....maar wat testen we daarmee ?quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:24 schreef Prutzenberg het volgende:
Ik heb wel een leuke test:
Een goede vriend van mij staat op het punt om vader te worden. Zijn vriendin heeft per ongeluk door laten schemeren dat het een meisje wordt (tenminste, die indruk had mijn vrouw). Afgelopen zondag hadden wij het hierover en kwam bij ons allebei als eerste de naam Sanne op.
De bevalling moet nog plaatsvinden dus bij deze is onze ingeving vastgelegd. Zodra het geboortekaartje er is zal ik een scan plaatsen. Ook als we het mis hadden.
De naam van het kind raden. Maar ja, het is natuurlijk niet te achterhalen of de poster in kwestie gelijk heeft als hij zegt dat hij de naam nog niet weet.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:49 schreef _Led_ het volgende:
[..]
....maar wat testen we daarmee ?
Het geslacht is een kans van 50% toch ?
Je zult me wat de dat betreft moeten geloven, maar over het algemeen houden mensen de naam van de ongeborene geheim.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De naam van het kind raden. Maar ja, het is natuurlijk niet te achterhalen of de poster in kwestie gelijk heeft als hij zegt dat hij de naam nog niet weet.
Wat is precies de definitie van een paranormale gave? Ik ben van mening dat ieder mens paranormale vermogens heeft. De een wat meer ontwikkeld dan de ander. Intuïtie valt daar wat mij betreft ook onder.quote:Op woensdag 10 juni 2009 15:57 schreef _Led_ het volgende:
Da's nou ook niet echt iets wat ik voor me zie als een paranormale gave ofzo eerlijk gezegd.
Niet bepaald maar dat terzijde. Het gaat hier niet om 'leuk' maar om nut in de ogen van de sceptisch ingestelde mensen alhier. Echter als iemand z'n [whatever] op het spel wil zetten is dat alleen maar prachtig uiteraard.quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:07 schreef _Led_ het volgende:
Jogy, zolang de regels in de OP nageleefd worden zou dat geen enkel probleem moeten zijn,
die zijn juist opgesteld om het voor zowel de (bij gebrek aan betere verwoording) 'believers' als de skeptici leuk te houden.
Game on !
Kunnen we dit even naar het FB topic verplaatsen ?quote:Op donderdag 18 juni 2009 11:18 schreef jogy het volgende:
[..]
Niet bepaald maar dat terzijde.
Het gaat hier niet om 'leuk' maar om nut in de ogen van de sceptisch ingestelde mensen alhier. Echter als iemand z'n [whatever] op het spel wil zetten is dat alleen maar prachtig uiteraard.
antwoord:quote:Verzonden: 17 June 2009 08u49
Aan: FatalException
beste,
een vraagje. Een tijdje geleden al, zei je tegen mij dat ik je voorspellende gave iets directer mocht meemaken en dat jij ging voorspellen wat voor een ernstigs mij zoal te wachten staat.
Ik ben hier eigenlijknog steeds op aan het wachten
groet,
Michiekl
beetje vaag enz maar:quote:Beste Michielos,
Jou staat niets ernstigs te wachten, althans ik heb hier tijdens trancendente meditatie niets van kunnen zien.
Er is mogelijk wel iets met een zwarte motorfiets maar geen idee wat. Dit gebeurt op TU-23 wat 23 juni kan zijn.
Groeten
quote:hartelijk dank voor de voorspelling FE.
ben i.i.g. blij dat me niks ernstigs te wachten staat.
Ik zal er op letten en als ik iets hoor mbt een zwarte motorfiets dan hoor je dit ook.
Vandaag 23 juni.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 11:05 schreef Michielos het volgende:
Ok ik heb mailcontact met FE gehad:
[..]
antwoord:
[..]
beetje vaag enz maar:
[..]
Ik zal eens aan een IT vriend vragen om naar de programmacode te kijken (als dat mogelijk is)quote:Op dinsdag 23 juni 2009 00:09 schreef jogy het volgende:
Sorrie voor de linkdump: Retro psychokinese, test het hier! Maar die moet jullie wel interesseren. Kan je gewoon zelf doen.
ik weet niet of ik hierop moet lachen of huilen Bastard...quote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Die zwarte motor hoeft niet gelinkt te zijn aan jouw.. misschien is het een gebeurtenis die de kranten niet eens zal halen.
Ja, zo ken ik 'r nog een paarquote:Op dinsdag 23 juni 2009 07:58 schreef Bastard het volgende:
Die zwarte motor hoeft niet gelinkt te zijn aan jouw.. misschien is het een gebeurtenis die de kranten niet eens zal halen.
Ja.. zo lees is het he.. maar dat is het probleem met niet vooraf vastgestelde testopstellingen, blijft discutabel dan he.quote:
Joh, ik zou bijna gaan denken dat je nu inziet waarom ik daar op hamerquote:Op dinsdag 23 juni 2009 10:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ja.. zo lees is het he.. maar dat is het probleem met niet vooraf vastgestelde testopstellingen, blijft discutabel dan he.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |