Nog bekender ..Bach !quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:38 schreef Siniti het volgende:
Componist dus
Niet Mozart, al is hij even bekend of bekender.

Volgens mij interpreteerde ik deze reactie verkeerdquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:37 schreef Siniti het volgende:
Ik kan BasOne's antwoord niet goedrekenen, zijn favoriete muzikant is toch echt maar 1tje

Ik zei niet dat Beethoven en Bach fout waren, maar je kan niet twee antwoorden in een post geven in de hoop dat er 1 goed isquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:41 schreef De_Hertog het volgende:
Bekender dan Mozart en niet Beethoven of Bach? Ik vraag me af wat je dan overhoudt.. Tchaikovsky?

Carl Orf?quote:

Yepquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:41 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Volgens mij interpreteerde ik deze reactie verkeerdBeethoven?

Opgelost.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:36 schreef BasOne het volgende:
GATVERPIELEKES TYPO 1592 niet 1582 -_-

Misschien kun je klaas dan ook even uit de titel halen.quote:

Das geen typo, da's expressquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Misschien kun je klaas dan ook even uit de titel halen.

Je hebt er één teveel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:49 schreef qonmann het volgende:
luxemburd, nederland, belgie , duitsland

Eeeeuuhh..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:48 schreef De_Hertog het volgende:
Neutraal Moresnet of kortweg Moresnet was een dwergstaatje met een oppervlakte van 344 hectare (ongeveer 2x zo groot als het huidige dwergstaatje Monaco). Moresnet bestond van 1816 tot 1920.
Aan welke landen grensde Moresnet vanaf 1839?

We zien er. Leuk stukje geschiedenis daar vlak over de grens: ministaat, belastingparadijs, en tot de eerste wereldoorlog leek het er even op dat daar de eerste Esperanto-staat ter wereld zou komenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:52 schreef qonmann het volgende:
luxemburg niet

Klopt, het land was een taartpunt, de spits lag bij Vaals op inderdaad het vierlandenpunt:quote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:55 schreef qonmann het volgende:
het was een 4-landenpunt dacht ik ..nu zijn er nog 0 vierlandenpunten ..

Moresnet, Zero pointsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 23:55 schreef qonmann het volgende:
het was een 4-landenpunt dacht ik ..nu zijn er nog 0 vierlandenpunten ..

Had nog wel zo'n mooie hint:quote:Op zondag 7 juni 2009 00:00 schreef LaStrange het volgende:
fok kluiver

er is iemand achterop haar gebotst ..schijnt weer redelijk met Nicolette te gaan, aldus Nu.nlquote:Op zondag 7 juni 2009 00:04 schreef BasOne het volgende:
Is zij nu afgekloven?

,,,,, laak maar niet doenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
er is iemand achterop haar gebotst ..schijnt weer redelijk met Nicolette te gaan, aldus Nu.nl

Seth gaaikemaquote:

quote:Op zondag 7 juni 2009 00:10 schreef qonmann het volgende:
Steh Gaaikema

waar komt Herman Finkers vandaan ?quote:

Almelo?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
waar komt Herman Finkers vandaan ?
(welke stad is hij geboren bedoel ik dus)

< Connaissez-vous Gaaikema?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
C'est Gaaikema? Seth Gaaikema
Herman Finkers

Het stoplicht staat op roodquote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef De_Hertog het volgende:
Almelo

McSeth.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Herman Finkers

ja ik ben me er eentje !quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Herman Finkers

De rest na enig aandringenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:19 schreef De_Hertog het volgende:
Maak de volgende Finkers-quote af:
'In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst. Twee mensen overleden onmiddellijk... '

Fout.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef BasOne het volgende:
Dus ik was op de sportdag Voor bekende Nederlanders, ik mocht ook mee doen,
En ik zat met de Ajax spelers in de kleedkamer, zeggen die Ajax spelers tegen me, "Gut Herman, jij kunt een aardig potje voetbalen"
"Nou, och, jullie hebben weer andere kwaliteiten"

Eigenlijk mag je niet twee antwoorden achter elkaar geven. En het is 'Twee na enig aandringen', want hoe weten de luisteraars dat nou?quote:

Vrij naar herman, kan me de prcieze tekst niet ff meer voor de geest halen letter voor letterquote:

Dat kan, maar het was geen correct antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vrij naar herman, kan me de prcieze tekst niet ff meer voor de geest halen letter voor letter

ik is niet 2 keer antwoord, ik is 1 antwoord geef, de rest was gewoon een quotequote:Op zondag 7 juni 2009 00:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je niet twee antwoorden achter elkaar geven. En het is 'Twee na enig aandringen', want hoe weten de luisteraars dat nou?
Basone +1
Stand AKQ 1592:
2 qonmann
2 De_Hertog
1 LaStrange
1 BasOne

Oh. Dat had ik niet door.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik is niet 2 keer antwoord, ik is 1 antwoord geef, de rest was gewoon een quote

quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet door.
Zet je sarcasmedetector eens aan.

Pfff.. teveel vragen in een. Als gok gooi ik MASH erin met Suicide is Painless??quote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef BasOne het volgende:
Er zijn vele films en series, waar je alleen al een stuk muziek hoord je gelijk aan de film/serie denkt.
De film of serie is zo gelinkt aan het stuk muziek dat ze bijna niet meer zonder elkander kunnen.
Nu heb je dat natuurlijk met tientallen films zoals 2001: A Space odessy gelinkt is an Also Sprach Saratustra van Straus.
Dus om het een beetje in te perken, Vietnam
Noem de film of serie, en het stuk muziek wat daar onlosmakend aan verbonden is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik geef ruim baan, er zitten een paar pittige tussen, dus ik ben vrijgevig, maak je geen zorgen

Dat was korea dit is alleen 'nam, dus die zit er niet bij, maar als ie erbij zat had je hem goed gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Pfff.. teveel vragen in een. Als gok gooi ik MASH erin met Suicide is Painless??

Ik haal Korea en Vietnam ook altijd door elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat was korea dit is alleen 'nam, dus die zit er niet bij, maar als ie erbij zat had je hem goed gehad

Mietjequote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef qonmann het volgende:
Film/muziek vraag .,,ik zie het morgen wel.
Quiz ze nog

Zie ik Robin Williams met GOODMOOOOOOORNING VIETNAAAAAAM!? Maar titel en muziekquote:Op zondag 7 juni 2009 00:51 schreef BasOne het volgende:
Zo moeilijk isssie niet, of je moet echt onder een rots geleefd hebben....
Krijg je weer van OOOOOOOOOOOHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........

Zit toch gauw 30 jaar tussen...give or take...quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik haal Korea en Vietnam ook altijd door elkaar.

10 bedoel jequote:Op zondag 7 juni 2009 02:10 schreef Maizena het volgende:
[..]
Zit toch gauw 30 jaar tussen...give or take...

NEE dat mag niet, want je had em goedquote:

Stand AKQ 1592:quote:

Over welk lied gaat dit?quote:Het lied heeft een refrein dat iedere keer dat het gezongen wordt, een regeltje langer wordt, door te tellen van één tot zeven. Hierdoor worden kinderen getraind op hun concentratie, omdat ze niet alleen maar de woorden van de tekst hoeven te zingen, maar ook moeten tellen hoeveel coupletten ze al hebben gezongen.

Gecheckt en deze is goedquote:Op zondag 7 juni 2009 10:27 schreef slaveloos het volgende:
de zevensprong?

quote:

zeer goed!quote:Op zondag 7 juni 2009 12:24 schreef vaagsel het volgende:
stadions:
mag ik de bijbehorende steden of clubs:
bernabeu Real Madrid
san siro AC Milan
st James park Newcastle United
euroborg FC Groningen (\o/)
allianz arena Bayern Munchen ?

het waren de eerste stadions die me te binnen schoten van deze grote voetballandenquote:Op zondag 7 juni 2009 12:26 schreef qonmann het volgende:
Dat iedereen die relatief onbekende (in vgl. met de andere) Engelse club weet..chapeau

Lijkt me wel goedquote:Op zondag 7 juni 2009 12:32 schreef Etcetera het volgende:
Was banaanvormig, tribune slechts aan 1 kant

quote:

Heul niet, het nummer was trouwens The Fear van Lily Allen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 19:19 schreef Tanjaa het volgende:
Ik neem aan dat rots weg is?

Jazekerquote:Op zondag 7 juni 2009 13:46 schreef Neleos het volgende:
De dochters van George W Bush?

Alan Thick ofzo toch?quote:Op zondag 7 juni 2009 13:52 schreef Neleos het volgende:
Wie speelde de rol van Dr. Jason Seaver in Growing Pains?

Alan Thicke.quote:

Uhu, JB held.quote:

Ook nietquote:

Jep. Nog 1 woordje erbijquote:

Winquote:

De vlaamse reus is toch ook een bergquote:

Mattaarhorn?quote:Op zondag 7 juni 2009 14:38 schreef Ofyles2 het volgende:
Hint: Toblerone

quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Toblerone?![]()

Da was emquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef Siniti het volgende:
Clockwork Orange

Ik zag eerst varkens, toen een klok.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Da was em
Hoe die varkens daar ineens kwamen
Ofyles mag het weten, ik heb geen idee, de link was wel goed

Klokquote:

Dat doe ik ook wel eens als ik een pic niet zie, maar mag dat eigenlijk wel?quote:

quote:

Op m'n Ipud, 11 queen albums, pink floyd discography, 10CC, The Police, Rod Steward, Eric clapton, Golden Earing.... 70 GBquote:

Dat is toch geen 70 gb bij elkaar?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op m'n Ipud, 11 queen albums, pink floyd discography, 10CC, The Police, Rod Steward, Eric clapton, Golden Earing.... 70 GB

Queen scograpyquote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is toch geen 70 gb bij elkaar?![]()
Ik bedoel mijn hele Pink Floyd map is 3,91GB en dan heb ik ook nog 6 bootlegs

Is niet echt de bedoeling. Dan verliest het 2 punten topic ook zijn waarde.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef BasOne het volgende:
Kan je eigenlijk bonus punten geven?
Ik bedoel iets van "noem deze film" "bonus punt voor de hoofdrol speler zijn naam en karakter "

Da's waar, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Is niet echt de bedoeling. Dan verliest het 2 punten topic ook zijn waarde.

Oh ik dacht alleen dat lijstje dat je daar zei, dan kan ik et natuurlijk wel begrijpenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
Queen scograpy
Pink Floyd Discography
Allemaal discography
Doe maar, 10cc, Simon and Garfunkel, Peul Simon, Golden Earing, Status Quo, Tism, Glukoza, Iron Mainden, Queensryche, Eric Clapton, South park, Beatles, Boudewijn de groot, Within Temptaion, en ik weet begod niet hoeveel meer
Ex DJ remember, we moesten voor onze eigen muziek zorgen, ik heb een 500 tal CD's... niet in de kast, maar in koffers

Tennisquote:Op zondag 7 juni 2009 15:18 schreef starla het volgende:
Noem tenminste 3 zogenaamde bat-and-ball games.

Tennis, badmington en squash leek me ook met een 'bat' maar da's natuurlijk een 'racket'quote:Op zondag 7 juni 2009 15:26 schreef Siniti het volgende:
Ja natuurlijk softball
Het is zo makkelijk he

Stand AKQ 1592:quote:

Omaha jaquote:Op zondag 7 juni 2009 15:33 schreef Siniti het volgende:
Ja de tiefes, Omaha Beach eentje?

Ohja, dat heb ik laatst nog gezienquote:Op zondag 7 juni 2009 16:02 schreef Rots het volgende:
Hint: Ze kreunt nog harder dan Sharapova en werd tijdens RG hierover aangesproken door de empire.

Wel iets met de als tussenvoegsel ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:13 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, dat heb ik laatst nog gezienWeet niet meer hoe ze heet, maar volgens mij wel een dubbele naam (net als Fatima Moreira de Melo)

Genieten van Federer Erkelquote:

Ohja, dat was 't!quote:Op zondag 7 juni 2009 16:28 schreef erkel het volgende:
Larcher de Brito

Met dank aan de toiletten.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, dat was 't!
Federer staat geweldig te spelen he?

Nee, 2 sets.quote:Op zondag 7 juni 2009 16:31 schreef Siniti het volgende:
kuttiefes et is al begonnen
Maar ach maar 2 legs gemist

quote:Op zondag 7 juni 2009 16:29 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ohja, dat was 't!
Federer staat geweldig te spelen he?

Ik ga toch weer even verder kijkenquote:

quote:Op zondag 7 juni 2009 10:27 schreef slaveloos het volgende:
de zevensprong?

Paradise by the dashboard light -meatloafquote:Op zondag 7 juni 2009 17:20 schreef Frambozenpudding het volgende:
<3
Uit welk lied?
What's it gonna be boy?
Come on
I can wait all night
What's it gonna be boy yes or no?
What's it gonna be boy yes or no?

quote:Op zondag 7 juni 2009 17:31 schreef Siniti het volgende:
Das Jaap

quote:Op zondag 7 juni 2009 17:32 schreef Ofyles2 het volgende:
Doorman?

Die heb ik ook net geluisterd.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:21 schreef Tanjaa het volgende:
Ik ben net I predict a riot aan het luisteren, toevallig

Tuurlijkquote:

Die stond trouwens in 2008 in de top40. Ruby al in 2007quote:

Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:36 schreef Neleos het volgende:
Was dat niet Oh My God?

Yepquote:

Biw en Oh my god heeft nooit in de nederlandse top 40 gestaanquote:

Ik wist het toch dankzij die bandhint.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Yep
Plaatje is wss trouwens een erg vroege versie als ik et zo google
Welke film?quote:Een eicel wordt genetisch gemanipuleerd met buitenaards DNA. Heel vlug groeit er uit de eicel een verleidelijke, intelligente vrouw. Maar als blijkt dat het experiment uit de hand loopt, moet het worden stopgezet. Ze ontsnapt echter uit het laboratorium. Kost wat kost wil ze zo vlug mogelijk paren en zich voortplanten om de mensheid uit te roeien. Een team experts gaat dan op jacht om deze aartsgevaarlijke vrouw te vernietigen.

Iets met Species.. hm..?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wist het toch dankzij die bandhint.![]()
[..]
Welke film?

Die ken ik niet, maar dit is een horror-film in ieder geval.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef De_Hertog het volgende:
Klinkt als een minder gezellige versie van The Fith Element

Species it is.quote:

O.O dat is one hell van een gigantische dildoquote:

De matador?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:01 schreef Rots het volgende:
Wat is de bijnaam van de bekende streaker die vandaag bij Federer-Soderling het center court op kwam rennen?

Mwah, de Kaiser Chiefs waren al voor Ruby enorm populair hoor. Dus een top 40 notering lijkt me niet echt representatief voor 'doorbreken', maarja dat is mijn mening.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Biw en Oh my god heeft nooit in de nederlandse top 40 gestaan

Zo slechtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
O.O dat is one hell van een gigantische dildo

Je hebt wel gelijk, maar kaiser chiefs was pas echt heel populair bij heel veel mensen in nederland met ruby.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mwah, de Kaiser Chiefs waren al voor Ruby enorm populair hoor. Dus een top 40 notering lijkt me niet echt representatief voor 'doorbreken', maarja dat is mijn mening.

Misschien was bekendste nummer een betere vraagstelling? Ik bedoel ik hou niet zo van britpop maar zelfs ik kon dit nummer uit mijn hoofdquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar kaiser chiefs was pas echt heel populair bij heel veel mensen in nederland met ruby.

Jah, maar wat boeit het. We zijn al 2 vragen verder.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:12 schreef Siniti het volgende:
[..]
Misschien was bekendste nummer een betere vraagstelling? Ik bedoel ik hou niet zo van britpop maar zelfs ik kon dit nummer uit mijn hoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |