Is jouw vorm van behandeling merkbaar? B.v. zou je het kunnen hebben dat iemand een sensatie in een specifiek lichaamsdeel voelt? Hoofd, arm, been? (Of een bepaalde vormen van behandeling die duidelijk te onderscheiden prikkelingen opwekken).quote:Op dinsdag 2 juni 2009 13:38 schreef sir_Tachyon het volgende:
@TS, vergeet Reiki niet. Ik kan mensen op afstand behandelen (als ik een naam en foto heb). Maar ik kan er zo niet echt een hele goeie test voor bedenken. En dat wil ik ook niet, want dan speel ik toch altijd vals volgens de ongelovigen. Dus als iemand een mooie test kan verzinnen dan werk ik wel mee.
Nee, sorry dan gaat het feest niet door. Ik dacht aan "testen of ik het heb" maar ik geloof inderdaad niet.quote:Op dinsdag 2 juni 2009 15:19 schreef _Led_ het volgende:
Uhm, wacht even MichielOs
Geloof jij zelf dat je telepathisch begaafd bent ?
Zo niet, dan heeft testen mijns inziens weinig nut.
wat is de verste afstand waarop jij reiki gedaan hebt? m.a.w. doe jij enkel close up behandelingen of ook op verre afstand?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:03 schreef sjoep het volgende:
Wauw, met een eigen logo en al!![]()
Tvp, ik claim vooralsnog niks testbaars
Qua Reiki is volgens mij ook lastig dat het soms nog met vertraging komt ook, als je het op afstand doet. Tenminste, dat is mijn ervaring.
Er zijn wel mensen die met Reiki (of Quantum Touch) kunnen voelen waar iemand last van heeft.
Dat lijkt me op zich wel testbaar.
Ik claim toch niks testbaars?quote:Op dinsdag 2 juni 2009 16:09 schreef Michielos het volgende:
[..]
wat is de verste afstand waarop jij reiki gedaan hebt? m.a.w. doe jij enkel close up behandelingen of ook op verre afstand?
Whehehe die foto'squote:Op woensdag 3 juni 2009 03:14 schreef Flammie het volgende:
Inderdaad.. laat eens komen die testen!
It's on!
[ afbeelding ]
LED, heb je geen duidelijkere fotoDaar is met een touchpad niks mee te beginnen
Ben benieuwd naar wat testen? Wie durft?
En wat mogen we concluderen wanneer niemand het aandurft overigens? Of is deze thread (ondanks alle TVP's) dan gewoon voor niets gemaakt?![]()
Gut dus zo zie ik er uit ....quote:Op woensdag 3 juni 2009 03:14 schreef Flammie het volgende:
Inderdaad.. laat eens komen die testen!
It's on!
[ afbeelding ]
LED, heb je geen duidelijkere fotoDaar is met een touchpad niks mee te beginnen
Ben benieuwd naar wat testen? Wie durft?
En wat mogen we concluderen wanneer niemand het aandurft overigens? Of is deze thread (ondanks alle TVP's) dan gewoon voor niets gemaakt?![]()
Daarom een schop!quote:Op donderdag 4 juni 2009 07:47 schreef Darkwolf het volgende:
TeeVeePee.
Ben benieuwd.
Hulde aan LED voor het nette topic en de serieuze insteek ervan!
mee eens. Die ene hier in dit testtopic die aan reiki deed, wou zelfs graag meewerken. Ik raad _LED_ aan om hem dan ook een PM te sturenquote:Op donderdag 4 juni 2009 14:48 schreef sjoep het volgende:
@Flammie, nogmaals, en nu echt over je testvoorstel
- Wat moet de reading gaan opleveren?
-Waarom in godesnaam via een medium?
-Waarom moet iemand anders dan een fokker het "bewijs" gaan leveren?
-Paranormaal beurzen staan zelfs onder de door jou zo genoemde "believers" niet goed bekend.
Ik pleit voor een analyse vooraf. Welk soort verschijnsel wil je testen? Wat is er eigenlijk testbaar?
Waar eigenlijk iedereen in de spirituele wereld van overtuigd is, is dat je Reiki op afstand kunt geven.
Waarom dat niet testen? Dat is echt zoveel makkelijker namelijk.![]()
Je zoekt een testpersoon met een prominent aanwezige fysieke pijn, en de reikibehandelaar zegt waar de pijn zit.
Ik heb zelf geen Reiki-cursus gehad, laat dat duidelijk zijn, maar ik heb begrepen dat dat vaak voorkomt, dat de behandelaar weet waar de pijn zit of die zelfs voelt.
We hebben in dit topic last van hetzelfde als wat we in heel TRU hebben, alle onverklaarbare verschijnselen worden op één hoop gegooid.
Breng nou eerst eens in kaart wat er zoal is, en wat zin heeft om te testen.
Een medium iets laten zeggen staat denk ik nog niet eens in het midden van de lijst met mogelijkheden.
Dit lijkt mij een uitstekend begin en uiterst noemenswaardig.quote:@TS, vergeet Reiki niet. Ik kan mensen op afstand behandelen (als ik een naam en foto heb). Maar ik kan er zo niet echt een hele goeie test voor bedenken. En dat wil ik ook niet, want dan speel ik toch altijd vals volgens de ongelovigen. Dus als iemand een mooie test kan verzinnen dan werk ik wel mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |