Nee, maar die is goed in andere dingen.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:27 schreef Flammie het volgende:
nou _LED_ had niemand de dood ingewenst afaik
Het verschil tussen die twee users is ongeveer zo groot als het kan worden. Alleen al kijkend naar de instelling, aantal notes en algemeen gedrag. Zonder heel specifiek te gaan worden, we doen hier bij FOK ook aan ouevre-bans.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:27 schreef Flammie het volgende:
nou _LED_ had niemand de dood ingewenst afaik
Don't kid yourself.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:38 schreef Flammie het volgende:
nou die mediaconsument heeft inmiddels ook wel een behoorlijk repertoire opgebouwd.
Als dit ergens anders gebeurd was werd het rechtstreeks naar de FA's gestuurd hoor.
Boehoe, binnen de context van het topic was het nog steeds niet netjes maar wel begrijpelijk. Het gaat altijd om context, userhistorie en (waarschijnlijke)intentie van de user. Ik begrijp dat het lastig is voor sommige om het te begrijpen en dat vind ik heel erg maar hoe het hier is opgepakt en afgehandeld is gewoon correct. Nogmaals, mocht je het er niet mee eens zijn kan je altijd naar de FA's om dit grieven onder de aandacht te brengen natuurlijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen maar de quotes en feiten op de vorige pagina liegen niet.
Nee, maar je moet de ook de context zien, de sfeer, de replies, de achtergronden... dubbelop omdat Jogy het ook al post zie ik nu.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat kun je zeggen maar de quotes en feiten op de vorige pagina liegen niet.
Ik snap niet echt wat je er nou werkelijk zo "begrijpelijk" aan vind, want het lijkt er een beetje op dat je mensen probeert te verdedigen. Het was ten eerste offtopic en 100% onnodig.. maar dat niet alleen:quote:Op maandag 6 juli 2009 11:56 schreef jogy het volgende:
[..]
Boehoe, binnen de context van het topic was het nog steeds niet netjes maar wel begrijpelijk.
Als jij me kan uitleggen hoe jij dit gedrag begrijpelijk vind (en hier goede redenen voor aantoont) zal ik wellicht mijn gedachten bijstellen, maar na een zooi homo beledigingen (vrienden van mij zijn homo), en mensen dood wensen zal je wel heel goede redenen moeten hebben ben ik bangquote:Forum-richtlijn: DOE NORMAAL!
Één aparte vermelding: het persoonlijk afzeiken van andere gebruikers of opvattingen geldt binnen dit forum als niet normaal. Ergens mee oneens zijn mag. Maar persoonlijk denigreren en kleineren absoluut niet. Ook al geldt dat elders wellicht als wél normaal.
Nee ik ben geen klootzak en zal dit dus ook niet doen en ik zou ook niet weten waarom ik over dergelijke beslissingen moet gaan (ik heb die regels niet gemaakt maar ik handhaaf ze wel). Ik wil alleen dit ter discussiestellen voor de toekomst.quote:Het gaat altijd om context, userhistorie en (waarschijnlijke)intentie van de user. Ik begrijp dat het lastig is voor sommige om het te begrijpen en dat vind ik heel erg maar hoe het hier is opgepakt en afgehandeld is gewoon correct. Nogmaals, mocht je het er niet mee eens zijn kan je altijd naar de FA's om dit grieven onder de aandacht te brengen natuurlijk.
De replies.. er was niks mis mee. Als iemand een bron poste kreeg die persoon HOMO om zijn oren gesmeten. Iemand deed mee aan de paragnosten discussie, had een ander uitgangspunt MAAR wist het te staven en werd bedankt voor de moeite door een belediging cadeau te krijgen.quote:Nee, maar je moet de ook de context zien, de sfeer, de replies, de achtergronden... dubbelop omdat Jogy het ook al post zie ik nu.
Het is eigenlijk een heel wiskundig plan wat we er bij gebruiken, en als dan uiteindelijk de uitkomst een rood balletje is gaan we er wat aan doen. Nu kleurde het oranje, moeten we het in de gaten gaan houden..
Het is niet zo moeilijk te begrijpen eigenlijk, tenzij je het niet wil begrijpen dan is het een ander verhaal. Mediaconsument heeft zijn waarschuwing gehad en daarmee is het klaar. Als hij gebanned zou worden door zijn kleine tirade in dat topic zou volgens dezelfde lijn iedereen in TRU al meerdere keren gebanned zijn, inclusief ik, jij, michielos en ga zo maar door. dit is het laatste wat ik erover kwijt wil, mocht je het er niet mee eens zijn kan je ook even HIER klikken. De regels worden zo goed mogelijk gehandhaaft door de modjes maar mocht ik of iemand ander onverhoopt toch oneerlijk bezig zijn ben ik niet degene om dat af te handelen.quote:
Yeh maar aan de andere kant hebben we ook iemand die zegt "Ik heb het ervaren" en daar discussieren we met zijn allen ook hele threads vol mee hoorquote:Op dinsdag 7 juli 2009 09:27 schreef _Led_ het volgende:
Jongens jongens jongens, ik kan ook niet heel even naar een festivalletje gaan of het escaleert hier al weer helemaal uit de hand
Nou kappen met dat gehuil allemaal en een beetje een dikke huid kweken, als iemand blijkbaar geen betere argumenten heeft dan "je piemel is klein" en "Volgens mij is jouw moeder ook heel erg dogmatisch" zou ik me er niet zo veel van aantrekken
(Of nog leuker, gewoon in style replyen met "Nou wat je zegt ben je zelluf !")
Ja, dit is TRU he.. mensen die dichter bij hun gevoel staan waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:34 schreef Flammie het volgende:
Het is een "feeling" dat niet te ignoren valt
Die zag ik niet aankomenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:35 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja, dit is TRU he.. mensen die dichter bij hun gevoel staan waarschijnlijk.
Je bent zelf ook nogal een Captain Obvious hoor!quote:
Dat vind ik echt onzin in het kwadraat. Nu doe jij ook al alsof iemand anders het schuld was behalve een van je eigen "mensen". Je hebt de thread, zoals het er eerst stond volgens mij nog niet eens doorgenomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 07:49 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Je bent zelf ook nogal een Captain Obvious hoor!
Wat had je dan verwacht voor antwoord?
"TRU is ook voor skeptische mensen die deze mensen zwaar onder vuur mag nemen en ze uit de tent mag lokken."???
Want dat is wat TRU min of meer wel een beetje geworden is.
Kijk, waar twee vechten hebben twee schuld natuurlijk... maar het is en blijft jammer.
In dat geval ben jij ook schuldig aan wat _LED_ jou aandeed en kan ik er geen medelijden meer mee hebben. Ik vind dat zo een onnozel statement. Geloof je dat nou serieus? Dat als ik iemand een tik verkoop dat die andere het dan ook schuld is?quote:Kijk, waar twee vechten hebben twee schuld natuurlijk
Dit is wel een typisch voorbeeld van een post die laat blijken niet geheel op de hoogte te zijn van de beweegredenen van bepaalde optredens in het verleden en de werkwijze van de crew zegmaar. Zonder te specifiek te worden aangezien bans niet besproken mogen worden op het forum kan ik je nogmaals vertellen dat er zoiets bestaat als een ouevre-ban op basis van notes. Dit is in het verleden voorgekomen en zal in de toekomst ook nog wel voorkomen.quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:36 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat vind ik echt onzin in het kwadraat. Nu doe jij ook al alsof iemand anders het schuld was behalve een van je eigen "mensen". Je hebt de thread, zoals het er eerst stond volgens mij nog niet eens doorgenomen.
Iemand ging over de rooie omdat hij bepaalde argumenten niet kon weerleggen (wat natuurlijk heel jammer is maar dat is het risico dat je loopt, je hoeft niet te discussieren namelijk) in een thread die de titel "discussie" met zich meedroeg. Nu kun je het net als andere heel hard proberen om hem in een goed daglicht te zetten maar ik zie enkel zijn posts gemod en hij is degene die de waarschuwing kreeg dus de mods zijn het ook niet met je eens dunkt me zo.
Er werd kortom NIKS uitgelokt en zelfs al was het zo, dan nog moet je beter weten. Regels zijn er om te handhaven en niet om gebroken te worden. Mij werd ook dijkwijls verteld om tegen een boompje te schoppen of weg te gaan van de computer dus als ik dat kan, kan iedereen het
[..]
In dat geval ben jij ook schuldig aan wat _LED_ jou aandeed en kan ik er geen medelijden meer mee hebben. Ik vind dat zo een onnozel statement. Geloof je dat nou serieus? Dat als ik iemand een tik verkoop dat die andere het dan ook schuld is?
Dan kunnen we ook namelijk het volgende concluderen
- Toen LED gebanned werd hadden er minimaal 2 andere gebanned moeten worden. (2 vechten 2 schuld)
- Summers is het zelf schuld dat er zo kritisch op haar gereageerd word (2 vechten 2 schuld)
Dan kun je dus, sterker nog, ook zeggen:
Heel TRU is het zelf schuld, inclusief believers en sceptici.,.. 2 vechten 2 schuld. En dat maakt je hele post dus nutteloos. Beetje jammer dus.
Die laatste zin maakt namelijk je hele post in een klap nutteloos(omdat we logischerwijs kunnen stellen dat ook de believers het schuld zijn volgens deze stelling)
Daarom vind ik het zo gek dat je een post aan mij richt over wat TRU wel niet geworden is terwijl jullie er blijkbaar net zo hard schuldig aan zijn![]()
Yogi, Je hebt nu al 20x uitgelegt hoe je partij en conclusie trekt. Dat doet er niet meer toe en daar ging het niet over. Kunnen we dit dus afsluiten? Ik snap het, ben het er al pages terug mee eens dus het heeft geen zin om dit als argument te gebruiken in een "andere discussie"quote:Op woensdag 8 juli 2009 09:54 schreef jogy het volgende:
[..]
Dit is wel een typisch voorbeeld van een post die laat blijken niet geheel op de hoogte te zijn van de beweegredenen van bepaalde optredens in het verleden en de werkwijze van de crew zegmaar. Zonder te specifiek te worden aangezien bans niet besproken mogen worden op het forum kan ik je nogmaals vertellen dat er zoiets bestaat als een ouevre-ban op basis van notes. Dit is in het verleden voorgekomen en zal in de toekomst ook nog wel voorkomen.
Ok laten we dit eens bekijken dan. Nogmaals als dit echt zo is zijn jullie het ook zelf schuldquote:En DarkWolf heeft gelijk, zeker met de laatste opmerking van zijn post.
De stelling:quote:"Kijk, waar twee vechten hebben twee schuld natuurlijk... maar het is en blijft jammer."
Het is niet ALTIJD zo. Daarom moet je maar niet bij de recherche werken lijkt mijquote:Het is gewoon zo.
Ik zie andere partijen dan jij ziet Yogi en ook hele andere doelenquote:In elke bitchpartij heb je twee soorten mensen die geweldig samen gaan als je doel ruzie is. De persoon die het leuk vind om te domineren en de persoon die daar tegenin gaat en zich op laat fokken.
Leuk dat je mensen die op je board posten heel aardig voor dom en irritant uitmaakt. Zonder ons was het hier leeg en was je werkeloos namelijk maar goed. Er werd niks uitgelokt. Er werd gediscussieerd over paragnosten. Daarom dus ook die titel. Capiche?quote:Beide zijn niet heel slim bezig en de uitlokker ervan misschien nog een beetje dommer of in ieder geval irriterender.
Waar blijven dan die geweldige brutale doodsverwensingen van de intriganten? Beetje kromme beschuldiging hoor, ik heb nog nooit een intrigant gezien die mad leip over de rooie ging of echt persoonlijk werd zoals mediaconsument dit deed. Kort lontje waar precies? .. Gek woord ook.. voor mensen die hier dagelijks posten.. intrigant..quote:Maar als enkel de intrigant aanwezig zou zijn en de happer niet zou de intrigant miserabel zijn, dat sommige hier aanwezig zijn en dat dus niet lijken te hebben geeft al aan dat er ook wat geweldige happertjes aanwezig zijn. Al is het wel zo dat de (eventuele) intriganten hier een korter lijntje hebben dan de happertjes.
Er zijn genoeg mensen met argumenten die niet overkomen alsof ze die insteek hebben, of het nou bewust is of niet, zo komt het over. Kan aan iedereen liggen maar perceptie is het halve spel zegmaar.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:05 schreef _Led_ het volgende:
Mja, iemand met argumenten een intrigant noemen is natuurlijk ook een manier
Zwak, want hij heeft een punt.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:26 schreef Darkwolf het volgende:
Jeetje wat een lang verhaal, Flammie.
Ik ga er dan ook niet op in
Mja, gelukkig is die helemaal niet bevooroordeeldquote:Fijn dat jogy wel ziet wat ik eigenlijk probeerde te zeggen.
Net zoals ik alleen even mijn mening deelde over sick fucks die paarden neuken, en jij dat ook geen enkel probleem vond ?quote:Deelde alleen even mijn visie over TRU in het algemeen, that's it.
Take a chill pill and let it go already.
Nee, dat is niet zwak.quote:Op woensdag 8 juli 2009 10:30 schreef _Led_ het volgende:
Zwak, want hij heeft een punt.
Hij leest jouw post, het minste dat je kunt doen is even respect opbrengen voor zijn post.
Tis nog vroeg, heb je een directe link voor me, ik kon m zo snel niet vinden waar je op doelt..quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:31 schreef Darkwolf het volgende:
Zit ik rustig een topic te lezen, krijg ik iets onder ogen waar ik toch weer even flink geirriteerd van werd.
Kan de volgende post weg gemod worden? -> het zoveelste astrologietopic
De context (over hoe hij mijn gave bekritiseert en dan ook nog eens in combinatie met een ander onderwerp) die dan ook nog eens word gebruikt als grapje ten koste van mij vind ik onacceptabel.
Eventueel kan ik nog even een post van Jogy terug halen wat de consequenties waren als dit soort dingen door bleven gaan omtrent mij.
Dacht dat ik snapte hoe je een directe post kon linken, maar zo te zien werkt het inderdaad niet.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:35 schreef Bastard het volgende:
Tis nog vroeg, heb je een directe link voor me, ik kon m zo snel niet vinden waar je op doelt..
Je klikt dan bij een post opquote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:54 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dacht dat ik snapte hoe je een directe post kon linken, maar zo te zien werkt het inderdaad niet.
Het is post #96.
voor een directe link
Dit is een directe steek onderwater naar mij en ook ten koste van mij.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 08:59 schreef Bastard het volgende:
Je bedoelt het zoveelste astrologietopic ?
Ik zie er geen persoonlijke aanval in eerlijk gezegd, het kan overal op slaan eigenlijk.
Ik snap m.. omdat ik de achtergrond weet. Jouw naam word niet genoemd, het is een zeer lichte insinuatie mits je er op let. Er is verder geen ruchtbaarheid aan gegeven (tot nu), verder geen issieu van gemaakt dus nee ik hoef hem niet aan te passen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dit is een directe steek onderwater naar mij en ook ten koste van mij.
Als je dit in mijn context plaatst, staat dit 1 op 1 met hoe _LED_ over mij denkt: dat ik goedkeuring goed praat betreft paarden met telepatisch contact.
Lees anders ook de posts daarvoor nog maar eens die er aan gerelateerd zijn. Snap je hem nu beter?
Tja, en met die wetenschap kan hij dit nu (veel) vaker gaan doen als hij dit zou willen. Als er maar geen namen genoemd worden etc.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:14 schreef Bastard het volgende:
Ik snap m.. omdat ik de achtergrond weet. Jouw naam word niet genoemd, het is een zeer lichte insinuatie mits je er op let. Er is verder geen ruchtbaarheid aan gegeven (tot nu), verder geen issieu van gemaakt dus nee ik hoef hem niet aan te passen.
Als geen respect hebt voor andermans mening, heb je hier mijns inziens niks te zoeken. Misschien is onzin een betere speeltuin voor onze _led_quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:49 schreef _Led_ het volgende:
Mijn god mediaconsument, jij spoort echt niet
Compleet vol met persoonlijke aanvallen en aannames die nergens een basis hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:50 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Waar HEB je het over in godsnaam ?????
Ik stel enkel dat er geen enkele correlatie aangetoond is tussen de stand van de planeten op jouw geboortedatum en gebeurtenissen die je in je latere leven overkomen.
[..]
Waar komt dit nou weer vandaan opeens ?
Leg eens uit, HOE is dit in bobsnaam relevant voor het valideren van een fantastische claim als astrologie ?
Echt, ben jij wel goed bij je hoofd ?
[..]
Okee, dat neem ik terug, misschien heb je wel een natuurkundeboek gelezen ooit.
Ik maak ervan : "Je hebt nog nooit iets begrepen van natuurkunde".
[..]
Een kind laat je ook niet eeuwig in de waan, op een gegeven moment moet je opgroeien.
Maar ik snap niet waarom je doet alsof ik het leven minder mooi maak voor je door je te laten zien dat het veel complexer is dan jouw "O de planeetjes staan hier dus dan ben jij zus en hij zo" idee.
Verder kom jij zelf naar dit topic toe natuurlijk, dus als er iemand weggeschopt zou worden zou jij dat zijn - raaskallen, vals beschuldigen, geen argumenten hebben en gewoon niet kunnen discussieren...
Led mag op die manier over iedereen zeggen wat hij wil.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 09:09 schreef Darkwolf het volgende:
[..]
Dit is een directe steek onderwater naar mij en ook ten koste van mij.
Als je dit in mijn context plaatst, staat dit 1 op 1 met hoe _LED_ over mij denkt: dat ik goedkeuring goed praat betreft paarden met telepatisch contact.
Lees anders ook de posts daarvoor nog maar eens die er aan gerelateerd zijn. Snap je hem nu beter?
Natuurlijk heeft onze omgeving veel invloed, dat ontkent niemand.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:08 schreef mediaconsument het volgende:
Ik word er een beetje moe van om mijn standpunten te verdedigen tegen mensen die niets willen begrijpen.
Ik hoef maar bepaalde woorden te gebruiken, bijvoorbeeld wetenschap. En ik krijg 2/3 pagina's aan posts over me heen waarom astrologie geen wetenschap is. Terwijl ik alleen wou zeggen dat ik er genoeg logica in zie omdat onze omgeving gigantisch veel invloed heeft gehad in ons leven.
En hoe maakt dat astrologie een wetenschap ?quote:En dat sterren in onze omgeving staan, hoe je het ook wend of keert.
Nonsens, dit gaat weer helemaal nergens over. Waarom je geld erbij betrekt is helemaal onlogisch.quote:Hier in het truth forum hebben we het sowieso al niet op formele dingen, puur omdat we de waarheid willen weten waarom onze wereld zo kapotgemaakt is door geld.
Of je hebt niet de intelligentie om te begrijpen dat ik dit zeer zeker doe.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:10 schreef Michielos het volgende:
Media, het valt niet alleen mij op , maar ook vele anderen dat je nooit inhoudelijk discussieert.
Een advies is misschien om hier iets meer op te letten.
Voor die opmerking?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 12:58 schreef mediaconsument het volgende:
Ik wil een ban zien voor _led_!
[..]
Als geen respect hebt voor andermans mening, heb je hier mijns inziens niks te zoeken. Misschien is onzin een betere speeltuin voor onze _led_
dat niet alleen. gezien de opmerkingen die onze vriend Mediaconsument eerder maakte (homo e.d.), verwacht ik niet dat led een ban krijgt op basis van discussiëren. M.a.w. helemaal met jou eens !quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:14 schreef Bastard het volgende:
[..]
Voor die opmerking?
Led heeft vandaag een vriendelijke dag, eerlijk gezegd vind ik zijn reply netjes, zeker als ik bekijk hoe de discussie door jouzelf bewoord word.
Je mengt je zelf in een sceptisch topic, verwacht dan ook tegenwind.
Je vraagt het een en doet zelf ook het ander.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of je hebt niet de intelligentie om te begrijpen dat ik dit zeer zeker doe.
Heb toch eens respect!
Ik krijg naar me hoofd gesmeten dat ik nooit inhoudelijk discussieer, op basis waarvan? Dat ik er op een andere manier dan dat hun gewend zijn op reageer, wil niet zeggen dat het niet inhoudelijk is.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:16 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je vraagt het een en doet zelf ook het ander.
Oh, ik heb dan vast iets gemist.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:13 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Of je hebt niet de intelligentie om te begrijpen dat ik dit zeer zeker doe.
Ik ben er alleen niet zo'n fan van om met linkjes van het internet te gebruiken, omdat ik weet dat hier veel rotzooi tussen staat. Er is dan ook niet een uberbron, waar je alle perfecte waarheid kunt vinden. Nee je bent aan het schermen met teksten die anderen hebben geschreven.
En inhoudelijk discussieren over een onderwerp dat astrologie geen wetenschap is.
TERWIJL JULLIE DE TERM FORMELE WETENSCHAP NOG NIETEENS KENNEN OF GEBRUIKEN
is onzin.
Nee lekker op de staart trappen, en de term wetenschap verkeerd gebruiken om je vooroordelen ermee te verdedigen, dat is stoer.
Grapjas, ik schrijf voortdurend uitgebreide posts met uitleg en argumenten.quote:Heb toch eens respect!
Lijkt me duidelijk, omdat je al 10 pagina's lang die ene vraag ontwijktquote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik krijg naar me hoofd gesmeten dat ik nooit inhoudelijk discussieer, op basis waarvan?
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
Led is volgens mij dan ook geen aardig persoon in het echte leven.
Jij ook klaar nu met pesten?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:28 schreef _Led_ het volgende:
[..]
*huil* MEDIACONSUMENT MOET EEN BAN !!! *huil*
Oke, waarom denk je dan dat ik zeg dat ik die vraag zelf niet kan beantwoorden? Dit staat duidelijk in mijn posts.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:21 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk, omdat je al 10 pagina's lang die ene vraag ontwijkt
Maar als je 'm nu even wilt beantwoorden sta ik er alsnog voor open hoor, ik ben de beroerdste niet ! (Al zit ik denk ik wel in de top 3)
Hey, ik weet ook wel dat astrologie geen formele wetenschap is. Dat weet jij ook.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:30 schreef _Led_ het volgende:
Ik neem dat maar als een "Nee _Led_, ik heb nog steeds geen argumenten voor die correlatie"
Ben duidelijk als je communiceert, dat is mijn tip!quote:
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:37 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ben duidelijk als je communiceert, dat is mijn tip!
Ik wil hier toch even op deze persoonlijke aanval reageren Mediaconsument. Ik vroeg het in het astrologietopic aan Senesta en aan Bassos. Senesta volgt een 4 jarige Astrologie opleiding. Ik schat haar wat betreft kennis astrologie hoog in. Tot dusver geen antwoord.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:18 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Michielos weet dan ook dat in het astrologietopic, hij degene was die vergat aan de juiste personen zijn info te vragen. En dat zwaartekracht echt wel wat meer in zich heeft dan een simpele magneet.
Mjah de volgende dag is hij dit weer vergeten en gaat hij maar weer verder met mensen kutten. Die heeft geen respect voor dit forum, alleen voor zichzelf.
. Michielos wil wel, maar die mist een handvat om echt volwassen over te komen. Soms komt dat er echt wel uit.
Duh.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 14:02 schreef Michielos het volgende:
De pijl wijst overduidelijk naar mij. bedankt!![]()
quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:41 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Ga ergens anders laten blijken dat je moeite had met je vmbo-diploma
Ik denk niet dat onze grote vriend het recht heeft iemand tot vmbo-kop te degraderen op het moment dat hij diegene niet begrijpt.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:37 schreef _Led_ het volgende:
[..]
Trust me, je wilt ons leven niet naast elkaar leggen om te kijken waar we zijn, geloof me dat jij er niet vrolijker van zult worden
[..]
Uhm, er valt weinig te lezen, je roept enkel "Nou waarom denk je dat de zwaartekracht geen invloed op je leven heeft he ???!?!?" terwijl NIEMAND dat zegt.
Maar zelfs in bold en met capslock krijg ik dat niet door die vmbo-kop van je
Wou je hiermee beweren dat de zwaartekracht helemaal geen invloed heeft op jouw leven ?!?!?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:48 schreef mediaconsument het volgende:
Led heeft overigens nogsteeds niet toegegeven dat hij de onduidelijkheid mbt formele / wetenschap heeft gebruikt om veel te kunnen spammen. Hij bedoelt formele wetenschap, maar wil liever dat iedereen die het woord wetenschap gebruikt dit bedoelt.
Beetje kinderachtig. Net zoals de rest van zijn onbegrip.
Je wil ook niet een stap verder gaan om samen het verhaal wat duidelijker te maken. Nee zeiken dat iemand die nog niet veel over astrologie weet en dat astrologie per definitie onzin is, dat brengt je verder!quote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:47 schreef _Led_ het volgende:
Nou ja, je blijft maar roepen dat mensen zeggen dat de zwaartekracht geen invloed op ons leven zou hebben, ook al wordt je 10x verteld dat NIEMAND dat zegt of denkt.
Als je het dan na capslock en bold nog niet begrijpt moet je toch op zijn minst een ernstige leerachterstand hebben
Astrologie is ook geen wetenschapquote:Op vrijdag 10 juli 2009 15:50 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Je wil ook niet een stap verder gaan om samen het verhaal wat duidelijker te maken. Nee zeiken dat iemand die nog niet veel over astrologie weet, dat brengt je verder!
De volgende dag kom je dan terug en ben je weer 10 stappen terug, dan is het weer astrologie is geen wetenschap omgomg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |