abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 9 juni 2009 @ 22:09:25 #201
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_69878860
Mooie paint
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_69879244
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 21:54 schreef janvks het volgende:

[..]

Ik ben trouwens vergeten te zeggen ik gebruik ook moving averages want die geven trend aan.
Sitting_elfling misschien lijkt mijn analyse een kunst voor de elite, maar dat is helemaal niet zo.
het is een kunst voor de tokkies ik ben er zelf één het is heel simpel echt waar! Kijk maar bij dit plaatje dat ik toevoeg:

[ afbeelding ]

DIT KAN TOCH GEEN TOEVAL ZIJN!!!!

Ik sta soms echt paff van technische analyse
TA kan achteraf inderdaad heel goed laten zien wat er gebeurd is
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_69880754
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:09 schreef Falco het volgende:
Mooie paint
dankje falco zie je hoe simpel het is voor hele simpele mensen!!
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:17 schreef Mortaxx het volgende:

[..]

TA kan achteraf inderdaad heel goed laten zien wat er gebeurd is
Mortax weet je wat je krijgt als je geen technische analyse gebruikt!!!

Dan krijg je dit!:

pi_69881023
Even spammen:
quote:
Gerrit Zalm, de slechtste minister van Financiën

Tot mijn grote verbazing werd Gerrit Zalm vorige week verkozen tot beste minister van Financiën. Nota bene door 150 economen en financieel journalisten. Nu heb ik geen idee of andere ministers van Financiën beter waren, maar dat hij zo de hemel ingeprezen werd door mensen die er verstand van zouden moeten hebben, is opmerkelijk te noemen.

Vorige week werd bij RTL Z de door mij gerespecteerde en altijd nuchtere econoom Mathijs Bouman naar zijn mening gevraagd over Zalm. Ik had verwacht dat Bouman korte metten zou maken met Zalms beleid, maar niets was minder waar.

Schijnbaar vindt iedereen Zalm goed, simpelweg omdat Gerrit een goede reputatie heeft. Nobody seems to know, nobody seems to care. De werkelijk zegt echter iets totaal anders over het beleid van de VVD'er.
Lees verder op de FP: http://frontpage.fok.nl/column/9749/1/
  dinsdag 9 juni 2009 @ 23:44:45 #205
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69882474
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 22:56 schreef janvks het volgende:

[..]

Haha, die youtube sla ik op. Geweldig
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:04 schreef pberends het volgende:
Even spammen:
[..]

Lees verder op de FP: http://frontpage.fok.nl/column/9749/1/
Tof stukje! Al betwijfel ik of het fair is om alles op zalm af te schuiven.

Overigens vrees ik wel voor mn hoopje longs voor morgen ochtend. Amerika sloot niet bepaald, groenig

[ Bericht 18% gewijzigd door sitting_elfling op 09-06-2009 23:51:10 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69887269
quote:
Op dinsdag 9 juni 2009 23:44 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Haha, die youtube sla ik op. Geweldig
[..]

Tof stukje! Al betwijfel ik of het fair is om alles op zalm af te schuiven.

Overigens vrees ik wel voor mn hoopje longs voor morgen ochtend. Amerika sloot niet bepaald, groenig
nou ja...DJ sloot hoger dan ze stonden op het moment dat AEX sloot.

maar je ziet het...mooie opening waarschijnlijk!
it's better to burn out than to fade away...
  woensdag 10 juni 2009 @ 08:58:15 #207
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69887466
zou de tomtom dezelfde richting als gister gaan, of gelijk weerl acheruit?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:11:22 #209
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_69887730
Binck

Goedemorgen!
Be water my friend
pi_69887820
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:11 schreef Charizma het volgende:
Binck

Goedemorgen!
Wat is er met Binck? Het aandeel is meer dan verdubbelt de laatste maanden!?
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_69887856
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:48 schreef lammegiraf het volgende:

[..]

nou ja...DJ sloot hoger dan ze stonden op het moment dat AEX sloot.

maar je ziet het...mooie opening waarschijnlijk!
Hell yeah Dit is weer flink geld er bij 30% winst in de ochtend.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:18:07 #212
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_69887878
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:16 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Hell yeah Dit is weer flink geld er bij 30% winst in de ochtend.
Idd ja, leuke winst
Be water my friend
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:18:47 #213
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_69887894
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:15 schreef Gremen het volgende:

[..]

Wat is er met Binck? Het aandeel is meer dan verdubbelt de laatste maanden!?
Het is weer traag en streaming koersen werkt niet.
Be water my friend
pi_69887933
Oh nergens last van hier
pi_69887969
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:18 schreef Charizma het volgende:

[..]

Idd ja, leuke winst
En de afgelopen dagen was het ook al goed raak . Ik beleg met relatief grote getallen en dat is met sprinters me eigenlijk wat te risky. Ik denk dat ik er maar weer eens 1 a 2 dagen uitstap, anders gooi ik er steeds meer op. Het troebelt je visie over normaal denken op de beurs.
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:26:10 #216
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_69888036
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:22 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

En de afgelopen dagen was het ook al goed raak . Ik beleg met relatief grote getallen en dat is met sprinters me eigenlijk wat te risky. Ik denk dat ik er maar weer eens 1 a 2 dagen uitstap, anders gooi ik er steeds meer op. Het troebelt je visie over normaal denken op de beurs.
Haha ja daar heb ik ook last van. Daarom ben ik een tijdje inactief geweest met een lege portefeuille. Werd gek van de koers die maar niet omlaag ging

Vandaag ook een leuke winst gepakt van 25%
Be water my friend
  woensdag 10 juni 2009 @ 09:27:01 #217
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_69888054
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:20 schreef Gremen het volgende:
Oh nergens last van hier
oh vaag, dan zal et wel aan mij liggen
Be water my friend
pi_69888134
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 09:26 schreef Charizma het volgende:

[..]

Haha ja daar heb ik ook last van. Daarom ben ik een tijdje inactief geweest met een lege portefeuille. Werd gek van de koers die maar niet omlaag ging

Vandaag ook een leuke winst gepakt van 25%
Mja, ik was er sowieso een tijdje tussen uit, maar heb nu m'n schooljaar afgerond en heb eigenlijk vakantie. Dus ga nog wel op zoek naar wat vakantie werk en dergelijke, maja. Zo op de ochtend even die winst verkopen, daar kan ik met een minimumloon niet tegen werken Dus ik moet eigenlijk per dag wel wat traden voor geld inkomsten.
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:02:27 #220
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_69888939
goed verhaal van die man....
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
  woensdag 10 juni 2009 @ 10:13:44 #221
140580 Charizma
El Cohones Grande
pi_69889282
Senator Dr. Doom
Be water my friend
pi_69890236
Hmm, cijfers zijn niet slecht, maar imo niet zo goed dat we bijna 2 procent moeten stijgen...
pi_69890361
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:45 schreef RvLaak het volgende:
Hmm, cijfers zijn niet slecht, maar imo niet zo goed dat we bijna 2 procent moeten stijgen...
Niet ? Nou en Die opwaartse kracht is nog steeds sterk, al hapert het behoorlijk. Zolang er nog op elke dip wordt gekocht, en elke dag weer dwarrelen naar beneden, ga ik long voor de volgende ochtend.

Ben het met je eens dat de fundamentals nog steeds niet goed zijn, maar daar zul je mensen niet snel over horen klagen al ze vol long zitten.
pi_69890389
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:49 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Niet ? Nou en Die opwaartse kracht is nog steeds sterk, al hapert het behoorlijk. Zolang er nog op elke dip wordt gekocht, en elke dag weer dwarrelen naar beneden, ga ik long voor de volgende ochtend.

Ben het met je eens dat de fundamentals nog steeds niet goed zijn, maar daar zul je mensen niet snel over horen klagen al ze vol long zitten.
true, maar maakt dat de klap op het einde niet alleen maar groter?
pi_69890483
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 08:58 schreef One_conundrum het volgende:
zou de tomtom dezelfde richting als gister gaan, of gelijk weerl acheruit?
Mijn 15% winst zegt dat hij gedaald is
pi_69890496
Pberends, nog steeds vertrouwen in je voorspelling?
pi_69890497
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Als ze dit 10 jaar volhouden dan is dit hele gebeuren alweer vergeten
pi_69890512
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Anoniemos het volgende:

[..]

Mijn 15% winst zegt dat hij gedaald is
Op zich ook wel logisch na de explosie van gisteren. Ben benieuwd of T2 ook inderdaad veel verkocht gaat worden op de iPhone
pi_69890537
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Gremen het volgende:

[..]

Als ze dit 10 jaar volhouden dan is dit hele gebeuren alweer vergeten
20 jaar was niet voldoende voor je?
pi_69890601
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:55 schreef RvLaak het volgende:

[..]

20 jaar was niet voldoende voor je?
Nee over 20 jaar doet de volgende crisis zich aan
pi_69890624
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Pberends, nog steeds vertrouwen in je voorspelling?
Nee, wat de markt nu gaat doen op korte termijn heb ik geen idee van.

De markt is zwaar overbought op korte termijn, en zou moeten corrigeren. De markt zou makkelijk met 10 of 20 procent omlaag kunnen gaan.

Echter hebben veel institionele beleggers deze rally gemist. Zij zullen voor het afsluiten van het kwartaal/half jaar hun equity-ratio flink moeten oppompen en daardoor zouden de beurzen nog aardig omhoog kunnen.

Imho is het risk/reward voor zowel shorten als longen niet erg lucratief atm. Mijn advies is niet teveel doen, hoogstens alvast wat suiker en natural gas kopen.
pi_69890686
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Op zich ook wel logisch na de explosie van gisteren. Ben benieuwd of T2 ook inderdaad veel verkocht gaat worden op de iPhone
Nu Navigon heeft aangegeven ook gaat komen, zullen er waarschijnlijk nog wel meer aanbieders komen. Daarbij lijkt me de prijs van 50 euro die geschat werd door een of andere bobo van een bank een veel te hoge prijs, dus ik denk eigenlijk niet dat ze er heel veel aan gaan verdienen. Het is meer de verbinding die met apple gemaakt is die winst gaat opleveren, want je koppelt je wel een een goed bedrijf en het is gratis reclame doordat je op deze manier met ze samenwerkt.

Overigens wel grappig om te zien dat de turbo short 268 op 1/100e niet geklapt is vanmorgen.

Paul
pi_69890754
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef pberends het volgende:

[..]

Nee, wat de markt nu gaat doen op korte termijn heb ik geen idee van.

De markt is zwaar overbought op korte termijn, en zou moeten corrigeren. De markt zou makkelijk met 10 of 20 procent omlaag kunnen gaan.

Echter hebben veel institionele beleggers deze rally gemist. Zij zullen voor het afsluiten van het kwartaal/half jaar hun equity-ratio flink moeten oppompen en daardoor zouden de beurzen nog aardig omhoog kunnen.

Imho is het risk/reward voor zowel shorten als longen niet erg lucratief atm. Mijn advies is niet teveel doen, hoogstens alvast wat suiker en natural gas kopen.
Mijn plan om aandelen in te kopen voor de middellange termijn gaat ook even de ijskast in. De AEX staat te hoog om echt flinke winst te pakken, en dan houd ik mijn geld liever bij me zodat ik er altijd bij kan.
pi_69890918
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Mijn plan om aandelen in te kopen voor de middellange termijn gaat ook even de ijskast in. De AEX staat te hoog om echt flinke winst te pakken, en dan houd ik mijn geld liever bij me zodat ik er altijd bij kan.
Fundamenteel moet je nu ook niet in aandelen zitten. De Buy en Hold strategie is sowieso morsdood. Dit is een tradersmarket waarbij je de komende jaren makkelijk elke 3 tot 6 maanden even 20, 30, 40 of 50 procent omhoog of omlaag kan gaan.

S&P staat op dit moment als je naar K/W kijkt al boven Fair Value.

Dat de recessie eind 2009 misschien voorbij is zegt weinig. Eind 2001 was de Amerikaanse recessie al geëindigd, maar toch maakte men in Amsterdam nieuwe lows tot 2003. De groei zal de komenden jaren zeer gering zijn, als het al niet verder krimpt.

Problemen zijn nog lang niet voorbij. Door toenemen inflatie zullen de rentes fors hoger worden en dat is slecht voor aandelen.

Ik denk nog steeds dat de AEX pas in 2011 uitbodemt op 100 tot 125 punten.

Doe je aan Buy en Hold zet je geld dan lekker even op een spaarrekening.
pi_69890944
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Dat is waar, in wezen is dat wel jammer. Gezien we op deze manier toch wel iets te veel naar economische afgrond rijden. Dan is het leuk dat mn gehele porto bijna 10% is gestegen afgelopen dagen, maar daar heb ik straks geen fuck aan als de inflatie het geld nietig verklaart. Dan hebben we iig. nog wat papier voor de kachel

Overigens gaan we nog wel een vrij scherpe correctie zien. Je merkt dat de opwaartse trend van afgelopen weken nog al loopt te haperen. En er steeds meer vragen komen hoe lang dit nog volhoudt. Je merkt al dat het psychologische vlak weer begint mee te spelen op de beurs en op het moment dat we weer naar beneden gaan kan het wel eens hard gaan. Zit er dan iig. wel over na te denken om voor meer dan 50% short te gaan als het zover is.
pi_69891029
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef pberends het volgende:

[..]

Fundamenteel moet je nu ook niet in aandelen zitten. De Buy en Hold strategie is sowieso morsdood. Dit is een tradersmarket waarbij je de komende jaren makkelijk elke 3 tot 6 maanden even 20, 30, 40 of 50 procent omhoog of omlaag kan gaan.
In die zin is het zelfs erg interessant te kijken naar short - term TA indicatoren waar je goed geld mee kunt verdienen in dit soort tijden.
pi_69891308
de markt beweegt zich alleen zijwaarts, morgen is het weer rood
pi_69892286
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef hrrick het volgende:
de markt beweegt zich alleen zijwaarts, morgen is het weer rood
Mijn technische analyse laat zien dat een beginnende trend over een tijdje begint hrick. We hebben drie dagelijkse doji's!!! dus ik denk dat de kans dat we net als de vorige drie dagen zijwaartse close hebben heeft steeds minder kans heeft Al kan dat wel gebeuren
Een applaus voor technische analyse!
pi_69893555
pberends, hoe kijk jij naar Nyrstar ? op dit moment weer zo'n 5% in de plus en gister ook al.
Enkele tijd geleden heb je het hier eerder over gehad.
pi_69893571
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef janvks het volgende:

[..]

Mijn technische analyse laat zien dat een beginnende trend over een tijdje begint hrick. We hebben drie dagelijkse doji's!!! dus ik denk dat de kans dat we net als de vorige drie dagen zijwaartse close hebben heeft steeds minder kans heeft Al kan dat wel gebeuren
Een applaus voor technische analyse!
man, lees je zelf wel wat je zegt? Er is minder kans op zijwaartse bewegingen, maar het zou wel kunnen dalen
Zo kan ik er ook nog wel een paar.

Mijn analyse laat zien dat we zeer waarschijnlijk positief gaan sluiten vandaag, maar misschien gaan we toch nog dalen. Morgen komt er een daling hoewel dit ook een stijging kan zijn. TA
Op dinsdag 23 april 2024 10:41 schreef Solotovski het volgende:
Jij bent het zonnetje!!!
pi_69893932
Lol! Wat doet AMG!?
Bedankt weer 54 euro winst .
pi_69893973
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef Westlander het volgende:
pberends, hoe kijk jij naar Nyrstar ? op dit moment weer zo'n 5% in de plus en gister ook al.
Enkele tijd geleden heb je het hier eerder over gehad.
Ik zou het na de enorme stijging niet meer kopen. Het kan makkelijk naar de 4, maar het kan ook makkelijk naar de 10.
pi_69895509
waar komt die enorme stijging in ene vandaan? Toen ik net ff wegging, stonden we nog op +1.7%
pi_69895846
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef RvLaak het volgende:
waar komt die enorme stijging in ene vandaan? Toen ik net ff wegging, stonden we nog op +1.7%
who cares had de turbo long 260, bijna verdubbeld in 2 dagen en daarnet weer uit gestapt, ik vertrouw het niet helemaal max 280 maar ik ga weer short rond 273
National Suicide: How Washington is Destroying the American Dream
pi_69895881
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef pberends het volgende:

[..]

Ik zou het na de enorme stijging niet meer kopen. Het kan makkelijk naar de 4, maar het kan ook makkelijk naar de 10.
beetje hetzelfde als Mittal dat is als de tijd er rijp voor is om flink te shorten.
pi_69896172
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef edwinh het volgende:

[..]

who cares had de turbo long 260, bijna verdubbeld in 2 dagen en daarnet weer uit gestapt, ik vertrouw het niet helemaal max 280 maar ik ga weer short rond 273
Het punt is meer dat er fundamenteel niets is verandert. Vanwaar dan die enorme stijging? Tenzij er nieuws is geweest, maar dat kan ik dan net niet vinden.
pi_69896220
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef RvLaak het volgende:

[..]

Het punt is meer dat er fundamenteel niets is verandert. Vanwaar dan die enorme stijging? Tenzij er nieuws is geweest, maar dat kan ik dan net niet vinden.
Tja dat is deze hele rally al glimmors of hope doen wonderen
pi_69896244
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 13:38 schreef edwinh het volgende:

[..]

Tja dat is deze hele rally al glimmors of hope doen wonderen
"Not all things that glitter are gold", of zoals Marilyn Manson het zei: "All things that glitter are cold".
pi_69898183
US Trade Balance Cijfer: -29.2B Verwachting: -28.8B Vorig cijfer: -27.6B Bijgesteld naar -28.5B

Niet goed dus, ben benieuwd of de beurzen reageren...

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 10-06-2009 14:32:56 ]
pi_69899500
quote:
Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef RvLaak het volgende:
US Trade Balance Cijfer: -29.2B Verwachting: -28.8B Vorig cijfer: -27.6B Bijgesteld naar -28.5B

Niet goed dus, ben benieuwd of de beurzen reageren...
Als we zo door blijven gaan en over 2.5 uur sluiten neem ik een short positie voor overnight, en ga ik short zitten op Arcelor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')