Die stond trouwens in 2008 in de top40. Ruby al in 2007quote:

Volgens mij ook ja.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:36 schreef Neleos het volgende:
Was dat niet Oh My God?

Yepquote:

Biw en Oh my god heeft nooit in de nederlandse top 40 gestaanquote:

Ik wist het toch dankzij die bandhint.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:50 schreef Siniti het volgende:
[..]
Yep
Plaatje is wss trouwens een erg vroege versie als ik et zo google
Welke film?quote:Een eicel wordt genetisch gemanipuleerd met buitenaards DNA. Heel vlug groeit er uit de eicel een verleidelijke, intelligente vrouw. Maar als blijkt dat het experiment uit de hand loopt, moet het worden stopgezet. Ze ontsnapt echter uit het laboratorium. Kost wat kost wil ze zo vlug mogelijk paren en zich voortplanten om de mensheid uit te roeien. Een team experts gaat dan op jacht om deze aartsgevaarlijke vrouw te vernietigen.

Iets met Species.. hm..?quote:Op zondag 7 juni 2009 18:53 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik wist het toch dankzij die bandhint.![]()
[..]
Welke film?

Die ken ik niet, maar dit is een horror-film in ieder geval.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:56 schreef De_Hertog het volgende:
Klinkt als een minder gezellige versie van The Fith Element

Species it is.quote:

O.O dat is one hell van een gigantische dildoquote:

De matador?quote:Op zondag 7 juni 2009 19:01 schreef Rots het volgende:
Wat is de bijnaam van de bekende streaker die vandaag bij Federer-Soderling het center court op kwam rennen?

Mwah, de Kaiser Chiefs waren al voor Ruby enorm populair hoor. Dus een top 40 notering lijkt me niet echt representatief voor 'doorbreken', maarja dat is mijn mening.quote:Op zondag 7 juni 2009 18:52 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Biw en Oh my god heeft nooit in de nederlandse top 40 gestaan

Zo slechtquote:Op zondag 7 juni 2009 19:02 schreef BasOne het volgende:
[..]
O.O dat is one hell van een gigantische dildo

Je hebt wel gelijk, maar kaiser chiefs was pas echt heel populair bij heel veel mensen in nederland met ruby.quote:Op zondag 7 juni 2009 19:02 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mwah, de Kaiser Chiefs waren al voor Ruby enorm populair hoor. Dus een top 40 notering lijkt me niet echt representatief voor 'doorbreken', maarja dat is mijn mening.

Misschien was bekendste nummer een betere vraagstelling? Ik bedoel ik hou niet zo van britpop maar zelfs ik kon dit nummer uit mijn hoofdquote:Op zondag 7 juni 2009 19:09 schreef Tanjaa het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk, maar kaiser chiefs was pas echt heel populair bij heel veel mensen in nederland met ruby.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |