abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70051600
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 01:46 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Ik heb het niet over bekeren zoals christenen doen. Een religie verspreiden betekent niet automatisch zieltjes winnen, zoveel mogelijk mensen bekeren tot jouw geloof (zoals christenen doen).
Wat niet plaatsvindt, al tijden niet. Religie verspreiden gebeurd dus al tijden niet actief (behalve in het Christendom), derhalve ben je weer gewoon aan het redeneren op basis van angst.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70051675
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Oh nee? Dan krijg je dus dat sommige moslims zich geroepen voelen om de islam in Nederland te verspreiden cq. door te drukken op de Nederlandse samenleving, grotere kans op haatpreken van imams etc. etc.
Nou en? Alsof dergelijke extremistische elementen zich niet zouden manifesteren zonder de Islam.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70051697
In de wijk Nørrebro Kopenhagen is sinds een jaar een oorlog aan de gang tussen de moslims die daar in die wijk wonen en de Hells Angels.
De inzet is wie van de twee de drugsmarkt beheerst.

De wijk Nørrebro is inmiddels voornamelijk bewoond door moslims, zij hebben daar adequate 'acquisitie' voor gevoerd, er wonen inmiddels dus nauwelijks nog Deense mensen.
Er wordt geregeld met scherp geschoten en er zijn doden gevallen, ook onschuldige burgers. Veel moslims lopen daar met kogelvrije vesten rond.
Van tijd tot tijd wordt die wijk afgesloten door de politie, te gevaarlijk of weer een inval. Verzorgende diensten komen er niet meer of onder bewaking van politie of soms het leger.
nothing will change without a rebel
pi_70051721
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef bendk het volgende:
In de wijk Nørrebro Kopenhagen is sinds een jaar een oorlog aan de gang tussen de moslims die daar in die wijk wonen en de Hells Angels.

De wijk Nørrebro is inmiddels voornamelijk bewoond door moslims, zij hebben daar adequate 'acquisitie' voor gevoerd, er wonen inmiddels dus nauwelijks nog Deense mensen.
Er wordt geregeld met scherp geschoten en er zijn doden gevallen, ook onschuldige burgers. Veel moslims lopen daar met kogelvrije vesten rond.
Van tijd tot tijd wordt die wijk afgesloten door de politie, te gevaarlijk of weer een inval. Verzorgende diensten komen er niet meer of onder bewaking van politie of soms het leger.
Lijkt op Juarez. Kennelijk iets dat gelieerd is aan het drugsprobleem. Erg oninteressant in deze discussie dus.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70051753
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Wat niet plaatsvindt, al tijden niet. Religie verspreiden gebeurd dus al tijden niet actief (behalve in het Christendom), derhalve ben je weer gewoon aan het redeneren op basis van angst.
Wat snap je niet aan de verschillen tussen religies onderling? En hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen angst heb? Typisch staaltje weer van jou om alles weer af te geven aan "angst".
pi_70051802
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nou en? Alsof dergelijke extremistische elementen zich niet zouden manifesteren zonder de Islam.
Kans is minder groot he. Hetzelfde dat de kans op haatzaaiuitspraken van imams minder groot is als er veel minder imams preken hier.
pi_70051854
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:59 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Wat snap je niet aan de verschillen tussen religies onderling? En hoe vaak moet ik nog zeggen dat ik geen angst heb? Typisch staaltje weer van jou om alles weer af te geven aan "angst".
Wat snap jij niet aan de Islam? Alles kennelijk. Wat snap je niet aan extremisme? Dat je daar geen religie voor nodig hebt. Wat snap je niet aan haat? Dat je ook daar geen religie voor nodig hebt. Oftewel, je claimt dat als je een grote percentage moslims binnenhaalt, je een grotere kans hebt om ook radicale moslims binnen te halen. Leuk, maar dat is op een zodanige manier smerig groepsdenken (immers je wil derhalve de import van alle moslims inperken, om zo min mogelijk radicalen binnen te krijgen), dat het eng is.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70051885
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Kans is minder groot he. Hetzelfde dat de kans op haatzaaiuitspraken van imams minder groot is als er veel minder imams preken hier.
Nee, de kans is nog minder groot als je geen mensen meer op de wereld hebt.
Allah Al Watan Al Malik
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:07:29 #259
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_70052003
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 09:57 schreef bendk het volgende:

Echt weer iets voor jou om drugscriminaliteit om te vormen tot een moslimprobleem.

Ga je ook zeuren dat op Hells Angels terrein voornamelijk Hells Angels rondlopen en geen "normale" Denen?
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_70052101
Even los van deze discussie, er wordt regelmatig gezegd dat terugsturen helemaal niet kan. Bijv. Marokko zou onze criminelen niet willen (wat natuurlijk logisch is). Maar hoe kan Marokko mensen met een Marokkaans paspoort weigeren?
  dinsdag 16 juni 2009 @ 10:16:11 #261
81187 ethiraseth
Fuck you, got mine
pi_70052246
Ik geloof niet dat een land verplicht is om zomaar criminele landgenoten op te nemen die in een ander land zijn veroordeeld. De enige manier om Marokkanen uit te zetten is door ze te veroordelen voor een misdaad. Nederland veroordeelt ze, ze zijn dus een Nederlands probleem. Dat er uitwisselingsverdragen zijn betekent nog niet dat je mensen zomaar op het vliegtuig kan zetten en denkt er vanaf te zijn.

Nouja, het zal wel kunnen, maar dan krijg je vast een pissige EU en Noord-Afrikaanse Unie en Amnesty en de VN op je nek. Niet dat Wilders dat uitmaakt natuurlijk.
Winnaar Agnes Kant knuffel 2010.
Indeed, what are the roots of western geometry? Nothing else but the Egyptian techniques of surveying property.
pi_70052276
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:10 schreef Sloggi het volgende:
Even los van deze discussie, er wordt regelmatig gezegd dat terugsturen helemaal niet kan. Bijv. Marokko zou onze criminelen niet willen (wat natuurlijk logisch is). Maar hoe kan Marokko mensen met een Marokkaans paspoort weigeren?
Nationaliteit afnemen en stateloos maken misschien?
Allah Al Watan Al Malik
pi_70052369
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:01 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je komt op mij ook over als iemand die met overtrokken angst voor de Islam. Het door jouw gebruikte woord 'verspreidingsdrang' zegt genoeg.

Maar hoe dan ook, WIlders is tot nu toe vele malen succesvoller in het haatzaaien dan dat handjevol imams. Dat moet zelfs jij kunnen toegeven. Kortom, waar komt de echte dreiging vandaan?
My dear, it's only a movie.
Miles Davis: "Mingus was something else, man. A pure genius. I loved him."
pi_70052420
Goeie actie van Geert zeg, bij die Vikingen.
Ik wist niet dat hij zo goed Deens kon.

Mensen die laatst op Geert hebben gestemd, weten waar ze over praten.
Zoals de mensen uit Edam en Volendam.
Sinds jaar en dag hebben zij daar last van:

buitenlanders:

hoofddoeken:

bolletjesslikkers:

Jeugdige straatschoffies die deze bolletjes openlijk verhandelen.

Dit zijn trouwens Marokkaanse jongeren die hun haren
op Wildersiaanse wijze hebben gebleekt.

Dus:

het is vier voor twaalf.

En zoals de Denen zeggen:

Wie wont zem outof ze köntrie.

[ Bericht 4% gewijzigd door Twentsche_Ros op 16-06-2009 10:30:46 ]
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
pi_70052819
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:07 schreef ethiraseth het volgende:

[..]

Echt weer iets voor jou om drugscriminaliteit om te vormen tot een moslimprobleem.

Ga je ook zeuren dat op Hells Angels terrein voornamelijk Hells Angels rondlopen en geen "normale" Denen?
De moslims sluiten zich op in hun zelf gecreeerde wijken, trappen de Denen eruit en hebben derhalve geen enkele behoefte om te integreren in hun nieuwe land.
Ik nodig je uit om daar eens een rondje te gaan lopen, alleen...
pi_70053072
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:36 schreef bendk het volgende:

[..]

De moslims sluiten zich op in hun zelf gecreeerde wijken, trappen de Denen eruit en hebben derhalve geen enkele behoefte om te integreren in hun nieuwe land.
Ik nodig je uit om daar eens een rondje te gaan lopen, alleen...
quote:
Op maandag 15 juni 2009 22:35 schreef Doff het volgende:
Kan iemand van Arabische afkomst zich misdragen zonder dat dat in verband wordt gebracht met de islam?
Wat heeft drugscriminaliteit in godsnaam met de islam te maken?
pi_70053236
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:16 schreef ethiraseth het volgende:
Ik geloof niet dat een land verplicht is om zomaar criminele landgenoten op te nemen die in een ander land zijn veroordeeld. De enige manier om Marokkanen uit te zetten is door ze te veroordelen voor een misdaad. Nederland veroordeelt ze, ze zijn dus een Nederlands probleem. Dat er uitwisselingsverdragen zijn betekent nog niet dat je mensen zomaar op het vliegtuig kan zetten en denkt er vanaf te zijn.

Nouja, het zal wel kunnen, maar dan krijg je vast een pissige EU en Noord-Afrikaanse Unie en Amnesty en de VN op je nek. Niet dat Wilders dat uitmaakt natuurlijk.
Ze hebben de Marokkaanse nationaliteit, dus dan kan ze de toegang tot het land toch niet geweigerd worden? Of ze daar ook de gevangenis in moeten staat daar los van.
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:17 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Nationaliteit afnemen en stateloos maken misschien?
Zou kunnen, maar dan moeten ze wel sneller zijn dan Wilders, want anders zijn ze al in Marokko .

Puur theoretische discussie natuurlijk, maar ik vroeg het me af.
pi_70053321
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:50 schreef Sloggi het volgende:
Ze hebben de Marokkaanse nationaliteit, dus dan kan ze de toegang tot het land toch niet geweigerd worden? Of ze daar ook de gevangenis in moeten staat daar los van.
Waarom niet? Ik denk dat Marokko dat geheel zelf mag weten, wie gaat hen er anders op wijzen? De VN? Amnesty, ja dat zou kunnen, maar erg veel gevolgen zal dat niet hebben me dunkt.

Maar goed, dan ga je uit van een zeer efficiënt systeem, waarbij Marokko op de hoogte is wie al dan niet crimineel is. Nu heeft Marokko (op enkele spionnen in Nederland na) geen inzage in het Nederlandse systeem, dus weigeren zal niet gebeuren, noch zullen ze daar worden bestraft.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70053812
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:54 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Maar goed, dan ga je uit van een zeer efficiënt systeem, waarbij Marokko op de hoogte is wie al dan niet crimineel is. Nu heeft Marokko (op enkele spionnen in Nederland na) geen inzage in het Nederlandse systeem, dus weigeren zal niet gebeuren, noch zullen ze daar worden bestraft.
Dat hoeft dan ook niet, denk ik. Wilders wil ze gewoon op het vliegtuig zetten en zeggen 'zoek het maar uit, als je maar niet terug komt'.
pi_70053975
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 10:44 schreef Doff het volgende:

[..]

[..]

Wat heeft drugscriminaliteit in godsnaam met de islam te maken?
Ik ken de islam niet, wel gedragingen en houdingen van moslims, misschien is dit wel jouw wake-up call
pi_70054115
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:09 schreef Sloggi het volgende:

[..]

Dat hoeft dan ook niet, denk ik. Wilders wil ze gewoon op het vliegtuig zetten en zeggen 'zoek het maar uit, als je maar niet terug komt'.
Dat gaat nog voor leuke taferelen zorgen, immers ik kan mij de situatie voorstellen dat iemand (ondanks dat zijn Nederlandse nationaliteit als is afgenomen) toch nog een Nederlands paspoort heeft (immers dat is gewoon het papiertje). Als hij dat papiertje weet mee te nemen naar Marokko, kan hij daar zo weer het land uit wandelen met dat paspoort - tenzij Nederland het registratiesysteem gaat delen met buitenlandse machten.
Allah Al Watan Al Malik
pi_70054221
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:15 schreef bendk het volgende:

[..]

Ik ken de islam niet, wel gedragingen en houdingen van moslims, misschien is dit wel jouw wake-up call
En je kent de gedragingen van de Hells Angels en Nederlandse autochtone drugshandelaars. Bovendien geef je geen antwoord op mijn vraag. Probeer het nog eens.

Welke gedragingen en houdingen van moslims zijn van zo'n specifieke aard dat ze in Wilder's vertoog zo'n speciale positie innemen?
pi_70054325
quote:
Op dinsdag 16 juni 2009 11:19 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dat gaat nog voor leuke taferelen zorgen, immers ik kan mij de situatie voorstellen dat iemand (ondanks dat zijn Nederlandse nationaliteit als is afgenomen) toch nog een Nederlands paspoort heeft (immers dat is gewoon het papiertje). Als hij dat papiertje weet mee te nemen naar Marokko, kan hij daar zo weer het land uit wandelen met dat paspoort - tenzij Nederland het registratiesysteem gaat delen met buitenlandse machten.
Hij mag toch wel weg uit Marokko? Hij mag alleen niet binnen in Nederland. Dat is in de praktijk natuurlijk niet zo moeilijk, maar hij zal (als Wilders zijn zin krijgt) vervolgens geen verblijfsvergunning e.d. krijgen, en dus in de illegaliteit vervallen mocht hij terug naar Nederland gaan.
  dinsdag 16 juni 2009 @ 11:26:41 #274
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_70054331
quote:

[..]

Ik ken de islam niet, wel gedragingen en houdingen van moslims
*underwhelmed*

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_70055074
quote:

[..]

Wat jij schetst is niks meer dan een bendeoorlog met als inzet de controle over een bepaald deel van de drugsmarkt. Dat een van die groepen zich kenmerkt als zijnde moslim (hoe zie je dat eigenlijk aan de buitenkant?) betekent niet dat deze moslims met hun activiteiten op die drugsmarkt representatief zijn voor de Islam op dat punt. Tenminste, ik geloof niet dat de Islam in de drugscriminaliteit is oververtegenwoordigd en al zou dat zo zijn, dan is daarmee niet gezegd dat de Islam vanuit haar beginselen een logische voedingsbodem is voor activiteiten in de drugscriminaliteit.

Dan is de vaststelling dat een moslim in de drugscriminaliteit zit, net zo relevant voor deze discussie als de vaststelling dat Charles Zwolsman auto´s verzamelt. Niet iedere autoverzamelaar haalt zn geld uit de drugscriminaliteit bijvoorbeeld.
When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')