Da was emquote:Op zondag 7 juni 2009 14:46 schreef Siniti het volgende:
Clockwork Orange
Ik zag eerst varkens, toen een klok.quote:Op zondag 7 juni 2009 14:47 schreef BasOne het volgende:
[..]
Da was em
Hoe die varkens daar ineens kwamen
Ofyles mag het weten, ik heb geen idee, de link was wel goed
Klokquote:
Dat doe ik ook wel eens als ik een pic niet zie, maar mag dat eigenlijk wel?quote:
quote:
Op m'n Ipud, 11 queen albums, pink floyd discography, 10CC, The Police, Rod Steward, Eric clapton, Golden Earing.... 70 GBquote:
Dat is toch geen 70 gb bij elkaar?quote:Op zondag 7 juni 2009 15:04 schreef BasOne het volgende:
[..]
Op m'n Ipud, 11 queen albums, pink floyd discography, 10CC, The Police, Rod Steward, Eric clapton, Golden Earing.... 70 GB
Queen scograpyquote:Op zondag 7 juni 2009 15:08 schreef Siniti het volgende:
[..]
Dat is toch geen 70 gb bij elkaar?![]()
Ik bedoel mijn hele Pink Floyd map is 3,91GB en dan heb ik ook nog 6 bootlegs
Is niet echt de bedoeling. Dan verliest het 2 punten topic ook zijn waarde.quote:Op zondag 7 juni 2009 15:09 schreef BasOne het volgende:
Kan je eigenlijk bonus punten geven?
Ik bedoel iets van "noem deze film" "bonus punt voor de hoofdrol speler zijn naam en karakter "
Da's waar, zou wel leuk zijnquote:Op zondag 7 juni 2009 15:14 schreef erkel het volgende:
[..]
Is niet echt de bedoeling. Dan verliest het 2 punten topic ook zijn waarde.
Oh ik dacht alleen dat lijstje dat je daar zei, dan kan ik et natuurlijk wel begrijpenquote:Op zondag 7 juni 2009 15:13 schreef BasOne het volgende:
[..]
Queen scograpy
Pink Floyd Discography
Allemaal discography
Doe maar, 10cc, Simon and Garfunkel, Peul Simon, Golden Earing, Status Quo, Tism, Glukoza, Iron Mainden, Queensryche, Eric Clapton, South park, Beatles, Boudewijn de groot, Within Temptaion, en ik weet begod niet hoeveel meer
Ex DJ remember, we moesten voor onze eigen muziek zorgen, ik heb een 500 tal CD's... niet in de kast, maar in koffers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |