abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70121597
Even ter verduideljiking over dat laatste:

In je eigen reading voor andere mensen thread zie je niemand van ons je thread voltrollen omdat je je eigen topic serieus benadert en een behoorlijke dosis werk in je OP en thread steekt.
_LED_ verwachtte ditzelfde soort respect ook van zijn eigen thread maar dan zijn er ineens andere regels wanneer het op MODDEN aankomt.

Ik vind dat mensen moeten weten wanneer ze wel of niet serieus kunnen/willen zijn.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:36:51 #27
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_70121615
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:25 schreef Bastard het volgende:
Er was na een hoop gezever geen opschonen meer aan..
Nee, dat kwam omdat jij vond dat Ticker een fantastische post had, met z'n youtube-filmpjes van andere mensen en anekdotes.
Terwijl er natuurlijk keihard in de OP stond dat die NIET gewenst waren, om duidelijke redenen.
Maar als ik daar wat van zei kreeg ik opmerkingen als "Zie die houding nou ! ".
quote:
en je was nou niet echt een schoolvoorbeeld van een discussieleider, om het maar even netjes te zeggen.. naar mijn bescheiden mening.
Ik denk dat jij weer last hebt van je geheugen dat dingen verandert.
Lees het topic nog eens na, ik was echt het toonbeeld van redelijkheid, ook al bleven mensen aandringen op het "1-0" verhaal terwijl we NIET van tevoren samen hadden afgesproken wat we zouden beschouwen als een hit of miss.

De discussie van het TRU-test-topic !
De discussie van het TRU-test-topic !
quote:
Jij vond het niet oppervlakkig, andere mensen vonden het te generiek.
Ik wil juist de discussie achter ons laten omdat er weer sprake is van discussie !
Daarom staan er in de OP juist regels - samen afspreken hoe en wat, zodat er geen discussie mogelijk is naderhand.
Voor jou heeft FE een perfecte voorspelling gedaan, voor andere mensen is er niks voorspeld dat niet ook voorspeld had kunnen worden door naar meteorologische sites te kijken een dag van tevoren.
Laten we deze voorspelling dus gewoon onbeslist laten, en ons richten op zaken die meer voldoen aan de 'eisen' in de OP.
Als we het niet vooraf in samenspraak eens kunnen worden, zal het achteraf zeker niet gebeuren.
Niet redelijk ?

Het werd pas vervelend toen Ticker precies begon te doen waarvoor in de OP gevraagd werd het NIET te doen, en jij 'm nog gelijk ging geven ook.
quote:
Overigens vind ik dat gehuil om dat topic toch echt een tikje kinderachtig worden... alsof je speeltje is afgepakt en er over blijft zeuren.
Gek he ?
Ik heb veel moeite gestopt in een uitgebreide gebalanceerde OP.
Ik probeer superredelijk een neutrale testomgeving te maken met respect naar iedereen.

Vervolgens komen er een paar lui zeiken en precies doen waarvan in de OP gevraagd wordt het NIET te doen,
dan komt er een moderator bij die zegt "Ga daarmee door, lachen !",
om vervolgens het topic op slot te gooien en MIJ de schuld te geven.

Als dat de manier is waarop het moet gaan, prima, maar dan voel ik me echt niet schuldig als ik dit nog jaaaaaren in elk topic aan blijf halen, en af en toe eens lekker troll.
Hey, als jullie op die manier een topic mogen verknallen...
zzz
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:37:41 #28
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70121634
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:36 schreef Flammie het volgende:
Even ter verduideljiking over dat laatste:

In je eigen reading voor andere mensen thread zie je niemand van ons je thread voltrollen omdat je je eigen topic serieus benadert en een behoorlijke dosis werk in je OP en thread steekt.
_LED_ verwachtte ditzelfde soort respect ook van zijn eigen thread maar dan zijn er ineens andere regels wanneer het op MODDEN aankomt.

Ik vind dat mensen moeten weten wanneer ze wel of niet serieus kunnen/willen zijn.
nog zoiets. Wanneer Led een topic maakt en het wordt volgebaggerd dan moet het topic gesloten worden. Als iemand anders een topic maakt en Led "baggert" het vol, worden alleen zijn posts ge-edit..
Selectief modden to the bone mijn inziens
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
pi_70121686
Brengt met tot het volgende:

In dat geval is iedereen moderator @ TRU want zodra LED een thread aanmaakt hoeven we t maar vol te baggeren en zijn thread wordt closed. Klinkt heel redelijk
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:40:11 #30
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70121690
Gooi het er maar uit hoor... even je hart luchten is goed.
The truth was in here.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:41:29 #31
214682 Michielos
Rustige jongen
pi_70121726
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef Bastard het volgende:
en dit zijn nu posts waarop mensen gaan reageren. Als ze dat vervolgens doen, worden berichten opeens weggemod. Hoezo ga je eigenlijk niet eens inhoudelijk in op hetgeen Led of iemand anders te zeggen heeft? hoezo neem je deze kritiekpuntjes uberhaupt niet serieus? Wat is het nut van een FB topic als je je ei geeneens kwijt kunt of door de mods geeneens gehoord wordt?
Michielos topics zijn als het eten van oesters.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:42:40 #32
31101 _Led_
pi_70121749
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:29 schreef Bastard het volgende:
Ik vond, en vind nog steeds dat die voorspelling leuk gedaan was.. en mag ik dan gekscherend zeggen "1-0" ?
Bij wijze van grapje, prima.
Maar als je daarna boos wordt omdat we je erop wijzen dat het niet gegaan is zoals we in de OP afgesproken hebben is dat nogal kinderachtig.
Laat staan als je dat 2 pagina's door laat emmeren en dan het topic sluit.
quote:
En daarna volgt een complete discussie over kanttekeningen, vooraf bepaalde regels en op zulks manier dat iemand met een gezond humeur maar snel het topic sluit om zn humeur niet te verpesten.
Tuurlijk, stel je voor dat je de OP eens zou moeten lezen en je eraan zou houden !

WTF

Snap je nou echt niet dat die OP zo is opgesteld om dit soort gezeik te voorkomen ????
En dan ga jij mensen aanmoedigen om zich er NIET aan te houden, en rara, er komt gezeik.
En als er dan gezegd wordt "Daarom hadden we nou juist die regels in de OP !" sluit je het topic ?
quote:
Vervolgens dan nog gaan roepen dat 'andere' het topic verzieken (my way or the highway).. dat is
HE ????
Er stond notabene duidelijk in de OP hoe we de tests zouden doen, dat anekdotes niet gewenst waren, en dat we van tevoren in samenspraak de tests zouden vaststellen - PRECIES OM DIT SOORT ONZIN TE VOORKOMEN !
maar als ik vraag of mensen zich daaraan willen houden is dat "my way or the highway" gedrag enmoet het topic op slot ?

Momentje, ik ga even offtopic zitten zeiken in jouw reading-topics.
Zodra je er wat van wilt zeggen ga ik er vanuit dat je jouw topic gelijk sluit, want dan vertoon je immers "my way or the highway"-gedrag.

[ Bericht 4% gewijzigd door _Led_ op 18-06-2009 09:48:11 ]
zzz
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:45:18 #33
31101 _Led_
pi_70121813
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:40 schreef Bastard het volgende:
Durf je er niet inhoudelijk op in te gaan ?
Zwak, ik had je hoger zitten.
Lees het topic nou nog maar eens na, en kijk hoe vaak ik heb geprobeerd het recht te trekken, alleen maar om weer getrolld te worden door mensen die zich expres niet aan de OP houden en aangemoedigd werden door jou oa.
zzz
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:45:45 #34
8372 Bastard
Persona non grata
pi_70121827
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:41 schreef Michielos het volgende:

[..]

en dit zijn nu posts waarop mensen gaan reageren. Als ze dat vervolgens doen, worden berichten opeens weggemod. Hoezo ga je eigenlijk niet eens inhoudelijk in op hetgeen Led of iemand anders te zeggen heeft? hoezo neem je deze kritiekpuntjes uberhaupt niet serieus? Wat is het nut van een FB topic als je je ei geeneens kwijt kunt of door de mods geeneens gehoord wordt?
Ik wil er later even wat verder op ingaan, momenteel ben ik op mijn werk en heb ik het eigenlijk razenddruk.. even (bij)lezen is wat ik kan doen.
Op het moment word even de strontemmer geleegd, frustraties geuit en dat is lekker.. ik hou van duidelijkheid namelijk maar inhoudelijk er op reageren gaat even niet, moet ik het testtopic (weer) doorlezen, selectief quoten enzo.. neemt tijd in.

Overigens vond ik ook niet dat LED het helemaal slecht aanpakte, met name het begin ging prima.. maar het mondde weer uit in... nou ja oude koeien.
The truth was in here.
  donderdag 18 juni 2009 @ 09:54:34 #35
31101 _Led_
pi_70122036
quote:
Op donderdag 18 juni 2009 09:45 schreef Bastard het volgende:

[..]
Overigens vond ik ook niet dat LED het helemaal slecht aanpakte
met name het begin ging prima.. maar het mondde weer uit in... nou ja oude koeien.
Als je het topic naleest waren er 2 dingen die mis gingen :

• het gezeik met die voorspelling, wat ik recht probeerde te trekken door op de OP te wijzen : als we het vooraf niet eens zijn over de test(methode), zullen we het achteraf zeker nooit eens worden over de uitslag. Daarom wou ik die voorspelling dus laten voor wat het is en voor FE's volgende voorspelling van tevoren samen bepalen hoe we 't zouden beoordelen.
  • Ticker die door jou aangemoedigd wordt om dingen te posten waarvan in de OP specifiek gevraagd wordt ze er daar NIET in te betrekken - om gezeik te voorkomen !
    Zodra ik wat van dat laatste zei kreeg ik een emmer stont over me heen omdat ik zogenaamd een houding had - hoe durf ik mensen erop te wijzen dat ze precies doen waarvan gevraagd werd het niet te doen !
    Oh, en dan ga jij me hier nog even vertellen dat dat "my way or the highway" gedrag is...

Is er de andere kant op niet zo'n regel in TRU dat als je in je OP post dat je niet wilt discussieren over het wel of niet bestaan van iets mensen zich daaraan moeten houden ?
    Daar hou ik me altijd keurig aan.

Waarom geldt dat dan niet voor mijn keurig uitgeschreven OP waarin ik mensen vraag het topic niet te verknallen met onderwerpen / dingen waarvan ik inderdaad al op mn vingers uit kon tellen dat het anders tot gezeik zou leiden ? (Anekdotes en tests/filmpjes van mensen buiten het forum, omdat niemand die kan controleren)
  • zzz
      donderdag 18 juni 2009 @ 09:55:17 #36
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70122057
    Even voor de duidelijkheid om welk topic het uiteindelijk ging.

Het TRU-test-topic, NIET VOOR SLOWCHAT

Met de briljante post van _led_
    quote:
    Op woensdag 10 juni 2009 16:43 schreef _Led_ het volgende:
    Slotje !

Moet ie weer open? Is goed hoor. Kweek even wat verdraagzaamheid jegens mensen met een andere mening, _led_ en volgelingen. Die tip geef ik ook aan mensen die gepikeerd worden door jouw gedrag die weleens als minder dan voorbeeldig wordt gezien door medeposters.

Niet zo verongelijkt.
    Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
    Vrijheid
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:02:07 #37
    31101 _Led_
    pi_70122211
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 09:55 schreef jogy het volgende:
    Even voor de duidelijkheid om welk topic het uiteindelijk ging.

Het TRU-test-topic, NIET VOOR SLOWCHAT
    Nee, helemaal niet.
    Het ging om DIT topic : De discussie van het TRU-test-topic !

Waarvan later ook de naam veranderd is omdat door het niet ingrijpen van de mods het hele topic veranderde in een puinhoop.
    quote:
    Met de briljante post van _led_
    Moet ie weer open? Is goed hoor.
    Dat topic ging dicht omdat TOT alweer stemming begon te maken door te zeggen dat ik elke opmerking zou beschouwen als slowchat, waardoor bij voorbaat al een kutsfeer werd gecreeerd.
    quote:
    Kweek even wat verdraagzaamheid jegens mensen met een andere mening, _led_ en volgelingen.
    LEES HET EERSTE TOPIC NOU EENS EVEN !
    Ik heb daar talloze malen gezegd "Prima, laten we het nou laten zoals het is en verder gaan !",
    maar dat was voor anderen blijkbaar geen optie !

De enige onverdraagzaamheid die er was waren de reacties als ik zei : "Jongens, om dit gezeik te voorkomen heb ik in de OP gevraagd of je een paard dingenniet wilt doen, zouden jullie je daaraan willen houden ?".

Dan werd ik beschuldigd van vanalles en nogwat - enkel als ik vroeg of mensen zich aan de OP wilden houden.
    zzz
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:03:45 #38
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70122248
    En trouwens, nog even voor de duidelijkheid. In het test topic heb je mensen nodig die willen testen, dit werkt niet als je iedereen in het harnas jaagt. JIj had TRU mensen nodig, jij wilt wat van hun en andersom is dat niet het geval dus tja. Play nice.
    Vrijheid
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:05:38 #39
    31101 _Led_
    pi_70122289
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:03 schreef jogy het volgende:
    En trouwens, nog even voor de duidelijkheid. In het test topic heb je mensen nodig die willen testen, dit werkt niet als je iedereen in het harnas jaagt. JIj had TRU mensen nodig, jij wilt wat van hun en andersom is dat niet het geval dus tja. Play nice.
    Ga je nog eens inhoudelijk reageren ?
    zzz
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:06:39 #40
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70122315
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:02 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Nee, helemaal niet.
    Het ging om DIT topic : De discussie van het TRU-test-topic !

Waarvan later ook de naam veranderd is omdat door het niet ingrijpen van de mods het hele topic veranderde in een puinhoop.
    [..]

Dat topic ging dicht omdat TOT alweer stemming begon te maken door te zeggen dat ik elke opmerking zou beschouwen als slowchat, waardoor bij voorbaat al een kutsfeer werd gecreeerd.
    [..]

LEES HET EERSTE TOPIC NOU EENS EVEN !
    Ik heb daar talloze malen gezegd "Prima, laten we het nou laten zoals het is en verder gaan !",
    maar dat was voor anderen blijkbaar geen optie !
    Bottom line is dat er daarna een nieuw topic is gemaakt, jij kreeg in dat topic de pest erin, vroeg om een slotje en daarna ging je verder miepen over het topic alsof TRU het niet aandurfte.

Open of niet? Ja of nee? Simpele vraag.
    Vrijheid
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:12:21 #41
    31101 _Led_
    pi_70122451
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:06 schreef jogy het volgende:
    Open of niet? Ja of nee? Simpele vraag.
    Simpel antwoord :

JA, open hem maar, MITS je je taken als mod dan serieus neemt en accepteert dat dat inhoudt dat mensen ook in dat topic ontopic moeten blijven, zich houden aan de gestelde regels en je daadwerkelijk actie onderneemt als ze dat niet doen. (En voor de duidelijkheid : met actie bedoel ik niet dat je ze aan gaat moedigen.)

Dus dat als bv. ticker weer random filmpjes komt posten je er wat van zegt,
    en als iemand even snel een willekeurige stelling post die zich niet aan de 'in samenspraak bepalen we de test vooraf'-regel houdt je niet moeilijk doet als die persoon daarop gewezen wordt.

Je weet wel, dat het gewoon een serieus topic kan zijn zeg maar, waar net zoveel respect getoond wordt als je in je andere topics wilt hebben.
    zzz
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:20:35 #42
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70122653
    Is goed, MITS jij elke keer ook met de wens van topicopeners in TRU mee gaat als ze zeggen dat je moet kappen met je gedrag in hun topic. Vermoedelijk krijg jij het een stuk zwaarder in die topics, lijkt me.

Jij wil dat we strak gaan modden, dan doen we dat ook en heb je een goede kans dat er heel wat meer posts van jou verwijderd worden in andere TRU topics.
    Vrijheid
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:21:34 #43
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70122664

Dat is mijn uitspraak en daar zal je het mee moeten doen
    Vrijheid
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:29:01 #44
    31101 _Led_
    pi_70122857
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:20 schreef jogy het volgende:
    Is goed, MITS jij elke keer ook met de wens van topicopeners in TRU mee gaat als ze zeggen dat je moet kappen met je gedrag in hun topic. Vermoedelijk krijg jij het een stuk zwaarder in die topics, lijkt me.

Jij wil dat we strak gaan modden, dan doen we dat ook en heb je een goede kans dat er heel wat meer posts van jou verwijderd worden in andere TRU topics.
    Ik denk dat dat reuze mee valt
    Dat veel TRU'ers het niet met mij eens zijn wil niet zeggen dat mijn posts offtopic zijn, niet op argumenten gebaseerd zijn of trolls zijn - dat is volgens mij juist wat ze zo boos maakt
    Verder hou ik me sowieso altijd al netjes aan de TRU-regel.

(Ik ga er wel vanuit dat voor mij dezelfde regels gelden als voor andere users, dwz. dat je me niet nu uit elk topic gaat gooien als daarom gevraagd wordt - er moet wel een reden voor zijn. Ik kan ook niet in elk topic van mij willekeurige users eruit laten kicken omdat ik er zin in heb)

Maar okee dan, met die uitspraak doen we het
    zzz
      donderdag 18 juni 2009 @ 10:51:42 #45
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70123485
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:29 schreef _Led_ het volgende:

[..]

Ik denk dat dat reuze mee valt
    Dat veel TRU'ers het niet met mij eens zijn wil niet zeggen dat mijn posts offtopic zijn, niet op argumenten gebaseerd zijn of trolls zijn - dat is volgens mij juist wat ze zo boos maakt
    Verder hou ik me sowieso altijd al netjes aan de TRU-regel.

(Ik ga er wel vanuit dat voor mij dezelfde regels gelden als voor andere users, dwz. dat je me niet nu uit elk topic gaat gooien als daarom gevraagd wordt - er moet wel een reden voor zijn. Ik kan ook niet in elk topic van mij willekeurige users eruit laten kicken omdat ik er zin in heb)

Maar okee dan, met die uitspraak doen we het
    Het is ook aan de OP zelf om in bepaalde mate zijn topic te sturen wat betreft de richting diegene ermee op wil, zoals jij nu graag ziet dus heeft de mening van de topicopener wat meer gewicht dan iemand die erin post. Uiteraard altijd tot op zekere hoogte en de modjes zijn de degene die besluiten op basis van topicpotentie en andere aspecten om wel of niet mee te gaan in de wensen van de TS.

Ik gooi het topic wel weer open. Maar onthoudt dat JIJ als TS de TRU posters nodig hebt voor de tests en dus kan je weinig anders dan mensen wel de ruimte geven om op hun eigen manier mee te posten. Zodra je iedereen weg jaagt uit je topic is het je eigen schuld en niet die van iemand anders. Waar ik dus mee bedoel dat je wat mij betreft haske streng mag zijn zolang je dan daarna maar het topic niet aanhaalt om je gelijk te pakken waar je die niet hebt. Dus doe je het op de Randi manier of schuiven we wat verder naar het midden?

Een sluitende test op het internet is gewoon heel moeilijk, dat zie jij ook wel hoop ik.
    Vrijheid
    pi_70123718
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is ook aan de OP zelf om in bepaalde mate zijn topic te sturen wat betreft de richting diegene ermee op wil, zoals jij nu graag ziet dus heeft de mening van de topicopener wat meer gewicht dan iemand die erin post. Uiteraard altijd tot op zekere hoogte en de modjes zijn de degene die besluiten op basis van topicpotentie en andere aspecten om wel of niet mee te gaan in de wensen van de TS.

Ik gooi het topic wel weer open. Maar onthoudt dat JIJ als TS de TRU posters nodig hebt voor de tests en dus kan je weinig anders dan mensen wel de ruimte geven om op hun eigen manier mee te posten. Zodra je iedereen weg jaagt uit je topic is het je eigen schuld en niet die van iemand anders. Waar ik dus mee bedoel dat je wat mij betreft haske streng mag zijn zolang je dan daarna maar het topic niet aanhaalt om je gelijk te pakken waar je die niet hebt. Dus doe je het op de Randi manier of schuiven we wat verder naar het midden?

Een sluitende test op het internet is gewoon heel moeilijk, dat zie jij ook wel hoop ik.
    Daarom is er ook vaker voorgesteld om te meeten IRL om het gezelliger te maken dan we ooit kunnen zijn op een forum . Dat zie jij ook wel hoop ik?
      donderdag 18 juni 2009 @ 11:18:18 #47
    31101 _Led_
    pi_70124448
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:51 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is ook aan de OP zelf om in bepaalde mate zijn topic te sturen wat betreft de richting diegene ermee op wil, zoals jij nu graag ziet dus heeft de mening van de topicopener wat meer gewicht dan iemand die erin post.
    Ja natuurlijk.
    Als iemand in zijn OP over geesten post dat hij het niet wil hebben over het al-dan-niet bestaan van geesten maar enkel over persoonlijke ervaringen, dan lijkt me dat toch duidelijk ?
    Daarom snapte ik niet waarom ik compleet uitgekafferd werd als ik mensen erop attent maakte dat in de OP duidelijk stond aangegeven waar we het wel en niet over zouden hebben.
    quote:
    Ik gooi het topic wel weer open. Maar onthoudt dat JIJ als TS de TRU posters nodig hebt voor de tests en dus kan je weinig anders dan mensen wel de ruimte geven om op hun eigen manier mee te posten.
    Daar is ook helemaal niks mis mee, mits binnen de regels van de OP.
    Die regels zijn er juist om het topic in goede banen te leiden.
    Als mensen een gave (denken te) hebben, maar die is volgens henzelf niet eenduidig te testen - prima, maar begin dan niet te emmeren dat testen niet kan in een topic dat er juist om draait om te testen.
    Zeg dan gewoon "Soit, dan doe ik niet mee.".
    quote:
    Zodra je iedereen weg jaagt uit je topic is het je eigen schuld en niet die van iemand anders. Waar ik dus mee bedoel dat je wat mij betreft haske streng mag zijn zolang je dan daarna maar het topic niet aanhaalt om je gelijk te pakken waar je die niet hebt. Dus doe je het op de Randi manier of schuiven we wat verder naar het midden?
    Het topic stond al zo in het midden als het maar kon.
    Daar IS juist die regel voor : "De test wordt in samenspraak gemaakt".
    Dan kan achteraf niemand zeggen dat ie het er niet mee eens is.
    Hoe veel eerlijker wil je het hebben ?
    quote:
    Tuurlijk, dat is absoluut zo, daarom sluit ik ook niet uit dat we voor sommige dingen best een leuk IRL-meet zouden kunnen houden (het is al vaker voorgesteld).
    Maar sommige dingen zouden best prima te testen moeten zijn, zoals pendelen, remote-viewen etc.
    zzz
      donderdag 18 juni 2009 @ 11:19:23 #48
    34614 jogy
    Hersenflatulent
    pi_70124494
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 10:58 schreef Flammie het volgende:

[..]

Daarom is er ook vaker voorgesteld om te meeten IRL om het gezelliger te maken dan we ooit kunnen zijn op een forum . Dat zie jij ook wel hoop ik?
    Ja hoor en als je mensen bereid vindt om dat te doen: top.
    Vrijheid
    pi_70124558
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 11:19 schreef jogy het volgende:

[..]

Ja hoor en als je mensen bereid vindt om dat te doen: top.
    De mensen die op TRU posten wellicht?:)
      donderdag 18 juni 2009 @ 11:24:05 #50
    31101 _Led_
    pi_70124676
    quote:
    Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef jogy het volgende:

[..]

Niet bepaald maar dat terzijde.
    Die regels zijn er niet om het voor zowel de believers als skeptici leuk te houden ?
    Het in samenspraak maken van testen zodat iedereen tevreden is ?
    respect naar mensen die meedoen ongeacht de uitkomst ?

Dan zou ik graag zien hoe jij de OP aangepast zou zien - met welke regels - zodat het wel leuk is voor zowel de believers als de skeptici ?
    quote:
    Het gaat hier niet om 'leuk' maar om nut in de ogen van de sceptisch ingestelde mensen alhier.
    So..?
    Skeptici zouden graag eens iets overtuigends mee willen maken, en waarom zouden 'believers' het niet leuk vinden om hun gave eens te demonstreren ?

"Nou iemand met een gave schiet er niks mee op om mee te doen".
    Nou, als ie dat zo vindt doet ie niet mee, dan wacht ik wel op iemand die het wel leuk vindt.

Wat is het probleem nou ?
    zzz
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')