Heb je hem nu al gesproken?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hey jijWat lees ik nou? Jij ook stiekem aan het smsen gister
Ik volg even niet zo goed waar je nu op doeltquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
In jouw geval begrijp ik het heel goed! Je moet op een gegeven moment echt voor jezelf kiezen anders ga je zelf en de relatie er aan onderdoor. Mannen die geen keuze maken
Zoveel is 40 toch ook niet?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, het maakt onzeker en het irriteert en op een gegeven moment heb je er wel genoeg van
[..]
40 heb ik nooit gehaald met een vriendje, wel met anderen
Gister vroeg op de avond ja.. wel 1 heel smsjequote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:24 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Hey jijWat lees ik nou? Jij ook stiekem aan het smsen gister
afgelopen maand 1107 smsjes.. deze maand zijn het er iets meer denk ikquote:
Dat komt er ook gewoon bijquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Euh, da's behoorlijk veel. Kan je beter bellen volgens mij.
Nee, dat gaat wel, dat haal ik in twee weken ongeveerquote:
Alle heilige koeien in de wei nog aan toe!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
afgelopen maand 1107 smsjes.. deze maand zijn het er iets meer denk ik
Ik vond mezelf nogal duidelijk...quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik volg even niet zo goed waar je nu op doelt
Dat geldt toch voor iedereen, op een gegeven moment wil je zekerheid (of in elk geval meer zekerheid dan: Misschien
Wat was het ook alweer? He's just not that into you?
Dat geldt ook de andere kant op ...
Jij sms't heel veel met iedereen?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:
dat zijn er wel heel veel!quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Zit je nu ook met iemand die wel/ niet, wel/niet, wel/niet wil heksje?
Wie is de "haar"?quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef getl0st het volgende:
[..]nee eigenlijk niet.. met vrienden/vriendinnen om plannen te maken voor weekenden.. verder alleen met haar
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:25 schreef getl0st het volgende:
[..]
volgens mij las ik gister iets met een smsje en een telefoontje?
mompelt iets met ketel, zwart...
Had vanmorgen weer een sms dat hij zo'n prettig gevoel had overgehouden aan ons gesprek van donderdag en of dat erg was :Squote:
Man dat is ruim over je smsblox heen. Zelfs ik heb dat nog nooit gehaaldquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:27 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jouw geval, dat je best wat meer voor jezelf, dus duidelijkheid mag eisenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:29 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik bedoel dat: in mijn geval?
Weet even niet op welk geval je nu doelt
Jij zit in dezelfde positie als het meisje waar ik mee smsquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:30 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Nee. Ben zo single als het maar kan en love it! Zit meer aan de andere kant, dat ik mensen zelf aan het lijntje hou omdat ik eigenlijk niet zo'n zin in daten heb.
dat heb ik niet eensquote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:33 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Man dat is ruim over je smsblox heen. Zelfs ik heb dat nog nooit gehaald
Opzouten met mensen die niet enthousiast en geinteresseerd doen. Graag of niet is mijn nieuwe motto. Dode paarden moet je gewoon laten liggen, er aan trekken is alleen maar vermoeiend.quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:34 schreef getl0st het volgende:
[..]
Jij zit in dezelfde positie als het meisje waar ik mee sms
maar ik wil niet meer aan het lijntje gehouden worden.. zij maakt de keuze om niet meer te reageren.. daarmee duwt ze mij een beetje weg.. en vind ik dat ik gelijk heb om het dan los te laten.. right?
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 12:32 schreef heksehiel het volgende:
[..]
[..]
Had vanmorgen weer een sms dat hij zo'n prettig gevoel had overgehouden aan ons gesprek van donderdag en of dat erg was :S
Zou niet weten wat ik moet terug sturen, dus stuur maar niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |