Als ze dit 10 jaar volhouden dan is dit hele gebeuren alweer vergetenquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
true, maar maakt dat de klap op het einde niet alleen maar groter?
Op zich ook wel logisch na de explosie van gisteren. Ben benieuwd of T2 ook inderdaad veel verkocht gaat worden op de iPhonequote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Anoniemos het volgende:
[..]
Mijn 15% winst zegt dat hij gedaald is
20 jaar was niet voldoende voor je?quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef Gremen het volgende:
[..]
Als ze dit 10 jaar volhouden dan is dit hele gebeuren alweer vergeten
Nee over 20 jaar doet de volgende crisis zich aanquote:
Nee, wat de markt nu gaat doen op korte termijn heb ik geen idee van.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:53 schreef Sloggi het volgende:
Pberends, nog steeds vertrouwen in je voorspelling?
Nu Navigon heeft aangegeven ook gaat komen, zullen er waarschijnlijk nog wel meer aanbieders komen. Daarbij lijkt me de prijs van 50 euro die geschat werd door een of andere bobo van een bank een veel te hoge prijs, dus ik denk eigenlijk niet dat ze er heel veel aan gaan verdienen. Het is meer de verbinding die met apple gemaakt is die winst gaat opleveren, want je koppelt je wel een een goed bedrijf en het is gratis reclame doordat je op deze manier met ze samenwerkt.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Op zich ook wel logisch na de explosie van gisteren. Ben benieuwd of T2 ook inderdaad veel verkocht gaat worden op de iPhone
Mijn plan om aandelen in te kopen voor de middellange termijn gaat ook even de ijskast in. De AEX staat te hoog om echt flinke winst te pakken, en dan houd ik mijn geld liever bij me zodat ik er altijd bij kan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 10:58 schreef pberends het volgende:
[..]
Nee, wat de markt nu gaat doen op korte termijn heb ik geen idee van.
De markt is zwaar overbought op korte termijn, en zou moeten corrigeren. De markt zou makkelijk met 10 of 20 procent omlaag kunnen gaan.
Echter hebben veel institionele beleggers deze rally gemist. Zij zullen voor het afsluiten van het kwartaal/half jaar hun equity-ratio flink moeten oppompen en daardoor zouden de beurzen nog aardig omhoog kunnen.
Imho is het risk/reward voor zowel shorten als longen niet erg lucratief atm. Mijn advies is niet teveel doen, hoogstens alvast wat suiker en natural gas kopen.
Fundamenteel moet je nu ook niet in aandelen zitten. De Buy en Hold strategie is sowieso morsdood. Dit is een tradersmarket waarbij je de komende jaren makkelijk elke 3 tot 6 maanden even 20, 30, 40 of 50 procent omhoog of omlaag kan gaan.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:03 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Mijn plan om aandelen in te kopen voor de middellange termijn gaat ook even de ijskast in. De AEX staat te hoog om echt flinke winst te pakken, en dan houd ik mijn geld liever bij me zodat ik er altijd bij kan.
Dat is waar, in wezen is dat wel jammer. Gezien we op deze manier toch wel iets te veel naar economische afgrond rijden. Dan is het leuk dat mn gehele porto bijna 10% is gestegen afgelopen dagen, maar daar heb ik straks geen fuck aan als de inflatie het geld nietig verklaart. Dan hebben we iig. nog wat papier voor de kachelquote:Op woensdag 10 juni 2009 10:50 schreef RvLaak het volgende:
[..]
true, maar maakt dat de klap op het einde niet alleen maar groter?
In die zin is het zelfs erg interessant te kijken naar short - term TA indicatoren waar je goed geld mee kunt verdienen in dit soort tijden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 11:08 schreef pberends het volgende:
[..]
Fundamenteel moet je nu ook niet in aandelen zitten. De Buy en Hold strategie is sowieso morsdood. Dit is een tradersmarket waarbij je de komende jaren makkelijk elke 3 tot 6 maanden even 20, 30, 40 of 50 procent omhoog of omlaag kan gaan.
Mijn technische analyse laat zien dat een beginnende trend over een tijdje begint hrick. We hebben drie dagelijkse doji's!!! dus ik denk dat de kans dat we net als de vorige drie dagen zijwaartse close hebben heeft steeds minder kans heeftquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:20 schreef hrrick het volgende:
de markt beweegt zich alleen zijwaarts, morgen is het weer rood
man, lees je zelf wel wat je zegt? Er is minder kans op zijwaartse bewegingen, maar het zou wel kunnen dalenquote:Op woensdag 10 juni 2009 11:47 schreef janvks het volgende:
[..]
Mijn technische analyse laat zien dat een beginnende trend over een tijdje begint hrick. We hebben drie dagelijkse doji's!!! dus ik denk dat de kans dat we net als de vorige drie dagen zijwaartse close hebben heeft steeds minder kans heeftAl kan dat wel gebeuren
![]()
Een applaus voor technische analyse!
Ik zou het na de enorme stijging niet meer kopen. Het kan makkelijk naar de 4, maar het kan ook makkelijk naar de 10.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:22 schreef Westlander het volgende:
pberends, hoe kijk jij naar Nyrstar ? op dit moment weer zo'n 5% in de plus en gister ook al.
Enkele tijd geleden heb je het hier eerder over gehad.
who cares had de turbo long 260, bijna verdubbeld in 2 dagen en daarnet weer uit gestapt, ik vertrouw het niet helemaal max 280 maar ik ga weer short rond 273quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:17 schreef RvLaak het volgende:
waar komt die enorme stijging in ene vandaan? Toen ik net ff wegging, stonden we nog op +1.7%
beetje hetzelfde als Mittal dat is als de tijd er rijp voor is om flink te shorten.quote:Op woensdag 10 juni 2009 12:34 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik zou het na de enorme stijging niet meer kopen. Het kan makkelijk naar de 4, maar het kan ook makkelijk naar de 10.
Het punt is meer dat er fundamenteel niets is verandert. Vanwaar dan die enorme stijging? Tenzij er nieuws is geweest, maar dat kan ik dan net niet vinden.quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:27 schreef edwinh het volgende:
[..]
who cares had de turbo long 260, bijna verdubbeld in 2 dagen en daarnet weer uit gestapt, ik vertrouw het niet helemaal max 280 maar ik ga weer short rond 273
Tja dat is deze hele rally al glimmors of hope doen wonderenquote:Op woensdag 10 juni 2009 13:36 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Het punt is meer dat er fundamenteel niets is verandert. Vanwaar dan die enorme stijging? Tenzij er nieuws is geweest, maar dat kan ik dan net niet vinden.
"Not all things that glitter are gold", of zoals Marilyn Manson het zei: "All things that glitter are cold".quote:Op woensdag 10 juni 2009 13:38 schreef edwinh het volgende:
[..]
Tja dat is deze hele rally al glimmors of hope doen wonderen
Als we zo door blijven gaan en over 2.5 uur sluiten neem ik een short positie voor overnight, en ga ik short zitten op Arcelor.quote:Op woensdag 10 juni 2009 14:31 schreef RvLaak het volgende:
US Trade Balance Cijfer: -29.2B Verwachting: -28.8B Vorig cijfer: -27.6B Bijgesteld naar -28.5B
Niet goed dus, ben benieuwd of de beurzen reageren...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |