Een polonaise door de pit misschien wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:06 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nou de naam doet niet vermoeden dat iedereen gezellig in de polonaise gaat lopenMaar hey, ik ben er niet geweest
Niet gezellig wil niet zeggen dat het niet mooi is he!
Dan kun je beter een trui aan doen, daar zitten tenminste mouwen aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
Die tanktop doe ik gewoon aan voor de warmte hoor, that's all
hehe, duidelijker wordt t niet hoorquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Jouw geval, dat je best wat meer voor jezelf, dus duidelijkheid mag eisen
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef KudFokker het volgende:
Die tanktop doe ik gewoon aan voor de warmte hoor, that's all
Nja, de meeste mensen trekken gewoon helemaal hun shirt uit, maar dat vind ik téquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:11 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Dan kun je beter een trui aan doen, daar zitten tenminste mouwen aan
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:09 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Niets, wilde het alleen even bevestigd zien
Trek een shirt aan.. en hou die aanquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, de meeste mensen trekken gewoon helemaal hun shirt uit, maar dat vind ik té
Dus zo erg is een tanktop toch niet dan!!
Heb ook nog een normaal shirt, shirt met lange mouwen en een jasje meequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:12 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Die tanktop doe ik gewoon aan voor tegen de warmte hoor, that's all
Als het voor de warmte was trek je een trui aan
Wat is daar nu weer mis mee?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja, de meeste mensen trekken gewoon helemaal hun shirt uit, maar dat vind ik té
Wat is er mis met een lekker goed vormend shirtje met mouwtjesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het altijd super snel warmquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:14 schreef getl0st het volgende:
[..]
Trek een shirt aan.. en hou die aan
Zo warm is het niet hoor
Da's waar. Is het binnen? Dan kan het idd warm worden.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Niet zo opwindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het altijd super snel warmen begin altijd heel snel te transpireren
echt heel kut is dat
Moet er zelfs mijn kleding op aanpassen altijd
Lekker toch die warmtequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:15 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Da's waar. Is het binnen? Dan kan het idd warm worden.
quote:
Zwart shirtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:15 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het altijd super snel warmen begin altijd heel snel te transpireren
echt heel kut is dat
Moet er zelfs mijn kleding op aanpassen altijd
Nee, hier zelfde probleemquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef heksehiel het volgende:
Ben ik de enige die gezeik heeft met een trage Fok! en continu van de site geflikkerd word?![]()
Het zit echt niet tussen mijn oren hoorquote:
Wat een kut festivalquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:17 schreef KudFokker het volgende:
De maintage (minimal / house) is buiten, hardstyle stage is in zo'n grote tent...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |