoonmaken anders gaat het ontsteken.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hiel
Gister verkeerde schoenen aan gehad en ik heb meteen mijn blaren kapot gelopen, dus dat is nu "open" en vrij rood.
Haha, inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 13:07 schreef automatic_ het volgende:
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |