Is dat zo?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef djayzz het volgende:
Tis meer een lesbo topic hier volgens mij...
Jep, nog meer... 1 heule leukequote:
hij doet het wel, maar niet zoals auto's het zouden moeten doen.quote:
Ja helaas wel.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:21 schreef Nouk84 het volgende:
Iemand ervaring met WW aanvragen?
Oh balen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
hij doet het wel, maar niet zoals auto's het zouden moeten doen.
Ik ga van de week naar de garage mijn geld terug vragen.
Vertelquote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is dat zo?
[..]
Jep, nog meer... 1 heule leuke
Nee, ik ga even helemaal niks vertellenquote:
toen vroeg je er niet om....quote:
Geld terugvragen van je reperatie? Balen zegquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
Je moet invullen wat het beste er in de buurt komt.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik moet dus WW aanvragen en ik moet bij elke nutteloos baantje dat ik heb gehad een functie invullen. Nu heb ik eind vorig jaar 1x een bijbaantje gehad, waarvan ik niet exact weet hoe ik de functie moet omschrijven, wat ik kan bedenken, staat niet in de functielijst. Maar zonder een functie kan ik de inschrijving niet afmaken.
nee, niet van de reparatie, van de gehele auto.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geld terugvragen van je reperatie? Balen zeg![]()
Wat tis gebeurdquote:Op zondag 7 juni 2009 12:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Gewoon iets wat het meest er op lijkt invullen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Nou ik moet dus WW aanvragen en ik moet bij elke nutteloos baantje dat ik heb gehad een functie invullen. Nu heb ik eind vorig jaar 1x een bijbaantje gehad, waarvan ik niet exact weet hoe ik de functie moet omschrijven, wat ik kan bedenken, staat niet in de functielijst. Maar zonder een functie kan ik de inschrijving niet afmaken.
Hij lekt nog steeds olie, en toen ik gisteren bij venco wegreedt wilde ik de kap open doen, alleen dat ging niet zo goed, en nou doet ie helemaal niks meer. En gisteren roken we ook benzine en gas..... ook niet zo goed natuurlijkquote:
Toch wel na afloop?quote:
Balen manquote:Op zondag 7 juni 2009 12:29 schreef djayzz het volgende:
[..]
Hij lekt nog steeds olie, en toen ik gisteren bij venco wegreedt wilde ik de kap open doen, alleen dat ging niet zo goed, en nou doet ie helemaal niks meer. En gisteren roken we ook benzine en gas..... ook niet zo goed natuurlijk
quote:Op zondag 7 juni 2009 12:27 schreef Nouk84 het volgende:
Ja je bent tenslotte gast.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:30 schreef Murmeli het volgende:
ook weer present![]()
liggen nog in bed, te lui om op te staan en zelfs om ontbijt te maken
zal ik me als asociaal bezoek gaan gedragen en zeggen dat mijn gastvrouw ontbijt moet maken voor me....
Okequote:
Ja, maar ik kon dus niets bedenken en daarbij is het een bagger zoekfunctie. Als ik 2x dezelfde zoekopdracht invoer, krijg ik verschillende resultatenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef djayzz het volgende:
Je moet invullen wat het beste er in de buurt komt.
Kut zeg, inmiddels de rest gelezen. Hoop dat de garage schappelijk is voor je..quote:Op zondag 7 juni 2009 12:28 schreef djayzz het volgende:
nee, niet van de reparatie, van de gehele auto.
Gewoon doenquote:
Nee, niet met paardenmeisje, wel met, vind ik nu, erg leuk iemand... maar goed, ik zie het allemaal welquote:
Veel plezier alvast!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet met paardenmeisje, wel met, vind ik nu, erg leuk iemand... maar goed, ik zie het allemaal wel
Is het niet makkelijk als ik dat ook weet, wanneer gaan we danquote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, niet met paardenmeisje, wel met, vind ik nu, erg leuk iemand... maar goed, ik zie het allemaal wel
Het hele CWI is bagger.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon dus niets bedenken en daarbij is het een bagger zoekfunctie. Als ik 2x dezelfde zoekopdracht invoer, krijg ik verschillende resultaten
[..]
Kut zeg, inmiddels de rest gelezen. Hoop dat de garage schappelijk is voor je..
Hoop het ook...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja, maar ik kon dus niets bedenken en daarbij is het een bagger zoekfunctie. Als ik 2x dezelfde zoekopdracht invoer, krijg ik verschillende resultaten
[..]
Kut zeg, inmiddels de rest gelezen. Hoop dat de garage schappelijk is voor je..
Dat is nu balen.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:35 schreef Murmeli het volgende:
toch maar niet meegegaan onder de douche...
te kleine douche
Gaat het er niet vooral om wat jij wil?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Nog 2 dagen totdat (ex?)-vlam bij me op bezoek komt...
Damn wat ben ik nerveus... weet totaal niet wat te verwachten, dus ik probeer me voor te bereiden op alle mogelijke scenario's. En da's best vermoeiend!
Succesquote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Damn wat ben ik nerveus... weet totaal niet wat te verwachten, dus ik probeer me voor te bereiden op alle mogelijke scenario's. En da's best vermoeiend!
Succes!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:36 schreef Lotusss het volgende:
Dat dusquote:Op zondag 7 juni 2009 12:38 schreef Murmeli het volgende:
hey nouk,goed dat je het wel aanvraagt ja... mag je het over een paar weken weer fijn afzeggenals je straks die wereldbaan hebt gevonden
Klopt, maar als je bedenkt in wat voor periode we zitten...quote:Op zondag 7 juni 2009 12:31 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
je had toch nog wel even voor je bij je huidige werkgever weg moet, voor die tijd vind je vast wel een andere baan, heb je die WW aanvraag niet meer nodig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |