Ben wel 16.quote:
Nee ik ben een kind jongeman wat gewoon smaak heeft, anders luisterde ik wel naar de zelfde R&B muziek als jou.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef optimusfunk het volgende:
TS is zo'n elitair kind dat denkt dat naar jaren 80 muziek hem hip en muziek-smaak verantwoord maakt.
13-07-92quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef 1-of-6Billion het volgende:
Verkapt "Ik ben een ouwe lul en klink als m'n Pa" -topic![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]Je bent zo oud als je je voelt, smurf
bijna 17 en nu al een oud zeikwijf![]()
![]()
![]()
90 procent van de weldenkende inwoner van Nederland denkt er zo over. Of spreek jij hier de reacties tegen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:59 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]Je bent zo oud als je je voelt, smurf
bijna 17 en nu al een oud zeikwijf![]()
![]()
![]()
smaak heeft te maken met uit welk jaar muziek komt? je komt zeker uit dezelfde groep mensen die denkt dat R&B geen muziek is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee ik ben een kind jongeman wat gewoon smaak heeft, anders luisterde ik wel naar de zelfde R&B muziek als jou.
Neehoor, maar persoonlijk prefereer ik toch de jaren 80 muziek, neemt niet weg dat muziek uit andere jaartallen niet goed is.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
smaak heeft te maken met uit welk jaar muziek komt? je komt zeker uit dezelfde groep mensen die denkt dat R&B geen muziek is.
Nee, ik spreek het niet tegen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:01 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
90 procent van de weldenkende inwoner van Nederland denkt er zo over. Of spreek jij hier de reacties tegen?
Die zijn dan ook allebei wel coolquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef kipknots het volgende:
Als het aan de muzieklessen op mijn school had gelegen luisterdie ik nu alleen maar naar Queen en the Eagles.
Leuk om te weten dat jij voor alle muziek smaken open staatquote:Op zondag 7 juni 2009 00:06 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, ik spreek het niet tegen.Ik kan ook helemaal niks met de huidige generatie rap-marokkaantjes. Maar ik realiseer me in tegenstelling tot jou, dat het van alle tijden is.
![]()
Mijn Pa vond mijn muziek "geen muziek" en zijn Pa vond die van hem "rot herrie" en zo kunnen we wel even doorgaan.![]()
Het verschil is, ik wéét dat, dus ik open er geen jank-topic over
anders loop je wel huillie te doen alsof er een generatie is van mensen die alleen maar naar rap luistert.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:02 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, maar persoonlijk prefereer ik toch de jaren 80 muziek, neemt niet weg dat muziek uit andere jaartallen niet goed is.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
...Eerlijk gezegt vind ik oprah ook niet zo mooi ....
DDDus..quote:
Nee, lees eens goed.... Ik vind het ook nogal niks, maar het hoort er bij.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leuk om te weten dat jij voor alle muziek smaken open staatMaar je weet toch wel onderscheid te maken tussen wat muziek is en wat gewoon odinair geblèr? Eerlijk gezegd vind ik oprah ook niet zo mooi maar kan het wel respecteren dat er mensen zijn die er naar luisteren. Maar de muziekstijl van tegenwoordig riekt naar het zo hard mogelijk uitschelden/afkankeren van de autoriteit.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef 1-of-6Billion het volgende:
[..]
Nee, lees eens goed.... Ik vind het ook nogal niks, maar het hoort er bij.![]()
Ik heb 2 kinderen. Over een paar jaar krijgen ze ook een muzieksmaak en dat gaat er ook uitzien, dat weet ik nu al![]()
enne... oprah? (hihi)
Dude de 80´s waren helemaal klote. En idd nu is het ook vrijwel alleen maar kut. Dingen zoals Hardcore/Hardstyle zijn echtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen.
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamquote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Wat moet jij een eenzaam gepest ventje zijn.
Dit soort gasten zijn hopeloos man, waarom probeer je het uberhaupt nog.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Aldus iemand die 'phpmystyle' heet en elke zaterdagavond achter FOK! zit. Het hoogtepunt van je week is waarschijnlijk wanneer je een scriptje af hebt.
Dat valt in elk geval nog mee dan.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamIk heb idd een aparte naam, waar ik tijdens het registreren niet goed over heb nagedacht. Wetend dat ik hooguit 10 keer zou posten. En nee ik maak geen scriptjes, zou ook niet weten hoe dat moet.
nee inderdaad, daarom ga je ook een havo diploma kopen omdat je vmbo-b doet zodat je minder dom lijkt.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whahaha, heel fok struikelt over m'n naamIk heb idd een aparte naam, waar ik tijdens het registreren niet goed over heb nagedacht. Wetend dat ik hooguit 10 keer zou posten. En nee ik maak geen scriptjes, zou ook niet weten hoe dat moet.
Je bent amper een half jaar geregistreerd en nu al meer dan 3000 posts. Dus wie is hier nu gepest?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef Ritmo het volgende:
Op FOK! zitten nogal veel mensen die zo denken. En dat moeten ze zelf weten, maar dan het toontje waarmee 'ze' de boel omdraaien...quote:Op zondag 7 juni 2009 00:28 schreef Roscovitch het volgende:
[..]
Dit soort gasten zijn hopeloos man, waarom probeer je het uberhaupt nog.
Anders lees het hele topic ff door. Onee moet je niet doen, stel je voor dat je een beetje slim wordtquote:Op zondag 7 juni 2009 00:30 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
nee inderdaad, daarom ga je ook een havo diploma kopen omdat je vmbo-b doet zodat je minder dom lijkt.
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je bent amper een half jaar geregistreerd en nu al meer dan 3000 posts. Dus wie is hier nu gepest?
Duurde meer dan een jaar, maar hey!quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef phpmystyle het volgende:
Voor de rest ontopic nu. Op faal reacties ga ik niet meer in!!!!
Jaja, die discussie is klaar nu.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]![]()
Ja, want het aantal posts op FOK! zegt direct wat over je sociale leven... Veel van m'n posts zijn in VBL en UVT, de meeste van jou zullen wel in DIG ofzo zijn.
quote:
Alsof die jongen dat niet uitlokt.quote:
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. 'quote:Op zondag 7 juni 2009 00:38 schreef optimusfunk het volgende:
maar wat is nu je punt? ze moeten alleen maar muziek draaien dat jou aanstaat omdat de rest smaakloos is? beetje eenzijdig, niet? en je klacht is dat je bij andere mensen hun onderbroeken kunt zien en dat soort mensen ook nog eens naar jou mening een slechte smaak in muziek hebben?
Kan ik niet..quote:
gappie ga slapen, je hebt volgens mij geen idee waar nummers in de jaren 80 en 90 over gingen.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. '
Nee geen idee.....quote:Op zondag 7 juni 2009 00:44 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
gappie ga slapen, je hebt volgens mij geen idee waar nummers in de jaren 80 en 90 over gingen.
Was het maar waar dat die muziek zo politiek geëngageerd was.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is
Ik noemde een voorbeeld he...Maar anders check youtube maar is, staat bol van die rommel.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:45 schreef Horloge het volgende:
[..]
Was het maar waar dat die muziek zo politiek geëngageerd was.
Straks ga je zelfs Bruce Springsteen noemenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:49 schreef optimusfunk het volgende:
als je als reden dat muziek over kanker gaat en tegen de regering ingaat kun je net zo goed ook nummers uit de jaren 80 en 90 haten.
geboortedatum: 11-09-2001quote:
niet alleen die stakker, rage heeft zo'n beetje hun hele discography vol met protest nummers tegen de regering. ook kan ik the beatles noemen, neil young, etc. zo zijn er genoeg artiesten uit de jaren 80 die iets tegen de regering had.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:51 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Straks ga je zelfs Bruce Springsteen noemenOmdat hij wat protest nummers heeft.
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:57 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
niet alleen die stakker, rage heeft zo'n beetje hun hele discography vol met protest nummers tegen de regering. ook kan ik the beatles noemen, neil young, etc. zo zijn er genoeg artiesten uit de jaren 80 die iets tegen de regering had.
Lekker boeiend zolang jij er niet naar hoeft te luisteren toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.
wat is dat voor argument? ze hebben niet 'zulke' teksten? ik begrijp dat je iets tegen rap hebt, niet zozeer tegen acts met lyrics die iets tegen de regering heeft. trouwens, the opposites?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja maar die hebben niet zulke teksten als de opposites en kempi en weet ik het al niet.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:07 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
wat is dat voor argument? ze hebben niet 'zulke' teksten? ik begrijp dat je iets tegen rap hebt, niet zozeer tegen acts met lyrics die iets tegen de regering heeft. trouwens, the opposites?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
Heel 80's luisterend Nederland heeft ermee te kampen. Mensen (voornamelijk jongeren) die geen geen smaak meer hebben voor muziek (eigenlijk gewoon helemaal geen smaak meer) tegenwoordig is het ook in om bijvoorbeeld je Bjorn Borg onderbroek 5 a 10 centimeter boven je gay-star broek uit te laten komen, maargoed dat daargelaten. Iedereen kent het wel, allemaal van die kutjongeren over straat met hun mobiele telefoons (tevens kots) met Kempi erop of Lil wayne of een paar andere schrale Marokkanen, op nota bene geluidsniveau 10. Of wat nog erger is...De nepnegertjes in Nederland die dan gaan mee Rappen en zich dan echt superieur voelen, en zich dan netzo voelen zoals 50cent of zo'n andere neger. Weerzinwekkend allemaal. En dat in een land als Nederland, wat een godsvermogen uitgeeft aan onderwijs.
De constructieve oplossing!
We moeten de muzieksmaak bij jongeren gaan rectificeren d.m.v. de volgende puntjes. Er moet op vo-scholen weer ouderwets muziekles gegeven worden door leraren die hun vak verstaan. En nee, niet gezellig een dvd'tje kijken of een beetje uit een nutteloos boekje gaan werken waardoor er geen fuck verbetering optreed! Maar er moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Klacht 1 Muzieksmaak van jongeren.
Klacht 2 Bjorn Borg jongeren.
Klacht 3 Geen muziekles op vo-scholen, waardoor Nederlands een smakeloos landje wordt.
Samenvatting. .
Gefeliciteerd!! U hebt de nieuwe bmw gewonnen!!quote:
??quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:42 schreef phpmystyle het volgende:
moet gewoon weer beatles gedraait worden of metallica rammstein neil young Guns N' Roses, en andere muziek waar onze opa's en oma's naar luisterden! Zo zal wellicht het probleem opgelost worden...
Beter?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:17 schreef FixYou het volgende:
[..]
??
Iedereen moet mij volgen. Ik word geroemd om mijn brede muzieksmaak. Hier een paar voorbeelden voor de liefhebbers.
Nee, want je hebt er weer een "dump hier jouw favoriete nummers"-topic van gemaaktquote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee dat bedoelde ik niet. Mssg was de insteek van de OP niet goed genoeg. Maar waar het op neer komt is dat de muzieksmaak van tegenwoordig alleen maar over kanker gaat of tegen de regering is, of het bekende nummer sgeit aan de ''overheid'. '
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:25 schreef Spougle het volgende:
Maar wat maakt het uit naar wat voor muziek andere mensen/jogerenluisteren. Laat iedereen toch lekker zijn gang gaag.
Neehoor, maar het mag natuurlijk wel. Als je het niet aanstaat rot je maar weer opquote:Op zondag 7 juni 2009 01:28 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oke, dat is jouw analyse die je hier post, je verwacht van ons nu dus dat we jouw analyse en mening gaan bespreken?
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:30 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Neehoor, maar het mag natuurlijk wel. Als je het niet aanstaat rot je maar weer op
Mijn drinken.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:34 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als jij eens oprot met het verneuken van Danny's servers met dit soort 'zie hier, ik heb een mening en jullie gaan er allemaal aan, harharhar, neuk de wereld want ik ben oud, old-fashioned en dus daarom ook beter' topics.
Whaha, ik simpele? Lol kijk naar jezelf man!. Ga anders ff iemands topic verneuken met je dikke smoel en je wijze praat. Mogool.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:35 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Negeer die spelvaudt en zie zijn punt in, simpele.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Whaha, ik simpele? Lol kijk naar jezelf man!. Ga anders ff iemands topic verneuken met je dikke smoel en je wijze praat. Mogool.
Derhalve
Epicfail
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:42 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Mijn drinken, wat doe jij.
[ [url=
Moet je het bed niet in jongeman? En nee ik ben een aanwinst voor de servers van danny, nou goed? Nee, dan is het rechtsboven [X].quote:Op zondag 7 juni 2009 01:34 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Als jij eens oprot met het verneuken van Danny's servers met dit soort 'zie hier, ik heb een mening en jullie gaan er allemaal aan, harharhar, neuk de wereld want ik ben oud, old-fashioned en dus daarom ook beter' topics.
Nee. De narcistquote:Op zondag 7 juni 2009 01:43 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
insert emo.gif
Je hoort er zelf bij zo te lezen. Zelfhaat?
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:43 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je het bed niet in jongeman? En nee ik ben een aanwinst voor de servers van danny, nou goed? Nee, dan is het rechtsboven [X].
Wel aandoenlijk dit allemaal weerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:46 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Hu, eerst praat je oud en wijs in je oud en wijs (in je OP, tenminste, een poging tot), toen smeet je met uitspraken zoals 'kijk naar jezelf', bijna alsof je zelf zo'n snotneusje bent, en nu praat je weer oud en wijs. Schizofreen?
Kheb je bij deze gecredit.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:45 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Credits van Bullschnitzel en paint erbij, svp.
Heb'n boxerquote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef optimusfunk het volgende:
ts moet gewoon bij de les blijven en z'n tampon uitwringen om het half uur. elitair gejank.
Jeanny! Quit Liviiin on dreamsquote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
Rammstein is wel kwaliteit?
Maar goed ik luister ook vaak 80's
80's ftw !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Wel aandoenlijk dit allemaal weerAnyway, je vertegenwoordigd helemaal geen punt. Je hebt helemaal niets te vertellen, en dan doe je een poging om interessant te zijn ja hoe triest is dat
Eigenlijk ben je alleen maar wat aan het zuigen, voor de rest heb je inhoudelijks helemaal niets te melden. Oppervlakkig geval
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen om?Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
Ja, maar is dat reden genoeg om andere mensen hun pleziertje af te pakken puur omdat jij het niet kan waarderen?quote:Op zondag 7 juni 2009 01:50 schreef Paul het volgende:
Rammstein is wel kwaliteit?
Maar goed ik luister ook vaak 80's
80's ftw !!
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:51 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik nu iets in de grond aan het stampen ben wat zelf ook helemaal geen inhoud heeft. Namelijk jouw probleem; jij kan het niet hebben dat andere mensen anders zijn, kunt diversiteit niet accepteren, blijkbaar ook nog eens schizofrenie, kortom, ga jij wel metBen ik nu op consult ofzoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. mensen om?
Jij trapt helemaal niets de grond, louter om het feit dat jij geen enkel feit/argument/beredenering hebt, athans ik heb ze niet gezien anders citeer het even. Ik kan prima een andere muziek smaak hebben, ik kan dat wel scheiden. Maar anders lees ff voor de gein dit topic opnieuw door.
Maar ik ga slapen.
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.quote:
Dat is wel weer het andere uiterste he. In een lied mag best een betoog zitten jegens iemand anders. Maar als je dingen hoort zoals kempi o.a vind ik dat echt smakeloos. Maar als je mij niet gelooft, dan vraag je het maar is aan mensen in je directe omgeving.quote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.
ts is voorstander dat mensen meer naar smaakvolle acts zoals rammstein gaan kijken en luisteren?
Rammstein, dat vond ik vroeger ook leuk toen ik 16 was ofzo. Ik hoorde laatst de nieuwere albums en het deed me eigenlijk niks. Herzeleid, Sehnsucht, Mutter, dat waren nog eens albumsquote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
idd, rammstein is zelf anti-van alles. op podium staan ze elkaar te swaffelen en gaan ze met nip pikken elkaar nep te penetreren.
ts is voorstander dat mensen meer naar smaakvolle acts zoals rammstein gaan kijken en luisteren?
Oke, levenservaring valt idd niet als argument te gebruiken tegenover iemand die dat blijkbaar niet heeft. Laat ieder z'n eigen ding doen en ga maar slapen ja. Vergeet jequote:Op zondag 7 juni 2009 01:54 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ben ik nu op consult ofzoJij trapt helemaal niets de grond, louter om het feit dat jij geen enkel feit/argument/beredenering hebt, athans ik heb ze niet gezien anders citeer het even. Ik kan prima een andere muziek smaak hebben, ik kan dat wel scheiden. Maar anders lees ff voor de gein dit topic opnieuw door.
Maar ik ga slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaappillen jniet?
Vrijheid-van-meningsuitings-fetisjist.
quote:Op zondag 7 juni 2009 01:58 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
Oke, levenservaring valt idd niet als argument te gebruiken tegenover iemand die dat blijkbaar niet heeft. Laat ieder z'n eigen ding doen en ga maar slapen ja. Vergeet jeJe kan het echt niet laten he? Is dit een doodsverwensing? Zoja, dan pm ik een adminSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. slaappillen jniet?
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:00 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Je kan het echt niet laten he? Is dit een doodsverwensing? Zoja, dan pm ik een admin
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:01 schreef fyah het volgende:
Ik zou graag dit topic even gebruiken om structureel te haten op coldplay.
Ik vind Coldplay wel chillen met de billenquote:Op zondag 7 juni 2009 02:01 schreef fyah het volgende:
Ik zou graag dit topic even gebruiken om structureel te haten op coldplay.
Haa.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Waarom niet danquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Misschien metquote:Op zondag 7 juni 2009 02:06 schreef fyah het volgende:
nu kunnen ik en paul moeilijk vrienden worden in dit politiek klimaat :$ het was al te mooi om waar te zijn.
Oh heb je daar zoveel moeite mee, ik luister het niet zoveel hoorquote:
coldplay is de arme versie van radiohead.quote:Op zondag 7 juni 2009 02:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik vind Coldplay wel chillen met de billen
Doet dit je niks?quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:12 schreef optimusfunk het volgende:
[..]
coldplay is de arme versie van radiohead.![]()
smaakloos ligt aan je smaak, wanneer was het voor het laatst dat iemand twee drollen kon schelen over jouw mening over wat smaakloos is en wat niet? wat een pauper klacht.
deze is anders wel leuk;
Wat is dat nou voor geksquote:
JEWEETS IN DE HMHquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Ik heb geen hiphop filmpje geffipt hoor, ik voorzag paultje die nu aan het dansen is. Wel he? homehquote:Op zondag 7 juni 2009 02:14 schreef Bullschnitzel. het volgende:
[..]
die valt dan nmog wel het minste mee, die van jouw is pure but.
Daar noem je ook twee belabberde bands zegquote:Op zondag 7 juni 2009 01:57 schreef Paul het volgende:
Als je aan jongeren vraagt wie the eagles zijn of het goede doel kennen ze het niet eens meer![]()
Zie ook :
Breezers die het Goede doel niet kennen
Dus jij vind metal, ambient en avant-garde bijvoorbeeld kutquote:Op zondag 7 juni 2009 02:16 schreef Braddie het volgende:
Muziekstijlen van tegenwoordig zijn kut, Ook hebben jongeren geen smaak, Ik ben zelf van 05-12-1990 maar ik luister, BeachBoys, Genesis, Queen, Michael jackson, En ben laatst Naar Jean Michel jarre geweest.....
Dusja...
Eagles ftwquote:Op zondag 7 juni 2009 02:21 schreef Seam het volgende:
[..]
Daar noem je ook twee belabberde bands zegIk schaam me er juist voor dat ik zo'n rommel wel ken!
Ja, Fantastisch, Ik heb 1 dvd van de Concerts in China van hem, En 3 van Oxygene tour, en 1tje in bagger kwaliteit(Zelf geschoten met N95) van de HMH.quote:
quote:Op zondag 7 juni 2009 02:51 schreef Trust_live het volgende:
En wat zeiden ze toen je je leeftijdsgenoten aansprak op hun smaak van muziek, geluidsniveau 10 van zijn/haar mobiel en Bjorn Borg onderbroeken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |