Jaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:32 schreef KudFokker het volgende:
Dat liedje op jouw hyves is echt relaxed trouwens
Heb je daar de mp3 van?
kan je dat niet even hier komen doen.. ik ben momenteel te lui om eten voor mezelf te makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:35 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga zo even hamkaas en chocolade croissantjes maken
Of 'Linner'quote:
Wel vrij , ben nog nooit later dan 8uur me bed uit geweestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:36 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Maar je was wel vrij?
Vroeger, voordat ik een vaste baan had, kon ik prima uitslapen tot 13:00maar nu lukt dat echt niet meer, tenzij ik aan het coma zuipen ben geweest de nacht ervoor
Kan je emailenquote:
dunchquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of 'Linner'Lunch & Dinner
Maar dat bestaat vast ook al?
Lunner bedoel je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:40 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Of 'Linner'Lunch & Dinner
Maar dat bestaat vast ook al?
Hmm een echt ochtend mens dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Wel vrij , ben nog nooit later dan 8uur me bed uit geweest
Ik ga het je wel mailen vanmiddag, goed?quote:
Ja is goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:42 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ga het je wel mailen vanmiddag, goed?
Die klinkt het best vind ikquote:
Ben een beetje van allebei ,maakt niet uit hoe laat ik er in ga word gewoon vroeg wakkerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:41 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hmm een echt ochtend mens dus?
Ik was echt een nachtmens, sliep nooit voor 1 uur, maar dat verandert nu
Ik heb zo'n onderbewuste superkracht waarmee ik de alarmklok kan uitzetten voordat ie afgaat terwijl ik slaap.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:43 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Ben een beetje van allebei ,maakt niet uit hoe laat ik er in ga word gewoon vroeg wakker
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:45 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ik heb zo'n onderbewuste superkracht waarmee ik de alarmklok kan uitzetten voordat ie afgaat terwijl ik slaap.
Waar ben je?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ok, ik heb uitgebreid ontbeten.
En ik ben blij
Ik heb een heerlijke paar dagen gehad en ik baal enigszins dat ik weer naar huis moet
aahhquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben blij
Ik heb een heerlijke paar dagen gehad en ik baal enigszins dat ik weer naar huis moet
Minivakantie gehad?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
En ik ben blij
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:48 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
op het randje, is al bijna middag
quote:
Niet echt, ben hier wel vakerquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, ben hier wel vaker
Iemand hier nog plannen voor t weekend?
Die komt echt uit het jaar kruik geloof ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef kingmob het volgende:
Oeh, audrey
Vond ik als man zelfs een leuke film
Feestje vanavond, zondag uitslapen denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga morgen wat in de tuin doen, vandaag wordt een niks dag denk ik verder, dadelijk spullen pakken, straks op de trein stappen en thuis niks.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:51 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
gewoon weer veder verbouwen thuis
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die komt echt uit het jaar kruik geloof ik
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
Leuk, wat voor feestje?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:53 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Feestje vanavond, zondag uitslapen denk ik.
Duh, George Peppard (oftewel Hannibal) als mooie jonge manquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:51 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Die komt echt uit het jaar kruik geloof ik
Aaah.... Gecondoleerd.quote:
Alles lekker. Niet heel veel spannends gebeurd de laatste tijd. Behalve dat sporten lekker gaatquote:
Hoe is het met jou?
Waar is hier?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:54 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga morgen wat in de tuin doen, vandaag wordt een niks dag denk ik verder, dadelijk spullen pakken, straks op de trein stappen en thuis niks.
Morgen tuin en opa en oma
(Hoewel ikbest nog een nachtje hier zou willen blijven
)
Dank je, ik zal het doorgevenquote:
das ook niet spannend anders.quote:Alles lekker. Niet heel veel spannends gebeurd de laatste tijd. Behalve dat sporten lekker gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Dit weekend lekker nietsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
Niet echt, ben hier wel vaker
Met vrouwen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 11:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dit weekend lekker nietsvanavond voetbal hier met wat vrienden..
volgend weekend knallen op Defqon festival
Had je niet verwacht he!quote:
Combiquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met vrouwen?
Voetbal is niet leuk, ik wil chickflicks en knuffelen
Was het maar zo'n feestquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Met vrouwen?
Voetbal is niet leuk, ik wil chickflicks en knuffelen
Je vrienden knuffelen, wat goed!quote:
Haha nee niet echtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had je niet verwacht he!
Ik ben melig en blij, excuses.
Hij zit in bad btw
Aw, naar is dat he? Wel al nieuwe data geprikt of ben je aan de kant geschoven?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
stiekem had ik andere plannen dit weekend.. maar die gingen niet door![]()
Hahaha helemaal in lluuuuuuuve
Jammerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:04 schreef getl0st het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest
stiekem had ik andere plannen dit weekend.. maar die gingen niet door![]()
Hahaha helemaal in lluuuuuuuve
Waarom niet? Ik ben best leuk hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Haha nee niet echt
En wat doe jij dan achter de computer?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Lastig verhaalquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:05 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Aw, naar is dat he? Wel al nieuwe data geprikt of ben je aan de kant geschoven?
komt goedquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Jammer![]()
Ja, nogal en het wordt alleen maar erger
En dat na ruim een half jaar alweer
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Waarom niet? Ik ben best leuk hoor
Ik geef hem even rustDat ga ik zo eens bekijken als je wat in je fobo hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar ga je later spijt van krijgenhahaha
en nu snap ik het
I've got more game than Monopoly.
Niet weten waar je aan toe bent zuigt anders best welquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:08 schreef getl0st het volgende:
[..]
komt goed
Hoe leukhihi
En dat is alleen maar goed
i second thatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Niet weten waar je aan toe bent zuigt anders best wel
en helemaal als je gister een sms krijgt met "mis jouquote:
Dat is niet alleen vervelend, maar ook wat raarquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:15 schreef getl0st het volgende:
[..]
en helemaal als je gister een sms krijgt met "mis jou" je daarop reageert.. en vervolgens weer niets meer hoort..
mjaquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is niet alleen vervelend, maar ook wat raar
Overigens ben ik het gewend om geen of weinig reaktie te krijgen op SMSjes
Nee, het maakt onzeker en het irriteert en op een gegeven moment heb je er wel genoeg vanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar het houdt het wel spannend toch
40 heb ik nooit gehaald met een vriendje, wel met anderenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
mjamaaaaar we gaan gewoon verder
hahaha mja als ie het nooit heeft gedaan.. ok.. maar als je dagelijks 40 smsjes uitwisselde
mogguh schatquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:19 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar het houdt het wel spannend toch
In jouw geval begrijp ik het heel goed! Je moet op een gegeven moment echt voor jezelf kiezen anders ga je zelf en de relatie er aan onderdoor. Mannen die geen keuze makenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
Nee, het maakt onzeker en het irriteert en op een gegeven moment heb je er wel genoeg van
Dus dat.. dus ik probeer het een beetje met rust te latenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het maakt onzeker en het irriteert en op een gegeven moment heb je er wel genoeg van
[..]
40 heb ik nooit gehaald met een vriendje, wel met anderen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
volgens mij las ik gister iets met een smsje en een telefoontje?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik het heel goed! Je moet op een gegeven moment echt voor jezelf kiezen anders ga je zelf en de relatie er aan onderdoor. Mannen die geen keuze maken
Heb je hem nu al gesproken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hey jijWat lees ik nou? Jij ook stiekem aan het smsen gister
Ik volg even niet zo goed waar je nu op doeltquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik het heel goed! Je moet op een gegeven moment echt voor jezelf kiezen anders ga je zelf en de relatie er aan onderdoor. Mannen die geen keuze maken
Zoveel is 40 toch ook niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
40 heb ik nooit gehaald met een vriendje, wel met anderen
Gister vroeg op de avond ja.. wel 1 heel smsjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hey jijWat lees ik nou? Jij ook stiekem aan het smsen gister
afgelopen maand 1107 smsjes.. deze maand zijn het er iets meer denk ikquote:
Dat komt er ook gewoon bijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Euh, da's behoorlijk veel. Kan je beter bellen volgens mij.
Nee, dat gaat wel, dat haal ik in twee weken ongeveerquote:
Alle heilige koeien in de wei nog aan toe!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
afgelopen maand 1107 smsjes.. deze maand zijn het er iets meer denk ik
Ik vond mezelf nogal duidelijk...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik volg even niet zo goed waar je nu op doelt
Dat geldt toch voor iedereen, op een gegeven moment wil je zekerheid (of in elk geval meer zekerheid dan: Misschien
Wat was het ook alweer? He's just not that into you?
Dat geldt ook de andere kant op ...
Jij sms't heel veel met iedereen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:
dat zijn er wel heel veel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit je nu ook met iemand die wel/ niet, wel/niet, wel/niet wil heksje?
Wie is de "haar"?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef getl0st het volgende:
[..]nee eigenlijk niet.. met vrienden/vriendinnen om plannen te maken voor weekenden.. verder alleen met haar
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
volgens mij las ik gister iets met een smsje en een telefoontje?
mompelt iets met ketel, zwart...
Had vanmorgen weer een sms dat hij zo'n prettig gevoel had overgehouden aan ons gesprek van donderdag en of dat erg was :Squote:
Man dat is ruim over je smsblox heen. Zelfs ik heb dat nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jouw geval, dat je best wat meer voor jezelf, dus duidelijkheid mag eisenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat: in mijn geval?
Weet even niet op welk geval je nu doelt
Jij zit in dezelfde positie als het meisje waar ik mee smsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Ben zo single als het maar kan en love it! Zit meer aan de andere kant, dat ik mensen zelf aan het lijntje hou omdat ik eigenlijk niet zo'n zin in daten heb.
dat heb ik niet eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man dat is ruim over je smsblox heen. Zelfs ik heb dat nog nooit gehaald
Opzouten met mensen die niet enthousiast en geinteresseerd doen. Graag of niet is mijn nieuwe motto. Dode paarden moet je gewoon laten liggen, er aan trekken is alleen maar vermoeiend.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij zit in dezelfde positie als het meisje waar ik mee sms
maar ik wil niet meer aan het lijntje gehouden worden.. zij maakt de keuze om niet meer te reageren.. daarmee duwt ze mij een beetje weg.. en vind ik dat ik gelijk heb om het dan los te laten.. right?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Had vanmorgen weer een sms dat hij zo'n prettig gevoel had overgehouden aan ons gesprek van donderdag en of dat erg was :S
Zou niet weten wat ik moet terug sturen, dus stuur maar niets
Amen wijze mooie vrouwquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Opzouten met mensen die niet enthousiast en geinteresseerd doen. Graag of niet is mijn nieuwe motto. Dode paarden moet je gewoon laten liggen, er aan trekken is alleen maar vermoeiend.
Gewoon "ja dat is erg"quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Had vanmorgen weer een sms dat hij zo'n prettig gevoel had overgehouden aan ons gesprek van donderdag en of dat erg was :S
Wat moet ik zeggen dan? Donderdag had ik alleen wat aandacht nodig maar ben verder geloof ik toch niet zo geinteresseerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wees eerlijk schathij voelt zich nu vet kut omdat ie niets van je hoort.. laat hem niet bungelen
Precies wat je nu tegen mij zegt.. al zou ik het 'ik had wat aandacht nodig' achterwegen laten..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:37 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat moet ik zeggen dan? Donderdag had ik alleen wat aandacht nodig maar ben verder geloof ik toch niet zo geinteresseerd?
Dat zijn idd de smsjes waarvan ik nooit weet hoe ik erop moet reageren.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Die vent is 33, heeft me nog nooit gezien, date aan de lopende band en laat zelf allemaal gebroken hartjes achter en dan moet ik denken dat hij pijn heeft?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:38 schreef getl0st het volgende:
[..]
Precies wat je nu tegen mij zegt.. al zou ik het 'ik had wat aandacht nodig' achterwegen laten..
Het zal hem even pijn doen.. maar lang niet zo erg als dat ie nu voelt
Nu je dat zo zegt.. maak ik me daar ook schuldig aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn idd de smsjes waarvan ik nooit weet hoe ik erop moet reageren.
Moet je ook geen wortels voorhouden als je je verveeld. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo rap met aanleggen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:36 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Opzouten met mensen die niet enthousiast en geïnteresseerd doen. Graag of niet is mijn nieuwe motto. Dode paarden moet je gewoon laten liggen, er aan trekken is alleen maar vermoeiend.
De vraag-om-bevestiging-smsjes waar je NIET op wil reagerenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:39 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Dat zijn idd de smsjes waarvan ik nooit weet hoe ik erop moet reageren.
Dat kon ik niet ruiken.. maar dat moet het voor jou alleen maar makkelijker maken dacht ik zoquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die vent is 33, heeft me nog nooit gezien, date aan de lopende band en laat zelf allemaal gebroken hartjes achter en dan moet ik denken dat hij pijn heeft?
Iemand kwetsen is gewoon kut, alhoewel ik zelf ook liever heb dat iemand duidelijk is.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nu je dat zo zegt.. maak ik me daar ook schuldig aan
Vannacht kreeg ik een sms met zoiets van: weetje wat jij moet doen.. daten met mij..
waar ik ook niet op heb gereageerd
Ow, ok. Da's inderdaad andere koek.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Die vent is 33, heeft me nog nooit gezien, date aan de lopende band en laat zelf allemaal gebroken hartjes achter en dan moet ik denken dat hij pijn heeft?
Eensch.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:41 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Moet je ook geen wortels voorhouden als je je verveeld. Sommige mensen zijn nu eenmaal niet zo rap met aanleggen.
Gauw de boel terug aan de grond zetten.
Het is inderdaad ook willen.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:41 schreef heksehiel het volgende:
[..]
De vraag-om-bevestiging-smsjes waar je NIET op wil reageren
Nee, dat doet het nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:43 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Het is inderdaad ook willen.![]()
Hoop dan maar dat niet reageren de boodschap over brengt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:28 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Jij sms't heel veel met iedereen?
Ik zit meestal rond de 900. Waarvan 500 naar mijn beste vriend.![]()
Hoe zou jij dan willen dat een vrouw zou reageren om aan te geven dat ze niet geïnteresseerd is?quote:
In feite praat ze er nu over op msnquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:45 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Want het meisje van vannacht heeft vandaag alweer om een date gevraagd?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:45 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hoe zou jij dan willen dat een vrouw zou reageren om aan te geven dat ze niet geïnteresseerd is?
"Ik denk dat wij hele leuke kinderen gaan krijgen!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"?
Maar wat als die waarheid nou per dag verschilt? Dat je de ene dag denkt, ach misschien kunnen we best eens daten en de volgende dag denk je, nou nee echt niet dus?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Nee, met de waarheid.. weet je gelijk waar je aan toe bent
Hoe vaak ik dat al heb gezegd hehquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:46 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wil je met haar daten? Zo niet neem dan je eigen advies ter harte
Als je nu al twijfelt.. moet je het niet doen.. lijkt me logisch toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar wat als die waarheid nou per dag verschilt? Dat je de ene dag denkt, ach misschien kunnen we best eens daten en de volgende dag denk je, nou nee echt niet dus?
Nou dan sms je op de dag dat je niet wil daten , de waarheid. Dat ligt wrs het dichtste bij de waarheidquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:47 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar wat als die waarheid nou per dag verschilt? Dat je de ene dag denkt, ach misschien kunnen we best eens daten en de volgende dag denk je, nou nee echt niet dus?
OMGquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Hoe vaak ik dat al heb gezegd heh
Als antwoord krijg ik dan.. en ook niet gewoon als vrienden?
Nee.. echt niet..
Vind je me niet aantrekkelijk?
Nee ik val niet op je?
Waarom niet, zijn m'n tieten te klein?
OMG!!!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Als je nu al twijfelt.. moet je het niet doen.. lijkt me logisch toch?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nou dan sms je op de dag dat je niet wil daten , de waarheid. Dat ligt wrs het dichtste bij de waarheid
Jaa het verschil tussen mannen en vrouwen, mannen komen met oplossingen vrouwen willen vaak alleen ff miepen over welke scheet er dwars zit en geen oplossing horen.quote:
Hier welquote:
Dat is ook precies wat ik aan het doen ben..quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:51 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan vind ik dat je dr nu wel mag negeren. Je hebt het iig geprobeerd.
Nee, niet eens. Zit alleen nog steeds te bedenken hoe. Ik denk dat ik vandaag maar niets meer laat horen en als hij terug is van zijn weekendje maar iets ga verzinnen in de trant dat ik een hele leuke gast heb leren kennen en wil kijken hoe dat gaat lopen?quote:
Ze heeft zelfkennisquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:52 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is ook precies wat ik aan het doen ben..
'Wat ben je stil..'
'Hallo?'
'Ben ik vervelend?'
Hartenbrekers mag je best aan het lijntje houden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Zit alleen nog steeds te bedenken hoe. Ik denk dat ik vandaag maar niets meer laat horen en als hij terug is van zijn weekendje maar iets ga verzinnen in de trant dat ik een hele leuke gast heb leren kennen en wil kijken hoe dat gaat lopen?
Dat is lief van je.. ik vind jou ook heel leukquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:53 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee, niet eens. Zit alleen nog steeds te bedenken hoe. Ik denk dat ik vandaag maar niets meer laat horen en als hij terug is van zijn weekendje maar iets ga verzinnen in de trant dat ik een hele leuke gast heb leren kennen en wil kijken hoe dat gaat lopen?
Goed. Gisterenavond naar een concert geweest. Het was erg leukquote:
Ok, thnx! Ik vind raad van vrouwen veel leukerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef Ofresca het volgende:
[..]
Hartenbrekers mag je best aan het lijntje houden.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:56 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat is lief van je.. ik vind jou ook heel leuk
Sorryquote:
Van wie?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed. Gisterenavond naar een concert geweest. Het was erg leuk
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:57 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ok, thnx! Ik vind raad van vrouwen veel leuker![]()
Macabre en Japanische Kampfhörspiele. Ken je toch niet.quote:
Klinkt gezelligquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Macabre en Japanische Kampfhörspiele. Ken je toch niet.
Hardstyle feestje man, dan mag hetquote:
Kou en pauper-gehaltequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:01 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Zeg je dit vanwege de kou of vanwege het aso-heidsgehalte?
'ik wil wat laten zien dus ik draag een tanktop' is het eerste wat in mij opkomtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hardstyle feestje man, dan mag het
Heb daarboven nog wel een blouse aan hoormaar die kan uit
Kwestie van smaak.quote:
Trek je altijd wijvenkleren aan?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hardstyle feestje man, dan mag het
Heb daarboven nog wel een blouse aan hoormaar die kan uit
Ik dacht dat je het hele weekend ging. ik ben niet naar Graspop geweest vanwege het weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Goed. Gisterenavond naar een concert geweest. Het was erg leuk
Nou de naam doet niet vermoeden dat iedereen gezellig in de polonaise gaat lopenquote:
Hoi autoquote:
tanktop = wifebeaterquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:05 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Trek je altijd wijvenkleren aan?
Blousen en tank tops?
Bij mannen heet dat spencer en overhemd.
quote:
Dat is pas over 3 weken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:05 schreef Feitosa het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het hele weekend ging. ik ben niet naar Graspop geweest vanwege het weer.
Hoe was Heaven & hell?
Het heeft korte mouwen, dus is het een blousequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:05 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Trek je altijd wijvenkleren aan?
Blousen en tank tops?
Bij mannen heet dat spencer en overhemd.
Een polonaise door de pit misschien wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou de naam doet niet vermoeden dat iedereen gezellig in de polonaise gaat lopenMaar hey, ik ben er niet geweest
Niet gezellig wil niet zeggen dat het niet mooi is he!
Dan kun je beter een trui aan doen, daar zitten tenminste mouwen aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
Die tanktop doe ik gewoon aan voor de warmte hoor, that's all
hehe, duidelijker wordt t niet hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jouw geval, dat je best wat meer voor jezelf, dus duidelijkheid mag eisen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
Die tanktop doe ik gewoon aan voor de warmte hoor, that's all
Nja, de meeste mensen trekken gewoon helemaal hun shirt uit, maar dat vind ik téquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan kun je beter een trui aan doen, daar zitten tenminste mouwen aan
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets, wilde het alleen even bevestigd zien
Trek een shirt aan.. en hou die aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, de meeste mensen trekken gewoon helemaal hun shirt uit, maar dat vind ik té
Dus zo erg is een tanktop toch niet dan!!
Heb ook nog een normaal shirt, shirt met lange mouwen en een jasje meequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die tanktop doe ik gewoon aan voor tegen de warmte hoor, that's all
Als het voor de warmte was trek je een trui aan
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, de meeste mensen trekken gewoon helemaal hun shirt uit, maar dat vind ik té
Wat is er mis met een lekker goed vormend shirtje met mouwtjesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het altijd super snel warmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Trek een shirt aan.. en hou die aan
Zo warm is het niet hoor
Da's waar. Is het binnen? Dan kan het idd warm worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo opwindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het altijd super snel warmen begin altijd heel snel te transpireren
echt heel kut is dat
Moet er zelfs mijn kleding op aanpassen altijd
Lekker toch die warmtequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's waar. Is het binnen? Dan kan het idd warm worden.
quote:
Zwart shirtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het altijd super snel warmen begin altijd heel snel te transpireren
echt heel kut is dat
Moet er zelfs mijn kleding op aanpassen altijd
Nee, hier zelfde probleemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik de enige die gezeik heeft met een trage Fok! en continu van de site geflikkerd word?![]()
Het zit echt niet tussen mijn oren hoorquote:
Wat een kut festivalquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
De maintage (minimal / house) is buiten, hardstyle stage is in zo'n grote tent...
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik de enige die gezeik heeft met een trage Fok! en continu van de site geflikkerd word?![]()
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind een tanktop wel erg mooi soms hoor
Niet in gezelschap van veel mensenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen als je in een heel erg warm land bent, je ontzettend mooie, bruine gespierde armen hebt en lekker van een zwoele nazomer aan het genieten bent op een terrasje ofzo....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat een kut festivalwaar is het?
Volgende week defqon
Dat zie ik altijd in de spiegelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen als je in een heel erg warm land bent, je ontzettend mooie, bruine gespierde armen hebt en lekker van een zwoele nazomer aan het genieten bent op een terrasje ofzo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen als je in een heel erg warm land bent, je ontzettend mooie, bruine gespierde armen hebt en lekker van een zwoele nazomer aan het genieten bent op een terrasje ofzo....
Geen defqon kaart kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ik
Volgende maand is er een super vet festival aan het strand van Hoornik ga op die datum een meet organiseren
ga ik morgen mee bezig
Mwa, mooie armen en schouderbladen en je mag het van mij overal aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet in gezelschap van veel mensen
dat maakt het pauper
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat zie ik altijd in de spiegel
Mag ik jouw spiegel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik ook.
Ik zit heel erg uit te stellen
Ik moet zo toch echt die spullen gaan pakken
Daarom draag ik het ook niet met me ielige lichaamquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, mooie armen en schouderbladen en je mag het van mij overal aan.
Het ligt er ook aan wie het draagt of het pauper is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]geniet er dan nog even van en ga weg hier!
Ik was te laatquote:
Nee, want ik vind dat ik dan ook die spullen moet gaan pakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]geniet er dan nog even van en ga weg hier!
Uitstellenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik ook.
Ik zit heel erg uit te stellen
Ik moet zo toch echt die spullen gaan pakken
Ik wil niet naar huisquote:
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:quote:
quote:kutzand, kutmuziek, kutpubliek, kutfeest, kutkut
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopenquote:heb geruchten gehoord dat de Taliban als verrassing een live act gaat geven
Lijkt wel een trialer voor een horror filmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Vorig jaar was echt dik dik dik
Ik sta ook nog op dat filmpje
Die mensen zijn gewoon boos dat ze geen kaartje hebben kunnen krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:
[..]
[..]
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopen
Meer sportenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom draag ik het ook niet met me ielige lichaam
Graagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar als het bevalt wil ik ook voelen
quote:
hier is dat anders ook verplichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Graag
ik heb nog een tijdje in fok! gewaagd gestaan met een foto.. maar nu niet meer![]()
Op qlimax was ie die hardquote:
In die eerste kan ik mij wel vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:
[..]
[..]
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopen
Mag je niet nog een nachtje blijven ? moet toch wel lukken met wat *winper wapper*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet naar huis
en het is nog een heel gezoek waar alles ligt denk ik
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
denk niet meer dat het helpt
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ik
Zingen en dancequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Op qlimax was ie die hard
25.000 man wat doorzingt als de muziek uit gaat
Ik had op een gegeven moment weinig geduld meer hoorquote:
kom maar hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom maar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoelde of voelen hier verplicht was
I've got more game than Monopoly.
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb nog een tijdje in fok! gewaagd gestaan met een foto.. maar nu niet meer![]()
Daar was ik helaas niet bijquote:
Ik doe niet aan fappen op plaatjesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet boos zijn dat je hem hebt gemist
Dat hoeft ook helemaal nietquote:
Okequote:
Noem jij dat zingen dan?quote:
Fappen op plaatjes?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet
maar dan weet je wel of je zou willen voelen of niet
edit: ik trouwens wel
Van die opmerking krijg ik pinkpop-heimweequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar het gezang is gewoon harder dan de muziek, echt strak !![]()
AHHHWWWWW how cuuuuuuute!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan er niks aan doen, ben gelukkiger dan ik in lange tijd ben geweest en kan me niet voorstellen dat dat gauw anders zal worden. Soms klopt alles gewoon
Helemaal mee eensquote:
Sssst! Dat weten hun nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie![]()
Als de line-up volgend jaar beter is ga ik misschien wel weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die opmerking krijg ik pinkpop-heimwee
Nothing beat Italian hardstyle babyquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan er niks aan doen, ben gelukkiger dan ik in lange tijd ben geweest en kan me niet voorstellen dat dat gauw anders zal worden. Soms klopt alles gewoon
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen op haar? Of ook andere?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaan
Heb jij iets gemist ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaan
Alleen op haarquote:
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef getl0st het volgende:
[..]ik bedoelde of voelen hier verplicht was
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders beginnen ze ook om foto's te zeuren
Ik bedoelde het niet lullig!! Ik vind het gewoon een zak hooi dat je iemand in onzekerheid laat die klaarblijkelijk zo gelukkig is.quote:
Je kan een willekeurige foto van het internet gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ook?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Pauperquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb ook veel tanktops.
Show it if ya got it!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alleen op haarOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Maar je zit binnen.. mensen die daarmee ook echt buiten lopen.. vind ik asoquote:
Je hebt iets gemist dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig!! Ik vind het gewoon een zak hooi dat je iemand in onzekerheid laat die klaarblijkelijk zo gelukkig is.
Mag ik dan je ouders ontmoetenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef getl0st het volgende:
Ik hoef niet om foto's te zeuren.. vanavond lig je in m'n bed
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist dus
Ik was idd nogal onzeker, maar dat is alweer even geleden, inmiddels geloof ik niet dat hij me meer zekerheid kan geven dan hij nu doet.
Zoals ik al zei, dat ligt eraan wiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar je zit binnen.. mensen die daarmee ook echt buiten lopen.. vind ik aso
En vrouwen is dan weer anders
mijn mening
Dan had ik je eerdere posts gewoon verkeerd geinterpreteerd. Ben blij voor jequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist dus
Ik was idd nogal onzeker, maar dat is alweer even geleden, inmiddels geloof ik niet dat hij me meer zekerheid kan geven dan hij nu doet.
Dat maakt voor mij niet uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat ligt eraan wie
En ze komen vannacht ook niet thuis? En je zusje heb je ook het huis uitgeflikkerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jarijden we daar ook even langs!
ze zijn er niet![]()
quote:
Komen inderdaad niet thuis.. en m'n zus is euhhh ergens andersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En ze komen vannacht ook niet thuis? En je zusje heb je ook het huis uitgeflikkerd?
Ik heb geen vriendinnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Komen inderdaad niet thuis.. en m'n zus is euhhh ergens anders
neem je ook wat vriendinnen mee? ik heb vanavond wat vrienden op bezoek voor bier en voetbal
Al zullen wij weinig van voetbal zien
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan had ik je eerdere posts gewoon verkeerd geinterpreteerd. Ben blij voor je
ik ben wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat waren haar legendarische afscheidswoorden? I'll be back
Dan geef ik ze wel een extra biertje.. zijn die primitieve wezens ook weer blijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |