abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_69828787
quote:
Op maandag 8 juni 2009 14:51 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

wat ben jij een sukkel, misschien werk ik voor 1 van die gasdrillers, en hobbel ik niet achter de eerste beste welgevallige internetquote aan, maar weet ik wat voor projecten die hebben uitstaan, wat hun posities zijn.

iedereen die niet direct het genie van pberends erkent, en zich aan zijn voeten werpt, is direct vervelend, dom, en begrijpt het niet.
Allahu Akbar!
pi_69828843
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoe kan men een 600 pence koersdoel buy voor Reed geven, terwijl het aandeel hoger staat dan 600 pence?
Hopen dat mensen gaan kopen?
pi_69828875
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:11 schreef pberends het volgende:

[..]

Hoe kan men een 600 pence koersdoel buy voor Reed geven, terwijl het aandeel hoger staat dan 600 pence?
zijn het wel dezelfde aandelen? In de UK staat Reed Elsevier op 475 pence thans.
pi_69828895
quote:
Op maandag 8 juni 2009 15:55 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben geen stalker, wees niet bevreesd . Je uitlatingen betreffende TA vielen hier gewoon wat op. En een snelle sweep door wat andere (mindere) beleggingsfora bleek dat je daar ook zat en over TA zat te spreken. Ik bedoel, ik persoonlijk vind TA erg interessant maar als mensen daar over praten is het altijd wel zo prettig een goede uitleg daar bij te geven. Het hoe wat en waarom je iets moet doen vanwege een TA.
Oké ik zal uitleggen wat ik bedoelde met die post daar. Ik bedoelde dat van die stalker trouwnes ook niet serieus

Stel je leert technische analyse en dat is wonderbaarlijk! Nu begint het echte doel. Geld verdienen met technische analyse. Wat ik bedoelde met die post was het volgende:
Technische analyse leren en gebruiken zonder dat je er geld meer verdient is waardeloos!!! Zeg nou zelf, wat maakt het uit wat de markt doet, jij haast perfect voorspelt wat het gaat doen maar niet in staat bent te handelen hiermee en geld te verdienen?

Als je dan kijkt naar die gast die twaalfduizend verspeelde in een paar dagen. Hij zei dat hij het niet kon aanzien wat de markt deed zonder dat hij meedeed. Dat is de foute instelling. De markt voorspellen is hartstikke leuk , maar aan het einde van de dag/week of maand wil je toch geld verdienen ALS dat mogelijk is.

Als je gaat gokken maar dan in ieder geval een curve van je geld, zo'n equity curve door je winst of verlies per dag bijv. vast te leggen. Dan vraag je je eerder af wat je aan het doen bent. Ik zou vragen welke curve is belangrijker de lijn die aangeeft wat de AEX doet of de lijn die aangeeft hoeveel geld je aan het eind van elke dag hebt.
pi_69828907
quote:
mag ik zeker niks op zeggen? Jeroen z'n neus is langer dan z'n oren breed zijn

en als dit een huizentopic was geweest, weet ik wel wat de reactie zou zijn geweest (wij van wc eend.....) Bovendien jammer dat Shell er niks aan heeft. Oliestaten exploteren hun eigen olie wel, Shell mag de technische kennis leveren (en daar zijn ze goed in)

waarom zet Shell alle investeringen in duurzame energie bronnen dan stil, trouwens? Jeroentje ...
  maandag 8 juni 2009 @ 16:41:37 #107
24313 Gremen
Eindbaas
pi_69829741
WS gaat 'gewoon' naar de plus
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
pi_69829839
moet trouwens niet gekker worden: Wavin moet een claimemmissie doen van MEER dan haar huidige marktwaarde (!), maar staat vrolijk in de plus.... ? que?
pi_69830204
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
moet trouwens niet gekker worden: Wavin moet een claimemmissie doen van MEER dan haar huidige marktwaarde (!), maar staat vrolijk in de plus.... ? que?
Oud nieuws
pi_69830671
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:54 schreef M.Melandri het volgende:

[..]

Oud nieuws
emissie toch veel groter dan verwacht?

"De maandag door Wavin aangekondigde herfinanciering, onder meer door versterking van het eigen vermogen met euro 225 mln, is volgens analisten van Petercam omvangrijker dan verwacht. Op voorhand gingen de analisten uit van maximaal euro 170 mln. Ze wijzen erop dat de emissie 20% groter is dan de huidige marktkapitalisatie van Wavin." (bron: FD)
pi_69830741
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:44 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Emissies worden vaak als positief gezien als het 't bedrijf weer gezonder maakt.
pi_69830751
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:07 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

emissie toch veel groter dan verwacht?

"De maandag door Wavin aangekondigde herfinanciering, onder meer door versterking van het eigen vermogen met euro 225 mln, is volgens analisten van Petercam omvangrijker dan verwacht. Op voorhand gingen de analisten uit van maximaal euro 170 mln. Ze wijzen erop dat de emissie 20% groter is dan de huidige marktkapitalisatie van Wavin." (bron: FD)
Hmm, dan is deze stijging erg vreemd idd. Blijkbaar vind de markt het wel meevallen.
  maandag 8 juni 2009 @ 17:11:22 #113
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69830818
quote:
Op maandag 8 juni 2009 16:15 schreef janvks het volgende:

[..]

Oké ik zal uitleggen wat ik bedoelde met die post daar. Ik bedoelde dat van die stalker trouwnes ook niet serieus

Stel je leert technische analyse en dat is wonderbaarlijk! Nu begint het echte doel. Geld verdienen met technische analyse. Wat ik bedoelde met die post was het volgende:
Technische analyse leren en gebruiken zonder dat je er geld meer verdient is waardeloos!!! Zeg nou zelf, wat maakt het uit wat de markt doet, jij haast perfect voorspelt wat het gaat doen maar niet in staat bent te handelen hiermee en geld te verdienen?

Als je dan kijkt naar die gast die twaalfduizend verspeelde in een paar dagen. Hij zei dat hij het niet kon aanzien wat de markt deed zonder dat hij meedeed. Dat is de foute instelling. De markt voorspellen is hartstikke leuk , maar aan het einde van de dag/week of maand wil je toch geld verdienen ALS dat mogelijk is.

Als je gaat gokken maar dan in ieder geval een curve van je geld, zo'n equity curve door je winst of verlies per dag bijv. vast te leggen. Dan vraag je je eerder af wat je aan het doen bent. Ik zou vragen welke curve is belangrijker de lijn die aangeeft wat de AEX doet of de lijn die aangeeft hoeveel geld je aan het eind van elke dag hebt.
Ik ben niet onbekend met TA al zeg ik het zelf. Het gaat mij meer om de specifieke instap momenten betreffende de TA. Welke dat ook is, of dat nu Aroon of MACD of iets anders is maakt mij het niet heel veel uit. De instap momenten worden namelijk vaak anders geinterpreteerd door mensen. Waardoor je verschillende resultaten krijgt terwijl iedereen wel hetzelfde concept gebruikt.

Overigens zit ik echt weer te kloten met m'n long posities op de AEX. Vrees dat ik ze er maar weer uitgooi
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69830874
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:09 schreef pberends het volgende:

[..]

Emissies worden vaak als positief gezien als het 't bedrijf weer gezonder maakt.
dan wordt het tijd dat ING eens een emissie doet, en daarmee de burgers afbetaalt
  maandag 8 juni 2009 @ 17:21:30 #115
24313 Gremen
Eindbaas
pi_69831161
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Overigens zit ik echt weer te kloten met m'n long posities op de AEX. Vrees dat ik ze er maar weer uitgooi
Misschien wordt het toch nog wat me je
"This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
"Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
  maandag 8 juni 2009 @ 18:02:36 #116
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69832611
We gaan deze week weer treasuries veilen

Morgen: $35 miljard 3-jaars
Woensdag: $19 miljard 10-jaars
Donderdag: $11 miljard 30-jaars

"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 8 juni 2009 @ 18:27:06 #117
114335 sitting_elfling
Milkbreak Man
pi_69833404
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:21 schreef Gremen het volgende:

[..]

Misschien wordt het toch nog wat me je
Ach, het verlies zal een paar tientjes bedragen. Dat is niet onoverkomelijk.
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:02 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Kan de waarde op de T-Bill eigenlijk nog lager dan 0.005 waar de 13-weekse T-Bill een lange poos op heeft gestaan?

Overigens is het ook wel mooi te zien in de grafiek hier onder dat de treasuries een korte tijd samenlopen maar in het geval van flinke groei of daling weer uiteen lopen.
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_69834070
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:12 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

[..]

dan wordt het tijd dat ING eens een emissie doet, en daarmee de burgers afbetaalt
Tja, dat zegt Kees de Kort ook al tijden. Waarom gaat ING niet naar de share- en bondholders voordat die idioten bij de belastingbetaler aankloppen...
pi_69835637
quote:
Op maandag 8 juni 2009 17:11 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

Ik ben niet onbekend met TA al zeg ik het zelf. Het gaat mij meer om de specifieke instap momenten betreffende de TA. Welke dat ook is, of dat nu Aroon of MACD of iets anders is maakt mij het niet heel veel uit. De instap momenten worden namelijk vaak anders geinterpreteerd door mensen. Waardoor je verschillende resultaten krijgt terwijl iedereen wel hetzelfde concept gebruikt.

Wow ik zoek al tijdens de Amerikaanse open redenen om te shorten ik zou niet long durven gaan jij bent echt dapper sitting elfling
pi_69835771
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:02 schreef SeLang het volgende:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Ik weet toch al wie de koper is, en dat die koper de handel twee keer zal overschrijven
  maandag 8 juni 2009 @ 19:38:02 #121
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69836041
quote:
Op maandag 8 juni 2009 18:27 schreef sitting_elfling het volgende:
Kan de waarde op de T-Bill eigenlijk nog lager dan 0.005 waar de 13-weekse T-Bill een lange poos op heeft gestaan?
Kan prima (zelfs licht negatief). Je moet toch ergens heen met je geld en als je niet in aandelen durft of in langer lopende treasuries...
quote:
Overigens is het ook wel mooi te zien in de grafiek hier onder dat de treasuries een korte tijd samenlopen maar in het geval van flinke groei of daling weer uiteen lopen.
[ afbeelding ]
Steilere yieldcurve
Al is er nu alleen nog maar sprake van krimp... Het steiler lopen van de yieldcurve kan betekenen dat men anticipeert op inflatie (al dan niet ten gevolge van herstel) of er is gewoon teveel aanbod aan treasuries waardoor de prijs naar beneden wordt gedrukt. We zullen er de komende maanden wel achter komen welke van de twee het is.
Mijn reisverslagen
  maandag 8 juni 2009 @ 19:56:53 #122
78918 SeLang
Black swans matter
pi_69836818
quote:
Op maandag 8 juni 2009 19:31 schreef henkway het volgende:

[..]

Ik weet toch al wie de koper is, en dat die koper de handel twee keer zal overschrijven
Wie?

Als je doelt op de FED: dat is nu juist het interessante. De FED lijkt de controle kwijt te raken want eerdere aankopen lijken alleen maar averechts te hebben gewerkt. We lopen tegen de grenzen van het geldprinten aan.
Mijn reisverslagen
  Moderator maandag 8 juni 2009 @ 20:52:39 #123
236264 crew  capricia
pi_69839364
Ik ben vanmiddag maar niet long gegaan op de AEX. Vond de AEX niet hard genoeg gedaald tov Wall Street.
Maar ik ben wel heel benieuwd wat we de komende weken gaan zien!
Vallen we uit het trentkanaal? Gaan we weer naar beneden?
Of blijven we nog een tijdje doorstijgen naar de 280, waar een weerstand ligt?
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_69841546
En alsnog in de plus !
pi_69841642
technische analyse zegt dat het tijd is om te shorten!!!

maar het kan ook verder omhoog gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')