quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik de enige die gezeik heeft met een trage Fok! en continu van de site geflikkerd word?![]()
Neequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik de enige die gezeik heeft met een trage Fok! en continu van de site geflikkerd word?![]()
Ik eigenlijk ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik vind een tanktop wel erg mooi soms hoor
Niet in gezelschap van veel mensenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ja tochquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen als je in een heel erg warm land bent, je ontzettend mooie, bruine gespierde armen hebt en lekker van een zwoele nazomer aan het genieten bent op een terrasje ofzo....quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef JaniesBrownie het volgende:
Had ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ikquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:18 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat een kut festivalwaar is het?
Volgende week defqon
Dat zie ik altijd in de spiegelquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen als je in een heel erg warm land bent, je ontzettend mooie, bruine gespierde armen hebt en lekker van een zwoele nazomer aan het genieten bent op een terrasje ofzo....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
Natuurlijk.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Alleen als je in een heel erg warm land bent, je ontzettend mooie, bruine gespierde armen hebt en lekker van een zwoele nazomer aan het genieten bent op een terrasje ofzo....
Geen defqon kaart kunnen krijgen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ik
Volgende maand is er een super vet festival aan het strand van Hoornik ga op die datum een meet organiseren
ga ik morgen mee bezig
Mwa, mooie armen en schouderbladen en je mag het van mij overal aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:19 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet in gezelschap van veel mensen
dat maakt het pauper
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:21 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat zie ik altijd in de spiegel
Mag ik jouw spiegel zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik ook.
Ik zit heel erg uit te stellen
Ik moet zo toch echt die spullen gaan pakken
Daarom draag ik het ook niet met me ielige lichaamquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, mooie armen en schouderbladen en je mag het van mij overal aan.
Het ligt er ook aan wie het draagt of het pauper is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]geniet er dan nog even van en ga weg hier!
Ik was te laatquote:
Nee, want ik vind dat ik dan ook die spullen moet gaan pakkenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef getl0st het volgende:
[..]geniet er dan nog even van en ga weg hier!
Uitstellenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Had ik ook.
Ik zit heel erg uit te stellen
Ik moet zo toch echt die spullen gaan pakken
Ik wil niet naar huisquote:
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:quote:
quote:kutzand, kutmuziek, kutpubliek, kutfeest, kutkut
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopenquote:heb geruchten gehoord dat de Taliban als verrassing een live act gaat geven
Lijkt wel een trialer voor een horror filmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:26 schreef KudFokker het volgende:
Vorig jaar was echt dik dik dik
Ik sta ook nog op dat filmpje
Die mensen zijn gewoon boos dat ze geen kaartje hebben kunnen krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:
[..]
[..]
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopen
Meer sportenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom draag ik het ook niet met me ielige lichaam
Graagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar als het bevalt wil ik ook voelen
quote:
hier is dat anders ook verplichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Graag
ik heb nog een tijdje in fok! gewaagd gestaan met een foto.. maar nu niet meer![]()
Op qlimax was ie die hardquote:
In die eerste kan ik mij wel vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:
[..]
[..]
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopen
Mag je niet nog een nachtje blijven ? moet toch wel lukken met wat *winper wapper*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet naar huis
en het is nog een heel gezoek waar alles ligt denk ik
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
denk niet meer dat het helpt
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ik
Zingen en dancequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Op qlimax was ie die hard
25.000 man wat doorzingt als de muziek uit gaat
Ik had op een gegeven moment weinig geduld meer hoorquote:
kom maar hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom maar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoelde of voelen hier verplicht was
I've got more game than Monopoly.
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb nog een tijdje in fok! gewaagd gestaan met een foto.. maar nu niet meer![]()
Daar was ik helaas niet bijquote:
Ik doe niet aan fappen op plaatjesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet boos zijn dat je hem hebt gemist
Dat hoeft ook helemaal nietquote:
Okequote:
Noem jij dat zingen dan?quote:
Fappen op plaatjes?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat hoeft ook helemaal niet
maar dan weet je wel of je zou willen voelen of niet
edit: ik trouwens wel
Van die opmerking krijg ik pinkpop-heimweequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:37 schreef KudFokker het volgende:
Maar het gezang is gewoon harder dan de muziek, echt strak !![]()
AHHHWWWWW how cuuuuuuute!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan er niks aan doen, ben gelukkiger dan ik in lange tijd ben geweest en kan me niet voorstellen dat dat gauw anders zal worden. Soms klopt alles gewoon
Helemaal mee eensquote:
Sssst! Dat weten hun nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:40 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jij weet helemaal niet hoe ik eruit zie![]()
Als de line-up volgend jaar beter is ga ik misschien wel weer.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Van die opmerking krijg ik pinkpop-heimwee
Nothing beat Italian hardstyle babyquote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Kan er niks aan doen, ben gelukkiger dan ik in lange tijd ben geweest en kan me niet voorstellen dat dat gauw anders zal worden. Soms klopt alles gewoon
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Alleen op haar? Of ook andere?quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaan
Heb jij iets gemist ?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:42 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Beetje jammer dat hij niet exact dat zelfde gevoel heeft, anders zou hij je nooit laten gaan
Alleen op haarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I've got more game than Monopoly.
quote:
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:35 schreef getl0st het volgende:
[..]ik bedoelde of voelen hier verplicht was
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar, anders beginnen ze ook om foto's te zeuren
Ik bedoelde het niet lullig!! Ik vind het gewoon een zak hooi dat je iemand in onzekerheid laat die klaarblijkelijk zo gelukkig is.quote:
Je kan een willekeurige foto van het internet gebruiken.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ook?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Pauperquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef Feitosa het volgende:
Ik heb ook veel tanktops.
Show it if ya got it!
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:43 schreef getl0st het volgende:
[..]
Alleen op haarOkeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
quote:
Maar je zit binnen.. mensen die daarmee ook echt buiten lopen.. vind ik asoquote:
Je hebt iets gemist dusquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Ik bedoelde het niet lullig!! Ik vind het gewoon een zak hooi dat je iemand in onzekerheid laat die klaarblijkelijk zo gelukkig is.
Mag ik dan je ouders ontmoetenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:44 schreef getl0st het volgende:
Ik hoef niet om foto's te zeuren.. vanavond lig je in m'n bed
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist dus
Ik was idd nogal onzeker, maar dat is alweer even geleden, inmiddels geloof ik niet dat hij me meer zekerheid kan geven dan hij nu doet.
Zoals ik al zei, dat ligt eraan wiequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:46 schreef getl0st het volgende:
[..]
Maar je zit binnen.. mensen die daarmee ook echt buiten lopen.. vind ik aso
En vrouwen is dan weer anders
mijn mening
Dan had ik je eerdere posts gewoon verkeerd geinterpreteerd. Ben blij voor jequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je hebt iets gemist dus
Ik was idd nogal onzeker, maar dat is alweer even geleden, inmiddels geloof ik niet dat hij me meer zekerheid kan geven dan hij nu doet.
Dat maakt voor mij niet uitquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, dat ligt eraan wie
En ze komen vannacht ook niet thuis? En je zusje heb je ook het huis uitgeflikkerd?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:48 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jarijden we daar ook even langs!
ze zijn er niet![]()
quote:
Komen inderdaad niet thuis.. en m'n zus is euhhh ergens andersquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:49 schreef heksehiel het volgende:
[..]
En ze komen vannacht ook niet thuis? En je zusje heb je ook het huis uitgeflikkerd?
Ik heb geen vriendinnenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef getl0st het volgende:
[..]
Komen inderdaad niet thuis.. en m'n zus is euhhh ergens anders
neem je ook wat vriendinnen mee? ik heb vanavond wat vrienden op bezoek voor bier en voetbal
Al zullen wij weinig van voetbal zien
Ik ookquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:48 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan had ik je eerdere posts gewoon verkeerd geinterpreteerd. Ben blij voor je
ik ben wegquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:50 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Wat waren haar legendarische afscheidswoorden? I'll be back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |