Straks is niks mis mee, te los is veel vervelender, dan gaat het opkrullen enzo, dat zit kutquote:Op zondag 7 juni 2009 12:13 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ooohhhwww okalleen mijn spijkerbroeken zijn allemaal uberstrak haha
Hoe kom jij zo vies?quote:
Pffff... Je bent toch niet zo'n wijf vrouw die niet aan pijpen doet he...?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:09 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Hoezo uit je doen?Nee, geen zin in pijpen
Haha, nee, zo'n wijf ben ik niet neequote:Op zondag 7 juni 2009 12:15 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Pffff... Je bent toch niet zo'n wijf vrouw die niet aan pijpen doet he...?
Oh paardjequote:
Het spijt me, maar ik ga eerst!quote:
Whehequote:
Het is dus langer geworden. Eerst zou het toch 15 juni zijn?quote:
Ik heb eerst gereden en haar daarna naar buiten gezet. Ze doet dus beide, maar ze wil nogal eens uit de wei springen om zichzelf weer op stal te zetten.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:16 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh paardjeWaarom stond ie nou op de wei en niet onder t zadel?
Je krijgt het nog druk.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WheheKZ en ik hebben al heul lang een afspraak staan
KZ gaat paardrijden
bij mij op stal
Krijg ik dan wel een kusje KZ?
jij altijdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:18 schreef Pien85 het volgende:
[..]
WheheKZ en ik hebben al heul lang een afspraak staan
KZ gaat paardrijden
bij mij op stal
Krijg ik dan wel een kusje KZ?
dat is makkelijkquote:Op zondag 7 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb eerst gereden en haar daarna naar buiten gezet. Ze doet dus beide, maar ze wil nogal eens uit de wei springen om zichzelf weer op stal te zetten.
Handig tochquote:Op zondag 7 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Ik heb eerst gereden en haar daarna naar buiten gezet. Ze doet dus beide, maar ze wil nogal eens uit de wei springen om zichzelf weer op stal te zetten.
Klopt, ik blijf een weekje langer, dan kan ik namelijk met een vriend van me mee rijdenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is dus langer geworden. Eerst zou het toch 15 juni zijn?
Ah okquote:Op zondag 7 juni 2009 12:18 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jep, maar is nie erg, toch?quote:
Gewoon leren eerst naar links en recht te kijken voor ze oversteektquote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Ware het niet dat ze een weg over moet.
Oh das wel klote jaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Vandaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:19 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klopt, ik blijf een weekje langer, dan kan ik namelijk met een vriend van me mee rijden
[..]
Ah okAch, wij hebben dr hier 1 staan, Dexter, die pakt het stroomdraad aan het handvat, als ie zich verveeld, maakt de wei open en dan gaat ie weg
[..]
Jep, maar is nie erg, toch?
Oh dat is niet zo handig inderdaadquote:Op zondag 7 juni 2009 12:20 schreef Ofresca het volgende:
[..]
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |