Ik, jij en murm (miss kingmob)quote:
Dat is je eigen schuldquote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
was dat maar waar, 4uurtjes vel te kort
Ik heb Itunes jaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
KF, ik ga je nu mailen, maar daarvoor moet ik eigenlijk 1 ding weten... Heb je iTunes? Of een ander programma waarmee je .m4a bestanden kunt afspelen? Geen idee of alleen iTunes dat kan
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:59 schreef Nouk84 het volgende:
KF, ik ga je nu mailen, maar daarvoor moet ik eigenlijk 1 ding weten... Heb je iTunes? Of een ander programma waarmee je .m4a bestanden kunt afspelen? Geen idee of alleen iTunes dat kan
Komt vast wel goed dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:00 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Jah... ik hoop maar dat hij nu eindelijk doorheeft dat ik er supernuchter tegenaan kijk (ook al ben ik nog NOOIT zo erg verliefd geweest)...
En dat hij zijn angst opzij kan zetten (immers, iedere verliefdheid/relatie zou ooit kapot kunnen gaan). Ik hoop alleen wel één of twee redenen van zijn angst te kunnen weerleggen, zoals dat ik zijn lange weg zijn niet zou trekken, of dat ik een aanhankelijke doos ben. Beide kan ik prima weerleggen namelijk
Of ik laat mijn broertje oppassen.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
*geeft knuffel*
De volgende keer kom je dus gewoon en bind je de hond vast aan een boom
Cool is er een miss Kingmob verkiezing?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik, jij en murm (miss kingmob)
Verder geen idee
Aangenaam getl0stquote:
quote:
Dat was ook een optie?quote:
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef kingmob het volgende:
[..]
Cool is er een miss Kingmob verkiezing?
er werd gister hier verteld dat je een mooie dame was.. mss is dat het?quote:
je bent zelf een muppetquote:
uhh, laat misschien toch maar zittenquote:Op zondag 7 juni 2009 13:03 schreef Cuegirllie het volgende:
Wil je dat graag? Kunnen wel kijken wat we daar kunnen regelen
Weet ik.quote:Op zondag 7 juni 2009 13:02 schreef getl0st het volgende:
[..]
Aangenaam getl0st![]()
nee ik bedoel niet dat je gelijk weer weg moet gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |