cue zegt even via mijn account hoi tegen jou omdat ik zo nodig moest kijken of ik pm's hadquote:
Weinig privacy als het toch al op internet staat.. niet?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Mag je iemands anders hyves hier neer zetten trouwens?
Of mag dat niet ivm privacy
Gelukkig, in dit geval.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
@ofresca: gaat goed hoor! gezellig hierzo!
(ben niet zo goed met gevoel en emotie enzo.... dwz ik voel gewoon vaak niet veel...)
Lekkerquote:
Ahaaaaaquote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
cue zegt even via mijn account hoi tegen jou omdat ik zo nodig moest kijken of ik pm's had
Gaat het al weer wat beterquote:
Meis, maar wat wil jij nou?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Lotusss het volgende:
Nou ik weet niet eens zeker of het een ex is.. en hij weet het volgens mij ook niet eens. In het contact na die dumpmail lijkt hij ook weer ietwat terug te krabbelen. Hij heeft wel gevoelens voor me en hij is heel nieuwsgierig naar hoe het dinsdag gaat worden...
Heb het idee dat hij me heel erg onderschat met betrekking tot het "aankunnen" van iemand die langere tijd weg is, of dat hij denkt dat ik de hele "relatie" (wat een kutwoord trouwens) tot in detail heb uitgestippeld, inclusief welke trouwjurk enzo...
Het angstzweet loopt al over mijn rug als ik daaraan moet denken... brrrr.....
Dat dacht ik ookquote:Op zondag 7 juni 2009 12:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Weinig privacy als het toch al op internet staat.. niet?
Staan persoonlijke dingen in dus nee.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
neuh dat niet maar prop me nu gwn vol met vitaminesquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Gaat het al weer wat beter
Dat niet veel voelen herken ik maar al te goed.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
(ben niet zo goed met gevoel en emotie enzo.... dwz ik voel gewoon vaak niet veel...)
bespeur hoop typ foutje, zit zeker niet achter je eigen pcquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
we zitten in enschede.
nee KF het is not done in mijn ogen om hier iemands hyves neer te zetten. het maf vast wel maar het is nie lief
Mee eensquote:Op zondag 7 juni 2009 12:47 schreef Murmeli het volgende:
we zitten in enschede.
nee KF het is not done in mijn ogen om hier iemands hyves neer te zetten. het maf vast wel maar het is nie lief
Ow dan zit je goed bij Cuequote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef Murmeli het volgende:
Mag dus eigenlijk nietquote:Op zondag 7 juni 2009 12:45 schreef KudFokker het volgende:
Binnen een week bij 6 ingeschrevenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
Misschien bij een detachering buro binnen stappen, of headhunters die werken op provisie basis, doen ze extra hun best voor je*komt wel goed schatje
Die zet ze zelf toch ook al op internet ?quote:
Dus? Policy van fok, moet je niet bij mij zijn.quote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die zet ze zelf toch ook al op internet ?
oh...ben ik nu ook autistisch?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat niet veel voelen herken ik maar al te goed.
Ja, maar diegene zet het op hyves. niet op fokquote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja en? Hoe zou jij het vinden als iemand dat bij jou doet?quote:Op zondag 7 juni 2009 12:49 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |