Die mensen zijn gewoon boos dat ze geen kaartje hebben kunnen krijgenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:
[..]
[..]
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopen
Meer sportenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:24 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
Daarom draag ik het ook niet met me ielige lichaam
Graagquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Maar als het bevalt wil ik ook voelen
quote:
hier is dat anders ook verplichtquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
Graag
ik heb nog een tijdje in fok! gewaagd gestaan met een foto.. maar nu niet meer![]()
Op qlimax was ie die hardquote:
In die eerste kan ik mij wel vindenquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:28 schreef heksehiel het volgende:
[..]
Haha lees net 2 mooie quotes over Defqon:
[..]
[..]
Ik denk dat daar genoeg tanktop-paupers rond zullen lopen
Mag je niet nog een nachtje blijven ? moet toch wel lukken met wat *winper wapper*quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik wil niet naar huis
en het is nog een heel gezoek waar alles ligt denk ik
Bij mij ook nietquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:30 schreef Thrustmaster_Special het volgende:
[..]
denk niet meer dat het helpt
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:20 schreef KudFokker het volgende:
Uhm, bovenkarspel / grootebroek geloof ik
Zingen en dancequote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:31 schreef getl0st het volgende:
[..]
Op qlimax was ie die hard
25.000 man wat doorzingt als de muziek uit gaat
Ik had op een gegeven moment weinig geduld meer hoorquote:
kom maar hierquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:33 schreef Duimelot het volgende:
[..]
kom maar hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik bedoelde of voelen hier verplicht was
I've got more game than Monopoly.
Aandachtshoerquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:29 schreef getl0st het volgende:
[..]
ik heb nog een tijdje in fok! gewaagd gestaan met een foto.. maar nu niet meer![]()
Daar was ik helaas niet bijquote:
Ik doe niet aan fappen op plaatjesquote:Op zaterdag 6 juni 2009 13:36 schreef getl0st het volgende:
[..]
Niet boos zijn dat je hem hebt gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |