Almelo?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef qonmann het volgende:
[..]
waar komt Herman Finkers vandaan ?
(welke stad is hij geboren bedoel ik dus)
< Connaissez-vous Gaaikema?quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
C'est Gaaikema? Seth Gaaikema
Herman Finkers
Het stoplicht staat op roodquote:Op zondag 7 juni 2009 00:14 schreef De_Hertog het volgende:
Almelo
McSeth.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Herman Finkers
ja ik ben me er eentje !quote:Op zondag 7 juni 2009 00:12 schreef Etcetera het volgende:
Herman Finkers
De rest na enig aandringenquote:Op zondag 7 juni 2009 00:19 schreef De_Hertog het volgende:
Maak de volgende Finkers-quote af:
'In Almelo zijn twee treinen op elkaar gebotst. Twee mensen overleden onmiddellijk... '
Fout.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:20 schreef BasOne het volgende:
Dus ik was op de sportdag Voor bekende Nederlanders, ik mocht ook mee doen,
En ik zat met de Ajax spelers in de kleedkamer, zeggen die Ajax spelers tegen me, "Gut Herman, jij kunt een aardig potje voetbalen"
"Nou, och, jullie hebben weer andere kwaliteiten"
Eigenlijk mag je niet twee antwoorden achter elkaar geven. En het is 'Twee na enig aandringen', want hoe weten de luisteraars dat nou?quote:
Vrij naar herman, kan me de prcieze tekst niet ff meer voor de geest halen letter voor letterquote:
Dat kan, maar het was geen correct antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Vrij naar herman, kan me de prcieze tekst niet ff meer voor de geest halen letter voor letter
ik is niet 2 keer antwoord, ik is 1 antwoord geef, de rest was gewoon een quotequote:Op zondag 7 juni 2009 00:21 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Eigenlijk mag je niet twee antwoorden achter elkaar geven. En het is 'Twee na enig aandringen', want hoe weten de luisteraars dat nou?
Basone +1
Stand AKQ 1592:
2 qonmann
2 De_Hertog
1 LaStrange
1 BasOne
Oh. Dat had ik niet door.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:23 schreef BasOne het volgende:
[..]
ik is niet 2 keer antwoord, ik is 1 antwoord geef, de rest was gewoon een quote
quote:Op zondag 7 juni 2009 00:24 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Oh. Dat had ik niet door.
Zet je sarcasmedetector eens aan.
Pfff.. teveel vragen in een. Als gok gooi ik MASH erin met Suicide is Painless??quote:Op zondag 7 juni 2009 00:37 schreef BasOne het volgende:
Er zijn vele films en series, waar je alleen al een stuk muziek hoord je gelijk aan de film/serie denkt.
De film of serie is zo gelinkt aan het stuk muziek dat ze bijna niet meer zonder elkander kunnen.
Nu heb je dat natuurlijk met tientallen films zoals 2001: A Space odessy gelinkt is an Also Sprach Saratustra van Straus.
Dus om het een beetje in te perken, Vietnam
Noem de film of serie, en het stuk muziek wat daar onlosmakend aan verbonden is.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik geef ruim baan, er zitten een paar pittige tussen, dus ik ben vrijgevig, maak je geen zorgen
Dat was korea dit is alleen 'nam, dus die zit er niet bij, maar als ie erbij zat had je hem goed gehadquote:Op zondag 7 juni 2009 00:42 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Pfff.. teveel vragen in een. Als gok gooi ik MASH erin met Suicide is Painless??
Ik haal Korea en Vietnam ook altijd door elkaar.quote:Op zondag 7 juni 2009 00:44 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat was korea dit is alleen 'nam, dus die zit er niet bij, maar als ie erbij zat had je hem goed gehad
Mietjequote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef qonmann het volgende:
Film/muziek vraag .,,ik zie het morgen wel.
Quiz ze nog
Zie ik Robin Williams met GOODMOOOOOOORNING VIETNAAAAAAM!? Maar titel en muziekquote:Op zondag 7 juni 2009 00:51 schreef BasOne het volgende:
Zo moeilijk isssie niet, of je moet echt onder een rots geleefd hebben....
Krijg je weer van OOOOOOOOOOOHJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........
Zit toch gauw 30 jaar tussen...give or take...quote:Op zondag 7 juni 2009 00:46 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Ik haal Korea en Vietnam ook altijd door elkaar.
10 bedoel jequote:Op zondag 7 juni 2009 02:10 schreef Maizena het volgende:
[..]
Zit toch gauw 30 jaar tussen...give or take...
NEE dat mag niet, want je had em goedquote:
Stand AKQ 1592:quote:
Over welk lied gaat dit?quote:Het lied heeft een refrein dat iedere keer dat het gezongen wordt, een regeltje langer wordt, door te tellen van één tot zeven. Hierdoor worden kinderen getraind op hun concentratie, omdat ze niet alleen maar de woorden van de tekst hoeven te zingen, maar ook moeten tellen hoeveel coupletten ze al hebben gezongen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |